Ahoj, četl jsem co se ti stalo v kasinu a tvůj příspěvek jsem přesunul pod kasino o kterém píšeš.
Pokud jde o kasino, které vás blokuje bez vysvětlení, zdá se mi to docela zvláštní. Skutečnost, že jste se mohli podívat do své transakční historie a ne o chvíli později, je také docela zvláštní.
V tomto případě bych však doporučil, abyste u nás podali stížnost, což je bezplatná funkce.Kliknutím sem jej otevřete.
Náš tým se pokusí nahlédnout do vašeho případu a zjistit, kam to jde. Myslíte, že to stojí za vyzkoušení?
Hi, I've read what happened to you in the casino and I've moved your post under the casino you're writing about.
As for the casino blocking you without an explanation, that seems pretty strange to me. The fact that you were able to look at your transaction history and then not a moment later is also quite weird.
However, in this case, I would recommend that you file a complaint with us, which is free feature. Just click here to open it.
Our team will try to look into your case and see where it goes. Do you think it's worth a try ?