DomůFórumKasinaQuickWin Casino - všeobecná diskuze

QuickWin Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před 2 roky od Radka
|
68 626 zobrazení 354 odpovědí |
|
1...7 8 9...18
Přidat příspěvek
před rokem

Aktualizace: Uplynuly 3 dny a stále se čeká. Byl jsem tak unavený, že jsem vsadil všechno a prohrál je. Myslím, že tohle chtějí, abys udělal. Samozřejmě toto kasino už nikdy nepoužiji.

Automaticky přeloženo:
lemmy85
před rokem

Je mi líto, že vás tato situace vedla ke ztrátě všech peněz, než jsme vám mohli pomoci. Samozřejmě bych byl opatrný i do budoucna, protože někdy kasina nemají tak rychlý proces výběru, takže ani tam neprohrajete. Někdy musíte být jen trochu trpěliví a nehrát si s finančními prostředky, dokud se vše nevyřeší, takže stejná situace nenastane.

Navíc vám nebudu vyčítat, že jste se rozhodli zde už nehrát. Jen doufám, že budete mít v budoucnu lepší zkušenosti.

Měj se hezky.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer, požádal jsem o výběr 500 eur na QuickWin, žádost jsem podal v neděli 17., k dnešnímu dni je stále pozastaven a odpovědi podpory jsou vždy stejné. Řekli, že svůj výběr dostanu do 3 maximálně 5 pracovních dnů, ale stále nic. Můžeš mi pomoci?? Děkuji

Automaticky přeloženo:
Anonymized551
před rokem

Ahoj, mám úplně stejný problém. Mám na výběr 500€ už 4 dny k výběru a stále nic. Vyplácí casino peníze?

před rokem

Dobrý večer, požádal jsem o výběr 500 eur na QuickWin, žádost jsem podal v neděli 17., k dnešnímu dni je stále pozastaven a odpovědi podpory jsou vždy stejné. Řekli, že svůj výběr dostanu do 3 maximálně 5 pracovních dnů, ale stále nic. Můžeš mi pomoci?? Děkuji

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Vidím, že jste již podali stížnost našemu týmu, kde vám Kristina vysvětlila, že kasinům dáváme 14 celých dní na zpracování platby. Momentálně se nedá nic moc dělat, jen chvíli počkat a zjistit, co se dá dělat, když platba neproběhne. Prosím, informujte nás, pokud máte nějaké aktualizace týkající se.

Automaticky přeloženo:
pajanyahulov
před rokem

Ahoj. Možná jste dostali nějaké aktuální informace o svém odstoupení od smlouvy?

Automaticky přeloženo:
před rokem

I dnes podpora odpovídá, že jsou ve frontě na zpracování, že časy jsou 3 až 5 pracovních dnů, ale upřímně už uplynuly, takže prostě odpoví standardním kopírováním a vkládáním. Stažení stále čeká.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Rád bych také aktualizoval situaci, před chvilkou mi z live chatu bylo řečeno, že se mám podívat za dvě hodiny na účet, že by to mělo příjit - výběr.

ale dosud mi nepřišel žádný email, ani zpráva a ani omluva, přitom dnes je 4. pracovní den od výběru.

před rokem

I dnes podpora odpovídá, že jsou ve frontě na zpracování, že časy jsou 3 až 5 pracovních dnů, ale upřímně už uplynuly, takže prostě odpoví standardním kopírováním a vkládáním. Stažení stále čeká.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Tak snad to brzy dorazí.🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Rád bych také aktualizoval situaci, před chvilkou mi z live chatu bylo řečeno, že se mám podívat za dvě hodiny na účet, že by to mělo příjit - výběr.

ale dosud mi nepřišel žádný email, ani zpráva a ani omluva, přitom dnes je 4. pracovní den od výběru.

před rokem

Děkuji za aktualizaci. Chápu, jak frustrující to musí být, zvláště když s tou situací nemůžete nic dělat, jen počkejte. Zkuste prosím být trpěliví a snad peníze opravdu brzy dorazí, jak slíbili.🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Aktualizace.

Uplynulo 7 pracovních dnů, takže v každém případě 9 a výběr je stále pozastaven. Cítím se podvedena!!

Automaticky přeloženo:
pajanyahulov
před rokem

Utěšte se, čekám od 17. a stále se čeká!!

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

A můžu se zeptat, jestli se k vám v poslední době dostalo i dobré zpětné vazby ohledně výplaty v tomto casinu, že někdo dlouho čekal a nakonec svou výhru dostal? Děkuji za odpověď.

před rokem

Aktualizace.

Uplynulo 7 pracovních dnů, takže v každém případě 9 a výběr je stále pozastaven. Cítím se podvedena!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Počítat dny, jo? Úplně rozumím. Jen vydržte, prosím, a snažte se nemyslet negativně, pokud je to možné.🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

A můžu se zeptat, jestli se k vám v poslední době dostalo i dobré zpětné vazby ohledně výplaty v tomto casinu, že někdo dlouho čekal a nakonec svou výhru dostal? Děkuji za odpověď.

před rokem

Abych řekl pravdu, v poslední době si nejsem vědom žádných podobných zpětných vazeb. Pokud se podíváte na recenze zde , uvidíte, že jsou docela smíšené.🤷‍♀️ Máte snad nějakou aktualizaci?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kluci říkají jen to, že byl problém s jejich poskytovatelem plateb, upřímně jsem se po 10 dnech unavil! ! Prosím, pomozte mi také

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Ano, počítal jsem dny. Vyžádáno 17. dne, takže k dnešnímu dni je nás celkem 10. To není možné, cítím se podveden.

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Reálně jsem se teď přihlásil na účet a v sekci "vybrat z hráčského účtu" mi zmizel výběr 500€ a ani na bankovní účet mi nic nepřišlo.. mám podat stížnost?

Anonymized551
před rokem

Koukni na účet, zda ti taky neodebraly peníze.

pajanyahulov
před rokem

Stále to vidím nevyřízené, omlouvám se, ale můžete odtud kontaktovat QuickWin? Protože si z nás podle mě jen dělají legraci

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky