FórumKasinaRabona Casino - všeobecná diskuze

Rabona Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 roky od Radka
|
32487 zobrazení 285 odpovědí |
|
1...5 6 7...16
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Nevím, řekli, že mi dají jen zálohu.. Jsem naštvaná, protože jsem si neudělala dvojitý účet, jen jeden byl uzavřen a já udělal další

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Upřímně řečeno, jedná se celkem o dva účty a to je s největší pravděpodobností problém.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý večer a omlouvám se za chybu.. problém je s kasinem rabona. Udělal jsem chybu v překladu a tohle byl zákaz. Pak jsem si vytvořil nový účet se stejnými údaji, ale s jiným e-mailem a telefonním číslem.. duplicitní účet je, když mám 2 aktivní účty. Na starém účtu a na novém s € jsem ztratil spoustu peněz 100 Udělal jsem 1 830 EUR a můj vklad přijali normálně, stejně jako výběr zbývajících 500 EUR.. po hodině byl účet uzavřen jako duplikát, vysvětlil jsem jim, jak se věci mají, včera mi zaručili, že můj případ odešla na finanční oddělení a oni mi připíší všechny peníze, které mám uvnitř.. čekám..

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj.

To je v pořádku, nebojte se. Myslím, že teď máš jiné věci k přemýšlení. Ať tak či onak, jen jsem vás chtěl informovat, že vaše stížnost byla přijata a bude vyřízena co nejdříve. Naši specialisté se na to podívají, jen se nedržte velkých očekávání, prosím. Řekněme, že jste udělali chybu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Jakmile zavřete účet, což bylo pravděpodobně proto, že jste utrpěli ztráty a málo výher, většina kasin vás nechce nechat znovu otevřít. Otevřeli jste si další s novým e-mailem a telefonním číslem a napálili jste je, abyste si u nich mohli otevřít další účet. Pravděpodobně si všimli, že vaše IP adresa nebo způsob výběru je stejný jako váš uzavřený účet. Porušili jste jejich T@C a vypadá to, že propadnete své výhry a oni vám mohou vrátit váš vklad. Nevidím, že je toho hodně, co můžete udělat

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 7 měsíci

Také si myslím, že v takové situaci bude těžké něco udělat. Obvykle, když má hráč takové myšlenky, je vždy nejlepší předem kontaktovat podporu a zjistit, zda je možné znovu otevřít účet nebo vytvořit nový. Protože pokud si hráč otevře další účet bez jakýchkoliv informací, je to bohužel porušení pravidel.

Uvidíme však, co náš tým zjistí a jak to nakonec dopadne. Přehrávači rozhodně držím palce, ale v tomto případě jsem spíše skeptický. 😥

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Protože mě přijali k otevření nového účtu a přijetí vkladu, v čem je problém a jak se nazývá duplicitní účet? Duální účet je považován, když máte dva aktivní účty.m

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 7 měsíci

Ne, pokud jste požádali o uzavření účtu, kasina se zdráhají, pokud vám nikdy nedovolí otevřít si další účet, jakmile jeden zavřete, a jak jsem řekl dříve, zobrazila se stejná adresa nebo způsob vkladu nebo výběru. Bohužel jste porušili jejich podmínky a cena, kterou zaplatíte, je, že jste bohužel o své výhry přišli

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 7 měsíci

To je v pořádku, bylo to nadobro, přestat hazardovat s tím bastardem, který zničil svět...

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 7 měsíci

Nemáš chybu!! Šel jsem 67 dní a pak jsem podlehl hraní znovu a byl to stejný postup s novým kasinem, nejprve se spoustou bonusů a cashoutů, pak mrtvých zatočení a když dostanete bonus, je to nesmysl. Už toho mám dost, taky jsem ten účet zavřel a už to není ono. Jedu na dovolenou na Menorcu s penězi, se kterými obvykle sázím, a místo toho, abych plýtval časem a penězi v online kasinu, se učím španělsky

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 7 měsíci

Porušil jsem 150 dní abstinence.. to je zase od začátku jedno a už to neporušuji ničím chci žít svobodně bez závislostí

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 7 měsíci

Přesně a je to návykové, hraju už 5 let a teď jsem prohrál jmění!! Než jsem začal hrát online kasina a je mi 64 let, nikdy bych nevložil € do automatu. Jen jsem přestal sledovat televizi a nepracoval

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Protože mě přijali k otevření nového účtu a přijetí vkladu, v čem je problém a jak se nazývá duplicitní účet? Duální účet je považován, když máte dva aktivní účty.m

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. Řekl bych, že to Nigel shrnul dobře, a pokud bys chtěl další vysvětlení, klidně se ptej. Zatím by podle mého názoru bylo asi nejlepší počkat a uvidíme, čeho náš reklamační tým dosáhne. Je to asi lepší, než dělat nějaké spekulace.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Nevím, jak funguje reklamační tým. Mluví s kasinem a oni se snaží najít řešení? Je to poprvé co se mi to stalo!!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Porušil jsem 150 dní abstinence.. to je zase od začátku jedno a už to neporušuji ničím chci žít svobodně bez závislostí

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Narazil jsem zde na vaše vlákno 👈, takže možná by bylo lepší psát o jiných záležitostech, které se netýkají přímo kasina Rabona, tamhle, aby se ostatní hráči v tomto oficiálním vláknu nezmátli. Bylo by to možné 🙏?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Co bych měl dělat?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nevím, jak funguje reklamační tým. Mluví s kasinem a oni se snaží najít řešení? Je to poprvé co se mi to stalo!!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. Mohu se vám pokusit pomoci, abyste lépe porozuměli tomu, jak náš tým pro stížnosti funguje. Poté, co hráč podá stížnost, začne tým „vyšetřovat", jak bych to mohl nazvat. Nejprve se to snaží vyřešit i bez kontaktování kasina, udělají vše, co je v jejich silách, a později se v případě potřeby snaží kontaktovat konkrétní kasino. Není to vždy jednoduché, ale vždy dělají vše pro to, aby byla stížnost vyřešena. Během celého tohoto procesu tým stížností komunikuje s hráčem o krocích, které provádějí a informuje jej o všech nových informacích, které nashromáždil.

Mohlo by toto vysvětlení trochu objasnit, jak náš tým pro stížnosti funguje, co říkáte?


Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Ano, teď už naprosto chápu, co myslíš, proto odpověď na mou stížnost a stížnost čeká na vyřízení.. děkuji, ať se ve vývoji mého případu stane cokoliv..🙏🙏🙏

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Co bych měl dělat?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Hej, omlouvám se, že jsem tě zmátl. Jen jsem chtěl říct, že když už máte druhé vlákno, bylo by lepší probrat nějaké soukromé záležitosti, pokud bych je tak mohl nazvat, tam. Jen návrh, nic jiného.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Poslal jsem vám snímky obrazovky, že mi dají všechny peníze

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu