Dobrý den, jsem v úplně stejné situaci jako Ryan.
Také jsem podal žádost o výběr dne (29. srpna v 1:27), pro mě to bylo také za 500 EUR a také jsem se 5-6krát předem zeptal, zda se mohu ověřit, aby nedošlo k žádnému výběru. zpoždění. Také mi řekli, že to není nutné. Přesto jsem už na podporu pár dokumentů (občanský průkaz a doklad o adrese) poslal.
Dostávám stejné automatické odpovědi jako Ryan a mnoho dalších zde. Dnes je poslední den lhůty pro zpracování dle jejich vlastních obchodních podmínek. jsem zvědavý.
Hello, I am in exactly the same situation as Ryan.
I also submitted a withdrawal request on (August 29th at 1:27 a.m.), for me it was also for €500 and I had also asked 5-6 times in advance whether I could verify myself so that there would be no withdrawal There are delays. They also told me this wasn't necessary. Nevertheless, I have already sent a few documents (ID card and proof of address) to the support.
I'm getting the same automated replies as Ryan and many others here. Today is the last day of the processing period according to their own terms and conditions. Am curious.
Guten Tag, ich befinde mich in haargenau der selben Situation wie Ryan.
Auch ich habe einen Auszahlungsantrag gestellt am (29.08. um 01:27 Uhr morgens), auch bei mir handelt es sich um 500€ und auch ich hatte im Vorfeld 5-6 mal gefragt ob ich mich schonmal verifizieren kann damit es mit der Auszahlung keine Verzögerungen gibt. Auch mir sagten sie dies wäre nicht nötig. Ich habe trotzdem schonmal ein paar Dokumente (Personalausweis und Adressnachweis) an den Support geschickt.
Ich bekomme dieselben automatisierten Antworten wie Ryan und viele andere hier. Heute ist der letzte Tag der Bearbeitungsfrist gemäß ihrer eigenen AGBs abgelaufen. Bin mal gespannt.
Automaticky přeloženo: