FórumKasinaQuickWin Casino - všeobecná diskuze

QuickWin Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před rokem od Radka
|
36326 zobrazení 248 odpovědí |
|
1...9 10 11...13
před 6 měsíci

Chápu, ale byl jsem naštvaný a naštvaný, už jsem mluvil s podporou a řekli mi, že mi vrátí peníze, možná jsem neměl nejlepší přístup, ale také se mnou neměli pravdu, když mě zablokovali, aniž by to nechali vím, že jsem se mýlil a zablokovali by mě, myslím, že účet je ověřený, čekám na platbu, jinak si můžete zkontrolovat vše, co chcete, udělal jsem vše správně

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jsem rád, že jste našel rozumné slovo s kasinem, a proto byste měli dostat peníze. Chápu, že jsi byl v té situaci asi frustrovaný, ale někdy je dobré zachovat chladnou hlavu, abys to nezhoršil. Základem je, že byste měli dostat peníze.

Pokud by to tedy bylo možné, neváhejte nás a zejména svou stížnost aktualizovat, až k ní dojde.

Držím palce, aby to bylo co nejdříve. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý večer do společnosti!!!

Chtěl bych se zeptat na pár věcí.

Vzhledem k tomu, že někdo může provést vklad, jak potom nemůže být schopen provést výběr?

Když provedete vklad, jak potom požádáte o výběr?

Toto konkrétní kasino má limit výběru za den a ten se zvyšuje v závislosti na částce, kterou hrajete!!!

Počáteční fáze je až 500 € za den!!!

Ptám se na to proto, že já osobně nemám nikdy problém s výběry a maximálně do 3 dnů jsou peníze na účtu!!!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, čekáš teď na výběr déle než tři dny? Rád bych dodal, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení tohoto procesu, takže pokud právě začínáte, nebyl bych hned negativní. Už jste byli schopni ověřit v kasinu? Řeklo vám kasino, proč to trvá trochu déle?

Dej mi vědět. 👍

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

V pondělí jsem obdržel e-mail s žádostí o podrobnosti převodu, protože prý to budou tři pracovní dny, kdy budou peníze na účtu a zatím nic

Automaticky přeloženo:
brmp4916
před 6 měsíci

Hmm, je mi líto, že vám kasino řeklo, že by vám mělo poslat peníze, a stále se nic nezměnilo. Kontaktovali jste je, co se děje, pokud vám neposlali peníze do doby, o které se zmínili? Řekli ti něco?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nedali mi data ani termíny převodu, jen se mě zeptali na bankovní údaje, iban jméno atd., ale nic o datech, neřekli mi, jestli už transakci provedli nebo ne. ani mi neřekli, kdy to udělají.

Automaticky přeloženo:
brmp4916
před 6 měsíci

Chápu. Navzdory tomu všemu budeme pravděpodobně muset jen čekat, protože máte otevřenou stížnost, a proto pokud kasino tuto situaci nevyřeší, náš tým bude dále šetřit a kontaktovat je.

Pokud vám nedali žádný časový rámec, chápu to, protože se to nestává často, aby vás zbytečně neuváděli v omyl. Nevím, co je potřeba k tomu, aby ručně zadali výběr, ale jak jsem řekl, pokud nereagují a nedostanete své peníze, budeme tu, abychom se pokusili pomoci vám to vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Problém je v tom, že mě nebaví klást otázky a nedostávám žádné odpovědi.

Automaticky přeloženo:
brmp4916
před 6 měsíci

Plně s tebou v tvé situaci soucítím. Ujištění by se od kasina hodilo a určitě by se mu lépe dýchalo, ale když neví, co vám říct, je to těžké.

Proto jsem rád, že máte otevřenou stížnost, a jak jsem řekl, náš tým se pokusí udělat, co bude v jeho silách, aby vám pomohl, takže to máte. 😉

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

L

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobry den, delam vyber uz nekolik dni a vzdy to skonci zrusenim, budu reklamovat pres chat, vzdy stejna odpoved, udelaji rucni vyber, je to smutne, kdyz je cas neco vybrat , je to vždy komplikace

Automaticky přeloženo:
gabrielcardosoat
před 6 měsíci

Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen, nebo jste procesem ještě neprošli? Kdy přesně jste požádali o stažení?

Náš tým již začal pracovat na vaší stížnosti , vždy se jim prosím snažte poskytnout všechny relevantní odpovědi, které potřebují, aby byl váš případ vyřešen co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobry den dobry den, poprosil jsem o informaci zda je nutne provadet overeni, odpoved byla, ze neni potreba provadet zadne overeni, staci provest vybery zpusobem vkladu

Automaticky přeloženo:
gabrielcardosoat
před 6 měsíci

To je přesně ten bod, kdy si opravdu říkám, zda by nebylo lepší jednoduše ověřit přehrávač jako obvykle a pokračovat standardním procesem stažení. Jak chápu výběr bez KYC, zpoždění je přesně opačný cíl.

Upřímně řečeno, zdá se, že se nedozvíme více, pokud někdo z kasina nevysvětlí problém.

Chci, abyste věděli, že kasino má celých 14 dní na provedení všech postupů vedoucích k vyřešení vašeho problému s výběrem, ale až poté, co tým zasáhne. Proto je důležité uvést, kdy přesně byla žádost o výběr podána.

Jak bylo řečeno, aktualizujte prosím stížnost, aby na tom náš specialista zapracoval. 🙏


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, problém je v tom, že samotné kasino nemá nic, kam bych mohl nahrát své dokumenty...

Automaticky přeloženo:
gabrielcardosoat
před 6 měsíci

No, v tomto případě, jak jsi řekl, ověření není nutné, takže to může být důvod, proč nemají sekci pro nahrávání dokumentů.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jaký je v tomto případě nejlepší způsob, jak problém vyřešit?

Automaticky přeloženo:
gabrielcardosoat
před 6 měsíci

No a jelikož ověření zatím není nutné, tak se budeme muset obrnit trpělivostí a počkat, až kasino stihne poslat peníze na váš účet do zmíněných 14 dnů.

Pokud tak neučiní, náš tým se obrátí na kasino, ale zatím není co dělat.

Jste však s nimi v kontaktu, abyste zjistili, co se děje s vaším výběrem a proč došlo ke zpoždění?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobře, počkejme a uvidíme, co se stane! Díky za poslech

Automaticky přeloženo:
gabrielcardosoat
před 6 měsíci

Děkuji.

Navíc moje otázky byly také, zda jste v kontaktu s kasinem a řekli vám, proč máte zpoždění ve výběru. zeptal ses jich?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré ráno, ano, každý den budu chatovat a ptát se! Jejich reakce je třeba léčit

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky