FórumKasinaQuickWin Casino - všeobecná diskuze

QuickWin Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před rokem od Radka
|
33460 zobrazení 248 odpovědí |
|
1...8 9 10...13
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Chat s live podporou


Dobrý den, psal jsem vám, že mi zmizely peníze ze sekce "výběr" ! Žádný výběr tam není, na herním účtě mám 0 a na bankovní účet mi také nic nepřišlo!

Chat byl zahájen

Agent Danesha se připojil k chatu

Danesha

Hello! Welcome to Customer Support Service!


My name is Danesha and I will be assisting you today.

Rád to pro vás zkontroluji, jen se mnou pár minut vydržte.Zobrazit originál


Žádost jsem podával 19.3 a uplynulo už 7 dní a vy mi nejste schopní poslat mé peníze, ale kdyz


jsem je vsadil do casina, tak tam byly hned!

Danesha

Chápeme vaši frustraci a upřímně se omlouváme za nepříjemnosti způsobené zpožděním výběru. Uvědomte si prosím, že vaši zpětnou vazbu bereme vážně a aktivně pracujeme na řešení problému. Náš tým se zavázal vyřešit tuto záležitost co nejrychleji, abychom všem našim zákazníkům zajistili bezproblémový provoz. Velmi si vážíme vaší trpělivosti a pochopení, protože se snažíme naše služby zlepšovat. Máte-li jakékoli další obavy nebo dotazy, neváhejte se na nás obrátit. Děkujeme za vaši trvalou podporu a pochopeníZobrazit originál


Ale přesně tuhle zprávu už jsem od vás dostal před několika dny! Proč tam nemám nikde kolik jsem vybíral, pokud nejste bot, tak mi napište kolik peněz čekám na výběr


To asi nezjistíte, protože jste bot a jenom okrádáte lidi

před 7 měsíci

Chlapi, už to nevydržím, na světě neexistuje způsob, že po 10 dnech stále čeká na výběr... může kdo tady hospodaří, prosím kontaktovat kasino? Protože už opravdu nemůžu vystát úplně stejné zprávy s odpovědí, které posílají

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, počítal jsem dny. Vyžádáno 17. dne, takže k dnešnímu dni je nás celkem 10. To není možné, cítím se podveden.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Chápu, jak se musíte cítit frustrovaní, ale jak jsme již vysvětlili, dáváme kasinům celých 14 dní na to, aby zpracovala vše potřebné, než budeme moci zasáhnout. Bohužel v tuto chvíli nemůžeme nic dělat, jen čekat.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Reálně jsem se teď přihlásil na účet a v sekci "vybrat z hráčského účtu" mi zmizel výběr 500€ a ani na bankovní účet mi nic nepřišlo.. mám podat stížnost?

před 7 měsíci

Zkusili jste třeba kontaktovat kasino poštou nebo jste dostali nějakou zprávu nebo e-mail s vysvětlením tohoto problému? Živý chat ve skutečnosti není vždy schopen vysvětlit tento druh problémů. Pokud máte pocit, že musíte podat stížnost, budeme tu pro vás, jen mějte prosím na paměti, že než uplyne 14denní lhůta, náš tým nebude moci zasáhnout. Dejte nám prosím vědět, kdykoli se rozhodnete podat stížnost nebo kdykoli zjistíte cokoli nového ohledně tohoto problému.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Aktualizace. Dnes ráno mi zaplatili výběr.

Automaticky přeloženo:
Anonymized551
před 7 měsíci

Neuvěřitelná zpráva, opravdu! Mohl byste prosím také aktualizovat stížnost 👈? Myslím, že Kristině by se taky hodila dobrá zpráva.

děkujeme, že jste se ozvali. Máte chuť dát tomuto kasinu ještě šanci? Odběr byl na můj vkus docela dlouhý.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Díky, ale ne, mám v úmyslu zavřít herní účet, za prvé proto, že si nechci zvyknout a už jsem tomu propadal, za druhé proto, že to byla agónie. Upřímně ani nevím, jak tu stížnost uzavřít

Automaticky přeloženo:
Anonymized551
před 7 měsíci

Pak si myslím, že jste při uzavření účtu zvolili správnou cestu. Takové případy je potřeba podchytit včas, aby bylo vše v pořádku.

Co se týče stížnosti, je to uzavřeno naším týmem, ale vždy je dobré napsat, pokud máte odstoupení, aby to náš tým mohl udělat, protože dokud jim neposkytnete informace, nemají to jak vědět. Ale viděl jsem, že se to stalo, a chválím vás za to. 🙂

Ať se vám v budoucnu daří ve všem, co děláte.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, casinu dáváte na vyplaceni 15 dní a nebo 15. Pracovních dní? Já mam výběr od 19.3 a stále nic neprislo..

pajanyahulov
před 7 měsíci

Ahoj, dávame kasínam 14 dní na to aby vyplatili hráča a pokiaľ sa tak nestane, majú možnosť si u nás založiť sťažnosť. Vidím, že výber si urobil 19.3. takže ešte je tam kúsok.

Avšak, si v komunikácii s kasínom a povedali ti prečo ešte nemáš peniaze na účte ? Hráčsky účet máš už overený ?

před 6 měsíci

Ahoj

Myslím, že jsem se stal obětí podvodníků.

Podal jim stížnost ohledně chybějící výplaty výher z kasina Quick win

Toto je třeba zkontrolovat. Katharina si vyžádala transakce na mém účtu, které jsem bohužel odeslal. Od té doby jsem nedostal odpověď.

Bylo to od vás požadováno?

Automaticky přeloženo:
Heidif
před 6 měsíci

Ahoj. Viděl jsem vaši stížnost , kde náš tým ve skutečnosti stále prověřuje váš případ, a proto vás opravdu mohu ujistit, že dostanete odpověď, jakmile budou nějaké novinky týkající se vašeho případu. Mezitím nás prosím informujte o všech novinkách.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Můžete získat peníze, které jste vložili zpět, protože toto kasino je v Rakousku nezákonné, protože v Rakousku má licenci pouze výhra dnes file

Automaticky přeloženo:
mell1987
před 6 měsíci

Ahoj!

Bohužel, jak jsem se dozvěděl z vaší otevřené stížnosti, náš přístup je trochu jiný, protože když se zaregistrujete do kasina, souhlasíte také s jejich smluvními podmínkami. Mějte tedy prosím na paměti, že registrovat se v tomto konkrétním kasinu bylo vaším rozhodnutím, což znamená, že jste také souhlasili s jejich Podmínkami a podmínkami, takže nejsou povinni vracet žádné peníze. Upřímně to neznamená, že jste si pozorně nepřečetli podmínky a nedozvěděli se o jejich licenci dříve.

Dokonce i Fair Gambling Codex je dobře popsáno, že všichni hráči by si měli dobře přečíst T&C, aby věděli, do čeho jdou. Doporučil bych vám přečíst si tento článek zde a tento také , možná vám pomohou pochopit úhel pohledu kasin a také hráčů.

Nicméně počkejme si, jak se bude stížnost dále vyvíjet.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Může mi někdo pomoci vyřešit problém týkající se skutečnosti, že neakceptují dokumenty o ověření mého účtu na quickwin a vzhledem k tomu nemohu vybrat své vyhrané peníze.

Automaticky přeloženo:
francescomirraa2
před 6 měsíci

Nazdárek!

Přesunul jsem váš příspěvek do tohoto vlákna, abyste mohli vidět více informací o vašem problému a kasinu.

Je mi líto, že slyším o potížích, kterým čelíte s kasinem Quickwin ohledně ověření vašeho účtu. Je to rozhodně frustrující, když si kvůli takovým problémům nemůžete vybrat své výhry. Mohu se zeptat, proč jsou vaše dokumenty odmítány? Řeklo vám něco kasino?

Doporučuji vám však, abyste si znovu zkontrolovali požadavky na ověření účtu na webových stránkách kasina. Jste si jisti, že všechny dokumenty, které předkládáte, splňují všechna nezbytná kritéria?

Také vidím, že jste na našem webu odeslali stížnost , a mohu vás ujistit, že náš tým udělá maximum, aby vám pomohl. Prosím, buďte trpěliví! A samozřejmě, pokud máte nějaké aktualizace, dejte nám vědět zde.


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré ráno, včera jsem šel na web quickwin a požádal o výběr peněz, nemohl jsem, řekli, že předložím případ úřadům a podám stížnost na úřady, jinak mi dají peníze, teď Jsem konfrontován se skutečností, že se nemohu dostat na stránku, protože mě zakázal administrátor. POTŘEBUJI VAŠI POMOC, PROTOŽE STÁLE MÁM PENÍZE NA ZÍSKÁNÍ.

Automaticky přeloženo:
brmp4916
před 6 měsíci

Ahoj, nezávidím ti tvoji situaci, ale nemyslím si, že vyhrožování je nejlepší způsob, jak kasino přesvědčit. Proč vám kasino stejně nechtělo vyplatit peníze, mělo k tomu důvod?

Pokud jde o váš účet, zablokovali ho dočasně nebo trvale? Nahráli jste své peníze z nějakého bonusu? Už jste si nechali ověřit svůj účet?

Jak jsem si všiml, podařilo se vám podat stížnost , takže se vám náš tým pokusí pomoci. Doufejme, že to dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Chápu, ale byl jsem naštvaný a naštvaný, už jsem mluvil s podporou a řekli mi, že mi vrátí peníze, možná jsem neměl nejlepší přístup, ale také se mnou neměli pravdu, když mě zablokovali, aniž by to nechali vím, že jsem se mýlil a zablokovali by mě, myslím, že účet je ověřený, čekám na platbu, jinak si můžete zkontrolovat vše, co chcete, udělal jsem vše správně

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý večer do společnosti!!!

Chtěl bych se zeptat na pár věcí.

Vzhledem k tomu, že někdo může provést vklad, jak potom nemůže být schopen provést výběr?

Když provedete vklad, jak potom požádáte o výběr?

Toto konkrétní kasino má limit výběru za den a ten se zvyšuje v závislosti na částce, kterou hrajete!!!

Počáteční fáze je až 500 € za den!!!

Ptám se na to proto, že já osobně nemám nikdy problém s výběry a maximálně do 3 dnů jsou peníze na účtu!!!

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky