Takže jsem měl problém, když jsem vložil peníze do kasina Quickwin, naúčtovali vklad na můj bankovní účet, ale nikdy ho nepřidali na můj kasino účet. Když jsem se na to zeptal, dostal jsem možnost běhat 3 dny, bylo mi řečeno, že se mi někdo ozve za 6 hodin a nic. Když jsem se na to zeptal, bylo mi řečeno, že jsem na účet nikdy nevložil žádné peníze a moje bankovní výpisy byly chybné, i když bylo jasně vidět, že platba proběhla v mé historii transakcí kasina, když jsem se zeptal znovu, byl jsem z webu spuštěn a poté, když jsem se příště přihlásil, moje historie transakcí byla pryč a nebyla přístupná. Tak jsem se zeptal, proč se to stalo, pak jsem byl znovu vyhozen ze stránky a tentokrát byl můj účet deaktivován, a poté jsem kasinem naúčtoval dalších 100 $. Nemohu se nyní přihlásit do svého kasinového účtu, protože byl deaktivován, informoval jsem banku a oni řekli, že musím jednat s kasinem, protože nemohou zrušit transakci a nemohu s kasinem mluvit, jako oni nyní deaktivovali můj účet a zakázali mi vstup do kasina a nyní mě zařadili na černou listinu ze všech jejich ostatních kasin. Všechno proto, že jsem se zeptal, proč moje peníze nepřišly na můj účet v kasinu a kde byl vklad, a v podstatě jim bylo řečeno, že jsem byl že se to nikdy nestalo, i když se to objevilo v mé historii transakcí a na mém bankovním výpisu. Zdá se, že cvan těchto kasin dělají, co se jim zlíbí, což zahrnuje krádeže od svých zákazníků a pak je obviňují ze špatného jednání a snaží se kasina oklamat. Tolik k předpisům kasina, zdá se, že zákon nemá žádný význam, pokud jde o kasina, protože se chovají tak, že se na ně zákon nevztahuje a mohou si pomoci svým zákazníkům bankovní účty a vzít si, co chtějí. , a nemáme žádný opravný prostředek a právo to zpochybnit, a pokud ano, čelíme celoživotnímu zákazu a trvalému blacklistu ze všech ostatních souvisejících kasin a banky se jen řídí tím, co kasino říká.
So I had a issue when i deposited on the Quickwin casino, they charged my bank account the deposit but never0 added it to my casino account. When I asked about it I was given the run around for 3 days, was ttold that some one would get back to me in 6 hours and nothing. Then when I queried it I was told I never deposited any money into the account and my bank statements were wrong, even though the payment was clearly seen to come through on my casino transaction history, when I questioned again, I was booted from the site and then tthe next time I logged in my transaction history was gone and not accessable. So I asked why that has happend, then I was kicked from the site again and this time my account was disabled, and I then charged another $100 by the casino. I can't login into my casino account now as it has been disabled, i informed the bank and they have said I need to deal with the casino as they cant revese the transaction, and I can't talk to the casino as they have now disabled my account and have banned me from entering the casino, and have now blacklisted me from alltheir other casinos, All because I asked why my money has not hit my casino account, and whe was the deposit, and them basically be told I was lier that it never happened even though it showed in my transaction history and on my bank statement. It seems these casino's cvan do what ever they like which includes stealing from their customers and then accusing them of tthe wrong doing and trying to scam the casinos. So much for Casino regulations, it seems that the law hass no relevance when it comes to casinos, as they act like that the law doesn't apply to them and they can help them selves to their customers bank accounts and take what evr they want, and we don't have any recourse and rights to dispute it, and if we do we face life time bans and permanate blacklisting from any other related casinos, and the banks just follow what ever the casino says .
Automaticky přeloženo: