FórumKasinaQuickWin Casino - všeobecná diskuze

QuickWin Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 11 měsíci od Radka
|
13325 zobrazení 187 odpovědí |
|
1 2 3...10
Přidat příspěvek
Radka
před 10 měsíci

Dobrý den Radko... už 9 dní dělají jen to, že se omlouvají a slibují mi, že celý proces urychlí. Ale samozřejmě nedělají absolutně nic... co na to říct!!

Automaticky přeloženo:
jerryjerronumo7
před 10 měsíci

Ahoj! Obávám se, že už není co říct. Můžeme jen doufat, že podpora mluví pravdu... 😒

Já vím - je to na hovno!

Toto je další kasino s velmi špatnou pověstí , kterému je třeba se za každou cenu vyhnout, řekl bych...

Automaticky přeloženo:
jerryjerronumo7
před 10 měsíci

Mohu se zeptat, zda jste mezitím obdrželi svou platbu? Je to vyšší částka?


Taky momentálně čekám na návod k ověření, že mě tady všechno trochu znervózňuje 😬

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

kluci, mám opravdu skvělou aktualizaci!!! ověřili můj účet, vyřídili za mě první žádost o výběr... jsem opravdu rád, že mohu říci, že mohou přijít pozdě, ale začnou dělat svou práci! děkuji, greatwin, doufám, že zachováme tento dobrý rytmus a od nynějška nebudeme mít problémy se zpožděním, protože jsem v tomto bodě opravdu rád 🙂

Automaticky přeloženo:
jerryjerronumo7
před 10 měsíci

Řekněme, že jste udělali velký krok ke šťastnému konci! 😀

Nezapomeňte prosím aktualizovat stížnost . Není to příliš brzy, takže každá aktualizace je velmi ceněna.

Zatím zůstaňme pozitivní!🤞

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý večer, mám obrovský problém s quickwin, nedává mi žádný výběr a uzavřeli můj účet, aniž by mi konkrétně řekli důvod, jen mi řekli 9.1, což je velmi obecné... podrobně jsem zadal odkud Hrál jsem, vyhrál jsem spolu s otočením 1k, který jsem mohl vybrat, pak jsem šel, udělal jsem 1,5 a od té doby jsem čekal na výběr, požádali mě, abych se identifikoval, udělal jsem to , a pak jsem je jen požádal, aby objasnili důvod, proč mi neukázali peníze, náhodně mě úplně zablokovali, tím vše končí, ať řeknu cokoliv, je to málo...

Automaticky přeloženo:
Zspanta01
před 10 měsíci

Ahoj,

Je mi líto, že máte tolik problémů. Zkontrolovali jste náš index bezpečnosti kasina, než jste šli hrát? Pro mě osobně je to dost nízké, a proto bych se takovým kasinům vyhnul.

file

Mám dotaz, hráli jste s bonusem? Pokud ano, měli byste si vždy přečíst Smluvní podmínky, abyste se vyhnuli porušení jakýchkoli pravidel.

Vidím, že jste prošel KYC podle vašeho popisu a zdá se nespravedlivé, že jste nedostal žádnou odpověď. Podle našeho výše zmíněného bezpečnostního indexu má však toto kasino nefér Podmínky a nedivím se, že jednají takovým způsobem. Zde si v budoucnu můžete zkontrolovat, zda je kasino, ve kterém chcete hrát, podle nás bezpečné: https://casino.guru/quickwin-casino-review#tab=js-tab-reputation

Myslím, že v tomto případě bych vám doporučil otevřít stížnost u nás. Zde je odkaz, kde jej můžete podat: https://casino.guru/complaints

Podáním stížnosti alespoň zvýšíme šanci, že se o tom ostatní hráči dozvědí a myslím, že by to mohlo skončit happy endem i pro vás.


Co myslíš ? Dejte nám vědět, jak jste se rozhodli.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Opravdu udělám, co je potřeba, stížnost jsem podal v odkazu, který jste mi poslal. Informace s bonusy byly ale pouze v ovoci, které je povoleno... Odteď se určitě podívám na hodnocení kasin od vás.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Zspanta01
před 10 měsíci

Jsem rád, že jste se rozhodli zahájit stížnost. Ještě bych dodal, že Nick čeká na doplnění dalších informací, aby se mohl posunout dál. Určitě není hezké, když má hráč podobné problémy a doufám, že se co nejdříve pozitivně vyřeší.


Jsem také rád, že jsem mohl pomoci, a myslím, že je dobré čas od času zkontrolovat uživatelské recenze a bezpečnostní index nebo stížnosti na našem webu, než se hráč rozhodne hrát. Je zdrojem užitečných informací a proto se každý může rozhodnout, zda se mu v daném kasinu vyplatí hrát.


Hrajete v jiných kasinech? Případně, podívali jste se na výše uvedené věci v jiných kasinech, ve kterých byste si teoreticky chtěli v budoucnu zahrát?

Automaticky přeloženo:
Zspanta01
před 9 měsíci

Ahoj, vidím, že vaše stížnost je stále otevřená a Nick čeká na poskytnutí dalších informací, aby mohl pokračovat. Myslíte, že byste je dokázali vyplnit? Případně, komunikovali jste nějakým způsobem s kasinem, případně jste obdrželi odpověď?


Klikněte na tento odkaz a můžete přímo odpovědět

Automaticky přeloženo:
belloelton249
před 9 měsíci

To rád vidím!!! Předpokládám tedy, že jste neměli s výběry žádné problémy, že?

Nevím, jestli bych řekl štěstí. Většinou je preferováno vybírat stejným způsobem, jakým jste vložili, i když někdy ani to nezaručuje, že vše proběhne hladce. Pokud ale vše funguje, doporučuji zůstat u metody Interac.

Používáte nějakou jinou metodu nebo jen zmíněný Interac? Jste spokojeni s QuickWin? Můžete nás aktualizovat s odpovědí.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Ano, jakékoli informace, které potřebuji, pošlu je Niko, jediná odpověď, kterou jsem obdržel, je, že jsem neprošel identifikaci, znovu jsem je nekontaktoval

Automaticky přeloženo:
belloelton249
před 9 měsíci

Skvělý!! Většina hráčů přichází na fórum často s negativní zkušeností, ale ještě víc se těšíme, když někdo přijde s pozitivní. 😊 Dokud nejsou žádné problémy, myslím, že je vše v pořádku. Když už mluvíme o slotech, mohu se zeptat, které byly ty šťastné?

Co se uživatelské recenze týče, už jsem ji četl a myslím, že se může hodit mnoha hráčům, takže za ni děkuji.

Samozřejmě doufám, že vám to štěstí nedojde a budete pokračovat ve své vítězné sérii, ať už budete hrát kdekoli.

Hrajete v souvislosti s tím vším v jiných kasinech nebo zkoušíte štěstí pouze na Quickwin a sesterské stránce?

Automaticky přeloženo:
Zspanta01
před 9 měsíci

Vidím, že jsi Nickovi odepsal. Je mi líto, že se to neposunulo dál. Ale nemusíte myslet na nejhorší. Stále je naděje, že se vše podaří vyřešit. Ostatně, jak se říká „naděje umírá poslední", náš tým se bude snažit udělat vše pro to, aby tato situace měla šťastný konec.

Pokud se dozvíte něco nového, budeme rádi, když nás budete informovat.

Zatím vám přeji hodně štěstí. ☘

Automaticky přeloženo:
belloelton249
před 9 měsíci

Vidím, že jste zmínil i další výherní automaty. Věděli jste, že své snímky obrazovky můžete také sdílet s ostatními hráči a ukázat je, když budete mít štěstí? Můžete to udělat s novou funkcí, kterou zde máme – pamatujte na tlačítko snímku obrazovky. Podívejte se, jak jsou na tom ostatní. 🙂


file

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj všichni,


Pokud máte stále nějaké problémy se svými účty, dejte nám prosím vědět a my je co nejdříve opravíme.


Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.


S přátelským pozdravem,

Tým Quickwin

Automaticky přeloženo:
QuickWin Casino
před 9 měsíci

Ahoj Quickwine,

Je zvláštní vidět tolik lidí, kteří si stěžují. Nikdy jsem neměl problém s vkladem nebo výběrem přes Interac.

Kdybych neuzavřel svůj účet kvůli problémům s hazardními hrami, dal bych vám 5 hvězdiček. Skvělá práce! 🤗

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
belloelton249
před 9 měsíci

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano, jakékoli informace, které potřebuji, pošlu je Niko, jediná odpověď, kterou jsem obdržel, je, že jsem neprošel identifikaci, znovu jsem je nekontaktoval

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj.

Zajímalo mě, zda byla reklamace vyřešena a zjistil jsem, že čekáme na vaši spolupráci.

Pro odpověď použijte prosím tento odkaz .

Z mé zkušenosti lidé mlčí, když potíže pominou, je to náhodou i váš případ? 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Pošlu Nikosovi informace, o které požádal, doufám, že se to brzy vyřeší, protože vidím, že kasino Quickwin chce také opravit problémy, které existují, a to je velmi důležité, děkuji obecně za pomoc, doufám, že dostanu peníze

Automaticky přeloženo:
1 2 3...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky