Dobrý den, začal bych asi těmi bonusy a tedy od konce. Kasina mohou, ale nemusí hráčům nabízet bonusy. samozřejmě pokud jde o nějaké bonusy za vklad, tak bych se asi taky naštval.
To, že na výběr čekáte skoro dva týdny, taky stačí. Řekl bych, že není nejlepší, když jediná věc, kterou dostanete jako odpověď, je, že musíte počkat. To by mě neuspokojilo a není to moc věrohodné. Upozorňuji však, že 14 dní je přesně časový rámec, který kasinům dáváme na vyřešení všeho potřebného a odeslání peněz. To znamená, že pokud stále musíte provést ověření, pravděpodobně nebudete mít peníze, dokud jej úspěšně neprojdete.
Pokud se tedy za pár dní nic nezmění kde dosáhnete dvou týdnů, tak bych doporučil další postup a tím by bylo podání reklamace.
Myslíte si, že můžete být ještě trochu trpělivý?
Hello, I would probably start with the bonuses and therefore from the end. Casinos may or may not offer bonuses to players. of course, if it is about some deposit bonuses, then I would probably be upset too.
The fact that you have been waiting for a selection for almost two weeks is also enough. I would say that it is not the best if the only thing you get as a response is that you have to wait. That would not satisfy me and it is not very credible. However, I would like to point out that 14 days is exactly the time frame we give the casinos to resolve everything necessary and send the money. This means that if you still have to do the verification, you probably won't have the money until you pass it successfully.
So if nothing changes in a few days where you reach two weeks, then I would recommend the next step and that would be filing a complaint.
Do you think you can still be a little patient?
Ahoj, začal by som asi bonusmi a teda od konca. Kasína majú možnosť ponúknuť hráčom bonusy tak isto ako im ich ponúkať aj nemusia. samozrejme ak sa jedná o nejaké deposit bonusy, potom by som bol asi naštvaný aj ja.
To, že čakáś na výber už pomaly dva týždne je tiež dosť. Povedal by som, že to nie je úplne najlepšie ak jediné čo dosatneš ako dopoveď je, že máš čakať. To by ma neuspokojilo a nie je to moc dôveryhodné. Avšak, chcel by som podotknúť, že 14 dní je presne časový rámec, ktorý kasínam dávame na to, aby vyriešili všetko potrebné a odoslali peniaze. To znamená, že ke´d ešte stále máš urobiť verifikáciu, tak zrejme peniaze nebudeš mať, kým sa ti nepodarí prejsť ňou úspešne.
Takže ak sa nič nezmení za pár dní kde dosiahneš dva týždne, potom by som odporučil ďalší krok a tým bude založenie sťaźnosti.
Myslíš, že to ešte zvládneš byť troška trpezlivá ?
Automaticky přeloženo: