před 3 měsíci
I'll wait today and if nothing happens, I'll file a complaint. Or what do you think?
Počkám ještě dnes a pokud ani tak nic tak napíšu stížnost. Nebo co myslíte?
0
I'll wait today and if nothing happens, I'll file a complaint. Or what do you think?
Počkám ještě dnes a pokud ani tak nic tak napíšu stížnost. Nebo co myslíte?
Myslím, že bych udělal totéž. Když podáte stížnost, máte alespoň zadní vrátka a celou situaci můžete prozatím vysvětlit našemu týmu, protože i oni se budou ptát. Samozřejmě, že pokud vám kasino ani po všem potřebném nepošle peníze, bude ho kontaktovat. Takže bych to klidně udělal, jak jsi napsal.
Chápu, že kasina mohou mít zpoždění, ale nemělo by to trvat tak dlouho, což je pro mě správný krok.
Předpokládám, že peníze uvidíte co nejdříve. 😕
I think I would do the same. When you file a complaint, at least you have a back door and you can explain the whole situation to our team for the time being, because they will also ask questions. Of course, if the casino still doesn't send you money after everything they need, they will contact it. So I would easily do it as you wrote.
I understand that casinos can have a delay, but it shouldn't take that long, which is the right step for me.
I guess you will see the money as soon as possible. 😕
Myslím, že podobne by som to urobil aj ja. Keď založíš sťažnosť tak máš aspoň zadné dvierka a môžeś zatiaľ celú situáciu našemu tímu vysvetliť, pretože aj oni sa budú pýtať otázky. Samozrejme ak po tom všetkom, čo budú potrebovať ti kasíno stále nepošle peniaze, budú ho kontaktovať. Čiže kľudne by som to urobil tak ako si napísala.
Ja chápem, že kasína môžu mať delay, no nemalo by to trvať až tak dlho, čiže za mňa správny krok.
Hádam ale peniaze uvidíš čím skôr. 😕
Cool.
Because as you write (you write), the complaint also has a certain time frame and I expect that the money will really arrive sooner than we would write and communicate everything. But like this I was really unpleasantly surprised and this casino never again.
Super.
Protože jak píšeš (píšete) ta stížnost má také nějaký časový rámec a počítám s tím, že dříve peníze opravdu dorazí než by jsme si všecko napsali a vykomunikovali. Ale jako tohle mě opravdu nemile překvapilo a toto kasino už nikdy více.
Tak alespoň víte, kam už nepůjdete, někdy je důležité to zjistit.
Samozřejmě, jak říkáte, reklamace má i časový rámec, takže bych byl moc rád, kdyby se to vyřešilo i bez toho, ale na druhou stranu, pokud by se to prodloužilo, náš tým zasáhne, když zjistíme vše důležité od vás a bude kontaktovat kasino.
Takže pokud se rozhodnete, klidně mi dejte vědět a až získáte nové informace, můžete je se mnou sdílet.
So at least you know where you won't go again, sometimes it's important to find out.
Of course, as you say, the complaint also has a time frame, so I would be very happy if it was resolved even without it, but on the other hand, if it were to be extended, our team will intervene when we find out everything important from you and will contact the casino.
So if you decide, feel free to let me know and when you get new information, you can share it with me.
Tak aspoň vieš kam už viac nepôjdeš, niekedy je aj to dôležité zistiť.
Samozrejme ako hovoríš aj sťažnosť má časový rámec a teda bol by som veľmi rád keby sa to vyriešilo aj bez nej, no na druhú stranu ak by sa to predlžovalo, náš tím zasiahne keď od teba zis´ti všetko podstatné a bude kontaktovať kasíno.
Ak teda sa rozhodneš kľudne daj vedieť a keď dostaneš nové informácie, môžeš sa so mnou podeliť.
Yes, yes, if it will be extended over the weekend, unfortunately, when today is Friday and there is only MON-FRI from 6:00 a.m. to 5:00 p.m., both approval and payments, so, again, time is totally up to p..u. I'll just have to wait (already 3 weekends). Anyway, I'll let you know any changes.
Have a nice day 🙂 and thanks
Ano ano pokud se to bude prodlužovat ještě přes víkend bohužel, když je dnes pátek a tam se jede jen od PO-PÁ od 6:00 do 17:00 jak schvalování tak výplaty takže, zase časově totálně na p..u. budu prostě muset počkat (už 3 víkend). No každopádně jakou koliv změnu dám vědět.
Hezký den 🙂 a díky
Není to nejpříjemnější, ale je to jediné, co v této situaci můžeme udělat.
Tak já si taky počkám, asi na dobré zprávy od vás.
Taky hezký den 🙂
It's not the most pleasant, but it's the only thing we can do in this situation.
So I will wait too, I guess for good news from you.
Have a nice day too 🙂
Nie je to najpríjemnejšie ale jediné čo v tejto situácii môžeme urobiť.
Budem teda čakať aj ja, hádam na dobŕe správy od teba.
Maj pekný deň aj ty 🙂
Hello. I'm sorry I'm writing now, but I have a lot to learn.
Today there was a little movement on the account and further documenting for verification.
Only the process is not completed due to the end of working hours. So I reckon tomorrow it could come to a successful end.
So I'm not going to file a complaint yet, it's pointless. I hope so.
I'll give an update tomorrow on how I'm doing.
Bye
Ahoj. Omlouvám se ze píšu až teď, ale mám hodně učení.
Dnes se na úctě rozjel malinko pohyb a další dokládání dokumentů pro ověření.
Jenze proces není dokončen z důvodu konce pracovní doby. Takže počítám zitra by to mohlo dojít do zdárného konce.
Takže stížnost zakládat zatím nebudu je to zbytečné. Doufám.
Zítra hodím aktualizaci jak jsem na tom.
zatím ahoj
Dobrý večer, provedl jsem účet 25/05 u Quickwin Udělal jsem svůj první vklad a také jsem dostal bonus k prvnímu vkladu po krátké době hraní Vyhrál jsem velkou částku blízko 11 000 € Udělal jsem požadované zatočení a skončil jsem s € 10 000 skutečných peněz, které jsem vydělal po 2 výběrech 500 €
31/05 jsem čekal týden a viděl jsem, že mé výběry nepostupují, poslal jsem mu zprávu na live chat a řekli mi, ať si nedělám starosti
01/06 mi bylo řečeno, že můj účet potřebuje ověření
02/06 jim posílám všechny papíry a čekám na ověření, aby mohly probíhat i mé výběry
12/05 byly všechny mé dokumenty přijaty od 04/06 a stále čekám na pokračování ověřování a výběrů
po mnoha zprávách mi řekli, že tento týden bude identifikace pokračovat
Upřímně nevím, co se děje, můžete mi pomoci
Good evening I made an account 25/05 at Quickwin I made my first deposit and I also got the first deposit bonus after a little time of playing I won a large amount close to €11,000 I made the required spin and I ended up with €10,000 real money I made after 2 withdrawals 500 €
31/05 I waited a week and I could see that my withdrawals were not progressing, I sent him a message on live chat and they told me not to worry
01/06 I was told my account needs verification
02/06 I send them all the papers and I'm waiting to be verified so my withdrawals can go ahead as well
12/05 all my documents have been accepted since 04/06 and I am still waiting for the verification and withdrawals to proceed
after many messages they told me that this week the identification will proceed
I don't know what's going on honestly can you help
Καλησπέρα έκανα λογαριασμό 25/05 στην Quickwin έκανα την πρώτη μου κατάθεση και πήρα και το μπόνους πρώτης κατάθεσης μετά από λίγη ώρα παιχνιδιού κέρδισα ένα μεγάλο ποσό κοντά στα 11.000€ έκανα το απαιτούμενο τζιραρισμα και έφτασα να έχω 10.000€ πραγματικά χρήματα έκανα μετά 2 αναλήψεις 500€
31/05 Περίμενα μια βδομάδα και έβλεπα ότι οι αναλήψεις μου δεν προχωρούσαν του έστελνα μην στο live chat και μου έλεγαν να μην ανησυχώ
01/06 μου είπαν ότι ο λογαριασμός μου χρειάζεται επαλήθευση
02/06 τους στέλνω όλα τα χαρτιά και περιμένω να επαληθευτώ για να προχωρήσουν και οι αναλήψεις μου
12/05 όλα τα έγγραφα μου έχουν γίνει αποδεκτά από τις 04/06 και ακόμα περιμένω να γίνει η επαλήθευση και να προχωρήσουν οι αναλήψεις
μετα από πολλά μυνηματα μου είπαν ότι αυτή τη βδομάδα προχωρήσει η ταυτοποίηση
Δεν ξέρω τι γίνεται ειλικρινά μπορείτε ο να βοηθήσετε
Hello. I'm sorry I'm writing now, but I have a lot to learn.
Today there was a little movement on the account and further documenting for verification.
Only the process is not completed due to the end of working hours. So I reckon tomorrow it could come to a successful end.
So I'm not going to file a complaint yet, it's pointless. I hope so.
I'll give an update tomorrow on how I'm doing.
Bye
Ahoj. Omlouvám se ze píšu až teď, ale mám hodně učení.
Dnes se na úctě rozjel malinko pohyb a další dokládání dokumentů pro ověření.
Jenze proces není dokončen z důvodu konce pracovní doby. Takže počítám zitra by to mohlo dojít do zdárného konce.
Takže stížnost zakládat zatím nebudu je to zbytečné. Doufám.
Zítra hodím aktualizaci jak jsem na tom.
zatím ahoj
Tak to je pozitivní zpráva.
Doufám, že ověření projdete co nejdříve, abyste si pak mohli vybrat své peníze.
Pokud reklamace ještě není nutná, je to v pořádku, ale víte, že až ji budete potřebovat, můžete se na nás obrátit.
Budu čekat na tvůj další příspěvek.
Také přeji hezký den. 🙂
So that's positive news.
I hope that you pass the verification as soon as possible so that you can then withdraw your money.
If the complaint is not necessary yet, it's fine, but you know that when you need it, you can contact us.
I will be waiting for your next post.
Have a nice day too. 🙂
Tak to sú pozitívne správy.
Dúfam, že verifikáciu prejdeš čím skôr aby si potom mohla vybrať svoje peniaze.
Ak sťažnosť zatiaľ nie je potrebná v poriadku, avšak vieš, že keď budeš potrebovať, môžeš sa na nás obrátiť.
Budem čakať na tvoj ďalší post.
Pekný deň aj tebe. 🙂
Dobrý večer, provedl jsem účet 25/05 u Quickwin Udělal jsem svůj první vklad a také jsem dostal bonus k prvnímu vkladu po krátké době hraní Vyhrál jsem velkou částku blízko 11 000 € Udělal jsem požadované zatočení a skončil jsem s € 10 000 skutečných peněz, které jsem vydělal po 2 výběrech 500 €
31/05 jsem čekal týden a viděl jsem, že mé výběry nepostupují, poslal jsem mu zprávu na live chat a řekli mi, ať si nedělám starosti
01/06 mi bylo řečeno, že můj účet potřebuje ověření
02/06 jim posílám všechny papíry a čekám na ověření, aby mohly probíhat i mé výběry
12/05 byly všechny mé dokumenty přijaty od 04/06 a stále čekám na pokračování ověřování a výběrů
po mnoha zprávách mi řekli, že tento týden bude identifikace pokračovat
Upřímně nevím, co se děje, můžete mi pomoci
Good evening I made an account 25/05 at Quickwin I made my first deposit and I also got the first deposit bonus after a little time of playing I won a large amount close to €11,000 I made the required spin and I ended up with €10,000 real money I made after 2 withdrawals 500 €
31/05 I waited a week and I could see that my withdrawals were not progressing, I sent him a message on live chat and they told me not to worry
01/06 I was told my account needs verification
02/06 I send them all the papers and I'm waiting to be verified so my withdrawals can go ahead as well
12/05 all my documents have been accepted since 04/06 and I am still waiting for the verification and withdrawals to proceed
after many messages they told me that this week the identification will proceed
I don't know what's going on honestly can you help
Καλησπέρα έκανα λογαριασμό 25/05 στην Quickwin έκανα την πρώτη μου κατάθεση και πήρα και το μπόνους πρώτης κατάθεσης μετά από λίγη ώρα παιχνιδιού κέρδισα ένα μεγάλο ποσό κοντά στα 11.000€ έκανα το απαιτούμενο τζιραρισμα και έφτασα να έχω 10.000€ πραγματικά χρήματα έκανα μετά 2 αναλήψεις 500€
31/05 Περίμενα μια βδομάδα και έβλεπα ότι οι αναλήψεις μου δεν προχωρούσαν του έστελνα μην στο live chat και μου έλεγαν να μην ανησυχώ
01/06 μου είπαν ότι ο λογαριασμός μου χρειάζεται επαλήθευση
02/06 τους στέλνω όλα τα χαρτιά και περιμένω να επαληθευτώ για να προχωρήσουν και οι αναλήψεις μου
12/05 όλα τα έγγραφα μου έχουν γίνει αποδεκτά από τις 04/06 και ακόμα περιμένω να γίνει η επαλήθευση και να προχωρήσουν οι αναλήψεις
μετα από πολλά μυνηματα μου είπαν ότι αυτή τη βδομάδα προχωρήσει η ταυτοποίηση
Δεν ξέρω τι γίνεται ειλικρινά μπορείτε ο να βοηθήσετε
Ahoj, kasinům dáváme přesně 14 dní na vyřešení ověření a výběru, takže pokud to nestihnete do té doby, tak doporučuji otevřít stížnost, kterou můžetepodat na tomto odkazu .
Každopádně dobrou zprávou je, že s vámi komunikují a tak jsem zvědavý, zda budou vaše doklady a ověření v pořádku a úspěšně tímto procesem projdete. Dokud se tak nestane, pravděpodobně nebudete moci peníze vybrat, takže se zatím budete muset soustředit na to, abyste to hladce prošli.
Myslíte, že tomu dáte ještě čas nebo uděláte další krok? 🤔
Hi, we give casinos exactly 14 days to resolve the verification and withdrawal, so if you don't manage to do it within that time, then I suggest you open a complaint, which you can submit on this link.
Anyway, the good news is that they are communicating with you and so I am curious to know if your documents and verification will be in order and you will go through this process successfully. Until that happens, you probably won't be able to withdraw the money, so for now you will have to focus on getting through it smoothly.
Do you think you will give it some more time or take another step ? 🤔
Tento týden počkám, až to přejde, protože řekli, že by se to mělo vyřešit ověřením
a od druhého týdne budu reklamovat
než za rychlou odpověď
Měj krásný zbytek dne
I will wait this week to pass because they said that it should be resolved with the verification
and from the other week I will make a complaint
than for the quick answer
have a great day
Dobře, to zní jako rozumný plán. Budu čekat, až se dozvím, jestli se něco vyřeší nebo jak to půjde, a dejte mi prosím vědět.
Doufám, že tento týden projdete ověřením a dostanete své peníze.
Také přeji hezký den. 🤗
Okay then, that sounds like a reasonable plan. I'll be waiting to hear if something gets sorted out or how it goes and please feel free to let me know.
I hope you can get through verification and get your money this week.
Have a nice day too. 🤗
Dobrý večer, příteli, jen abyste věděli, protože hraji v této společnosti téměř od otevření společnosti, je to v pořádku a dostanete peníze, jediná špatná věc, kterou v této společnosti shledávám, je, že musíte zvýšit úroveň, abyste získali limit výběru p .x limit archivu je 500 € za den a dokud hrajete a provádíte vklady, stoupá, dosáhl jsem nyní 2000 € za den!!!
A další věc, kterou bych vám doporučil, abyste při žádosti o výběr nepřesáhli 1000 EUR, protože tam můžete být s vkladem zpožděni. Minulý pátek jsem vydělal 2 000 EUR a provedl jsem 1 výběr, druhý den přišlo 1 000 EUR a hned druhý den jsem vydělal dalších 1 000 EUR a včera přišli.
a když vloží peníze, dostanete podobný e-mail
Good evening my friend just so you know because I have been playing in this company almost since the company opened it is ok and you will get the money, the only bad thing I find in this company is that you have to level up to raise the withdrawal limit p .x the archive limit is 500€ per day and as long as you play and make deposits it goes up, I have now reached 2000€ per day!!!
And another thing that I would recommend you better not to exceed €1000 when you make a withdrawal request because there you may be delayed in the deposit. I made a profit of €2000 last Friday and I made 1 withdrawal, €1000 came in on the second day and immediately on the second I made the other €1000 and they came in yesterday.
and when they deposit the money you will receive a similar email
Καλησπέρα φίλε μου για να ξέρεις επειδή παίζω σε αυτήν την εταιρεία σχεδόν από τότε που άνοιξε η εταιρεία είναι εντάξει και τα λεφτά θα τα πάρεις, το μόνο κακό που βρίσκω σε αυτήν την εταιρεία είναι ότι πρέπει να ανεβαίνεις επίπεδα για να ανεβάσει το όριο ανάληψης π.χ το αρχειακό όριο είναι 500€ την ημέρα και όσο παίζεις και κάνεις καταθέσεις ανεβαίνει εγω τώρα το έχω πάει 2000€ την ημέρα!!!
Και κάτι άλλο που θα σου συνιστούσα καλύτερα να μην ξεπερνάς τα 1000€ όταν κάνεις αίτημα ανάληψης γιατί εκεί μπορεί να σε καθυστερήσουν στην κατάθεση. Εγώ έκανα την Παρασκευή που μας πέρασε 2000€ κέρδη και έκανα 1 αναλυψη 1000€ μπήκαν την δευτέρα και άμεσος την δευτερα εκανα τα αλλα 1000€ και μπήκαν εχθές.
και όταν βάλουν τα λεφτά θα σου έρθει ένα παρόμοιο email
Rád to slyším, stalo se to docela rychle, co jsi mi napsal před dvěma dny. Takže tady stále hrajete, pokud se to vyřešilo? 🙂
Jakou platební metodu jste použili k výběru peněz?
Great to hear that, it's happened quite quickly since you wrote to me two days ago. So you're still playing here if it's been resolved ? 🙂
What payment method did you use to withdraw the money ?
Dobrý večer, příteli, jen abyste věděli, protože hraji v této společnosti téměř od otevření společnosti, je to v pořádku a dostanete peníze, jediná špatná věc, kterou v této společnosti shledávám, je, že musíte zvýšit úroveň, abyste získali limit výběru p .x limit archivu je 500 € za den a dokud hrajete a provádíte vklady, stoupá, dosáhl jsem nyní 2000 € za den!!!
A další věc, kterou bych vám doporučil, abyste při žádosti o výběr nepřesáhli 1000 EUR, protože tam můžete být s vkladem zpožděni. Minulý pátek jsem vydělal 2 000 EUR a provedl jsem 1 výběr, druhý den přišlo 1 000 EUR a hned druhý den jsem vydělal dalších 1 000 EUR a včera přišli.
a když vloží peníze, dostanete podobný e-mail
Good evening my friend just so you know because I have been playing in this company almost since the company opened it is ok and you will get the money, the only bad thing I find in this company is that you have to level up to raise the withdrawal limit p .x the archive limit is 500€ per day and as long as you play and make deposits it goes up, I have now reached 2000€ per day!!!
And another thing that I would recommend you better not to exceed €1000 when you make a withdrawal request because there you may be delayed in the deposit. I made a profit of €2000 last Friday and I made 1 withdrawal, €1000 came in on the second day and immediately on the second I made the other €1000 and they came in yesterday.
and when they deposit the money you will receive a similar email
Καλησπέρα φίλε μου για να ξέρεις επειδή παίζω σε αυτήν την εταιρεία σχεδόν από τότε που άνοιξε η εταιρεία είναι εντάξει και τα λεφτά θα τα πάρεις, το μόνο κακό που βρίσκω σε αυτήν την εταιρεία είναι ότι πρέπει να ανεβαίνεις επίπεδα για να ανεβάσει το όριο ανάληψης π.χ το αρχειακό όριο είναι 500€ την ημέρα και όσο παίζεις και κάνεις καταθέσεις ανεβαίνει εγω τώρα το έχω πάει 2000€ την ημέρα!!!
Και κάτι άλλο που θα σου συνιστούσα καλύτερα να μην ξεπερνάς τα 1000€ όταν κάνεις αίτημα ανάληψης γιατί εκεί μπορεί να σε καθυστερήσουν στην κατάθεση. Εγώ έκανα την Παρασκευή που μας πέρασε 2000€ κέρδη και έκανα 1 αναλυψη 1000€ μπήκαν την δευτέρα και άμεσος την δευτερα εκανα τα αλλα 1000€ και μπήκαν εχθές.
και όταν βάλουν τα λεφτά θα σου έρθει ένα παρόμοιο email
Dobrý den, myslím, že hráči budou tyto informace užitečné. Vidím, že si kasino užíváte poměrně dlouho od jejich založení.
Řekl bych, že výběry jsou trochu omezující, ale dostali jste se na docela dobrou částku, pokud můžete vybrat 2 000 €. Ale vidím, že máš svou taktiku, aby to netrvalo zbytečně déle.
Děkujeme, že jste se zapojili do konverzace a poskytli nám postřehy, které by mohly být užitečné.
Pokud něco máte, klidně napište.
Hodně štěstí. 😉
Hello, I think the player will find this information useful. I can see that you have been enjoying the casino for quite a long time since their establishment.
I would say that the withdrawals are a bit limiting, but you've gotten to a pretty good amount if you can withdraw 2,000€. But I see you have your tactics to make it not take unnecessarily longer.
So thanks for joining the conversation and providing insights that might be useful.
If you have anything, feel free to write.
Good luck. 😉
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.