Nazdárek!
Přesunul jsem váš příspěvek do tohoto vlákna, abyste mohli vidět více informací o vašem problému a kasinu.
Je mi líto, že slyším o potížích, kterým čelíte s kasinem Quickwin ohledně ověření vašeho účtu. Je to rozhodně frustrující, když si kvůli takovým problémům nemůžete vybrat své výhry. Mohu se zeptat, proč jsou vaše dokumenty odmítány? Řeklo vám něco kasino?
Doporučuji vám však, abyste si znovu zkontrolovali požadavky na ověření účtu na webových stránkách kasina. Jste si jisti, že všechny dokumenty, které předkládáte, splňují všechna nezbytná kritéria?
Také vidím, že jste na našem webu odeslali stížnost , a mohu vás ujistit, že náš tým udělá maximum, aby vám pomohl. Prosím, buďte trpěliví! A samozřejmě, pokud máte nějaké aktualizace, dejte nám vědět zde.
Hey there!
I have moved your post to this thread, for you to be able to see more information regarding your issue and the casino.
I'm sorry to hear about the trouble you're facing with Quickwin Casino regarding your account verification. It's definitely frustrating when you're unable to withdraw your winnings due to such issues. May I ask, why are your documents being rejected? Did casino said something to you?
However, I would suggest you to double-check the requirements for account verification on casino's website. Are you sure, that all the documents you're submitting meet all the necessary criteria?
I also see that you have submitted a complaint in our website, and I can assure you that our team will do the best to help you. Please be patient! And, of course if you have any updates, let us know here.