Uvědomte si prosím, že kdykoli hráči podají své stížnosti a stížnost skončí jako „nevyřešená", index bezpečnosti se sníží.
Také, pokud zjistíme a máme důkaz od hráčů každého kasina, že kasino nedodržuje lhůtu pro výběr, kterou slibují, řekněme, obvykle do recenze tohoto kasina vložíme varování.
Bohužel k tomu dochází až poté, co k nám tito hráči přijdou, a víme jistě, že to tak je. Takže není tak snadné změnit hodnocení kasina, víte, i když chápeme, jak se hráč musí cítit a že to není snadné.
Please know that whenever players submit their complaints and the complaint finishes as "unresolved," the safety index goes donw.
Also, if we find out and have proof from players of each casino that the casino doesn't stick to the withdrawal period they promise, let's say, we usually put a warning in the review of this casino.
Unfortunately, this happens only after these players come to us, and we know for sure that it is like that. So, it is not that easy to change the rating of the casino, you know, even though we understand how a player must feel and that it is not easy.
Automaticky přeloženo: