FórumKasinaQuickWin Casino - všeobecná diskuze

QuickWin Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 11 měsíci od Radka
|
13817 zobrazení 193 odpovědí |
|
1...4 5 6...10
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Rychlá aktualizace!

Toto kasino je skutečný vtip!

vrátili mi částku zpět na můj účet podruhé po 6 dnech od druhého data výběru!


nový chat s podporou


já: ano, mám velký problém, můžete zkontrolovat můj účet?

Podpora: Jak vám mohu pomoci?

já: Můžete se podívat do mého účtu a zkontrolovat, co je špatně?

Podpora: Nevidím nic špatného

já: je to obrovský problém s procesem výběru, bylo to dvakrát, když jsem požádal o výběr, počkejte týden a uvidím, jak se peníze vrátí zpět na můj účet

když mi podpora poprvé řekla, že to byla chyba vaší platební brány

která mi poslala peníze a z nějakého důvodu se vrátily zpět na můj účet

pak se finanční oddělení rozhodlo mou žádost ignorovat a vložilo částku zpět na můj účet

žádal jsem podruhé a znovu!

Podpora: Pokud vidím, výběr byl zrušen. Doporučuji použít způsob platby bankovním převodem. Tento obvykle funguje

já: ano, opravdu to je to, co jsem požadoval v obou případech!

podpora: Způsob platby, kam musíte zadat IBAN?

já: ano dvakrát... kde je finanční oddělení? proč nepošlou e-mail?

v čem je prosím problém? můžete mě převést na finanční oddělení?

podpora: Doporučuji zkusit to ještě jednou, pokud to nebude fungovat, kontaktujte nás prosím zpět a my to zkontrolujeme.

já: Ne, tato rada nepomůže, potřebuji skutečnou pomoc. protože absolutně netušíte, co se děje, nemůžete ani vidět, na jaký způsob platby jsem žádal, aby byl můj převod odeslán

podpora: Děkujeme za čekání, vaše žádost byla odeslána finančnímu oddělení, po kontrole budete informováni e-mailem

já: Můžete mi prosím dát kontakt na někoho, kdo mi přesně řekne, co se děje s mými výběry?

já: mohou znovu zahájit stažení? Už mě to nebaví dělat to a čekat 5 dní, než uvidím peníze zpět na svůj účet bez e-mailu od vašeho finančního oddělení?…

můj iban má pravdu! kde je prosím problém?

podpora: Mohu vám pomoci s něčím jiným?

já: ano moje otázky, pokud na ně můžete odpovědět

podpora: Jak jsem uvedl výše, vaše žádost byla odeslána, po kontrole budete informováni prostřednictvím emal

já: a pak jsem se zeptal na následující: mohou znovu zahájit výběr? Už mě to nebaví dělat to a čekat 5 dní, než uvidím peníze zpět na svůj účet, aniž bych dostal e-mail od vašeho finančního oddělení?

a na toto jsi neodpověděl

já: Můžete mi prosím také poslat na můj email kopii této žádosti? které jste poslali na finanční oddělení?

podpora: Máte-li další dotazy, můžete se obrátit na support@quickwin.com

já: můžeme také prosím zajistit, aby tato žádost o stažení byla vyřízena přednostně?

já: vypadá to, že už nechceš nic dodat finančnímu oddělení... budu kontaktovat podporu e-mailem


tak co si myslíte o takovém kasinu? požádá o stažení potřetí a počká další týden... už mi to začíná lézt na nervy!


ani na mé otázky neodpovídají jasně!

myslíte si, že je to správný způsob, jak řešit výběry?


co poradíte?



Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

tak jsem si vzal nějaký čas napsat e-mail

chtěl jsem s vámi zkontrolovat, zda mám právo požadovat doklady o převodech, protože uvedli, že částku převedli a že byla vrácena.


Ahoj

Tento e-mail je určen finančnímu oddělení, nikoli „podporě", která neexistuje

nedostatek respektu, který mi prokazujete, je nad rámec přijatelnosti!

Je velmi důležité, abyste odpověděli na každou jednotlivou otázku, protože tento problém je aktuálně diskutován zde:

https://casino.guru/forum/casinos/quickwin-casino---general-discussion/4#post-71518

Vezměte prosím na vědomí, že se postarám o to, abych vám udělal správnou reklamu jen tím, že vysvětlím své zkušenosti s vaším „kasinem", pokud to skutečně můžeme nazývat kasino!

Moje první otázka se týká názvu kasina: proč se nazývá quickwin, zatímco vaše finanční oddělení nezpracovává výhry? Co přesně je ve vašem kasinu rychlé?

Před 2 týdny jsem požádal o výběr z vašeho kasina, po 5 dnech čekání byl můj výběr vrácen zpět na můj účet.

Zahájil jsem chatovou konverzaci s „podporou", která mi řekla, že váš platební procesor zahájil převod a že byl vrácen do kasina kvůli chybě. (Mám k tomu přepis chatu)

Rád bych, abyste mi poskytli doklad o této transakci. Uvádí datum, můj IBAN a důvod zamítnutí (protože pokud vím, jakmile je bankovní převod zahájen, trvá několik týdnů, než se vrátí zpět!

Požádal jsem o přednostní zpracování mého výběru, protože váš zpracovatel plateb udělal chybu z jeho strany, takže „zpracování mé druhé žádosti netrvá dalších 5 dní". Moje žádost byla zcela ignorována. - Proč?

- Kdy byla zpracována druhá žádost o výběr a můžete to doložit?

- Kdo vám umožňuje zrušit výběr, který má úplný čistý IBAN?

- Od vašeho finančního oddělení jsem nedostal žádný e-mail. Proč? Podruhé?

Nakonec můžete uvést, kde je ve vašich podmínkách stanoveno, že pokud se hráč zaregistruje ve vašem kasinu, provede vklady, zvolí si 200 bezplatných zatočení (údajně připisovaných denně po dobu 10 dnů)

Je psáno, že pokud vyhraje první den, propadne všechna jeho budoucí otočení zdarma?


Automaticky přeloženo:
jimtheglide
před 7 měsíci

Dobrý den, četl jsem Vaše emaily, které byly poměrně obsáhlé. V tomto případě bych Vám doporučil podat stížnost a náš tým by se Vám pokusil pomoci a situaci podrobněji prozkoumal. V zaslaném emailu uvádíte, že jste na odstoupení čekali již 2 týdny a to je dostatečná doba na to, abyste dostali alespoň rozumnou odpověď, což se nestalo.

Takže nejrozumnější, jak jsem již zmínil, je otevřít stížnost zde na tomto odkazu:https://casino.guru/complaints/all

Můžete nás prosím informovat o dalším vývoji, nebo pokud vám kasino napíše nebo poskytne nové informace?

Automaticky přeloženo:
jimtheglide
před 7 měsíci

Ahoj! Dovolte mi stručně shrnout své dojmy v jedné odpovědi. Pochybuji, že třetí nebo šedesátý sedmý pokus o stažení úplně stejným způsobem, jakým jste to udělali předtím, je správný návrh, protože například nevím, proč byl vůbec zamítnut. Vsadím se, že vy také ne.

Nedostatek komunikace na emailové úrovni je pro mě také záhadou. Chápu, že personál je pravděpodobně zaneprázdněn nebo postrádá znalosti, jak reagovat! Jen přemýšlím nahlas...

Ale ignorovat e-maily v této situaci je špatná věc a dokonale chápu vaše pocity.

Mohu prosím vědět, jak dlouho se snažíte stáhnout? Pokud jsem to přehlédl, omlouvám se, laskavě mi to připomeňte.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

ZA 2 TÝDNY JSEM VYDĚLÁVAL 1400 EUR U RYCHLÉ VÝHRY A VRÁTÍ MI PENÍZE NA ÚČET A TVRDÍ, ŽE JSEM ZADAL ŠPATNÝ IBAN .. IBAN JE VŠAK REGISTRUJÍCÍ S KOPÍROVÁNÍM A VLOŽENÍM Z MÉ BANKY. VYVNILI MĚ ZE SEBE ŽÁDAJÍ O IDENTIFIKACI CO JSEM UDĚLAL, ZASE MĚ POŽÁDALI, ABYCH POČEKAL ZKOUŠÍM ZNOVU PROCES A ZNOVU TOTÉŽ PRO IBAN..POSLALA JSEM JIM 10 E-MAILŮ A ONI NE ODPOVĚĎ.

Automaticky přeloženo:
portounakos
před 7 měsíci

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod dotyčné kasino.

Pokud však vaše situace trvá již dva týdny a je to stále stejná písnička, doporučuji podat stížnost. Přikládám odkaz, kde si to můžete otevřít: https://casinoguru-gr.com/parapona/ola

Co říkáte, myslíte, že to stojí za vyzkoušení?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

zdravím všechny a děkujeme za vaše podněty k podání stížnosti

ale upřímně nechci, abys ztrácel čas

původní částka byla 156 eur... včera poté, co mi vrátili částku na můj účet, jsem trochu hrál a prohrál jsem 106 eur; (přesně to, co chtěli) stále jsem potřetí požádal o převod 50 eur na můj účet...


peníze nejsou problém, každý rok přicházím o tisíce, jen se chci ujistit, že dostanou správnou reklamu na to, co dělají mně a ostatním hráčům. Co mě trápí je, že si myslí, že ti můžou říct, abys šel do prdele! pěkným způsobem.

jak je mohu legálně napadnout a vyžádat si doklady o převodu? Mám také přepisy chatu

beztrestnost některých online kasin je prostě příliš velká; kdo je může přimět k odpovědnosti za všechna porušení smluvních podmínek a za to, že si takto pohrávají s procesem odstoupení od smlouvy?

zasahování komunity v mém případě nevyřeší pokrytectví, které toto kasino praktikuje.

mým jasným cílem je změnit jejich hodnocení zpět na 3! přesně tam, kde mají být. protože si nás jako zákazníky nezaslouží.

S pozdravem, pokud se s každým, kdo se snaží odstoupit z tohoto kasina, zachází tak, jak s námi zacházíme, nová úplná recenze tohoto účtu, i když jsou ve spojení s jinými kasiny


Začnu zkoumat další komunity hazardních her, abych jim ukázal svůj problém


a bude vás informovat, jakmile jejich finanční oddělení odpoví

Jsem si jistý, že neposkytnou žádný doklad o převodu!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj! Dovolte mi stručně shrnout své dojmy v jedné odpovědi. Pochybuji, že třetí nebo šedesátý sedmý pokus o stažení úplně stejným způsobem, jakým jste to udělali předtím, je správný návrh, protože například nevím, proč byl vůbec zamítnut. Vsadím se, že vy také ne.

Nedostatek komunikace na emailové úrovni je pro mě také záhadou. Chápu, že personál je pravděpodobně zaneprázdněn nebo postrádá znalosti, jak reagovat! Jen přemýšlím nahlas...

Ale ignorovat e-maily v této situaci je špatná věc a dokonale chápu vaše pocity.

Mohu prosím vědět, jak dlouho se snažíte stáhnout? Pokud jsem to přehlédl, omlouvám se, laskavě mi to připomeňte.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj Radko, už jsou to skoro dva týdny.

vracení vkladů na účty bez důvodu je prostě nesmysl

a když požádáte o podporu, odpoví: Vidím, že vaše žádost o výběr byla zrušena 🙂

stává se, že to vidím i já 🙂

nyní je důvod pro mě i pro jejich podporu, proč byla tato žádost zrušena, skutečnou záhadou!

také nedostatek vysvětlení! představte si, že jejich podpora se snaží zjistit, proč byla zrušena, a nemohou na tuto otázku odpovědět!

kdo může?


zástupce quickwin? stále naživu? a rád bych věděl, co je v tomto kasinu rychlé 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Před 2 týdny se mi podařilo přesvědčit fatbosscasino, že jejich podmínky byly špatně napsány v mém jazyce

Měl jsem výběr 500 eur, který pocházel z bezplatných zatočení

rozhodli se uvolnit maximálně 100 eur (podle podmínek a podmínek pro roztočení zdarma)

Stále jsem se s nimi vracel a vpřed a vysvětloval chyby v jejich podmínkách, které skončily připsáním 300 eur na můj účet!

a změnili své podmínky!


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj Radko, už jsou to skoro dva týdny.

vracení vkladů na účty bez důvodu je prostě nesmysl

a když požádáte o podporu, odpoví: Vidím, že vaše žádost o výběr byla zrušena 🙂

stává se, že to vidím i já 🙂

nyní je důvod pro mě i pro jejich podporu, proč byla tato žádost zrušena, skutečnou záhadou!

také nedostatek vysvětlení! představte si, že jejich podpora se snaží zjistit, proč byla zrušena, a nemohou na tuto otázku odpovědět!

kdo může?


zástupce quickwin? stále naživu? a rád bych věděl, co je v tomto kasinu rychlé 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj!

No, cítím, že mi chybí síla, abych ti pomohl; na to bychom opravdu potřebovali zástupce... omlouvám se.

Jak Jaro naznačil, reklamace je vlastně ta poslední možnost, kterou pro vás máme. Nedělejte si starosti s řízením času; naším cílem je seznámit se s praktikami kasina a tato funkce stížností stojí za čas. 🙂

Ale vážím si vašeho přístupu 🙌

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Před 2 týdny se mi podařilo přesvědčit fatbosscasino, že jejich podmínky byly špatně napsány v mém jazyce

Měl jsem výběr 500 eur, který pocházel z bezplatných zatočení

rozhodli se uvolnit maximálně 100 eur (podle podmínek a podmínek pro roztočení zdarma)

Stále jsem se s nimi vracel a vpřed a vysvětloval chyby v jejich podmínkách, které skončily připsáním 300 eur na můj účet!

a změnili své podmínky!


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Takže díky vaší tvrdohlavosti ostatní nespadnou ze stejné skály! To má velkou cenu, děkuji za to.

🐱‍🏍✨🙌

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Rozhodně by se měli omluvit!

Automaticky přeloženo:
Casoom
před 7 měsíci

Pokud chcete reagovat na někoho konkrétního, použijte tlačítko „odpovědět", hráč dostane upozornění a ve vlákně se bude lépe orientovat.

Každopádně si myslím, že i 300 euro kredit je docela fajn a změněné Podmínky mi připadají také jako dostatečné řešení. Pokud jsi nemyslel svou odpověď na poslední příspěvky.

Hrál jsi tu někdy taky?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý večer, osobně jsem poprvé hrál v tomto kasinu v neděli 10. září a vybral jsem 503 € a poslal jsem jim, kolik dní trvá, než peníze přijdou na účet, a odpověděli 1 až 3 pracovní dny... Konečně dnes peníze zadaly, jak mi řekli!!!

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Theofilos85
před 6 měsíci

Ahoj. Je skvělé, když kasino splní to, co slibuje, protože to dodává důvěryhodnost.

Prošli jste však také ověřením účtu bez problémů? Jak dlouho proces trval?

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Dobrý večer, žádné ověření jsem neudělal, řekl jsem jim, jestli to musím udělat a oni řekli, že to stále není nutné!!!

U 22bet to bylo úplně stejné, po 6 měsících mě požádali o ověření položky!!!

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
Theofilos85
před 6 měsíci

Jasně chápu a ptal jsem se ze zvědavosti. Předpokládám, že si to nakonec budete muset ověřit u kasina, ale zjevně to ještě nebyla tak velká výhra, kterou byste potřebovali. Takže až se dostanete do fáze ověření účtu, můžete nám dát vědět, jak to dopadlo? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Toto kasino je podvod, vložil jsem cca. $ 300 a měl značnou výhru na slotech.


Od té doby mi neustále vracejí peníze za výběr (z čehož můžete najednou vybrat pouze 800 $)

Neustále tvrdí, že jste zadali nesprávné platební údaje, které jsou nesprávné, neodpovídají na e-maily, neprovádějí ověření. Jejich hostitelé chatu jsou velmi obtížní a nepřátelští, nedají vás přes jejich finanční oddělení.


Drž se dál, vzdal jsem se naděje, že z těchto podvodů někdy dostanu zpět cent

Automaticky přeloženo:
donny999
před 6 měsíci

Dobrý den, jak dlouho už trvá vaše situace, mohu-li se zeptat? Hráli jste s bonusem nebo bez něj?

Ptali jste se však podpory, co je špatně s vašimi platebními údaji? Dejte mi vědět, abych věděl více o situaci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Dobrý večer, žádný bonus, vložil jsem několik 100 $


Několikrát jsem se prostřednictvím živého chatu a e-mailové podpory zeptal, jaký je přesný problém, nemohou odpovědět, vše, co dostanu, je obecný e-mail pokaždé, když odmítnou můj výběr, s tím, že moje bankovní údaje jsou nesprávné a vrátí mi peníze zpět do můj účet bez vysvětlení


Tohle se děje každý den už skoro týden.....

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky