No a jelikož ověření zatím není nutné, tak se budeme muset obrnit trpělivostí a počkat, až kasino stihne poslat peníze na váš účet do zmíněných 14 dnů.
Pokud tak neučiní, náš tým se obrátí na kasino, ale zatím není co dělat.
Jste však s nimi v kontaktu, abyste zjistili, co se děje s vaším výběrem a proč došlo ke zpoždění?
Well, since verification is not necessary yet, then we will have to be patient and wait for the casino to manage to send the money to your account within the mentioned 14 days.
If they fail to do so, our team will contact the casino, but for now there is nothing more to do.
However, are you in contact with them to find out what's going on with your withdrawal and why there is a delay ?
Dobře, počkejme a uvidíme, co se stane! Díky za poslech
Ok let's wait and see what happens! Thanks for listening
Ok vamos aguardar para ver que vai acontecer! Obrigada pela atenção
Děkuji.
Navíc moje otázky byly také, zda jste v kontaktu s kasinem a řekli vám, proč máte zpoždění ve výběru. zeptal ses jich?
Thank you.
In addition, my questions were also whether you are in contact with the casino and they told you why you have a delay in your withdrawal. Did you ask them ?
Pardon, také mě jejich reakce zajímá. Mohl byste tedy sdílet snímek obrazovky? S Google Lens máme všichni jistě šanci přeložit text a získat určitý přehled. 🙏
Pardon me, I'm also interested in their response. So, could you perhaps share a screenshot? Surely, with Google Lens, we all have achance to transate the text, and gain some insight. 🙏
Děkujeme za snímek obrazovky. Vidím, že jste se z těch odpovědí vůbec nic nenaučil, že? Možná už máte nějaké aktualizace?
Thank you for the screenshot. I can see that you haven't learned anything at all from those responses, right? Do you have any updates by now, perhaps?
Mám šílený strach, po hodně hraní jsem vyhrál a za poslední dva dny jsem dvakrát požádal o výběr 500 €. Doufejme, že zaplatí
I'm crazy scared, after playing a lot I made a win and I requested a withdrawal of €500 twice in the last two days.. Let's hope they pay
Ho una paura pazzesca,dopo aver giocato parecchio ho fatto una vincita ed ho richiesto il prelievo in due volte di 500€ da due giorni..Speriamo che pagano
Ahoj, gratuluji k výhře. Řekl bych, že na začátku zatím není důvod k panice a obavám. Musíte být trpěliví a doufat, že peníze přijdou.
Existují však procesy, které to mohou trochu zpomalit, a proto bych se vás zeptal, zda jste v kasinu ověřeni? Hráli jste s bonusem nebo jen s vkladem?
Navíc dáváme kasinům 14 dní na vyřízení všeho ohledně výběrů a pokud po této době peníze stále nemáte, dejte nám určitě vědět.
Budu tady, až budete mít aktualizaci. 🙂
Hi, congratulations on your win. I would say that at the beginning there is no reason to panic and worry yet. You have to be patient and hope the money will come.
However, there are processes that can slow it down a bit and that's why I would ask you if you are verified in the casino ? Did you play with a bonus or just a deposit ?
Additionally, we give casinos 14 days to settle everything regarding withdrawals and if you still don't have the money after that time, let us know for sure.
I'll be here when you have an update. 🙂
Dobrý den, děkuji za odpověď, provedl jsem první vklad 20 €, použil jsem bonus, následně jsem vyhrál, požádal jsem o výběr, následně mi systém oznámil, že pokud provedu výběr, bonus je zrušen, přijal jsem zrušení. Pak jsem však znovu přehrál ten, který jsem vyhrál, a pokračoval v vkladu, dokud jsem nedosáhl téměř 1 000, pak výhry dorazily a nyní jsem požádal o dva výběry ve výši 500 EUR za dva dny.
Na mé stránce systém říká, že není potřeba ověřování🤷🏻♂️
Hi, thanks for the reply, I made a first deposit of €20, I used the bonus, then subsequently I won, I requested a withdrawal, consequently the system told me that if I make a withdrawal the bonus is cancelled, I accepted the cancellation. Then, however, I replayed the one I won and continued to deposit until I reached almost 1k, then the winnings arrived and now I have requested two withdrawals of €500 in two days.
On my page the system says there is no need for verification🤷🏻♂️
Ciao,grazie per la risposta,ho effettuato un primo deposito di 20€ ho utilizzato il bonus,poi successivamente ha una vincita ho richiesto il prelievo,di conseguenza il sistema mi ha detto che se faccio il prelievo il bonus viene annullato,io ho accettato l’annullamento . Poi comunque ho rigiocato quello vinto e ho continuato a depositare ,fino ad arrivare a quasi 1k, successivamente sono arrivate le vincite ed ora ho richiesto due prelievi in due giorni di 500€.
Sulla mia pagina il sistema dice che non c’è bisogno di verifiche🤷🏻♂️
Chápu, takže teď počkáte na výběry, ověření není nutné a uvidíme, jestli budou nějaké potíže nebo bude vše v pořádku. Počkám tedy na aktualizaci a pokud se něco stane, dejte vědět.
I see, so now you wait for the withdrawals, verification is not necessary and we will see if there will be any difficulties or everything will be fine. So I will wait for the update and if anything happens, let me know.
Aktualizace
přesně po 7 dnech byla výhra připsána na můj účet😅😅😅.
V současné době mohu považovat stránku za seriózní.
Doufám, že to bude takto pokračovat.
Update
after exactly 7 days the winnings were credited to my account😅😅😅.
Currently I can consider the site serious.
I hope it continues like this.
Aggiornamento
dopo esattamente 7giorni le vincite mi sono state accreditate sul conto😅😅😅.
Attualmente posso considerare il sito serio.
Spero che continui cosi.
Tak to je dobrá zpráva a gratuluji. Jsem upřímně rád, že jste dostali peníze a vidím, že v tomto kasinu budete hrát i nadále, mám pravdu? 🎉☘️
Doufám, že vše půjde alespoň tak dobře, nebo lépe a bude se vám dařit. Čas od času můžete aktualizovat znovu.
Držím palce a bavte se. 🙂 😊
So that's good news and congratulations. I'm honestly glad you got the money and I can see that you will continue to play in this casino, am I right ? 🎉☘️
I hope everything will go at least as well as it has been or better and you will do well. Feel free to update again from time to time.
Fingers crossed and have fun. 🙂 😊
Good day. Quickwin casino is the worst I have ever experienced. From 23.5. I'm waiting for my winnings to be paid out. Suddenly, after a week, they wanted an identity document, they've had it there since last Thursday, and nothing is happening with the show. Support made me feel like I should wait, but I don't want to wait anymore. What steps to take? The behavior of the support is arrogant and as for the bars of the welcome bonus I put in and I did not receive any bonus, I am not entitled to it. What kind of behavior is this?
Dobrý den. Kasino quickwin je to nejhorší co jsem kdy zažila. Od 23.5. čekám na vyplacení výhry. Najednou po týdnu chtěli doklad totožnosti ten tam mají od minulého čtvrtka a pořad se nic neděje. Support ze mě děla koště ze mám čekat ,ale já už čekat nehodlám. Jaké kroky udělat? Chování supportu je arogantní a co se tyče uvítacího bonusu vložila jsem a žádný bonus jsem nedostala nemám na nej nárok. Co je tohle za chování?
Dobrý den, začal bych asi těmi bonusy a tedy od konce. Kasina mohou, ale nemusí hráčům nabízet bonusy. samozřejmě pokud jde o nějaké bonusy za vklad, tak bych se asi taky naštval.
To, že na výběr čekáte skoro dva týdny, taky stačí. Řekl bych, že není nejlepší, když jediná věc, kterou dostanete jako odpověď, je, že musíte počkat. To by mě neuspokojilo a není to moc věrohodné. Upozorňuji však, že 14 dní je přesně časový rámec, který kasinům dáváme na vyřešení všeho potřebného a odeslání peněz. To znamená, že pokud stále musíte provést ověření, pravděpodobně nebudete mít peníze, dokud jej úspěšně neprojdete.
Pokud se tedy za pár dní nic nezmění kde dosáhnete dvou týdnů, tak bych doporučil další postup a tím by bylo podání reklamace.
Myslíte si, že můžete být ještě trochu trpělivý?
Hello, I would probably start with the bonuses and therefore from the end. Casinos may or may not offer bonuses to players. of course, if it is about some deposit bonuses, then I would probably be upset too.
The fact that you have been waiting for a selection for almost two weeks is also enough. I would say that it is not the best if the only thing you get as a response is that you have to wait. That would not satisfy me and it is not very credible. However, I would like to point out that 14 days is exactly the time frame we give the casinos to resolve everything necessary and send the money. This means that if you still have to do the verification, you probably won't have the money until you pass it successfully.
So if nothing changes in a few days where you reach two weeks, then I would recommend the next step and that would be filing a complaint.
Do you think you can still be a little patient?
Ahoj, začal by som asi bonusmi a teda od konca. Kasína majú možnosť ponúknuť hráčom bonusy tak isto ako im ich ponúkať aj nemusia. samozrejme ak sa jedná o nejaké deposit bonusy, potom by som bol asi naštvaný aj ja.
To, že čakáś na výber už pomaly dva týždne je tiež dosť. Povedal by som, že to nie je úplne najlepšie ak jediné čo dosatneš ako dopoveď je, že máš čakať. To by ma neuspokojilo a nie je to moc dôveryhodné. Avšak, chcel by som podotknúť, že 14 dní je presne časový rámec, ktorý kasínam dávame na to, aby vyriešili všetko potrebné a odoslali peniaze. To znamená, že ke´d ešte stále máš urobiť verifikáciu, tak zrejme peniaze nebudeš mať, kým sa ti nepodarí prejsť ňou úspešne.
Takže ak sa nič nezmení za pár dní kde dosiahneš dva týždne, potom by som odporučil ďalší krok a tým bude založenie sťaźnosti.
Myslíš, že to ešte zvládneš byť troška trpezlivá ?
Dobrý den, začal bych asi těmi bonusy a tedy od konce. Kasina mohou, ale nemusí hráčům nabízet bonusy. samozřejmě pokud jde o nějaké bonusy za vklad, tak bych se asi taky naštval.
To, že na výběr čekáte skoro dva týdny, taky stačí. Řekl bych, že není nejlepší, když jediná věc, kterou dostanete jako odpověď, je, že musíte počkat. To by mě neuspokojilo a není to moc věrohodné. Upozorňuji však, že 14 dní je přesně časový rámec, který kasinům dáváme na vyřešení všeho potřebného a odeslání peněz. To znamená, že pokud stále musíte provést ověření, pravděpodobně nebudete mít peníze, dokud jej úspěšně neprojdete.
Pokud se tedy za pár dní nic nezmění kde dosáhnete dvou týdnů, tak bych doporučil další postup a tím by bylo podání reklamace.
Myslíte si, že můžete být ještě trochu trpělivý?
Hello, I would probably start with the bonuses and therefore from the end. Casinos may or may not offer bonuses to players. of course, if it is about some deposit bonuses, then I would probably be upset too.
The fact that you have been waiting for a selection for almost two weeks is also enough. I would say that it is not the best if the only thing you get as a response is that you have to wait. That would not satisfy me and it is not very credible. However, I would like to point out that 14 days is exactly the time frame we give the casinos to resolve everything necessary and send the money. This means that if you still have to do the verification, you probably won't have the money until you pass it successfully.
So if nothing changes in a few days where you reach two weeks, then I would recommend the next step and that would be filing a complaint.
Do you think you can still be a little patient?
Ahoj, začal by som asi bonusmi a teda od konca. Kasína majú možnosť ponúknuť hráčom bonusy tak isto ako im ich ponúkať aj nemusia. samozrejme ak sa jedná o nejaké deposit bonusy, potom by som bol asi naštvaný aj ja.
To, že čakáś na výber už pomaly dva týždne je tiež dosť. Povedal by som, že to nie je úplne najlepšie ak jediné čo dosatneš ako dopoveď je, že máš čakať. To by ma neuspokojilo a nie je to moc dôveryhodné. Avšak, chcel by som podotknúť, že 14 dní je presne časový rámec, ktorý kasínam dávame na to, aby vyriešili všetko potrebné a odoslali peniaze. To znamená, že ke´d ešte stále máš urobiť verifikáciu, tak zrejme peniaze nebudeš mať, kým sa ti nepodarí prejsť ňou úspešne.
Takže ak sa nič nezmení za pár dní kde dosiahneš dva týždne, potom by som odporučil ďalší krok a tým bude založenie sťaźnosti.
Myslíš, že to ešte zvládneš byť troška trpezlivá ?
Today is 14 days since the request for withdrawal and exactly one week since the document was submitted. I probably have no choice but to wait. So I will wait and as soon as there is any change, I will put the info here immediately. Thank you for the support, you are very kind 🙂
Dnes je to 14 dni od žádosti o výběr a přesně týden od doložení dokladu. Ono mi asi ani nic jiného nezbyde než čekat. Takže budu čekat a jakmile bude nějaká změna dam sem ihned info. Dekuji za podporu jsi moc hodný 🙂
Máte tedy možnost podat stížnost, pokud nechcete nic ponechat náhodě.
Pokud se tak rozhodnete, stačíkliknout na tento odkaz ⬅️
Jak jste však řekl, bude muset počkat, zda jsou všechny dokumenty v pořádku nebo na jaké pozici jste. Jste stále v kontaktu s kasinem? Asi bych se pokusila o situaci informovat, protože jen čekání bez odpovědi by mi nebylo příjemné.
Ať tak či onak, dejte mi vědět, pokud se dozvíte něco nového a hádám, že se situace vyřeší a dobře dopadne.
Přeji pevné nervy. 🙂
So you have the option to file a complaint if you don't want to leave anything to chance.
If you decide to do so, justclick on this link ⬅️
However, as you said, it will have to wait and see if all the documents are in order or what position you are in. Are you still in contact with the casino? I would probably try to find out about the situation, because just waiting without an answer would not be pleasant for me.
Either way, let me know if you learn anything new and I guess the situation will be resolved and turn out well.
I wish you strong nerves. 🙂
Máš teda možnosť založiť si sťažnosť ak nechceš nič nechať na náhodu.
Ak by si sa tak rozhodla, stačí kliknúť na tento link ⬅️
Avšak, tak ako si povedal, bude potrebné počkať a zistiť, či sú všetky dokumenty v poriadku alebo v akej pozícii sa nachádzaš. Si s kasínom stále v kontakte ? Asi by som sa snažil sa informovať o situácii, pretože len čakať bez odpovede by pre mňa nebolo príjemné.
Tak či onak, daj vedieť ak sa dozvieš niečo nové a hádam sa situácia vyrieši a dobre dopadne.
Želám pevné nervy. 🙂
This is today's answer, just like every day for the last 14 days.
Upon checking your account, I can confirm that your withdrawal is queued for processing by our finance department.
We sincerely apologize that you have not received your funds yet. We didn't want to keep you waiting.
And I've just sent a reminder to finance on your behalf to expedite the process.
Our finance department is aware of your withdrawal delay. Due to the high volume of requests, all of our payouts are delayed.
We ask that you give us more time and we will try to process your withdrawal request as soon as possible and send you the update via email as soon as possible.
Every day I annoy them and push them on purpose and it doesn't make any sense.
Another answer to the fact that I have been waiting for 14 days to choose.
I have forwarded your request to our finance team. They will check it for you. We ask that you give it to us sometime and you should receive an email update from our finance team as soon as possible.
Just the same thing over and over again.
Toto je dnesni odpoved tak jako kazdy den uz poslednich 14dni.
Při kontrole vašeho účtu mohu potvrdit, že váš výběr je ve frontě na zpracování naším finančním oddělením.
Upřímně se omlouváme, že jste dosud neobdrželi finanční prostředky. Nechtěli jsme tě nechat čekat.
A vaším jménem jsem právě poslal upomínku finančnímu oddělení, aby vám proces urychlilo.
Naše finanční oddělení si je vědomo vašeho zpoždění výběru. Kvůli velkému množství žádostí jsou všechny naše výplaty zpožděny.
Žádáme vás, abyste nám věnovali více času a my se pokusíme zpracovat vaši žádost o výběr co nejdříve a co nejdříve vám zašleme aktuální informace prostřednictvím e-mailu.
Každý den je otravuju a prudim schvalně a nemá to zadny vyznam.
Další odpověď na to že čekám už 14 dní na výběr .
Vašu žiadosť som postúpil nášmu finančnému tímu. Budú to kontrolovať za vás. Žiadame vás, aby ste nám to niekedy dali a mali by ste čo najskôr dostať e-mailom aktualizáciu od nášho finančného tímu.
Prostě pořád to samé dokola.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.