DomůFórumKasinaQuickWin Casino - všeobecná diskuze

QuickWin Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

 od Radka
|
53 000 zobrazení 303 odpovědí |
|
1...7 8 9...16

Aktualizace: Uplynuly 3 dny a stále se čeká. Byl jsem tak unavený, že jsem vsadil všechno a prohrál je. Myslím, že tohle chtějí, abys udělal. Samozřejmě toto kasino už nikdy nepoužiji.

Automaticky přeloženo:
lemmy85

Je mi líto, že vás tato situace vedla ke ztrátě všech peněz, než jsme vám mohli pomoci. Samozřejmě bych byl opatrný i do budoucna, protože někdy kasina nemají tak rychlý proces výběru, takže ani tam neprohrajete. Někdy musíte být jen trochu trpěliví a nehrát si s finančními prostředky, dokud se vše nevyřeší, takže stejná situace nenastane.

Navíc vám nebudu vyčítat, že jste se rozhodli zde už nehrát. Jen doufám, že budete mít v budoucnu lepší zkušenosti.

Měj se hezky.

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer, požádal jsem o výběr 500 eur na QuickWin, žádost jsem podal v neděli 17., k dnešnímu dni je stále pozastaven a odpovědi podpory jsou vždy stejné. Řekli, že svůj výběr dostanu do 3 maximálně 5 pracovních dnů, ale stále nic. Můžeš mi pomoci?? Děkuji

Automaticky přeloženo:
Anonymized551

Ahoj, mám úplně stejný problém. Mám na výběr 500€ už 4 dny k výběru a stále nic. Vyplácí casino peníze?

Dobrý večer, požádal jsem o výběr 500 eur na QuickWin, žádost jsem podal v neděli 17., k dnešnímu dni je stále pozastaven a odpovědi podpory jsou vždy stejné. Řekli, že svůj výběr dostanu do 3 maximálně 5 pracovních dnů, ale stále nic. Můžeš mi pomoci?? Děkuji

Automaticky přeloženo:

Ahoj. Vidím, že jste již podali stížnost našemu týmu, kde vám Kristina vysvětlila, že kasinům dáváme 14 celých dní na zpracování platby. Momentálně se nedá nic moc dělat, jen chvíli počkat a zjistit, co se dá dělat, když platba neproběhne. Prosím, informujte nás, pokud máte nějaké aktualizace týkající se.

Automaticky přeloženo:
pajanyahulov

Ahoj. Možná jste dostali nějaké aktuální informace o svém odstoupení od smlouvy?

Automaticky přeloženo:

I dnes podpora odpovídá, že jsou ve frontě na zpracování, že časy jsou 3 až 5 pracovních dnů, ale upřímně už uplynuly, takže prostě odpoví standardním kopírováním a vkládáním. Stažení stále čeká.

Automaticky přeloženo:

Rád bych také aktualizoval situaci, před chvilkou mi z live chatu bylo řečeno, že se mám podívat za dvě hodiny na účet, že by to mělo příjit - výběr.

ale dosud mi nepřišel žádný email, ani zpráva a ani omluva, přitom dnes je 4. pracovní den od výběru.

I dnes podpora odpovídá, že jsou ve frontě na zpracování, že časy jsou 3 až 5 pracovních dnů, ale upřímně už uplynuly, takže prostě odpoví standardním kopírováním a vkládáním. Stažení stále čeká.

Automaticky přeloženo:

Tak snad to brzy dorazí.🤞

Automaticky přeloženo:

Rád bych také aktualizoval situaci, před chvilkou mi z live chatu bylo řečeno, že se mám podívat za dvě hodiny na účet, že by to mělo příjit - výběr.

ale dosud mi nepřišel žádný email, ani zpráva a ani omluva, přitom dnes je 4. pracovní den od výběru.

Děkuji za aktualizaci. Chápu, jak frustrující to musí být, zvláště když s tou situací nemůžete nic dělat, jen počkejte. Zkuste prosím být trpěliví a snad peníze opravdu brzy dorazí, jak slíbili.🤞

Automaticky přeloženo:

Aktualizace.

Uplynulo 7 pracovních dnů, takže v každém případě 9 a výběr je stále pozastaven. Cítím se podvedena!!

Automaticky přeloženo:
pajanyahulov

Utěšte se, čekám od 17. a stále se čeká!!

Automaticky přeloženo:
Romi

A můžu se zeptat, jestli se k vám v poslední době dostalo i dobré zpětné vazby ohledně výplaty v tomto casinu, že někdo dlouho čekal a nakonec svou výhru dostal? Děkuji za odpověď.

Aktualizace.

Uplynulo 7 pracovních dnů, takže v každém případě 9 a výběr je stále pozastaven. Cítím se podvedena!!

Automaticky přeloženo:

Počítat dny, jo? Úplně rozumím. Jen vydržte, prosím, a snažte se nemyslet negativně, pokud je to možné.🙏

Automaticky přeloženo:

A můžu se zeptat, jestli se k vám v poslední době dostalo i dobré zpětné vazby ohledně výplaty v tomto casinu, že někdo dlouho čekal a nakonec svou výhru dostal? Děkuji za odpověď.

Abych řekl pravdu, v poslední době si nejsem vědom žádných podobných zpětných vazeb. Pokud se podíváte na recenze zde , uvidíte, že jsou docela smíšené.🤷‍♀️ Máte snad nějakou aktualizaci?

Automaticky přeloženo:

Kluci říkají jen to, že byl problém s jejich poskytovatelem plateb, upřímně jsem se po 10 dnech unavil! ! Prosím, pomozte mi také

Automaticky přeloženo:
Romi

Ano, počítal jsem dny. Vyžádáno 17. dne, takže k dnešnímu dni je nás celkem 10. To není možné, cítím se podveden.

Automaticky přeloženo:
Romi

Reálně jsem se teď přihlásil na účet a v sekci "vybrat z hráčského účtu" mi zmizel výběr 500€ a ani na bankovní účet mi nic nepřišlo.. mám podat stížnost?

Anonymized551

Koukni na účet, zda ti taky neodebraly peníze.

pajanyahulov

Stále to vidím nevyřízené, omlouvám se, ale můžete odtud kontaktovat QuickWin? Protože si z nás podle mě jen dělají legraci

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky