FórumKasinaPlatincasino - všeobecná diskuze

Platincasino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 3 roky od gil399
|
9903 zobrazení 86 odpovědí |
|
1...3 4 5
Přidat příspěvek
MJ306
před měsícem

Ahoj, taky by mě docela zajímalo, co se stane s tvými doklady, když je kasino týden kontroluje. To, že tě neodepisují, by mi nepřidalo na důvěryhodnosti, takže chápu tvůj postoj.

Na druhou stranu bych rád dodal, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběrů i KYC a pokud ne, můžete nás kontaktovat a pokusíme se pomoci. Předpokládám, že pokud je kasino kontroluje, tak ještě celou věc neudělali, a proto vám nic neposlali. Tak zkus být trochu trpělivý a uvidíme, jestli se ti ozvou a co řeknou.

Myslíš, že to zvládneš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ahoj Jaro,


Ano, samozřejmě! počkám a uvidím. Mezitím se ozvali, ale ne v reakci na původní e-mail se žádostí o změnu adresy (už jsem jim poslal dva samostatné e-maily, protože jsem se přestěhoval...ale uvidíme, jestli tentokrát odpoví). Budu v tom pokračovat a budu vás informovat!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj všichni, jsou tu další lidé, kteří mají vážné problémy s PlatinCasinem? Již jsem provedl několik výběrů a nejsou zpracovávány. Ale můj účet je plně ověřen... zákaznický servis už týdny nereaguje a live chat také není k dispozici několik týdnů... jsou tu lidé, kteří procházejí stejnou věcí?


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj Jaro,


Ano, samozřejmě! počkám a uvidím. Mezitím se ozvali, ale ne v reakci na původní e-mail se žádostí o změnu adresy (už jsem jim poslal dva samostatné e-maily, protože jsem se přestěhoval...ale uvidíme, jestli tentokrát odpoví). Budu v tom pokračovat a budu vás informovat!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Počkáme na aktualizace. Určitě, dej nám vědět. 😉

Mimochodem, jak byste ohodnotili komunikaci ze strany podpory?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj všichni, jsou tu další lidé, kteří mají vážné problémy s PlatinCasinem? Již jsem provedl několik výběrů a nejsou zpracovávány. Ale můj účet je plně ověřen... zákaznický servis už týdny nereaguje a live chat také není k dispozici několik týdnů... jsou tu lidé, kteří procházejí stejnou věcí?


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj. Doufejme, že zde v oficiálním vláknu kasina budete moci získat nějaké informace týkající se problému, se kterým se potýkáte, a náš tým se mezitím pokusí kontaktovat zástupce společnosti Platin ohledně vaší stížnosti .

Možná jste pro nás dostali nějaké aktualizace, nebo je situace stále stejná?


Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Je to pořád stejné a už týden čekám na vaši reakci ohledně reklamace.


S pozdravem

Automaticky přeloženo:
plxJoel
před měsícem

Rozhodně se nemusíte bát, že byste jej nedostali. Prostě stížností je hodně a náš tým se snaží každému co nejrychleji vrátit, ale někdy to není úplně možné. Ale týden je přesně ta doba, za kterou by to měli zvládnout. Takže to určitě brzy dostanete.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mám na něm skoro 16 000 eur... Přišly mi menší platby, ale když jsem chtěl vybrat velké částky 4 000 a 1 700, byl jsem odkázán na doklady a najednou byl můj účet bez varování deaktivován... Napsal jsem o tom na podporu a po dobu 72 hodin jsem neměl žádnou odpověď a jsem úplně ve tmě a cítím se podveden, protože jsem VIP platinový člen

Automaticky přeloženo:
kozo90
před měsícem

Ano, viděl jsem vaši stížnost... je to velmi nepříjemné... šlo o účet vaší ženy, že?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

ano přesně...nevím proč? Nikdo mi neřekl proč přesně...

Jen jsem musel nahrát aktuální bankovní výpis... Udělal jsem to

O 3 dny později jsem její občanský průkaz a řekl jsem, že nerozumím tomu, proč musím všechno nahrát hned, ale samozřejmě to udělám pouze v případě, že je třeba nahrát ještě něco, pak mi to prosím řekněte...

Jen jsem tomu moc nerozuměl, protože už jsem dostal 300 eur na účet manželky od Platincasina

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Myslíte, že ještě dostanu své peníze? Uvnitř jsem se mohl zbláznit, protože už jsem zaplatil strašně moc, vždycky jsem si všiml, že v pondělí, když přišel 10% cashback... platil jsem každý týden v tisících eur

Automaticky přeloženo:
kozo90
před měsícem

Nejsem profesionál, ale můžete to zkusit, ale myslím, že kasino bude mít námitky. Platbou na účet, který vám nepatří, jste bohužel porušili podmínky. Myslím, že se nedívali pozorně, když posílali těch 300 EUR na účet vaší manželky.


Samozřejmě za vás doufám, že stále dostáváte své platby… a já vám velmi dobře rozumím.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ale požadují výpis z bankovního účtu mé ženy a poté občanský průkaz. Před převodem jsem otevřeně sdělil své úmysly... To, že převod proběhl, není moje chyba... že? Nezaplatit mi kvůli tomu 15 700 eur je pro mě ostuda, zvlášť když měli štěstí, protože jsem mezitím ztratil přes 20 000.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file

Automaticky přeloženo:
kozo90
před měsícem

Měli bychom počkat a uvidíme, co se stane. Doufejme, že tým Casino Guru nám oběma pomůže s našimi případy... V každém případě vám přeji hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Děkujeme za vaši soucit a gratulace

Automaticky přeloženo:
kozo90
před měsícem

Kolik byl váš poslední vklad?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Z celého srdce moc děkuji ❤️🍀💪🏻

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ve skutečnosti to byla pouze 25 Euro Paysafecard, ale také jsem v posledních týdnech ztratil několik tisíc eur týdně. Už v pondělí jsem měl cashback 250 €

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu