FórumKasinaQuickWin Casino - všeobecná diskuze

QuickWin Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před rokem od Radka
|
33131 zobrazení 248 odpovědí |
|
1...5 6 7...13
Přidat příspěvek
donny999
před rokem

Rozumím, a proto si myslím, že není správné, když kasino nemůže dát žádnou normální odpověď a stále dokola opakuje to samé. Na vyřešení žádosti o výběr dáváme kasinu 14 dní, ale v tomto případě nepovažuji za správné, pokud kasino nereaguje a nevyvíjí žádné úsilí k vyřešení situace.

Pokud však vaše situace přetrvává, určitě nám dejte vědět, protože vidím v nedohlednu stížnost.

Bude to možné?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Rozumím, a proto si myslím, že není správné, když kasino nemůže dát žádnou normální odpověď a stále dokola opakuje to samé. Na vyřešení žádosti o výběr dáváme kasinu 14 dní, ale v tomto případě nepovažuji za správné, pokud kasino nereaguje a nevyvíjí žádné úsilí k vyřešení situace.

Pokud však vaše situace přetrvává, určitě nám dejte vědět, protože vidím v nedohlednu stížnost.

Bude to možné?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jo, ale nejsem si jistý, co udělá stížnost


opět zamítnuto 7. den v řadě...přesně stejný email....psal jsem asi 5 emailů a nedostal jsem ani jednu odpověď zpět

-------------------------------------------------- ------

Vážený XXXXXXXXX

Rádi bychom vás informovali, že vaše žádost o výběr ve výši 800 AUD nebyla úspěšně zpracována. Chcete-li pro vás úspěšně zpracovat další žádost o výběr, postupujte podle pokynů níže:

Odešlete výběr znovu se správnými bankovními údaji a údaji o účtu

Máte-li jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím živého chatu. S pozdravem,

Finanční oddělení QuickWin.com

-------------------------------------------------- -----------------------

skoro to vzdát, toto kasino je podvod


Automaticky přeloženo:
před rokem

Měl bych dodat, také jsem se pokusil o výběr jak pomocí EZEPAY, tak pomocí mincí, ale hned to odmítnou .... musíte použít metodu, kterou jste vložili (bankovní převod) a již jsem vysvětlil, jak to odmítli 7 nyní bez jakéhokoli vysvětlení


nepřibližujte se k lidem z tohoto kasina

Automaticky přeloženo:
donny999
před rokem

Můj příteli, výběr BANKOVNÍM PŘEVODEM, žádáte o výběr? Pokud ano, jste si jisti, že jste uvedli správné informace? Udělal někdo chybu, které jste si nevšimli a zrušil váš výběr!!!

Já osobně jsem dvakrát, když jsem vyhrál 500 EUR a 680 EUR, požádal o výběr BANKOVNÍM PŘEVODEM a za 3 pracovní dny vložili peníze...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jo, ale nejsem si jistý, co udělá stížnost


opět zamítnuto 7. den v řadě...přesně stejný email....psal jsem asi 5 emailů a nedostal jsem ani jednu odpověď zpět

-------------------------------------------------- ------

Vážený XXXXXXXXX

Rádi bychom vás informovali, že vaše žádost o výběr ve výši 800 AUD nebyla úspěšně zpracována. Chcete-li pro vás úspěšně zpracovat další žádost o výběr, postupujte podle pokynů níže:

Odešlete výběr znovu se správnými bankovními údaji a údaji o účtu

Máte-li jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím živého chatu. S pozdravem,

Finanční oddělení QuickWin.com

-------------------------------------------------- -----------------------

skoro to vzdát, toto kasino je podvod


Automaticky přeloženo:
před rokem

Hmm, to je docela zvláštní. A zkusili jste kontaktovat live chat podle doporučení kasina? Řekl vám chat, jaký je problém s vaším požadavkem nebo jaké špatné informace uvádíte v podrobnostech účtu?

Co se týče reklamace, pokusíme se vám pomoci, pokud bude situace příliš složitá. Pokračujte tedy v aktualizaci. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Také mi nedávají mé peníze. Vložil jsem vízovou kartou, ale nemají jako způsob výběru. Tak jsem zkusil witb bankovní převod s mým IBANem. Zrušili můj výběr a řekli mi, abych to zkusil znovu. Vím, že se mnou hrají, dokud neztratím trpělivost a nebudu hrát o peníze. Může mi někdo prosím pomoci?

Automaticky přeloženo:
ntozgeo3
před rokem

Dobrý den, ptal jste se podpory, zda je v pořádku výběr přes IBAN převod? Jak dlouho vaše situace trvá? Dejte mi vědět, ať mám lepší přehled.

Automaticky přeloženo:
ntozgeo3
před rokem

Zkoušeli jste BANKOVNÍ PŘEVOD? file

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

1-3 pracovní dny

Vložím další 3 € za poplatek národní bance, například když chci vybrat 200 €, připravím výběr 203 €, abych dostal přesně 200 €

Teď nevím, co účtují ostatní banky.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

1-3 pracovní dny

Vložím další 3 € za poplatek národní bance, například když chci vybrat 200 €, připravím výběr 203 €, abych dostal přesně 200 €

Teď nevím, co účtují ostatní banky.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, viděl jsem váš příspěvek, netrvalo vám dlouho, než jste jej stáhli bankovním převodem, ale odpověděl jsem ntozgeo3.

každopádně děkuji za sdílení zkušeností a za snahu pomoci. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Děkuji mnohokrát!!!

Také, kolikrát jsem připravil výběry, okamžitě jsem obdržel e-mail od QuickWin , že jste provedli výběry např. za 200 € a probíhá zpracování!!! Obdrží tento e-mail děti, které odstoupení od smlouvy nepřijmou? Protože pokud ne, něco se pokazí!!!

Automaticky přeloženo:
Theofilos85
před rokem

Hm nevím, uvidíme, jestli nám o tom něco napíšou, jestli jim přišel email nebo ne.

No, dostal jsi vždy jeden, když jsi vybíral? A co to říkalo? Potvrzení o odeslání odstoupení od smlouvy?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Když jsem se připravoval, 2krát jsem obdržel e-mail, že jste požádali o výběr ve výši 403 EUR a níže fotografii s bankovními údaji, které jsem zadal, a po 3 dnech jsem dostal peníze!!!


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Theofilos85
před rokem

Rozumím, tak by mě zajímalo, jestli to mají i ostatní hráči. Na jejich odpověď si budeme muset počkat. Každopádně děkuji za informaci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ano, ostatní hráči nám to musí říct, protože pokud neobdrží e-mail, něco se pokazilo a výběr neproběhne.

Automaticky přeloženo:
před rokem

vše, co dostanete, je obecný e-mail, který uvádí, že vaše údaje o výběru jsou nesprávné, bez jakýchkoli konkrétních informací


Psal jsem jim 7krát s žádostí o konkrétní informace a nedostal jsem žádnou, nulu, nic....


V minulosti jsem používal mnoho online kasin a nikdy jsem neměl jediný problém s výběrem

toto kasino ani nepožaduje ověření......


Automaticky přeloženo:
před rokem

vše, co dostanete, je obecný e-mail, který uvádí, že vaše údaje o výběru jsou nesprávné, bez jakýchkoli konkrétních informací


Psal jsem jim 7krát s žádostí o konkrétní informace a nedostal jsem žádnou, nulu, nic....


V minulosti jsem používal mnoho online kasin a nikdy jsem neměl jediný problém s výběrem

toto kasino ani nepožaduje ověření......


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, o tom jsme již mluvili. Nechápu, proč kasino neumí odpovědět a je mi to záhadou.

Udělali jste však správně, když jste podali stížnost , ale musím upozornit, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru.

Tak uvidíme, kam se náš tým dostane a snad se vaše situace co nejdříve vyřeší. Pokud máte něco nového, můžete nám dát vědět? Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

po 10 dnech toto kasino konečně začalo provádět malé platby ve výši 800 $

Automaticky přeloženo:
donny999
před rokem

mám z tebe radost. To je vždy dobré znamení, i když jsem si jistý, že byste chtěli získat své výhry rychleji, zkuste být trpěliví. Kolik jste celkem vyhráli? Ptám se jen proto, abych zjistil, jak dlouho bude trvat získání celé částky, když pošlou pouze 800 najednou.

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Takže jsem měl problém, když jsem vložil peníze do kasina Quickwin, naúčtovali vklad na můj bankovní účet, ale nikdy ho nepřidali na můj kasino účet. Když jsem se na to zeptal, dostal jsem možnost běhat 3 dny, bylo mi řečeno, že se mi někdo ozve za 6 hodin a nic. Když jsem se na to zeptal, bylo mi řečeno, že jsem na účet nikdy nevložil žádné peníze a moje bankovní výpisy byly chybné, i když bylo jasně vidět, že platba proběhla v mé historii transakcí kasina, když jsem se zeptal znovu, byl jsem z webu spuštěn a poté, když jsem se příště přihlásil, moje historie transakcí byla pryč a nebyla přístupná. Tak jsem se zeptal, proč se to stalo, pak jsem byl znovu vyhozen ze stránky a tentokrát byl můj účet deaktivován, a poté jsem kasinem naúčtoval dalších 100 $. Nemohu se nyní přihlásit do svého kasinového účtu, protože byl deaktivován, informoval jsem banku a oni řekli, že musím jednat s kasinem, protože nemohou zrušit transakci a nemohu s kasinem mluvit, jako oni nyní deaktivovali můj účet a zakázali mi vstup do kasina a nyní mě zařadili na černou listinu ze všech jejich ostatních kasin. Všechno proto, že jsem se zeptal, proč moje peníze nepřišly na můj účet v kasinu a kde byl vklad, a v podstatě jim bylo řečeno, že jsem byl že se to nikdy nestalo, i když se to objevilo v mé historii transakcí a na mém bankovním výpisu. Zdá se, že cvan těchto kasin dělají, co se jim zlíbí, což zahrnuje krádeže od svých zákazníků a pak je obviňují ze špatného jednání a snaží se kasina oklamat. Tolik k předpisům kasina, zdá se, že zákon nemá žádný význam, pokud jde o kasina, protože se chovají tak, že se na ně zákon nevztahuje a mohou si pomoci svým zákazníkům bankovní účty a vzít si, co chtějí. , a nemáme žádný opravný prostředek a právo to zpochybnit, a pokud ano, čelíme celoživotnímu zákazu a trvalému blacklistu ze všech ostatních souvisejících kasin a banky se jen řídí tím, co kasino říká.


Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky