FórumKasinaQuickWin Casino - všeobecná diskuze

QuickWin Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Radka
|
36098 zobrazení 248 odpovědí |
|
12 3 4...13
Zspanta01
před rokem

Tak určitě! Pokud se kasina starají, znamená to, že ve tmě je světlo! Držím vám palce a dejte mi vědět, prosím.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer, právě jsem vyhrál 500 eur, připravil jsem se na výběr a čekám, čtu všechny stížnosti a stížnosti na toto kasino, mám se bát, že peníze nedostanu? Zvládl někdo prvovýstup bez problémů?

Automaticky přeloženo:
Ryan123
před rokem

Ahoj!

Měli byste obavy, pokud jste tyto stížnosti nenašli? Zkuste se uvolnit, pokud mohu být v této konverzaci pozitivní, protože hráči bez problémů nemají důvod si stěžovat, pravděpodobně najdete jen negativa. 😉

A co ověření KYC – už jste to absolvovali?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji za radu, Ne, stále čekám na email z oddělení odběrů, řekli mi, že zatím nemusím dělat identifikaci KYC!

Automaticky přeloženo:
Ryan123
před rokem

Nemáš zač. Někdy stačí být trochu trpělivý a doufám, že bude vše v pořádku. 🙂

Co se týče ověření, přijde mi to trochu divné, ale je na kasinu, jestli od vás potřebuje dokumenty nebo ne. Pokud je potřebuje, pravděpodobně o ně také požádá.

Takže zatím žádnou paniku. Neváhejte a dejte nám vědět, jak to jde.

Jen ze zvědavosti, vidím, že máš profilovou fotku Rayna Giggse, líbí se ti? Vyrostl jsem na něm hehe.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Díky moc a budu vás informovat, haha jo, jsem velkým fanouškem Ryana!

Automaticky přeloženo:
Ryan123
před rokem

Nazdárek.

Mohu mít jen jeden doplňující dotaz?🙂

V jakém stavu je nyní vaše odstoupení od smlouvy?


Tak či onak, doufejme, že nový týden (pokud ne dnes) nám přinese řešení... Budeme tady, nebojte!

Fotbalové komentáře upřímně přeskočím, tohle je mimo moje možnosti 😂.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer a ještě jednou, situace zůstává po 4 dnech stejná, jen jsem mluvil na live chatu, řekli mi, že není důvod se znepokojovat a že mám počkat na email z finančního oddělení, zeptal jsem se jich, jestli mám pro odstoupení je potřeba se identifikovat a odpověď zněla, že vzhledem k tomu, že jsem dosud nebyl vyzván k prokázání totožnosti, je možné odstoupit bez identifikace! Nevím, co říct a zní mi to až moc dobře, aby to byla pravda, doufám, že všechno půjde, jak má!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, jsem v úplně stejné situaci jako Ryan.

Také jsem podal žádost o výběr dne (29. srpna v 1:27), pro mě to bylo také za 500 EUR a také jsem se 5-6krát předem zeptal, zda se mohu ověřit, aby nedošlo k žádnému výběru. zpoždění. Také mi řekli, že to není nutné. Přesto jsem už na podporu pár dokumentů (občanský průkaz a doklad o adrese) poslal.


Dostávám stejné automatické odpovědi jako Ryan a mnoho dalších zde. Dnes je poslední den lhůty pro zpracování dle jejich vlastních obchodních podmínek. jsem zvědavý.

Automaticky přeloženo:
HGG95
před rokem

Dobrý večer HGG95 poslali jste záznamy na stránku kasina nebo na e-mail? Protože jsem byl na jejich stránce doposud, nežádají mě o předložení identifikačních dokladů, ani když jsem jim poslal e-mail s dotazem, jaké doklady jsou potřebné k identifikaci, nedostal jsem odpověď!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Ryane,

Dokumenty jsem odeslal e-mailem na podpůrnou poštu.

Také nemohu nahrát žádné dokumenty do "Ověření", protože to říká, že to v tuto chvíli není nutné.


Ptal jsem se v live chatu, které dokumenty mám poslat, po 4 různých zaměstnancích podpory mi číslo 5 napsalo, že mám poslat doklad totožnosti a doklad o adrese e-mailem na podporu. Všichni ostatní jen řekli, že nevědí, protože jen "Finanční oddělení" ví, jaké dokumenty potřebují 😀😀

file

Automaticky přeloženo:
HGG95
před rokem

A byl jsem úplně stejný, říkám, počkejte na jejich příkaz k odeslání dokumentů, abychom všichni viděli, že oba případy fungují rychleji! Děkuji za aktualizaci!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer,


Zdá se mi, že mi – jako mnoha dalším – o výplatě lhali. Termín zpracování nebyl dodržen, mluvil jsem s více zástupci podpory, každý má jinou výmluvu. Zaměstnanec mi řekl, že platba přijde dnes, což byla také lež.

Automaticky přeloženo:
před rokem

S politováním musím potvrdit, že přesně to samé se děje i mně! Mějme trochu trpělivosti, než uděláme ukvapené závěry!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Finanční oddělení podle obchodních podmínek funguje pouze do 17:00 GMT, což znamená, že se dnes nic nestane. Lhůtu zpracování tedy již nelze dodržet.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Může nám někdo odpovědný pomoci, možná nám říct, co se děje a co máme dělat?

Automaticky přeloženo:
Ryan123
před rokem

Ahoj.

Je mi líto, že se situace nelepší. Vždy existuje možnost podat stížnost prostřednictvím Centra řešení kasino Guru.

Více podrobností zde: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Je tu však komplikace. Umožňujeme kasinu 14 celých dní na ověření účtu a odeslání peněz hráči. Pokud vám to nevadí, pošlete jeden zde:

https://casino.guru/complaints/create

Jsem přesvědčen, že tyto informace obdržíte brzy po schválení stížnosti:

"Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli."

Stížnost je vám však kdykoli k dispozici.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den, děkuji za tip, právě jsem podal stížnost.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer všem a děkuji za aktualizaci, ve včerejším rozhovoru s jejich live chatem mi řekli, že v pondělí budeme mít vývoj, takže říkám, abyste byli trochu trpělivější a pak podejte stížnost!

Automaticky přeloženo:
HGG95
před rokem

Ahoj.

Souhlasím s Ryan123 - někdy je mnohem lepší být trpělivý než ukvapeně podávat stížnost .

Je to však vaše rozhodnutí a doufám, že peníze brzy dostanete, protože:

"Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli."

Přesně jak jsem řekl 🙁. Žádný strach, v případě, že kasino zmešká termín, zasáhneme.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky