FórumKasinaQuickWin Casino - všeobecná diskuze

QuickWin Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 11 měsíci od Radka
|
12536 zobrazení 182 odpovědí |
|
1...3 4 5...10
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Dobrý večer všem a děkuji za aktualizaci, ve včerejším rozhovoru s jejich live chatem mi řekli, že v pondělí budeme mít vývoj, takže říkám, abyste byli trochu trpělivější a pak podejte stížnost!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den vám přeji!

Spravedlivý bod. Čekání na dobré zprávy 😉🤞🤞! Děkujeme, že jste nás informovali.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý večer všem, mám velkou aktualizaci! Připsali můj vzestup normálně a v době, kdy řekli! (S malým zpožděním jednoho dne) Důležité je, že konečně nebyla potřeba žádná identifikace KYC! Děkuji za vaší pomoc !

Automaticky přeloženo:
Ryan123
před 8 měsíci

Teď je to perfektní zpráva. Jsem rád, že se Vám nakonec podařilo situaci ohledně tohoto vyřešit a doufám, že se do podobných situací nebudete v budoucnu dostávat.

Přeji ti hodně štěstí. 🙂

Automaticky přeloženo:
Ryan123
před 8 měsíci

Ahoj Ryane, mám z tebe radost!

Přišel vám e-mail s potvrzením převodu?


Bohužel se mi zatím nic nestalo, bylo mi řečeno, že se něco stane do 17:00, jinak mám znovu kontaktovat live chat.

Automaticky přeloženo:
HGG95
před 8 měsíci

Ahoj HGG95 ano, obdržel jsem e-mail a hned spolu s e-mailem jsem obdržel peníze! Doufám, že svou výhru brzy dostanete!!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj HGG95 ano, obdržel jsem e-mail a hned spolu s e-mailem jsem obdržel peníze! Doufám, že svou výhru brzy dostanete!!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je příjemné vidět hráče, kteří se navzájem podporují a přejí si pro sebe pozitivní věci.

Ale chtěl jsem se vás zeptat, zůstanete po této zkušenosti v tomto kasinu? Co se ti na tom líbilo, když jsi tady hrál? Ptám se jen ze zvědavosti, protože rád vidím zpětnou vazbu od hráčů. 😊

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Samozřejmě budu hrát v kasinu i nadále, pozitiva jsou, že nebyla potřeba žádná identifikace, že je mnoho možností her od špičkových poskytovatelů! Jediné negativum, které mohu najít, je mírné zpoždění při nahrávání, ale to není velký problém!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Bohužel se mi zatím nic nestalo.

Když položím otázky v chatu, vždy dostanu stejné odpovědi typu copy-paste a poté jsem odhlášen a chat končí.


Nemyslím si, že tam budu dál hrát.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Aktualizace: Ověření bylo nyní aktivováno a byl jsem požádán, abych nahrál svůj občanský průkaz a selfie. Poté, co jsem to udělal, bych měl nyní počkat na výsledek kontroly.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Samozřejmě budu hrát v kasinu i nadále, pozitiva jsou, že nebyla potřeba žádná identifikace, že je mnoho možností her od špičkových poskytovatelů! Jediné negativum, které mohu najít, je mírné zpoždění při nahrávání, ale to není velký problém!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Doufejme, že se tento drobný nedostatek v budoucnu nezvětší a zůstanete zde spokojeni!

Mějte se fajn!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Aktualizace: Ověření bylo nyní aktivováno a byl jsem požádán, abych nahrál svůj občanský průkaz a selfie. Poté, co jsem to udělal, bych měl nyní počkat na výsledek kontroly.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj.

Beru to krok za krokem, vidím. Dokud bude nakonec dosaženo pokroku, zůstanu optimistou.

Toto kasino se samozřejmě vyplácí, ale naprosto chápu, že byste ocenili větší rychlost. Vydrž!

Absolvování ověření KYC vás výrazně posune ke šťastnému konci! 🤞🤞🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Dobrý den, děkuji za povzbudivá slova.

Po předložení občanského průkazu jsem byl ověřen poměrně rychle.

Doufám, že platba proběhne stejně rychle a budu vás průběžně informovat! file

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Aktualizace: E-mail dorazil a s ním i peníze.


Vklad zde však již neprovedu.

Nyní svou stížnost stahuji a dám odpovídající hodnocení.

Automaticky přeloženo:
HGG95
před 7 měsíci

Je dobře, že vše nakonec dobře dopadlo a kasino si vás mohlo ověřit a vy jste dostali své peníze. Myslím, že se svými zkušenostmi jste pro vás udělal relevantní rozhodnutí a na základě toho, co jste napsal, se kasinu vyhnete.

Chtěl bych vás však také pochválit za aktualizaci vaší stížnosti a chtěl bych upozornit, že stížnost nelze vzít zpět jen proto, že jste obdrželi peníze. Každopádně se budu těšit na vaši recenzi kasina.

Jen pro zajímavost, je něco, s čím jste byli v kasinu spokojeni? Případně máte oblíbené kasino, do kterého rádi vkládáte? 🙂

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mám možná hloupou otázku pro zástupce kasina Quickwin

posíláte někdy peníze novému hráči bez ověření? nebo Zpracovává vaše kasino výběry bez ověření?

proč nám bráníte v nahrávání našich dokumentů

už je to 5 dní, co jsem žádal o směšnou částku za kasino a stále to čeká na vyřízení?

3krát kontaktovali podporu a požádali je o následující:


Podpěra, podpora:

S radostí potvrzuji, že váš výběr je ve frontě na zpracování naším finančním oddělením.

Naším cílem je zpracovat žádosti o výběr přibližně do 3 pracovních dnů, od následujícího dne, kdy byla žádost podána, nebo ode dne posledního zpracovaného výběru.

Upozorňujeme, že tento časový rámec nezahrnuje víkendy a státní svátky. Jakmile bude výběr zpracován, měli byste obdržet e-mail od finančního oddělení. Mohu pro vás ještě něco udělat?


Já: ano jistě

V předchozím chatu s podporou jsem požádal o poskytnutí toho, co je potřeba k ověření mého účtu, aby nedošlo ke zpoždění mých výběrů. a řekli, že nemusím ověřovat svůj účet a že nebudu požádán o tyto dokumenty, můžete to prosím potvrdit?

Podpora: Ano,

Vezměte prosím na vědomí, že veškeré požadované dokumenty k ověření je nutné odeslat pouze prostřednictvím webové stránky pomocí karty ověření dokumentu. Najdete ho ve svém účtu v části „Nastavení => Ověření". Po kontrole vašeho účtu však vidím, že ověření v tuto chvíli není potřeba, takže nejsou potřeba žádné dokumenty. Pokud bude ověření v budoucnu zahájeno, budete jej moci zobrazit na kartě Ověření ve svém profilu, která se poté zobrazí jako „Vyžadováno ověření" a poté budete moci nahrát požadované dokumenty.

Mě:

Z vaší zkušenosti někdy zpracovalo vaše kasino výběr nového hráče bez jeho ověření? není ověření povinné? pro výběry?

Podpěra, podpora:

Děkujeme za čekání, v tuto chvíli nevidím žádnou žádost o ověření vašeho účtu, budeme vás však kontaktovat, pokud bude něco v budoucnu potřeba.

Mě:

nechci čekat, až mě někdo kontaktuje!

Nyní jsem tu s vámi, pokud zpracuji svůj výběr, budu zablokován pro budoucí ověření, chci to udělat nyní


Podpěra, podpora:

Pokud nejste požádáni o ověření, znamená to, že jej aktuálně k odstoupení nepotřebujete.


Mě:

děkuji mnohokrát, protože zítra možná budu cestovat a od zítřka nebudu moci poskytnout ověření po dobu přibližně měsíce. Chtěl jsem se jen ujistit, že můj účet nemá problém. ještě jednou děkuji

Podpěra, podpora:

Pokud je to vše, budu pokračovat v ukončení naší chatovací relace, ale s dalšími dotazy nás prosím znovu kontaktujte. Mějte krásný zbytek dne a užijte si čas strávený na našich stránkách!


Takže stále čekám, co se stane s mou žádostí o výběr


Nyní, když jsem požádal o výběr, můj bonus za opětovné načtení byl zrušen... dobře, vyhrál jsem, takže není třeba znovu nabíjet!

mých 20 zatočení zdarma na mém účtu bylo také potlačeno 🙂 jak milé od nich

a mých dalších 180 roztočení zdarma, které jsem měl obdržet během 10 dnů, bylo zrušeno

poté, co jsem kontaktoval podporu ohledně tohoto konkrétního problému, mi doporučili, abych je kontaktoval přibližně za měsíc, až někdo bude mít čas podívat se na tisíc žádostí o výběr, které denně dostávají, a pozastavit je, aby si vyžádali ověřovací dokumenty, které vám brání poskytnout, i když žádáš!


Nejsem si jistý, na jakém obchodním modelu zakládají svůj proces odstoupení od smlouvy, ale pro mě jako hráče, který ví, že prohrávám 19krát více než 20, mám pocit, že to nejmenší, co můžete udělat, je přidělit někoho vedle pronájmu herního softwaru, aby poskytoval pouze SKUTEČNÁ služba, kterou poskytujete jednou za 20 sezení... to je žádost o stažení!


Máte konečně představu, jak se dostali přímo ze 3 na 9,4 v indexu důvěry za 3 měsíce s takovým množstvím stížností?

file


Automaticky přeloženo:
jimtheglide
před 7 měsíci

Ahoj,

Ověřování někdy zabere poměrně hodně času, zvláště když jsou zaměstnanci kasina zaneprázdněni. To je běžný problém v různých kasinech, ale nemělo by to trvat déle než 2 týdny. Pokud to bude trvat déle než 2 týdny, můžete odeslat stížnost prostřednictvím našich webových stránek.

Každopádně se zdá, že se hodnocení kasina o hodně zvýšilo! Zkontroloval jsem historii hodnocení v naší back office a máte pravdu. Obrátím se na kolegu z Data teamu a požádám ho o podrobnější vysvětlení, protože jsem také zvědavá 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj Danieli

Děkujeme za vaši odpověď a zpětnou vazbu 😉 nebojte se, že dostanete nebo nedostanete zaplaceno!

jen poukazuji na to, že online kasino, kromě pronájmu nějakého softwaru a získání některých licencí před otevřením, má na práci ještě něco jiného!

jako hráč je žádám, aby tu byli pouze tehdy, když chci odstoupit!

mohou alokovat více "zaměstnanců" pro výběr a ověření?

Mít 2 nebo 3 kluky na živém chatu ve skutečnosti není tak těžké, hlavně že nedělají nic jiného, než navrhují, abyste vložili částku, abyste získali bonus (nazývám tyto prodeje)

Nyní víte, že vám brání v ověření vaší identity, když o to požádáte

že nezkontrolují žádnou žádost o výběr před minimálně 5 pracovními dny, aby pravděpodobně zrušili vrácení peněz na váš účet a požádali vás o nahrání ověřovacích papírů

Žádné e-maily pro vklady ani žádosti o výběr

Každé kasino, které se vás snaží donutit vrátit výběry a omezit přístup k základním službám, jako je nahrávání ověřovacích dokumentů, které jsou povinné, by měla být komunitou zdůrazněna. Myslím, že existuje dost seriózních a dobře zavedených kasin, aby se tomuto druhu kasin vyhnuli

Tak vysoké hodnocení bych jim nedal, ale pak je to jen můj personální názor. znovu oceňuji pomoc komunity

při psaní této zprávy jsem právě ověřil, připsali mi peníze zpět na můj účet (zrušili můj požadavek na výběr)

zatím jsem nedostal žádný e-mail, jen jsem požádal o převod stejné částky na mou kreditní kartu

a stále nevyžadují ověření!


Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
jimtheglide
před 7 měsíci

Rychlá aktualizace 🙂


já: ahoj, můžeš prosím zkontrolovat můj účet? Před týdnem jsem požádal o výběr

dnes jsem zjistil, že to bylo zrušeno! tak jsem znovu požádal o stejný výběr

máte prosím představu, co se děje?


podpora: • Zdá se, že to bylo způsobeno technickou chybou poskytovatelů plateb. Váš výběr bude zpracován v nejbližším čase. Omlouváme se za nepříjemnosti.


🙂: díky moc, můžete mi prosím nechat na účtu poznámku, aby výběr byl zpracován přednostně před ostatními požadavky? opravdu se bojím, že budu muset čekat dalších 5 pracovních dnů, než bude výběr zpracován?

Podpora: Mohu zanechat poznámku, ale nemohu slíbit, pokud jde o zpracování výběru.


Já: Díky moc za to, jen se to snažím mít zpracované do víkendu

chtěli jste také zkontrolovat, vaše kasino nevyžaduje žádné ověření, že?

můžete také prosím poskytnout více informací o tom, kdy k chybě došlo? byla moje žádost zpracována platebním týmem a poté došlo k chybě na straně poskytovatele plateb?

protože pod svým účtem nic nevidím. ani nevidím své původní datum výběru

Také se snažím vyhnout se čekání přes víkend, až mě někdo požádá o ověřovací papíry. zvláště pokud jsou povinné!


Podpěra, podpora:

Tato chyba nastala po zpracování a poté byla vrácena zpět.


Takže jejich poskytovatelé plateb jsou v zásadě tak rychlí, že vrátí platbu, jakmile je zpracována, netrvá 2/3 dne, než se projeví na vašem účtu kreditní karty, zachytí ji a vrátí ji zpět 🙂

A v tu chvíli zasáhne finanční oddělení 🙂

než znovu zpracovat vaši žádost o výběr a udělat svou práci, rozhodnou se vrátit peníze na váš účet v kasinu!

to je úplné HYPOKRIZE! omlouváme se za nepříjemnosti, podpora říká a nemůže slíbit, že s jejich chybami něco udělá! takže taky úplně zbytečná podpora.

Zavři! žádný e-mail ohledně incidentu, žádné vysvětlení, naprostá NEúcta k hráči!

vypadá to jako běžná praxe v tomto kasinu!

nehraju v kasinu, abych je slyšel říkat, počkejme a uvidíme!


Rád bych si přečetl, kde je v jejich podmínkách stanoveno, že pokud vložíte v jejich kasinu a využijete jejich uvítací nabídku: 200 roztočení zdarma (20 každý den po dobu 10 dnů)

Že pokud vyhrajete a vyberete částku, již nemáte nárok na denních 20 roztočení zdarma!

to je další problém, který mají... každopádně


Až začnete mít pocit, že vám říkají cokoli a všechno, jen aby se vás zbavili!


Po víkendu vás budeme informovat o tom, co se bude dít.


Automaticky přeloženo:
jimtheglide
před 7 měsíci

Ahoj jimtheglide,

Děkuji za pochopení. V červenci mělo kasino bezpečnostní index 3 kvůli vážné nevyřešené stížnosti a pochybným podmínkám. V důsledku toho jsme značku považovali za ne zcela bezpečnou. Poté, co tým kasina viděl naši recenzi, stížnost okamžitě vyřešil a transparentně spolupracoval při každé stížnosti. Kromě toho jsme vedli produktivní diskusi o dříve sporných podmínkách a důkladně se zabývali všemi našimi obavami. V tomto období jsme také zjistili, že jsou spřízněni s jinými renomovanými značkami. Tento vztah výrazně zvýšil jejich index bezpečnosti, protože uvedení na trh jako samostatná značka v roce 2023 by vedlo k mnohem nižšímu indexu. Po aktualizaci a přepočtu všeho se jejich index bezpečnosti zvýšil na 9,5. I když situace jako tato nejsou běžné, občas k nim dojde.


Doufám, že se tím věci vyjasní. Pokud máte nějaké dotazy, dejte nám vědět.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Rychlá aktualizace 🙂


já: ahoj, můžeš prosím zkontrolovat můj účet? Před týdnem jsem požádal o výběr

dnes jsem zjistil, že to bylo zrušeno! tak jsem znovu požádal o stejný výběr

máte prosím představu, co se děje?


podpora: • Zdá se, že to bylo způsobeno technickou chybou poskytovatelů plateb. Váš výběr bude zpracován v nejbližším čase. Omlouváme se za nepříjemnosti.


🙂: díky moc, můžete mi prosím nechat na účtu poznámku, aby výběr byl zpracován přednostně před ostatními požadavky? opravdu se bojím, že budu muset čekat dalších 5 pracovních dnů, než bude výběr zpracován?

Podpora: Mohu zanechat poznámku, ale nemohu slíbit, pokud jde o zpracování výběru.


Já: Díky moc za to, jen se to snažím mít zpracované do víkendu

chtěli jste také zkontrolovat, vaše kasino nevyžaduje žádné ověření, že?

můžete také prosím poskytnout více informací o tom, kdy k chybě došlo? byla moje žádost zpracována platebním týmem a poté došlo k chybě na straně poskytovatele plateb?

protože pod svým účtem nic nevidím. ani nevidím své původní datum výběru

Také se snažím vyhnout se čekání přes víkend, až mě někdo požádá o ověřovací papíry. zvláště pokud jsou povinné!


Podpěra, podpora:

Tato chyba nastala po zpracování a poté byla vrácena zpět.


Takže jejich poskytovatelé plateb jsou v zásadě tak rychlí, že vrátí platbu, jakmile je zpracována, netrvá 2/3 dne, než se projeví na vašem účtu kreditní karty, zachytí ji a vrátí ji zpět 🙂

A v tu chvíli zasáhne finanční oddělení 🙂

než znovu zpracovat vaši žádost o výběr a udělat svou práci, rozhodnou se vrátit peníze na váš účet v kasinu!

to je úplné HYPOKRIZE! omlouváme se za nepříjemnosti, podpora říká a nemůže slíbit, že s jejich chybami něco udělá! takže taky úplně zbytečná podpora.

Zavři! žádný e-mail ohledně incidentu, žádné vysvětlení, naprostá NEúcta k hráči!

vypadá to jako běžná praxe v tomto kasinu!

nehraju v kasinu, abych je slyšel říkat, počkejme a uvidíme!


Rád bych si přečetl, kde je v jejich podmínkách stanoveno, že pokud vložíte v jejich kasinu a využijete jejich uvítací nabídku: 200 roztočení zdarma (20 každý den po dobu 10 dnů)

Že pokud vyhrajete a vyberete částku, již nemáte nárok na denních 20 roztočení zdarma!

to je další problém, který mají... každopádně


Až začnete mít pocit, že vám říkají cokoli a všechno, jen aby se vás zbavili!


Po víkendu vás budeme informovat o tom, co se bude dít.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zajímalo by mě, zda jste podporu konfrontovali s tímto...:

1- "Takže jejich poskytovatelé plateb jsou v zásadě tak rychlí, že vrátí platbu zpět, jakmile je zpracována, netrvá 2/3 dne, než se projeví na účtu vaší kreditní karty, zachytí ji rovnou a vrátí ji zpět 🙂

A v tu chvíli zasáhne finanční oddělení 🙂"

a také s tímto:

2 – „Rád bych si přečetl, kde je v jejich podmínkách stanoveno, že pokud vložíte peníze v jejich kasinu a využijete jejich uvítací nabídku: 200 roztočení zdarma (20 každý den po dobu 10 dnů)

Že pokud vyhrajete a vyberete částku, již nemáte nárok na denních 20 roztočení zdarma!

to je další problém, který mají... tak jako tak."

Dbejte na to, abyste se zeptali v kasinu, chci říct, že oceníme jakýkoli náhled, protože se nemohu ptát za nikoho, myslím, že toto „privilegium" zůstává vaše 😀.


Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky