FórumKasinaQuickWin Casino - všeobecná diskuze

QuickWin Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

před rokem od Radka
|
28021 zobrazení 248 odpovědí |
|
1...10 11 1213
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

Jaký je v tomto případě nejlepší způsob, jak problém vyřešit?

Automaticky přeloženo:
gabrielcardosoat
před 4 měsíci

No a jelikož ověření zatím není nutné, tak se budeme muset obrnit trpělivostí a počkat, až kasino stihne poslat peníze na váš účet do zmíněných 14 dnů.

Pokud tak neučiní, náš tým se obrátí na kasino, ale zatím není co dělat.

Jste však s nimi v kontaktu, abyste zjistili, co se děje s vaším výběrem a proč došlo ke zpoždění?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobře, počkejme a uvidíme, co se stane! Díky za poslech

Automaticky přeloženo:
gabrielcardosoat
před 4 měsíci

Děkuji.

Navíc moje otázky byly také, zda jste v kontaktu s kasinem a řekli vám, proč máte zpoždění ve výběru. zeptal ses jich?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobré ráno, ano, každý den budu chatovat a ptát se! Jejich reakce je třeba léčit

Automaticky přeloženo:
gabrielcardosoat
před 4 měsíci

Pardon, také mě jejich reakce zajímá. Mohl byste tedy sdílet snímek obrazovky? S Google Lens máme všichni jistě šanci přeložit text a získat určitý přehled. 🙏


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

filefile

Automaticky přeloženo:
gabrielcardosoat
před 4 měsíci

Děkujeme za snímek obrazovky. Vidím, že jste se z těch odpovědí vůbec nic nenaučil, že? Možná už máte nějaké aktualizace?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Mám šílený strach, po hodně hraní jsem vyhrál a za poslední dva dny jsem dvakrát požádal o výběr 500 €. Doufejme, že zaplatí

Automaticky přeloženo:
Claudioro78
před 4 měsíci

Ahoj, gratuluji k výhře. Řekl bych, že na začátku zatím není důvod k panice a obavám. Musíte být trpěliví a doufat, že peníze přijdou.

Existují však procesy, které to mohou trochu zpomalit, a proto bych se vás zeptal, zda jste v kasinu ověřeni? Hráli jste s bonusem nebo jen s vkladem?

Navíc dáváme kasinům 14 dní na vyřízení všeho ohledně výběrů a pokud po této době peníze stále nemáte, dejte nám určitě vědět.

Budu tady, až budete mít aktualizaci. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, děkuji za odpověď, provedl jsem první vklad 20 €, použil jsem bonus, následně jsem vyhrál, požádal jsem o výběr, následně mi systém oznámil, že pokud provedu výběr, bonus je zrušen, přijal jsem zrušení. Pak jsem však znovu přehrál ten, který jsem vyhrál, a pokračoval v vkladu, dokud jsem nedosáhl téměř 1 000, pak výhry dorazily a nyní jsem požádal o dva výběry ve výši 500 EUR za dva dny.

Na mé stránce systém říká, že není potřeba ověřování🤷🏻‍♂️

Automaticky přeloženo:
Claudioro78
před 4 měsíci

Chápu, takže teď počkáte na výběry, ověření není nutné a uvidíme, jestli budou nějaké potíže nebo bude vše v pořádku. Počkám tedy na aktualizaci a pokud se něco stane, dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ano jistě, díky

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Aktualizace

přesně po 7 dnech byla výhra připsána na můj účet😅😅😅.

V současné době mohu považovat stránku za seriózní.

Doufám, že to bude takto pokračovat.

Automaticky přeloženo:
Claudioro78
před 3 měsíci

Tak to je dobrá zpráva a gratuluji. Jsem upřímně rád, že jste dostali peníze a vidím, že v tomto kasinu budete hrát i nadále, mám pravdu? 🎉☘️

Doufám, že vše půjde alespoň tak dobře, nebo lépe a bude se vám dařit. Čas od času můžete aktualizovat znovu.

Držím palce a bavte se. 🙂 😊

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den. Kasino quickwin je to nejhorší co jsem kdy zažila. Od 23.5. čekám na vyplacení výhry. Najednou po týdnu chtěli doklad totožnosti ten tam mají od minulého čtvrtka a pořad se nic neděje. Support ze mě děla koště ze mám čekat ,ale já už čekat nehodlám. Jaké kroky udělat? Chování supportu je arogantní a co se tyče uvítacího bonusu vložila jsem a žádný bonus jsem nedostala nemám na nej nárok. Co je tohle za chování?

witchova
před 3 měsíci

Ahoj, začal by som asi bonusmi a teda od konca. Kasína majú možnosť ponúknuť hráčom bonusy tak isto ako im ich ponúkať aj nemusia. samozrejme ak sa jedná o nejaké deposit bonusy, potom by som bol asi naštvaný aj ja.

To, že čakáś na výber už pomaly dva týždne je tiež dosť. Povedal by som, že to nie je úplne najlepšie ak jediné čo dosatneš ako dopoveď je, že máš čakať. To by ma neuspokojilo a nie je to moc dôveryhodné. Avšak, chcel by som podotknúť, že 14 dní je presne časový rámec, ktorý kasínam dávame na to, aby vyriešili všetko potrebné a odoslali peniaze. To znamená, že ke´d ešte stále máš urobiť verifikáciu, tak zrejme peniaze nebudeš mať, kým sa ti nepodarí prejsť ňou úspešne.

Takže ak sa nič nezmení za pár dní kde dosiahneš dva týždne, potom by som odporučil ďalší krok a tým bude založenie sťaźnosti.

Myslíš, že to ešte zvládneš byť troška trpezlivá ?

před 3 měsíci

Ahoj, začal by som asi bonusmi a teda od konca. Kasína majú možnosť ponúknuť hráčom bonusy tak isto ako im ich ponúkať aj nemusia. samozrejme ak sa jedná o nejaké deposit bonusy, potom by som bol asi naštvaný aj ja.

To, že čakáś na výber už pomaly dva týždne je tiež dosť. Povedal by som, že to nie je úplne najlepšie ak jediné čo dosatneš ako dopoveď je, že máš čakať. To by ma neuspokojilo a nie je to moc dôveryhodné. Avšak, chcel by som podotknúť, že 14 dní je presne časový rámec, ktorý kasínam dávame na to, aby vyriešili všetko potrebné a odoslali peniaze. To znamená, že ke´d ešte stále máš urobiť verifikáciu, tak zrejme peniaze nebudeš mať, kým sa ti nepodarí prejsť ňou úspešne.

Takže ak sa nič nezmení za pár dní kde dosiahneš dva týždne, potom by som odporučil ďalší krok a tým bude založenie sťaźnosti.

Myslíš, že to ešte zvládneš byť troška trpezlivá ?

před 3 měsíci

Dnes je to 14 dni od žádosti o výběr a přesně týden od doložení dokladu. Ono mi asi ani nic jiného nezbyde než čekat. Takže budu čekat a jakmile bude nějaká změna dam sem ihned info. Dekuji za podporu jsi moc hodný 🙂

witchova
před 3 měsíci

Máš teda možnosť založiť si sťažnosť ak nechceš nič nechať na náhodu.

Ak by si sa tak rozhodla, stačí kliknúť na tento link ⬅️

Avšak, tak ako si povedal, bude potrebné počkať a zistiť, či sú všetky dokumenty v poriadku alebo v akej pozícii sa nachádzaš. Si s kasínom stále v kontakte ? Asi by som sa snažil sa informovať o situácii, pretože len čakať bez odpovede by pre mňa nebolo príjemné.

Tak či onak, daj vedieť ak sa dozvieš niečo nové a hádam sa situácia vyrieši a dobre dopadne.

Želám pevné nervy. 🙂

před 3 měsíci

Toto je dnesni odpoved tak jako kazdy den uz poslednich 14dni.

Při kontrole vašeho účtu mohu potvrdit, že váš výběr je ve frontě na zpracování naším finančním oddělením.

Upřímně se omlouváme, že jste dosud neobdrželi finanční prostředky. Nechtěli jsme tě nechat čekat.

A vaším jménem jsem právě poslal upomínku finančnímu oddělení, aby vám proces urychlilo.

Naše finanční oddělení si je vědomo vašeho zpoždění výběru. Kvůli velkému množství žádostí jsou všechny naše výplaty zpožděny.

Žádáme vás, abyste nám věnovali více času a my se pokusíme zpracovat vaši žádost o výběr co nejdříve a co nejdříve vám zašleme aktuální informace prostřednictvím e-mailu.

Každý den je otravuju a prudim schvalně a nemá to zadny vyznam.

Další odpověď na to že čekám už 14 dní na výběr .

Vašu žiadosť som postúpil nášmu finančnému tímu. Budú to kontrolovať za vás. Žiadame vás, aby ste nám to niekedy dali a mali by ste čo najskôr dostať e-mailom aktualizáciu od nášho finančného tímu.


Prostě pořád to samé dokola.

1...10 11 1213
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu