Dobrý večer všem a děkuji za aktualizaci, ve včerejším rozhovoru s jejich live chatem mi řekli, že v pondělí budeme mít vývoj, takže říkám, abyste byli trochu trpělivější a pak podejte stížnost!
Good evening everyone and thank you for the update, in yesterday's conversation with their live chat they told me that on Monday we will have developments, so I say to be a little more patient and then file a complaint!
Καλησπερα σε ολους και ευχαριστω για την ενημερωση , σε χθεσινη συνομιλια με το live chat τους μου ειπαν οτι την Δευτερα θα εχουμε εξελιξεις οποτε εγω λεω να κανω λιγο υπομονη ακομη και μετα να κανω καταγγελια !
Dobrý den vám přeji!
Spravedlivý bod. Čekání na dobré zprávy 😉🤞🤞! Děkujeme, že jste nás informovali.
Good day to you!
Fair point. Waiting for the good news 😉🤞🤞! Thank you for keeping us posted.
Dobrý večer všem, mám velkou aktualizaci! Připsali můj vzestup normálně a v době, kdy řekli! (S malým zpožděním jednoho dne) Důležité je, že konečně nebyla potřeba žádná identifikace KYC! Děkuji za vaší pomoc !
Good evening everyone, I have a huge update! They credited my ascension normally and at the time they said! (With a small delay of one day) The important thing is that finally no KYC identification was needed! Thank you for your help !
Καλησπερα σε ολους, εχω τεραστια ενημερωση! Πιστωσαν της αναληψης μου κανονικα και στην ωρα που ειπαν! (Με μια μικρη καθυστερηση μιας μερας) Το σημαντικο ειναι οτι τελικα δεν χρειαστηκε ταυτοποιηση KYC ! Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια !
Teď je to perfektní zpráva. Jsem rád, že se Vám nakonec podařilo situaci ohledně tohoto vyřešit a doufám, že se do podobných situací nebudete v budoucnu dostávat.
Přeji ti hodně štěstí. 🙂
Now that's a perfect message. I'm glad you finally managed to resolve the situation regarding this and I hope you won't run into similar situations in the future.
I wish you the best of luck. 🙂
Ahoj Ryane, mám z tebe radost!
Přišel vám e-mail s potvrzením převodu?
Bohužel se mi zatím nic nestalo, bylo mi řečeno, že se něco stane do 17:00, jinak mám znovu kontaktovat live chat.
Hello Ryan, I'm happy for you!
Did you receive an email confirming the transfer?
Unfortunately nothing has happened for me yet, I was told something would happen by 5:00 p.m., otherwise I should contact the live chat again.
Hallo Ryan, das freut mich für Sie!
Haben Sie eine E-Mail erhalten mit der Bestätigung der Überweisung?
Bei mir hat sich leider noch nichts getan, man sagte mir es würde sich bis 17:00 Uhr noch was tun, ansonsten sollte ich mich nochmal beim Live-Chat melden.
Ahoj HGG95 ano, obdržel jsem e-mail a hned spolu s e-mailem jsem obdržel peníze! Doufám, že svou výhru brzy dostanete!!
Hi HGG95 yes I received the email and right along with the email I received the money! I hope you get your winnings soon!!
Γεια σου HGG95 ναι ελαβα το εμαιλ και κατευθειαν μαζι με το email ελαβα και τα χρηματα! Ελπιζω να λαβεις και εσυ τα κερδοι σου γρηγορα!!
Ahoj HGG95 ano, obdržel jsem e-mail a hned spolu s e-mailem jsem obdržel peníze! Doufám, že svou výhru brzy dostanete!!
Hi HGG95 yes I received the email and right along with the email I received the money! I hope you get your winnings soon!!
Γεια σου HGG95 ναι ελαβα το εμαιλ και κατευθειαν μαζι με το email ελαβα και τα χρηματα! Ελπιζω να λαβεις και εσυ τα κερδοι σου γρηγορα!!
Je příjemné vidět hráče, kteří se navzájem podporují a přejí si pro sebe pozitivní věci.
Ale chtěl jsem se vás zeptat, zůstanete po této zkušenosti v tomto kasinu? Co se ti na tom líbilo, když jsi tady hrál? Ptám se jen ze zvědavosti, protože rád vidím zpětnou vazbu od hráčů. 😊
It's nice to see players supporting each other and wishing positive things for themselves.
But I wanted to ask you, will you stay with this casino after this experience ? What did you like about it when you played here ? I'm just asking out of curiosity, because I like to see feedback from players. 😊
Samozřejmě budu hrát v kasinu i nadále, pozitiva jsou, že nebyla potřeba žádná identifikace, že je mnoho možností her od špičkových poskytovatelů! Jediné negativum, které mohu najít, je mírné zpoždění při nahrávání, ale to není velký problém!
Of course I will continue to play at the casino, the positives are that no identification was needed, that there are many options of games from top providers! The only negative I can find is the slight delay in uploads, but that's not a big problem!
Φυσικα και θα συνεχισω να παιζω στο καζινο, στα θετικα ειναι οτι δεν χρειαστηκε ταυτοποιηση , οτι εχει πολλες επιλογες απο παιχνιδια απο κορυφαιους παροχους ! Το μονο αρνητικο που μπορω να βρω ειναι η μικρη καθυστερηση στις αναληψεις αλλα αυτο δεν ειναι και μεγαλο προβλημα!
Bohužel se mi zatím nic nestalo.
Když položím otázky v chatu, vždy dostanu stejné odpovědi typu copy-paste a poté jsem odhlášen a chat končí.
Nemyslím si, že tam budu dál hrát.
Unfortunately nothing has happened for me yet.
When I ask questions in the chat I always get the same copy-paste answers and then I'm logged out and the chat ends.
I don't think I'll continue playing there.
Bei mir hat sich leider noch nichts getan.
Wenn ich im Chat nachfrage bekomme ich immer dieselben Copy-Paste-Antworten und werde dann ausgeloggt und der Chat damit beendet.
Ich denke nicht dass ich dort weiterspielen werde.
Aktualizace: Ověření bylo nyní aktivováno a byl jsem požádán, abych nahrál svůj občanský průkaz a selfie. Poté, co jsem to udělal, bych měl nyní počkat na výsledek kontroly.
Update: Verification has now been activated and I was asked to upload my ID card and a selfie. After I have done that, I should now wait for the result of the check.
Update: Die Verifizierung wurde nun freigeschaltet und ich wurde gebeten meinen Personalausweis sowie ein Selfie hochzuladen. Nachdem ich das getan habe soll ich nun auf das Ergebnis der Überprüfung warten.
Samozřejmě budu hrát v kasinu i nadále, pozitiva jsou, že nebyla potřeba žádná identifikace, že je mnoho možností her od špičkových poskytovatelů! Jediné negativum, které mohu najít, je mírné zpoždění při nahrávání, ale to není velký problém!
Of course I will continue to play at the casino, the positives are that no identification was needed, that there are many options of games from top providers! The only negative I can find is the slight delay in uploads, but that's not a big problem!
Φυσικα και θα συνεχισω να παιζω στο καζινο, στα θετικα ειναι οτι δεν χρειαστηκε ταυτοποιηση , οτι εχει πολλες επιλογες απο παιχνιδια απο κορυφαιους παροχους ! Το μονο αρνητικο που μπορω να βρω ειναι η μικρη καθυστερηση στις αναληψεις αλλα αυτο δεν ειναι και μεγαλο προβλημα!
Doufejme, že se tento drobný nedostatek v budoucnu nezvětší a zůstanete zde spokojeni!
Mějte se fajn!
Let's hope this slight deficiency won't grow in the future and that you remain satisfied there!
Have a good one!
Aktualizace: Ověření bylo nyní aktivováno a byl jsem požádán, abych nahrál svůj občanský průkaz a selfie. Poté, co jsem to udělal, bych měl nyní počkat na výsledek kontroly.
Update: Verification has now been activated and I was asked to upload my ID card and a selfie. After I have done that, I should now wait for the result of the check.
Update: Die Verifizierung wurde nun freigeschaltet und ich wurde gebeten meinen Personalausweis sowie ein Selfie hochzuladen. Nachdem ich das getan habe soll ich nun auf das Ergebnis der Überprüfung warten.
Ahoj.
Beru to krok za krokem, vidím. Dokud bude nakonec dosaženo pokroku, zůstanu optimistou.
Toto kasino se samozřejmě vyplácí, ale naprosto chápu, že byste ocenili větší rychlost. Vydrž!
Absolvování ověření KYC vás výrazně posune ke šťastnému konci! 🤞🤞🤞
Hello.
Taking it step by step, I see. As long as progress is eventually achieved, I will remain optimistic.
This casino obviously pays out, but I completely understand you would appreciate greater speed. Hold on!
Passing the KYC verification pushes you toward a happy ending significantly! 🤞🤞🤞
Dobrý den, děkuji za povzbudivá slova.
Po předložení občanského průkazu jsem byl ověřen poměrně rychle.
Doufám, že platba proběhne stejně rychle a budu vás průběžně informovat!
Hello, thank you for the encouraging words.
I was verified relatively quickly after submitting my ID.
I hope that the payment will be made just as quickly and I will keep you updated!
Hallo, danke für die aufmunternden Worte.
Ich wurde nach Einreichung meines Ausweises relativ schnell verifiziert.
Ich hoffe dass die Auszahlung ebenso schnell erfolgt und halte Sie auf dem Laufenden!
Aktualizace: E-mail dorazil a s ním i peníze.
Vklad zde však již neprovedu.
Nyní svou stížnost stahuji a dám odpovídající hodnocení.
Update: The email arrived and with it the money.
However, I won't make a deposit here again.
I am now withdrawing my complaint and will give an appropriate rating.
Update: E-Mail ist gekommen und damit auch das Geld.
Hier werde ich dennoch nicht nochmal einzahlen.
Meine Beschwerde ziehe ich jetzt zurück und werde eine entsprechende Bewertung abgeben.
Je dobře, že vše nakonec dobře dopadlo a kasino si vás mohlo ověřit a vy jste dostali své peníze. Myslím, že se svými zkušenostmi jste pro vás udělal relevantní rozhodnutí a na základě toho, co jste napsal, se kasinu vyhnete.
Chtěl bych vás však také pochválit za aktualizaci vaší stížnosti a chtěl bych upozornit, že stížnost nelze vzít zpět jen proto, že jste obdrželi peníze. Každopádně se budu těšit na vaši recenzi kasina.
Jen pro zajímavost, je něco, s čím jste byli v kasinu spokojeni? Případně máte oblíbené kasino, do kterého rádi vkládáte? 🙂
It's good that everything worked out well in the end and the casino was able to verify you and you got your money. I think with your experience you made a relevant decision for you and based on what you wrote you will avoid the casino.
However, I would also like to commend you for updating your complaint and I would like to point out that a complaint cannot be withdrawn just because you have received money. Anyway, I will look forward to your review of the casino.
Just out of curiosity, is there anything you were satisfied with in the casino ? Alternatively, do you have a favorite casino that you like to deposit at ? 🙂
Mám možná hloupou otázku pro zástupce kasina Quickwin
posíláte někdy peníze novému hráči bez ověření? nebo Zpracovává vaše kasino výběry bez ověření?
proč nám bráníte v nahrávání našich dokumentů
už je to 5 dní, co jsem žádal o směšnou částku za kasino a stále to čeká na vyřízení?
3krát kontaktovali podporu a požádali je o následující:
Podpěra, podpora:
S radostí potvrzuji, že váš výběr je ve frontě na zpracování naším finančním oddělením.
Naším cílem je zpracovat žádosti o výběr přibližně do 3 pracovních dnů, od následujícího dne, kdy byla žádost podána, nebo ode dne posledního zpracovaného výběru.
Upozorňujeme, že tento časový rámec nezahrnuje víkendy a státní svátky. Jakmile bude výběr zpracován, měli byste obdržet e-mail od finančního oddělení. Mohu pro vás ještě něco udělat?
Já: ano jistě
V předchozím chatu s podporou jsem požádal o poskytnutí toho, co je potřeba k ověření mého účtu, aby nedošlo ke zpoždění mých výběrů. a řekli, že nemusím ověřovat svůj účet a že nebudu požádán o tyto dokumenty, můžete to prosím potvrdit?
Podpora: Ano,
Vezměte prosím na vědomí, že veškeré požadované dokumenty k ověření je nutné odeslat pouze prostřednictvím webové stránky pomocí karty ověření dokumentu. Najdete ho ve svém účtu v části „Nastavení => Ověření". Po kontrole vašeho účtu však vidím, že ověření v tuto chvíli není potřeba, takže nejsou potřeba žádné dokumenty. Pokud bude ověření v budoucnu zahájeno, budete jej moci zobrazit na kartě Ověření ve svém profilu, která se poté zobrazí jako „Vyžadováno ověření" a poté budete moci nahrát požadované dokumenty.
Mě:
Z vaší zkušenosti někdy zpracovalo vaše kasino výběr nového hráče bez jeho ověření? není ověření povinné? pro výběry?
Podpěra, podpora:
Děkujeme za čekání, v tuto chvíli nevidím žádnou žádost o ověření vašeho účtu, budeme vás však kontaktovat, pokud bude něco v budoucnu potřeba.
Mě:
nechci čekat, až mě někdo kontaktuje!
Nyní jsem tu s vámi, pokud zpracuji svůj výběr, budu zablokován pro budoucí ověření, chci to udělat nyní
Podpěra, podpora:
Pokud nejste požádáni o ověření, znamená to, že jej aktuálně k odstoupení nepotřebujete.
Mě:
děkuji mnohokrát, protože zítra možná budu cestovat a od zítřka nebudu moci poskytnout ověření po dobu přibližně měsíce. Chtěl jsem se jen ujistit, že můj účet nemá problém. ještě jednou děkuji
Podpěra, podpora:
Pokud je to vše, budu pokračovat v ukončení naší chatovací relace, ale s dalšími dotazy nás prosím znovu kontaktujte. Mějte krásný zbytek dne a užijte si čas strávený na našich stránkách!
Takže stále čekám, co se stane s mou žádostí o výběr
Nyní, když jsem požádal o výběr, můj bonus za opětovné načtení byl zrušen... dobře, vyhrál jsem, takže není třeba znovu nabíjet!
mých 20 zatočení zdarma na mém účtu bylo také potlačeno 🙂 jak milé od nich
a mých dalších 180 roztočení zdarma, které jsem měl obdržet během 10 dnů, bylo zrušeno
poté, co jsem kontaktoval podporu ohledně tohoto konkrétního problému, mi doporučili, abych je kontaktoval přibližně za měsíc, až někdo bude mít čas podívat se na tisíc žádostí o výběr, které denně dostávají, a pozastavit je, aby si vyžádali ověřovací dokumenty, které vám brání poskytnout, i když žádáš!
Nejsem si jistý, na jakém obchodním modelu zakládají svůj proces odstoupení od smlouvy, ale pro mě jako hráče, který ví, že prohrávám 19krát více než 20, mám pocit, že to nejmenší, co můžete udělat, je přidělit někoho vedle pronájmu herního softwaru, aby poskytoval pouze SKUTEČNÁ služba, kterou poskytujete jednou za 20 sezení... to je žádost o stažení!
Máte konečně představu, jak se dostali přímo ze 3 na 9,4 v indexu důvěry za 3 měsíce s takovým množstvím stížností?
i have maybe a silly question for the quickwin casino representative
do you ever send money to new player without verification? or Do your casino process withdrawals without verification?
why are you preventing us from uploading our documents
its been 5 days that i have requested a ridiculous amount for a casino and it's still under pending / waiting?
contacted support 3 times to ask them the following:
Support:
I am happy to confirm that your withdrawal is in queue for processing by our Finance Department.
We aim to process withdrawal requests in about 3 business days, from the next day that the request was made, or from the day of the last processed withdrawal.
Please note that this timeframe excludes weekends and public holidays. Once the withdrawal is processed, you should receive an email from the Finance Department. Is there anything else I can do for you?
Me: yes sure
i have requested in a previous chat with the support to provide me with what is needed to verify my account in order not to have my withdrawals delayed. and they said that i did not need to verify my account and that i will not be asked for these documents can you confirm please?
Support: Yes,
Please note that any required documents for verification must only be submitted via the website using the document verification tab. You can find it in the "Settings => Verification" section of your account. However, after checking your account, I see that verification is not needed at the moment, so no documents are needed. If verification is initiated in the future, you will be able to view it in the Verification tab of your profile, which will then show as "Verification Required" and you will then be able to upload the required documents.
Me:
in your experience did your casino ever processed a withdrawal to any new player without verifying him? isn't the verification mandatory? for withdrawals?
Support:
Thank you for waiting, I cannot see any request for verification of your account at this time, however, we will contact you if anything is needed in the future.
Me:
i do not want to wait for someone to contact me!
i am now here with you, if to process my witdrawal i will be blocked for a future verification i want to do it now
Support:
If you are not asked for verification, it means that you do not currently need it to withdraw.
Me:
thanks a lot because i might be travelling tomorrow and will not be able to provide verification starting from tomorrow for a month or so. i wanted just to make sure that my account has no problem. thanks again
Support:
If that is all, I will proceed with ending our chat session for now, however please feel free to contact us again with any further questions. Have a great remainder of your day and enjoy your time on our site!
So i am still waiting to see what will happen with my withdrawal request
Now since i requested a withdrawal, my reload bonus was cancelled... well ok i won, so no need for reload!
my 20 free spins in my account suppressed as well 🙂 how nice from them
and my next 180 free spins that i was supposed to receive over a period of 10 days have been cancelled
after contacting the support about this particular issue, they advised me to contact them in a month or so when someone will have the time to look at the thousand withdrawal requests they receive everyday and pause them to request verification documents they prevent you from providing even if you ask for!
i am not sure on what business model they are basing their withdrawal process, but for me as a player knowing that i loose 19 times over 20, i feel that the least you can do is to allocate someone beside renting a gaming software to provide the only ACTUAL service you are providing once every 20 sessions... that is the withdrawal request!
Finally any idea how they went straight from 3 to 9.4 in the trust index in 3 months with this amount of complaints?
Ahoj,
Ověřování někdy zabere poměrně hodně času, zvláště když jsou zaměstnanci kasina zaneprázdněni. To je běžný problém v různých kasinech, ale nemělo by to trvat déle než 2 týdny. Pokud to bude trvat déle než 2 týdny, můžete odeslat stížnost prostřednictvím našich webových stránek.
Každopádně se zdá, že se hodnocení kasina o hodně zvýšilo! Zkontroloval jsem historii hodnocení v naší back office a máte pravdu. Obrátím se na kolegu z Data teamu a požádám ho o podrobnější vysvětlení, protože jsem také zvědavá 🙂
Hello,
Verifications sometimes take quite a lot of time, especially when the casino employees are busy. That's a common issue in various casinos, but it shouldn't take more than 2 weeks. If it take more than 2 weeks, feel free to submit a complaint through our website.
Anyway, it seems the casino's rating increased by a lot! I checked the rating history in our back office and you're right. I'm going to contact my colleague from the Data team and ask him for more detailed explanation since I'm curious as well 🙂
Ahoj Danieli
Děkujeme za vaši odpověď a zpětnou vazbu 😉 nebojte se, že dostanete nebo nedostanete zaplaceno!
jen poukazuji na to, že online kasino, kromě pronájmu nějakého softwaru a získání některých licencí před otevřením, má na práci ještě něco jiného!
jako hráč je žádám, aby tu byli pouze tehdy, když chci odstoupit!
mohou alokovat více "zaměstnanců" pro výběr a ověření?
Mít 2 nebo 3 kluky na živém chatu ve skutečnosti není tak těžké, hlavně že nedělají nic jiného, než navrhují, abyste vložili částku, abyste získali bonus (nazývám tyto prodeje)
Nyní víte, že vám brání v ověření vaší identity, když o to požádáte
že nezkontrolují žádnou žádost o výběr před minimálně 5 pracovními dny, aby pravděpodobně zrušili vrácení peněz na váš účet a požádali vás o nahrání ověřovacích papírů
Žádné e-maily pro vklady ani žádosti o výběr
Každé kasino, které se vás snaží donutit vrátit výběry a omezit přístup k základním službám, jako je nahrávání ověřovacích dokumentů, které jsou povinné, by měla být komunitou zdůrazněna. Myslím, že existuje dost seriózních a dobře zavedených kasin, aby se tomuto druhu kasin vyhnuli
Tak vysoké hodnocení bych jim nedal, ale pak je to jen můj personální názor. znovu oceňuji pomoc komunity
při psaní této zprávy jsem právě ověřil, připsali mi peníze zpět na můj účet (zrušili můj požadavek na výběr)
zatím jsem nedostal žádný e-mail, jen jsem požádal o převod stejné částky na mou kreditní kartu
a stále nevyžadují ověření!
Hi Daniel
Thanks for your reply and feedback 😉 not worried about getting or not getting paid!
just pointing that an online casino, except renting some software and obtaining some licenses prior to opening, have noting else to do!
as a player i only request them to be here when i want to withdraw!
can they allocate more "employees" for the withdrawal and verification?
having 2 or 3 guys on a live chat in really not that hard, especially that they do not anything else then suggesting you deposit an amount to get a bonus (i call these Sales )
Now knowing that they prevent you from verifying your identity when you request to
That they do not check any withdrawal request prior to 5 business days minimum, to probably cancel it refund your account and ask you to upload verification papers
No emails for deposits neither withdrawal requests
Any casino that tries to push you into reverting withdrawals, limiting basic services accesses like uploading verification documents that are mandatory should be Highlighted by the community. there is enough serious and well established casinos out there to avoid this kind of casinos i think
I would not give them such a high rating, but then it's just my personnel opinion. appreciate the community help again
while writing this message i just verified, they credited back my account (cancelled my withdrawal request)
didn't receive any email yet, just requested the same amount to be transferred to my credit card
and they still do not require verification!
Rychlá aktualizace 🙂
já: ahoj, můžeš prosím zkontrolovat můj účet? Před týdnem jsem požádal o výběr
dnes jsem zjistil, že to bylo zrušeno! tak jsem znovu požádal o stejný výběr
máte prosím představu, co se děje?
podpora: • Zdá se, že to bylo způsobeno technickou chybou poskytovatelů plateb. Váš výběr bude zpracován v nejbližším čase. Omlouváme se za nepříjemnosti.
já 🙂: díky moc, můžete mi prosím nechat na účtu poznámku, aby výběr byl zpracován přednostně před ostatními požadavky? opravdu se bojím, že budu muset čekat dalších 5 pracovních dnů, než bude výběr zpracován?
Podpora: Mohu zanechat poznámku, ale nemohu slíbit, pokud jde o zpracování výběru.
Já: Díky moc za to, jen se to snažím mít zpracované do víkendu
chtěli jste také zkontrolovat, vaše kasino nevyžaduje žádné ověření, že?
můžete také prosím poskytnout více informací o tom, kdy k chybě došlo? byla moje žádost zpracována platebním týmem a poté došlo k chybě na straně poskytovatele plateb?
protože pod svým účtem nic nevidím. ani nevidím své původní datum výběru
Také se snažím vyhnout se čekání přes víkend, až mě někdo požádá o ověřovací papíry. zvláště pokud jsou povinné!
Podpěra, podpora:
Tato chyba nastala po zpracování a poté byla vrácena zpět.
Takže jejich poskytovatelé plateb jsou v zásadě tak rychlí, že vrátí platbu, jakmile je zpracována, netrvá 2/3 dne, než se projeví na vašem účtu kreditní karty, zachytí ji a vrátí ji zpět 🙂
A v tu chvíli zasáhne finanční oddělení 🙂
než znovu zpracovat vaši žádost o výběr a udělat svou práci, rozhodnou se vrátit peníze na váš účet v kasinu!
to je úplné HYPOKRIZE! omlouváme se za nepříjemnosti, podpora říká a nemůže slíbit, že s jejich chybami něco udělá! takže taky úplně zbytečná podpora.
Zavři! žádný e-mail ohledně incidentu, žádné vysvětlení, naprostá NEúcta k hráči!
vypadá to jako běžná praxe v tomto kasinu!
nehraju v kasinu, abych je slyšel říkat, počkejme a uvidíme!
Rád bych si přečetl, kde je v jejich podmínkách stanoveno, že pokud vložíte v jejich kasinu a využijete jejich uvítací nabídku: 200 roztočení zdarma (20 každý den po dobu 10 dnů)
Že pokud vyhrajete a vyberete částku, již nemáte nárok na denních 20 roztočení zdarma!
to je další problém, který mají... každopádně
Až začnete mít pocit, že vám říkají cokoli a všechno, jen aby se vás zbavili!
Po víkendu vás budeme informovat o tom, co se bude dít.
Quick update 🙂
me: hello, can you check my account please? i have requested a withdrawal a week ago
today i found that it has been cancelled! so i asked again for the same withdrawal
any idea what is happening please?
support: t This seemed to be due to payment providers technical error. Your withdrawal will be processed in th nearest time. We apologize for the inconvenience.
me 🙂: thanks a lot, can you please leave a note on my account for the withdrawal to be processed in priority over the other requests? indeed i am afraid to have to wait another 5 business days in order to have the withdrawal processed?
Support: I can leave a note but I can not make promises in regards to processing of withdrawal.
Me: thanks a lot for this, i am just trying to have it processed before the weekend
wanted to double check as well, your casino do not require any verification right?
also can you please provide more information on when did the error occur? was my request processed by the payment team and then the error occurred at the payment provider side?
because under my account i can't see anything. i can't even see my original withdrawal date
i am also trying to avoid to wait over the weekend to have someone ask me for verification papers. especially if these are mandatory!
Support:
This error occurred after the processing and it was reverted back after that.
So basically their payment provider are so quick that they revert back the payment as soon as it's processed it doesn't take 2/3 days to reflect on your credit card account they catch it straight and bounce it back 🙂
AND This is when the financial department intervene 🙂
rather then re processing your withdrawal request and doing his job, they decide to put back the money into your casino account!
this is complete HYPOCRISY! sorry for the inconvenience support says and can't promise anything to do something about their errors! so completely useless support as well.
Shut! no email regarding the incident, no explanation, complete DISRESPECT of the player!
looks like a common practice at this casino now!
i do not play at a casino to hear them tell me let's wait and see!
I would love to read where in their terms and conditions it's stipulated that if you deposit in their casino and take advantage of their welcome offer : 200 free spins (20 each day over a period of 10 days)
That if you win and withdraw an amount you are no longer eligible to get your daily 20 free spins!
that's another issue they have.. anyway
When you start to have the feeling that they are telling you anything and everything just to get rid of you!
Will keep you guys updated on what happens after the weekend.
Ahoj jimtheglide,
Děkuji za pochopení. V červenci mělo kasino bezpečnostní index 3 kvůli vážné nevyřešené stížnosti a pochybným podmínkám. V důsledku toho jsme značku považovali za ne zcela bezpečnou. Poté, co tým kasina viděl naši recenzi, stížnost okamžitě vyřešil a transparentně spolupracoval při každé stížnosti. Kromě toho jsme vedli produktivní diskusi o dříve sporných podmínkách a důkladně se zabývali všemi našimi obavami. V tomto období jsme také zjistili, že jsou spřízněni s jinými renomovanými značkami. Tento vztah výrazně zvýšil jejich index bezpečnosti, protože uvedení na trh jako samostatná značka v roce 2023 by vedlo k mnohem nižšímu indexu. Po aktualizaci a přepočtu všeho se jejich index bezpečnosti zvýšil na 9,5. I když situace jako tato nejsou běžné, občas k nim dojde.
Doufám, že se tím věci vyjasní. Pokud máte nějaké dotazy, dejte nám vědět.
Hi jimtheglide,
Thank you for your insight. In July, the casino had a safety index of 3 due to a serious unresolved complaint and questionable conditions. As a result, we considered the brand to be not fully safe. However, after the casino team saw our review, they promptly resolved the complaint and cooperated transparently in every complaint. Additionally, we had a productive discussion about the previously questionable conditions, and they thoroughly addressed all our concerns. During this period, we also discovered that they are related to other reputable brands. This relation significantly boosted their safety index, as launching as a solo brand in 2023 would have resulted in a much lower index. After updating and recalculating everything, their safety index increased to 9.5. While situations like this are not common, they do occur occasionally.
I hope this clarifies things. Please let me know if you have any questions.
Rychlá aktualizace 🙂
já: ahoj, můžeš prosím zkontrolovat můj účet? Před týdnem jsem požádal o výběr
dnes jsem zjistil, že to bylo zrušeno! tak jsem znovu požádal o stejný výběr
máte prosím představu, co se děje?
podpora: • Zdá se, že to bylo způsobeno technickou chybou poskytovatelů plateb. Váš výběr bude zpracován v nejbližším čase. Omlouváme se za nepříjemnosti.
já 🙂: díky moc, můžete mi prosím nechat na účtu poznámku, aby výběr byl zpracován přednostně před ostatními požadavky? opravdu se bojím, že budu muset čekat dalších 5 pracovních dnů, než bude výběr zpracován?
Podpora: Mohu zanechat poznámku, ale nemohu slíbit, pokud jde o zpracování výběru.
Já: Díky moc za to, jen se to snažím mít zpracované do víkendu
chtěli jste také zkontrolovat, vaše kasino nevyžaduje žádné ověření, že?
můžete také prosím poskytnout více informací o tom, kdy k chybě došlo? byla moje žádost zpracována platebním týmem a poté došlo k chybě na straně poskytovatele plateb?
protože pod svým účtem nic nevidím. ani nevidím své původní datum výběru
Také se snažím vyhnout se čekání přes víkend, až mě někdo požádá o ověřovací papíry. zvláště pokud jsou povinné!
Podpěra, podpora:
Tato chyba nastala po zpracování a poté byla vrácena zpět.
Takže jejich poskytovatelé plateb jsou v zásadě tak rychlí, že vrátí platbu, jakmile je zpracována, netrvá 2/3 dne, než se projeví na vašem účtu kreditní karty, zachytí ji a vrátí ji zpět 🙂
A v tu chvíli zasáhne finanční oddělení 🙂
než znovu zpracovat vaši žádost o výběr a udělat svou práci, rozhodnou se vrátit peníze na váš účet v kasinu!
to je úplné HYPOKRIZE! omlouváme se za nepříjemnosti, podpora říká a nemůže slíbit, že s jejich chybami něco udělá! takže taky úplně zbytečná podpora.
Zavři! žádný e-mail ohledně incidentu, žádné vysvětlení, naprostá NEúcta k hráči!
vypadá to jako běžná praxe v tomto kasinu!
nehraju v kasinu, abych je slyšel říkat, počkejme a uvidíme!
Rád bych si přečetl, kde je v jejich podmínkách stanoveno, že pokud vložíte v jejich kasinu a využijete jejich uvítací nabídku: 200 roztočení zdarma (20 každý den po dobu 10 dnů)
Že pokud vyhrajete a vyberete částku, již nemáte nárok na denních 20 roztočení zdarma!
to je další problém, který mají... každopádně
Až začnete mít pocit, že vám říkají cokoli a všechno, jen aby se vás zbavili!
Po víkendu vás budeme informovat o tom, co se bude dít.
Quick update 🙂
me: hello, can you check my account please? i have requested a withdrawal a week ago
today i found that it has been cancelled! so i asked again for the same withdrawal
any idea what is happening please?
support: t This seemed to be due to payment providers technical error. Your withdrawal will be processed in th nearest time. We apologize for the inconvenience.
me 🙂: thanks a lot, can you please leave a note on my account for the withdrawal to be processed in priority over the other requests? indeed i am afraid to have to wait another 5 business days in order to have the withdrawal processed?
Support: I can leave a note but I can not make promises in regards to processing of withdrawal.
Me: thanks a lot for this, i am just trying to have it processed before the weekend
wanted to double check as well, your casino do not require any verification right?
also can you please provide more information on when did the error occur? was my request processed by the payment team and then the error occurred at the payment provider side?
because under my account i can't see anything. i can't even see my original withdrawal date
i am also trying to avoid to wait over the weekend to have someone ask me for verification papers. especially if these are mandatory!
Support:
This error occurred after the processing and it was reverted back after that.
So basically their payment provider are so quick that they revert back the payment as soon as it's processed it doesn't take 2/3 days to reflect on your credit card account they catch it straight and bounce it back 🙂
AND This is when the financial department intervene 🙂
rather then re processing your withdrawal request and doing his job, they decide to put back the money into your casino account!
this is complete HYPOCRISY! sorry for the inconvenience support says and can't promise anything to do something about their errors! so completely useless support as well.
Shut! no email regarding the incident, no explanation, complete DISRESPECT of the player!
looks like a common practice at this casino now!
i do not play at a casino to hear them tell me let's wait and see!
I would love to read where in their terms and conditions it's stipulated that if you deposit in their casino and take advantage of their welcome offer : 200 free spins (20 each day over a period of 10 days)
That if you win and withdraw an amount you are no longer eligible to get your daily 20 free spins!
that's another issue they have.. anyway
When you start to have the feeling that they are telling you anything and everything just to get rid of you!
Will keep you guys updated on what happens after the weekend.
Zajímalo by mě, zda jste podporu konfrontovali s tímto...:
1- "Takže jejich poskytovatelé plateb jsou v zásadě tak rychlí, že vrátí platbu zpět, jakmile je zpracována, netrvá 2/3 dne, než se projeví na účtu vaší kreditní karty, zachytí ji rovnou a vrátí ji zpět 🙂
A v tu chvíli zasáhne finanční oddělení 🙂"
a také s tímto:
2 – „Rád bych si přečetl, kde je v jejich podmínkách stanoveno, že pokud vložíte peníze v jejich kasinu a využijete jejich uvítací nabídku: 200 roztočení zdarma (20 každý den po dobu 10 dnů)
Že pokud vyhrajete a vyberete částku, již nemáte nárok na denních 20 roztočení zdarma!
to je další problém, který mají... tak jako tak."
Dbejte na to, abyste se zeptali v kasinu, chci říct, že oceníme jakýkoli náhled, protože se nemohu ptát za nikoho, myslím, že toto „privilegium" zůstává vaše 😀.
I wonder whether you confronted the support with this..:
1- "So basically their payment provider are so quick that they revert back the payment as soon as it's processed it doesn't take 2/3 days to reflect on your credit card account they catch it straight and bounce it back 🙂
AND This is when the financial department intervene 🙂"
and also, with this:
2 - "I would love to read where in their terms and conditions it's stipulated that if you deposit in their casino and take advantage of their welcome offer : 200 free spins (20 each day over a period of 10 days)
That if you win and withdraw an amount you are no longer eligible to get your daily 20 free spins!
that's another issue they have.. anyway"
Care to ask at the casino, I mean, any insight is appreciated, since I can't ask on anyone's behalf, I guess this "privilege" remains yours 😀.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.