DomůFórumKasinaQuickWin Casino - všeobecná diskuze

QuickWin Casino - všeobecná diskuze (strana 13)

před rokem od Radka
|
40 197 zobrazení 267 odpovědí |
|
1...12 13 14
anjaangelina
před 4 měsíci

Dobrý den, viděl jsem, že se vám podařilo zahájit reklamaci , což byl určitě dobrý krok. Náš tým prošetří situaci a pokusí se vám pomoci. Doufám, že to dokážeme, protože kasina by tyto situace a požadavky měla brát vážně a ne na lehkou váhu. Když jste chtěli zrušit svůj účet, jaká byla jejich reakce? co ti řekli ?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj

Včera večer jsem znovu napsal do živého chatu Quick Win a vysvětlil, že jsem nyní podal stížnost. O necelou minutu později jsem byl vyhozen z chatu a již se nemohu přihlásit (administrátor to deaktivoval).

Takže mé žádosti bylo konečně vyhověno. Jen je škoda, že to neproběhlo normálně.


Můj problém s Quick Win je nyní vyřešen.

Děkuju

Automaticky přeloženo:
anjaangelina
před 4 měsíci

Ó,

Děkuji za dobré zprávy; alespoň můžete zapomenout na tento hrozný zážitek a jít dál.

Vsadím se, že budete mít zájem hledat jiné kasino? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj všichni, mám problém s výběrem zůstatku na QuickWinu. Nastavil jsem vízum na způsob výběru a 3x se to odrazilo. Nyní jsem to zkusil s mezinárodním bankovním převodem, herní účet nevyžaduje žádné potřebné ověření.

Automaticky přeloženo:
mariocapo96
před 4 měsíci

Ahoj,

Myslím, že je důležité oslovit podporu a požádat je o radu. Víte například, proč možnost víza třikrát za sebou selhala?

Viděli jste nějaké štěně, které říká, co se stalo? Snažím se říct, že nejlepší možností je vždy požádat podporu.

Zkuste to, prosím, a dejte nám vědět, jak to jde.


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Kontaktoval jsem podporu a řekli mi, že jde o problém poskytovatele.

Automaticky přeloženo:
mariocapo96
před 4 měsíci

Ahoj,

toto vysvětlení mi dává smysl. A co bankovní převod, probíhá? Pokud máte nějaké problémy s bankovním převodem, navrhoval bych požádat je, aby přišli s funkční náhradní možností.

Dejte nám prosím vědět, jak se věci mají, protože bychom chtěli, abyste dostali zaplaceno.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj, je to seriozní web?

Automaticky přeloženo:
filippo00000
před 3 měsíci

Ahoj. Neváhejte a přečtěte si všechny relevantní informace o kasinu zde , a přečtěte si také uživatelské recenze, které jsou trochu smíšené, takže si musíte udělat vlastní názor. Index bezpečnosti je však docela dobrý a kasino je také docela dobré v řešenístížností .

Přemýšlíte o vstupu do tohoto kasina?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Rychlá výhra kasinového podvodu

Automaticky přeloženo:
black9angelas
před 3 týdny

Ahoj, to je dotaz nebo konstatování? Stalo se ti něco v kasinu, proč píšeš? Můžete prosím lépe popsat vaši současnou situaci?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobrý den, dne 17.09.2017 jsem napsal na podporu Quickwin a vyzval je, aby uzavřeli můj účet, protože jsem hrál nad své možnosti, aniž bych se ovládal, v reakci na to nahráli bonus na můj účet a dali mi kontakt na jednoho ze svých pracovníků prostřednictvím telegramu a následující měsíce jsem několikrát psal o uzavření účtu, ale naopak mi načetli jen další bonusy a dál jsem hrál bez omezení, chtěl bych se zeptat, jestli bych mohl něco udělat, děkuji a přeji hezký den

Automaticky přeloženo:
bertinialessio22
před 3 týdny

Ahoj.

Je nám líto, že kasino ještě nemohlo uzavřít váš účet. Dovolte mi, abych se vás však zeptal, jaký důvod uzavření vašeho účtu jste uvedl, prosím?

Je velmi důležité jasně napsat důvod, protože pokud jim jen řeknete, že byste chtěli svůj účet zavřít, protože, řekněme, už nechcete hrát, je logické, že se vás tam pokusí udržet .

Jiná situace je, když hráč řekne, že potřebuje uzavřít účet kvůli problému s hazardem, samozřejmě. V takovém případě by je kasino mělo okamžitě zavřít, aby se předešlo případným budoucím problémům, které by se tomuto hráči mohly stát.

Vidíte tam ten rozdíl? 🤔

Dejte nám prosím vědět, jaký byl váš důvod, a pak uvidíme, co se dá dělat, a snad se nám to podaří vyřešit.

Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Citoval doslovně všechny zprávy:

17/10

ahoj, budu rád, když bude možné můj účet zrušit

28/10

prosím zakažte můj účet

22/11

zakaž můj účet pls


všechny odpovědi na tyto zprávy byly bonus / cash back

děkuji a doufám, že se ozvete

Automaticky přeloženo:
bertinialessio22
před 3 týdny

Zapomněl jsem napsat, že v reakci na zprávu 17/10 se mě zeptali, proč mě chtějí zabanovat, a já odpověděl: „V tomto období začínám hrát víc, než si mohu dovolit a je pro mě lepší dostat z hazardu brzdu"

Automaticky přeloženo:
bertinialessio22
před 3 týdny

Dobrý den.

Je skvělé, že jste kasinu informovali, že máte pocit, že jste utratili příliš mnoho a že svou vášeň nedokážete ovládat.

Pokud řeknete pouze „prosím, zakažte můj účet", člověk na druhé straně obrazovky nemá o vašich starostech ani ponětí. Místo toho dělá, co může, aby neztratil věrného zákazníka.

Při vší úctě bude lepší zvážit trvalé sebevyloučení.

Některá kasina v pravidlech uvádějí, že striktní instrukce týkající se uzavření účtu. Má toto kasino něco takového? Zajímalo by mě, zda jste chatovali s robotem; v dnešní době se to může stát velmi snadno 🙁

Pro jistotu si však myslím, že by nebylo na škodu podat stížnost na kasino; alespoň naši odborníci mají šanci prozkoumat.

Tento odkaz vede přímo na funkci stížnosti 👈

Nebojte se, budeme tu, abychom vám pomohli, pokud narazíte na nějaké pochybnosti.


Automaticky přeloženo:
Příspěvek od f7pg89wgjk byl odstraněn
f7pg89wgjk
před 2 týdny

Dobrý den, dostal jste také vysvětlení, proč to trvá tak dlouho? Kasinům dáváme přesně tento časový horizont, aby hráči zaplatili.

Bylo nutné, abyste to ověřovali, nebo ne? Hráli jste s bonusem nebo ne?

Viděl jsem však, že se vám podařilo podat stížnost a náš tým se na celý případ podívá. Uvidíme, kam to půjde a jestli a kdy dostanete peníze. Rád bych to vyřešil co nejdříve, ale nebudu předbíhat.

Pokud máte nějaké novinky, klidně se o ně se mnou podělte.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od f7pg89wgjk byl odstraněn
f7pg89wgjk
před 2 týdny

Chápu, že zahájení stížnosti byl dobrý krok a doufám, že vám můžeme pomoci. Někdy to může chvíli trvat, ale kasino by vám vždy mělo vysvětlit, co se děje, místo aby vám neustále dávalo jiný časový rámec.

Na další vývoj si každopádně budeme muset počkat.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
1...12 13 14
Jít na stránkuz 14 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky