DomůFórumKasinaQuickWin Casino - všeobecná diskuze

QuickWin Casino - všeobecná diskuze (strana 14)

 od Radka
|
46 920 zobrazení 281 odpovědí |
|
1...13 14 15

Dobrý večer!

Hrál jsem často měsíc nebo dva na webu QuickWin.

Široká nabídka automatů a živých kasin.

Vložil jsem 20 €, 50 €, 100 €... dokonce 500 € za den.

Někdy jsem prohrál, někdy vyhrál, podle návodu k hazardu.

Nikdy nebyly problémy s vkladem peněz.

VŽDY měl problémy s výběry, poprvé, podruhé, potřetí a tak dále. Můj účet byl samozřejmě ověřen s dokumenty a vším.

Protože jsem NIKDY nemohl vybrat, vše mi bylo připsáno zpět. A protože jsem nemohl s výběry nic dělat, čekal jsem také dny nebo týdny, jakmile jsem podal žádost o výběr, výběry ve výši 20 EUR, 100 EUR, dokonce až do výše 500 EUR.

Samozřejmě výhrou na automatech.

Všechno mi bylo připsáno zpět.. Zkoušel jsem kontaktovat nebo poslat e-mail, ale nikdy jsem nedostal odpověď..

Chtěl jsem jen své výherní peníze....

Po měsících mi začínají odpovídat, že s tím nemůžu nic dělat a vracejí mi 20€ BONUS kredit.

Po celkových asi 2 TISÍCE EUR vkladů z mé strany o něco více nebo o něco méně než 2 TISÍCE EUR.

Chtěl bych vrátit peníze nebo bych chtěl stránku nahlásit, abych měl jistotu, že nepodvedou ostatní jako já... jsou tací, kteří tomu mohou propadnout ještě víc než já.


S jinými stránkami jsem nikdy neměl problémy.


Můžete mi nějak pomoci? Děkuji mnohokrát.

Čekám na odpovědi!

S pozdravem


Automaticky přeloženo:
Gerilac.lac

Dobrý den, nechápu, proč by kasino mělo rušit vaše výběry nebo proč by to mělo trvat tak dlouho, když říkáte, že jste ověřeni. Také pokud vám nedali žádnou relevantní odpověď, není to z mého pohledu v pořádku.

Nicméně, aniž by nejprve vysvětlili, proč to udělali, nemyslím si, že se dostaneme příliš daleko a je dobře, že jste otevřeli stížnost , protože náš tým se bude případem podrobně zabývat a já opravdu zvědaví, co zjistí. Mají poměrně vysoký bezpečnostní index, takže jsem překvapen tímto ošetřením.

Ale doufám, že se vše dozvíme v blízké budoucnosti.

Pokud máte také něco nového, můžete mi prosím dát vědět?

Automaticky přeloženo:
Jaro

AHOJ!

Nechápu, proč ta stránka vždy zrušila mé žádosti o výběr... výběry pouhých 50 EUR i výběry až 500 EUR...

S vkladem jsem NIKDY neměl problémy, transakce vždy proběhly v pořádku.

Otevřel jsem stížnost, protože je to trochu neférové ​​chování od toho kasina.

A při čtení recenzí tolika dalších lidí, kteří měli stejné problémy jako já, jsem chtěl otevřít stížnost a mít v tomto ohledu minimum spravedlnosti.

Jsem častým online hráčem, mám několik herních účtů v jiných kasinech a NIKDY jsem s tím neměl žádné problémy.


Quickwin nedokázal odpovědět ani na to, proč výběry nikdy neproběhly, oddělení tuto "informaci" nedalo...

Vrátili mi 20 EUR bonusového zůstatku, se kterým ve skutečnosti nic nedělám...


Také bych chtěl odpověď na to, proč ten web nenechá lidi stáhnout se.

Nebo jednoduché vrácení peněz.


Automaticky přeloženo:
Gerilac.lac

Odpověď na tuto otázku bych stejně asi hledal, ale důležité je samozřejmě mít ji od kasina, protože proč tomu tak je, můžeme jen hádat.

Takže podáním stížnosti snad zjistíme více a uvidíme, proč se tak stalo.

Vybírali jste stejnou platební metodou, jakou jste vložili?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Včera jsem se celý den snažil od nich najít jednu nebo více odpovědí, nedokázali mi dát konkrétní odpověď.

Asistenti chatu.

Právě jsem od nich dostal odpověď, že oddělení nemůže reagovat.

Vždy jsem prováděl výběry stejným způsobem jako vklady. V případě pochybností jsem se také pokusil provést výběry jinak, vždy jsem čekal na dny transakce, ale nic.

Kasino odpovědělo tím, že mi vrátilo pouze 20 EUR jako bonus.

A to je velmi zvláštní věc.

Přesně mít také zkušenosti s jinými herními weby.

Poprvé se mi to stalo při jejich rychlé výhře.


Nemají ani sídlo a podle mě to ani není ověřená stránka kasina.

Automaticky přeloženo:
Gerilac.lac

No, proto jsem se zmínil, že vývoj stížnosti pro vás bude asi teď nejdůležitější, pokud nedostanete normální odpověď z kasina. Nechápu, že oddělení neumí odpovědět, moc často jsem se s tím nesetkal. Pokud neproběhne nějaké vyšetřování vašeho účtu, ale to je z mé strany také jen hádání.

Také bych doporučil si s bonusem nehrát a nechat jej, aby nenastaly další problémy.

Věřím, že se vše vysvětlí.

Automaticky přeloženo:

Doufám, že se něco vysvětlí, abych to nakonec nehlásil.

Stačila by mi i pouhá konkrétní odpověď bez nároku na vrácení peněz.

A pokud mi nebudou moci odpovědět, chtěl bych a mám nárok na vrácení peněz. Dokonce i částečné vrácení záloh, které jsem složil.


Pokud jde o bonusový zůstatek, vím, jak fungují perfektně, mají minimální zkušenosti s online hraním přesně.

Ve skutečnosti jsem s jejich vrácením 20 EUR v BONUSOVÉM zůstatku neudělal nic kromě hraní pro radost.

Hovoříme však o vkladech o něco více nebo o něco méně než 2 000 EUR... přičemž VŠECHNY žádosti o výběr byly neúspěšné.

Ne 100€ záloha..

Doufám, že s tím něco udělám

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer, jak jsem před chvílí zmiňoval, osobně jsem s výběry nikdy neměl problémy, za 2-3-5 dní mi jdou peníze na účet...

Teď někteří lidé nedostávají peníze, nechápu to.

Jediné, čeho jsem si v poslední době všiml, je, že pragmatické hry se neaktualizují.

Automaticky přeloženo:
Gerilac.lac

Dobrý den.

I když nám zde na fóru možná došly nápady nebo připomínky, to nejdůležitější se teprve chystá ve stížnosti. Budeme tu, pokud si budete potřebovat s někým promluvit, ale pokud mám vůbec nějaký nápad, řekl bych, že si zasloužíte pohodový víkend bez stresu. Aktualizujte stížnost tady a teď 👈 a pak zkuste na kasino alespoň pár dní nemyslet. co myslíš?

Pokračujme v pondělí nebo jakmile stížnost poskytne další informace. Podle mě si zasloužíš pauzu.

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer, jak jsem před chvílí zmiňoval, osobně jsem s výběry nikdy neměl problémy, za 2-3-5 dní mi jdou peníze na účet...

Teď někteří lidé nedostávají peníze, nechápu to.

Jediné, čeho jsem si v poslední době všiml, je, že pragmatické hry se neaktualizují.

Automaticky přeloženo:

Děkuji za aktualizaci. Jsme skvělí, že s výběry jde všechno dobře.

A pokud jde o aktualizaci her, počítám, že se zkus zeptat podpory, jestli bude nějaká aktualizace, třeba.

Zkusíš to? Určitě nám pak dej vědět, co jsi zjistil.

Automaticky přeloženo:

Kasino Quickwin mi poslalo e-mail: „Mám 200% bonus, pokud vložím peníze"

Vložil jsem, dostanu 200% bonus a vyhrál jsem na automatech nějaké peníze! ALE, zatímco jsem hrál a vsadil, najednou je celková částka bonusu ztracena! Kasino řeklo: "administrativní rozhodnutí" Absolutně nesprávné, pošlou mi e-mail, vložil jsem vklad a získal bonus, a zatímco jsem vyhrál a vsadil, smazali celkovou částku bonusu!

Automaticky přeloženo:
Vartyi

Tohle opravdu vůbec nevypadá fér. Dokončili jste sázení bonusu?

Řekli něco konkrétního nebo jen to, že šlo o „správní rozhodnutí"?

Automaticky přeloženo:
Romi

Ne, ne/nemohl jsem dokončit sázení! Dostal jsem bonus 75 eur za vklad, moje bonusová částka byla 170 eur, když to kasino právě smazalo (když jsem hrál/sázel) bez jakéhokoli vysvětlení! Nic konkrétního, jen "administrativní rozhodnutí"!

Hrál jsem pouze na způsobilých automatech s bonusem pod 5 eur / zatočení! (znám jeho T a C)

Automaticky přeloženo:
Vartyi

To je opravdu škoda. Měli by to alespoň dobře vysvětlit.

Zkuste za svůj vklad požádat alespoň o nějaký jiný bonus.

co říkáš?

A možná o své zkušenosti napište do uživatelské recenze tohoto kasina. Určitě je to důležitá informace pro ostatní.


Automaticky přeloženo:

Nedoporučoval bych nikomu hrát v tomto kasinu! Říká se, že zpracování výběrů trvá 72 hodin, ale ten můj čeká již 15 dní! Chat nikdy nechce vědět, vždy dává stejnou automatickou odpověď... Zajímalo by mě, jak může kasino guru dát tomuto kasinu skóre 9,8!

Automaticky přeloženo:
guizinho8

Ahoj, občas se stane, že kasino platí hráči déle než je nutné a vidím, že tomu tak je. Chtěl jsem se tě zeptat, jestli to má nějaký důvod, ale vidím, že jsi ho nedostal a pravděpodobně je to pořád ta samá písnička. co ti řekli?

Kasinům dáváme přesně dva týdny, takže je dobře, že jste podali stížnost a my se vám pokusíme pomoci. Hráči obvykle dostávají peníze z tohoto kasina, ale někdy je to pravděpodobně později, než by očekávali. Pokud se tedy nic nezmění, pak kasino kontaktujeme.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Toto kasino je zklamáním! Vždy říkají to samé a odezva je vždy automatická, nejsou schopni se mnou ani mluvit osobně. Kopírují a vkládají stejnou zprávu každý den ... říkají, že platba je opožděná, ale nebojte se, že už kontaktovali oddělení, aby situaci urychlili ... uplynulo 16 dní a nic ... velmi zklamaný ...

Automaticky přeloženo:
guizinho8

Soucítím s vámi a nerad to říkám, ale budeme muset počkat a uvidíme, jak to dopadne. Nedá se dělat nic jiného a než se s kasinem spojíme, věřím, že do té doby budete mít peníze.

Ale nechci nic slibovat, protože nevím, kdy ti plánují poslat peníze.

Doufám, že příští týden budete mít aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Pravdou je, že uplynulo 19 dní a nic ... stěžoval jsem si zde a guru kasina řekl, že může pomoci až po 14 dnech ... jakmile uplynulo 14 dní, aktualizoval jsem svou stížnost, abych ho informoval, že lhůta uplynula ... i tak po 19 dnech a stále nikdo nepřišel, aby mi pomohl s mou stížností. Bez pomoci kasinového guru nikdy neuvidím své peníze, protože toto kasino quickwin není důvěryhodné ... jen se ptám, protože existuje mnoho případů jako já, jak to, že dáváte hodnocení bezpečnosti 9,8 ... všechny systémy askgamblers, kasino trustpilot quickwin má velmi velmi špatné hodnocení bezpečnosti, plné špatných recenzí ... rozhodl jsem se hrát, protože zde mělo hodnocení bezpečnosti 9,8, ale už jsem toho litoval.

Automaticky přeloženo:
guizinho8

Prostě i my máme určité postupy, které dodržujeme. Už je to 14 dní a souhlasím s vámi, i když víkendy a svátky se upřímně nepočítají.

Každopádně pokud reklamaci podáte 14. den, kdy čekáte na peníze, musíme něco zjistit i od vás. Když náš tým zjistí, co potřebuje, kontaktuje kasino. Nemůžeme je kontaktovat, jakmile podáte stížnost, protože čekáte 14 dní. Vím, že je to hodně, ale musíme tam jít s něčím v ruce, abychom udělali případ.

Navíc vaše stížnost není jediná a máme jich několik stovek nebo dokonce tisíc. Není tedy možné odpovědět hned každému hráči. Proto jsem řekl, že budete muset počkat a být trpělivý.

Ale přesto jsem viděl, že jste již obdržel peníze, což mě těší. Doufám, že odteď už bude vše jen lepší.

opatruj se.

Automaticky přeloženo:
1...13 14 15
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky