Nevím, řekli, že mi dají jen zálohu.. Jsem naštvaná, protože jsem si neudělala dvojitý účet, jen jeden byl uzavřen a já udělal další
I don't know they said they will only give me the deposit.. I'm upset because I didn't make a double account, just one was closed and I made another
Δεν ξέρω είπαν θα μου δώσουν μόνο την κατάθεση.. είμαι στεναχωρημένος γιατί δεν έκανα διπλό λογαριασμό, απλά έκλεισε ο ένας και έκανα άλλον
Dobrý večer a omlouvám se za chybu.. problém je s kasinem rabona. Udělal jsem chybu v překladu a tohle byl zákaz. Pak jsem si vytvořil nový účet se stejnými údaji, ale s jiným e-mailem a telefonním číslem.. duplicitní účet je, když mám 2 aktivní účty. Na starém účtu a na novém s € jsem ztratil spoustu peněz 100 Udělal jsem 1 830 EUR a můj vklad přijali normálně, stejně jako výběr zbývajících 500 EUR.. po hodině byl účet uzavřen jako duplikát, vysvětlil jsem jim, jak se věci mají, včera mi zaručili, že můj případ odešla na finanční oddělení a oni mi připíší všechny peníze, které mám uvnitř.. čekám..
Good evening and sorry for the mistake.. the problem is with rabona casino. I had made a mistake in the translation and this was a ban. Then I made a new account with the same details but a different email and phone number.. the duplicate account is when I have 2 active accounts.. I had lost a lot of money in the old Account, and in the new one with €100 I made €1,830 and they accepted my deposit normally , as well as the withdrawal of the outstanding €500.. after an hour the account was closed as a duplicate, I explained to them how things are, they guaranteed me yesterday that my case has gone to the financial department, and they will credit me with all money i have inside.. i'm on a wait..
Καλησπέρα και συγγνώμη για το λάθος.. το πρόβλημα είναι στο rabona casino. Είχα κάνει λάθος στην μετάφραση και έγινε αυτό αποκλεισμός. Εν συνεχεία έκανα νέο λογαριασμό με ίδια στοιχεία αλλά άλλο email και αριθμό τηλεφώνου.. ο διπλοτυπος λογαριασμός είναι όταν έχω 2 ενεργούς λογαριασμούς.. είχα χάσει πολλά χρήματα στον παλιό Λογαριασμό, και στον καινούργιο με 100€ τα έκανα 1.830€ δέχτηκαν την κατάθεση μου κανονικά, καθώς και την ανάληψη των 500€ που είναι εκρρεμης.. μετά από μια ώρα έκλεισε ο λογαριασμός ως διπλοτυπος, τούς εξήγησα πως είναι τα πράγματα, μου εγγυήθηκαν χθές, πως η υπόθεση μου έχει πάει στο οικονομικό τμήμα, και θα μου πιστώνουν όλα τα χρήματα που έχω μέσα.. είμαι σε μια αναμονή..
Ahoj.
To je v pořádku, nebojte se. Myslím, že teď máš jiné věci k přemýšlení. Ať tak či onak, jen jsem vás chtěl informovat, že vaše stížnost byla přijata a bude vyřízena co nejdříve. Naši specialisté se na to podívají, jen se nedržte velkých očekávání, prosím. Řekněme, že jste udělali chybu.
Hello.
That's ok, don't worry. I imagine you now have other things to think about. Either way, I just wanted to let you know that your complaint was received and will be handled as soon as possible. Our specialists will look into it, just do not hold on to high expectations, please. Let's say you made a mistake.
Jakmile zavřete účet, což bylo pravděpodobně proto, že jste utrpěli ztráty a málo výher, většina kasin vás nechce nechat znovu otevřít. Otevřeli jste si další s novým e-mailem a telefonním číslem a napálili jste je, abyste si u nich mohli otevřít další účet. Pravděpodobně si všimli, že vaše IP adresa nebo způsob výběru je stejný jako váš uzavřený účet. Porušili jste jejich T@C a vypadá to, že propadnete své výhry a oni vám mohou vrátit váš vklad. Nevidím, že je toho hodně, co můžete udělat
Once you close an account which was probably because you suffered losses and not many wins, most casinos are reluctant to let you reopen it. You opened another with a new email and phone number and duped them into letting you open another account with them. They probably noticed that your IP address or method of withdrawal was the same as your closed account. You broke their T@Cs and it looks like you will Hace to forfeit your winnings and they may give you your deposit back. Can't see there is much you can do
Také si myslím, že v takové situaci bude těžké něco udělat. Obvykle, když má hráč takové myšlenky, je vždy nejlepší předem kontaktovat podporu a zjistit, zda je možné znovu otevřít účet nebo vytvořit nový. Protože pokud si hráč otevře další účet bez jakýchkoliv informací, je to bohužel porušení pravidel.
Uvidíme však, co náš tým zjistí a jak to nakonec dopadne. Přehrávači rozhodně držím palce, ale v tomto případě jsem spíše skeptický. 😥
I also think it will be difficult to do something in such a situation. Usually when a player has such thoughts it is always best to contact support beforehand to see if it is possible to reopen the account or create a new one. Because if a player opens another account without any information, it is unfortunately a violation of the rules.
However, let's see what our team will find out and how it will turn out in the end. I'm definitely keeping my fingers crossed for the player, but in this case I'm rather skeptical. 😥
Protože mě přijali k otevření nového účtu a přijetí vkladu, v čem je problém a jak se nazývá duplicitní účet? Duální účet je považován, když máte dva aktivní účty.m
Since they accepted me to open a new account and accept the deposit then what is the problem and what is a duplicate account called? A dual account is considered when you have two active accounts.m
Εφόσον δέχτηκαν να ανοίξω νέο λογαριασμό και να δεχτούν την κατάθεση τότε που είναι το πρόβλημα και πως λέγεται διπλοτυπος λογαριασμός; Διολοτυπος λογαριασμός θεωρείται όταν έχεις δύο ενεργούς λογαριασμούς.μ
Ne, pokud jste požádali o uzavření účtu, kasina se zdráhají, pokud vám nikdy nedovolí otevřít si další účet, jakmile jeden zavřete, a jak jsem řekl dříve, zobrazila se stejná adresa nebo způsob vkladu nebo výběru. Bohužel jste porušili jejich podmínky a cena, kterou zaplatíte, je, že jste bohužel o své výhry přišli
Not if you asked for the account to be closed, casinos are reluctant if not never allow you to open another account once you have closed one and it as I said before showed same up address or deposit or withdrawal method. Unfortunately you broke their terms and conditions and the price to pay is you lost your winnings unfortunately
To je v pořádku, bylo to nadobro, přestat hazardovat s tím bastardem, který zničil svět...
It's okay, it was for good, to stop gambling the bastard that has ruined the world...
Δεν πειράζει ήταν για καλό, για να κόψω τον τζόγο τον σιχαμενο που έχει καταστρέψει τον κόσμο...
Nemáš chybu!! Šel jsem 67 dní a pak jsem podlehl hraní znovu a byl to stejný postup s novým kasinem, nejprve se spoustou bonusů a cashoutů, pak mrtvých zatočení a když dostanete bonus, je to nesmysl. Už toho mám dost, taky jsem ten účet zavřel a už to není ono. Jedu na dovolenou na Menorcu s penězi, se kterými obvykle sázím, a místo toho, abych plýtval časem a penězi v online kasinu, se učím španělsky
Your not wrong!! I went 67days and then succumbed to play again and it was the same procedure with a new casino lots of bonuses and cashouts at first then dead spins and when you get a bonus it's rubbish. I've had enough also I closed that account and that's it no more. I'm going on holiday to Menorca with the money I usually gamble with and I'm learning Spainish instead of wasting my time and money at an online casino
Porušil jsem 150 dní abstinence.. to je zase od začátku jedno a už to neporušuji ničím chci žít svobodně bez závislostí
I broke 150 days of abstinence.. it doesn't matter again from the beginning and I'm not breaking it again with anything I want to live free without addictions
Εγώ έσπασα 150 μέρες αποχής.. δεν πειράζει ξανά από την αρχή και δεν το ξανασπαω με τίποτα θέλω να ζήσω ελεύθερος δίχως εξαρτήσεις
Přesně a je to návykové, hraju už 5 let a teď jsem prohrál jmění!! Než jsem začal hrát online kasina a je mi 64 let, nikdy bych nevložil € do automatu. Jen jsem přestal sledovat televizi a nepracoval
Exactly and it is addictive I've been playing for 5yrs now lost a fortune!! Before I started playing online casinos and I'm 64 now I'd never put a € into a slot machine. It's just I gave up watching TV and wasn't working
Protože mě přijali k otevření nového účtu a přijetí vkladu, v čem je problém a jak se nazývá duplicitní účet? Duální účet je považován, když máte dva aktivní účty.m
Since they accepted me to open a new account and accept the deposit then what is the problem and what is a duplicate account called? A dual account is considered when you have two active accounts.m
Εφόσον δέχτηκαν να ανοίξω νέο λογαριασμό και να δεχτούν την κατάθεση τότε που είναι το πρόβλημα και πως λέγεται διπλοτυπος λογαριασμός; Διολοτυπος λογαριασμός θεωρείται όταν έχεις δύο ενεργούς λογαριασμούς.μ
Ahoj. Řekl bych, že to Nigel shrnul dobře, a pokud bys chtěl další vysvětlení, klidně se ptej. Zatím by podle mého názoru bylo asi nejlepší počkat a uvidíme, čeho náš reklamační tým dosáhne. Je to asi lepší, než dělat nějaké spekulace.
Hello. I'd say Nigel summed it up well and if you'd like a further explanation, feel free to ask. For now, in my opinion, would be probably the best to wait and see what our complaint team will achieve. It is probably better then do any speculations.
Nevím, jak funguje reklamační tým. Mluví s kasinem a oni se snaží najít řešení? Je to poprvé co se mi to stalo!!
I don't know how the complaints team works. He is talking to the casino and they are trying to find a solution?? It's the first time it's happened to me!!
Δεν ξέρω πως λειτουργεί η ομάδα παραπόνων. Μιλάει με το casino και προσπαθούν να βρουν μια λύση;; Είναι η πρώτη φορά που μου τυχαίνει!!
Porušil jsem 150 dní abstinence.. to je zase od začátku jedno a už to neporušuji ničím chci žít svobodně bez závislostí
I broke 150 days of abstinence.. it doesn't matter again from the beginning and I'm not breaking it again with anything I want to live free without addictions
Εγώ έσπασα 150 μέρες αποχής.. δεν πειράζει ξανά από την αρχή και δεν το ξανασπαω με τίποτα θέλω να ζήσω ελεύθερος δίχως εξαρτήσεις
Narazil jsem zde na vaše vlákno 👈, takže možná by bylo lepší psát o jiných záležitostech, které se netýkají přímo kasina Rabona, tamhle, aby se ostatní hráči v tomto oficiálním vláknu nezmátli. Bylo by to možné 🙏?
I have come across your thread here 👈, so maybe it would be better to write about other matters, not regarding Rabona casino directly, over there, so other players wont get confused in this official thread. Would that be possible 🙏?
Nevím, jak funguje reklamační tým. Mluví s kasinem a oni se snaží najít řešení? Je to poprvé co se mi to stalo!!
I don't know how the complaints team works. He is talking to the casino and they are trying to find a solution?? It's the first time it's happened to me!!
Δεν ξέρω πως λειτουργεί η ομάδα παραπόνων. Μιλάει με το casino και προσπαθούν να βρουν μια λύση;; Είναι η πρώτη φορά που μου τυχαίνει!!
Ahoj. Mohu se vám pokusit pomoci, abyste lépe porozuměli tomu, jak náš tým pro stížnosti funguje. Poté, co hráč podá stížnost, začne tým „vyšetřovat", jak bych to mohl nazvat. Nejprve se to snaží vyřešit i bez kontaktování kasina, udělají vše, co je v jejich silách, a později se v případě potřeby snaží kontaktovat konkrétní kasino. Není to vždy jednoduché, ale vždy dělají vše pro to, aby byla stížnost vyřešena. Během celého tohoto procesu tým stížností komunikuje s hráčem o krocích, které provádějí a informuje jej o všech nových informacích, které nashromáždil.
Mohlo by toto vysvětlení trochu objasnit, jak náš tým pro stížnosti funguje, co říkáte?
Hey. I can try to help you out to better understand how our complaint team works. After a complaint is submitted by the player, the team will start to "investigate", as I could call it. First they try to solve it even without contacting the casino, do all they can, and later on, if needed, they try to get in contact with the particular casino. It is not always easy, but they always do their best, to get the complaint resolved. Throughout this whole process, the complaint team communicate with the player about the steps, they do and inform him/her of all the new information they have collected.
Could this explanation clear things up, a bit, about how does our complaint team works, what do you say?
Ano, teď už naprosto chápu, co myslíš, proto odpověď na mou stížnost a stížnost čeká na vyřízení.. děkuji, ať se ve vývoji mého případu stane cokoliv..🙏🙏🙏
Yes, now I completely understand what you mean, that's why the answer to my complaint and complaint is pending.. thank you, whatever happens in the development of my case..🙏🙏🙏
Ναι τώρα κατάλαβα απολύτως τι εννοείτε,για αυτό και είναι σε αναμονή η απάντηση του παραπονου μου, και της καταγγελίας.. σας ευχαριστώ ότι και να γίνει στην εξέλιξη της υπόθεσης μου..🙏🙏🙏
Hej, omlouvám se, že jsem tě zmátl. Jen jsem chtěl říct, že když už máte druhé vlákno, bylo by lepší probrat nějaké soukromé záležitosti, pokud bych je tak mohl nazvat, tam. Jen návrh, nic jiného.
Hey, sorry to confuse you. Just wanted to say, that since you have the other thread, it would be better to discuss some private matters, if I could call them that, in there. Just a suggestion, nothing else.
Poslal jsem vám snímky obrazovky, že mi dají všechny peníze
I have sent you screenshots saying they will give me all the money
Σας έχω στείλει στιγμιότυπα οθόνης που λέγανε πως θα μου δώσουν όλα τα χρήματα
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.