DomůFórumKasinaPlatincasino - všeobecná diskuze

Platincasino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 3 roky od gil399
|
14 835 zobrazení 102 odpovědí |
|
1...4 5 6
před 4 měsíci

Mám na něm skoro 16 000 eur... Přišly mi menší platby, ale když jsem chtěl vybrat velké částky 4 000 a 1 700, byl jsem odkázán na doklady a najednou byl můj účet bez varování deaktivován... Napsal jsem o tom na podporu a po dobu 72 hodin jsem neměl žádnou odpověď a jsem úplně ve tmě a cítím se podveden, protože jsem VIP platinový člen

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Viděl jsem vaši stížnost a doufám, že můžete našemu týmu nějak pomoci. Chápu to správně, že jste kasinu předem řekli, že peníze jdou na účet vaší manželky a v podstatě ověřujete její doklady v kasinu? Jak řekl druhý hráč, je to proti pravidlům a kasina za to většinou berou peníze, ale pokud o tom věděli a vy jste jim celou dobu nelhal a nesnažil se to obejít, pak by mohlo dojít k šanci, že ty peníze dostanete.

Každopádně čekáte, až ověří ostatní dokumenty?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Samozřejmě věděli, že chci převést peníze na účet manželky... MOJE údaje jsou již delší dobu ověřené.


Chtěli bankovní výpis z účtu mé manželky a o tři dny později chtěli odpovídající občanský průkaz. Takže celou dobu věděli, že jde o někoho jiného, totiž o mou ženu.


Takže u každé možnosti výběru je MOJE jméno již napsáno v PŘEDPOPISU, než vůbec mohu zadat IBAN.

Při výběru můžete přidat své vlastní jméno, aby se zdálo, že je to povoleno. Tolikrát jsem v chatech řekl, že bych chtěl peníze vybrat prostřednictvím své manželky.


Nakonec jsem to řekl sám. Nechápu teď všechnu tu snahu, protože 300 € bez problémů odešlo na účet mé ženy. (300 €) Zároveň mi bylo na účet vyplaceno 1500 €... to ukazuje, že jsem jen chtěl vědět, jestli to teď funguje nebo ne, protože jsem o tom celou dobu mluvil.


No, na tu věc jsem přišel sám, protože jsem si myslel, že je vše legální. Jen jsem jim chtěl dát vědět, protože pořád žádali o dokument, že pokud je potřeba ještě něco předložit... řekněte mi to prosím teď...


Poté, co jsem řekl, že nechápu, proč teď žádají tolik, když na tento účet již byly zaplaceny dříve, jsem byl krátce poté deaktivován.


Velice vám děkuji za vaše úsilí, protože se cítím opravdu uražen a bezmocný. Neměl jsem v úmyslu někoho podvádět, právě naopak, měl jsem ze svých peněz radost a vyhrál jsem je spravedlivě. A doufám, že své peníze dostanu, protože si nejsem vědom žádných provinění.


Abych to všechno shrnul, během pár dní jsem vyhrál přes 40 000 EUR a prohrál více než 20 000 EUR. To ukazuje, že mě hraní opravdu baví


300 € z 40 000 odešlo na účet mé manželky, 1 500 na můj účet a teď mě deaktivovali se zůstatkem na účtu 15 700?


A musím doufat, že dostanu své peníze. V tomto kasinu jsem vložil tolik peněz. Hrál jsem tam rád téměř výhradně. Jsem VIP platinový člen. Uvnitř si říkám, že nikdo nemůže mít takovou smůlu, aby se mnou teď zacházeli takhle.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Část peněz bych týmu i ze srdce věnoval... jediný způsob, jak kontaktovat jejich podporu, je e-mail, kde jste informováni...


Ozvou se mi za 48-72 hodin... 72 hodin už dávno uplynulo a já uvnitř přemýšlím...

Kdo tady nedodržuje pravidla?


No já s nimi nemám jak komunikovat, tak doufám v tebe ❤️🙏🏻


O celou částku mi nejde, jde jen o to, když vyhrajete tolik peněz, a to vím už týden. Už jsem si vybral věci, které jsem chtěl dostat a najednou mi vzali peníze, je to fakt špatný pocit, radši bych ty peníze nikdy nevyhrál.

Automaticky přeloženo:
kozo90
před 4 měsíci

Chápu vaši situaci, a když jste jim vše vysvětlil a dokonce došlo k nějakému odstoupení od manželky, tak uvidíme, co se s tím dá dělat. Tyto situace jsou těžké a snažíme se je svědomitě zvládat. Neříkám, že to musí dopadnout dobře, ale budeme se snažit udělat vše pro to, aby to tak bylo.

Doufám, že to dobře dopadne. ☘️

Automaticky přeloženo:
kozo90
před 3 měsíci

Jsou nějaké zprávy o vašem případu?

doufám, že vše dobře dopadne?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

ano, díky, od včerejška se mohu znovu přihlásit, pravděpodobně díky úsilí týmu guru kasina. Chtěli od manželky doklad a pak jsem mohl vše znovu použít. Takže pokud je účet deaktivován bez upozornění, nepropadejte panice, i když jsem týden málem dostal infarkt.


Ještě nemám své peníze, ale mohu účet používat v omezené míře. Po dokončení ověření by mělo vše znovu fungovat

Automaticky přeloženo:
kozo90
před 3 měsíci

Hej, to rád slyším. Doufáme, že váš účet bude brzy ověřen a budete moci získat své peníze.

Prosím, informujte nás všechny.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized686 byl odstraněn
Anonymized686
před 2 měsíci

Je mi to všechno opravdu líto a jak Nick vysvětlil ve vaší stížnosti , nejlepší věc, kterou můžete udělat, je kontaktovat svého poskytovatele plateb a pokusit se zjistit, co se tam mohlo stát. Snad se jim podaří peníze dohledat a opravit.

Jen nás prosím informujte o jakékoli aktualizaci týkající se tohoto.🙏

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized686 byl odstraněn
Anonymized686
před 2 měsíci

Dobrý den.

Je mi opravdu líto celé situace v těchto kasinech, kterými musíte projít.

Uvědomte si prosím, že se vždy snažíme našim uživatelům pomoci, kdykoli je to pro nás možné. Ve vašem případě je to bohužel mezi kasinem a poskytovatelem plateb, a dokud se nenajde důvod pro toto zpoždění, náš reklamační tým má svázané ruce, jak říkáme.

Abych řekl pravdu, neznám ISX Pay, ale opravdu se mi zdá divné, že s tím máte stejný problém ve dvou kasinech.🤔

Máte s touto platební metodou nějaké zkušenosti z dřívějška? Možná jste se v minulosti setkali s podobnými problémy?

Zkuste je prosím kontaktovat co nejdříve, aby se tento problém vyřešil, protože v mnoha podobných případech, jak jsme slyšeli od jiných hráčů, to může trvat opravdu dlouho.

Doufám, že brzy najdete důvod toho všeho. I když s tím teď nemůžeme pokračovat, vězte, že jsme tu vždy, připraveni pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

file

Dobrý den, mám opět problém, že můj výběr byl bezdůvodně zamítnut a vrácen na účet a nyní se snažím nechat si jej vyplatit platební kartou. Prosím o pomoc

Automaticky přeloženo:
Momo95
před 2 měsíci

Mohl bych navrhnout podání stížnosti, ale nejsem si jistý, jestli to chcete vzít z poslední zkušenosti, kdy jste přestali odpovídat našemu týmu.🤷‍♀️

Komunikuje s vámi v tomto ohledu podpora kasina, nebo vůbec nereaguje?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zase jsem tady! Opět problémy s Platincasino! Vyhrál jsem peníze 500 EUR, ale když je musím vybrat, stává se to problém, čekací doba je neuvěřitelně dlouhá, čeká se pořád až do jednoho dne, pak jsem peníze na účtu znovu přehrál, jak jsem řekl minule jsem poslal 2 e-maily bez, abych od nich dostal odpověď, neuvěřitelně špatný zákaznický servis, ale když jsem vložil peníze, bylo to v pořádku, ale ne, když je dostanu, neměl bych nic ověřovat, jak jsem již udělal minule a tehdy jsem použil stejnou platební metodu.

Už to trvá asi 4 dny.

Automaticky přeloženo:
tackygirl2
před 2 měsíci

Chápu váš názor, že jste již byli v tomto kasinu ověřeni; jen prosím vězte, že musí provést kontrolu kvůli politice AML při každém výběru.

Určitě není třeba se znovu ověřovat, ale mohou existovat další kontroly, které kasino potřebuje, aby pokračovalo.

Možná jste byli požádáni o zaslání dalších dokumentů?

Proto se prosím snažte být trpěliví, kdykoli požadujete výběr, a pokud uvidíte, že to opravdu nikam nevede, dejte nám vědět.

Náš reklamační tým je schopen v takových případech zasáhnout po 14denní lhůtě, ale v případě potřeby jistě rád pomůže.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Rozumím, ale zkoušel jsem výběry každý den, ale asi den je tam napsáno čekající: o den později je zamítnuto, nedostávám žádné informace o tom, co chybí, zkoušel jsem různé možnosti výběru, nic neprošlo .

Nevím, co dělají. Ani na mé emaily jsem zatím nedostal odpověď. 4/10 Testoval jsem první zásuvku. Dnes je 9/10, nedostal jsem zprávu. A nemohu znovu použít funkci chatu, protože jsem Švéd.

Ale počkám a uvidím, podle mě je to pořád, že dostanu peníze zpět na účet a musím je každý den znovu vybírat se stejným vízem.

Automaticky přeloženo:
tackygirl2
před 2 měsíci

Chápu to tedy správně, že žádáte o výběr a následující den je kasino automaticky zamítnuto?🤔

Bez jakéhokoli vysvětlení od podpory, že?

Věřím, že náš tým pro stížnosti by vám mohl pomoci zjistit, co se tam děje, pokud kasino situaci nevysvětluje.

V případě zájmu podejte stížnost pomocí tohoto odkazu . Pokuste se vysvětlit vše, co se tam děje, a náš tým se vám ozve a společně snad najdete řešení tohoto přetrvávajícího problému.

co říkáš?

Pokud se rozhodnete tuto možnost vyzkoušet, dejte nám vědět.


Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Teď je to jako na vyřízení, čekám jestli to zase zamítnou, pošlu reklamaci. Nedostal jsem žádné upozornění ani e-mail o tom, co by mohlo být špatně, jako by Platincasino neexistovalo, ani jedna automatická odpověď, že dostali e-mail a že by měli odpovědět, jak jsem dostal minule, měl jsem podobný problém .

Reklamaci dělám během dne, pokud ji znovu zamítnou.

Automaticky přeloženo:
tackygirl2
před 2 měsíci

Viděl jsem tvoji stížnost a věřím, že bys měl problém nějak lépe vysvětlit našemu týmu, protože jak jsi to napsal, vypadá to, že bonus rušíš každý den, víš.

Neváhejte a napište ve svém jazyce, protože automatický překlad používáme i při stížnostech. Tak to bude jistě lépe srozumitelné.

Nebojte se, náš tým to co nejdříve zkontroluje a pustí se do toho.

Informujte nás, prosím, o tom, jak výběr probíhá.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dámy a pánové,


Před několika dny jsem vyhrál 38 000 eur v Platincasinu a chtěl jsem si vybrat. Když to bylo zamítnuto, kontaktoval jsem živou podporu a řekli mi, že to bude trvat až 3 pracovní dny. Poté jsem dostal e-mail, že mám více účtů a můj účet byl jednoduše deaktivován.

Potřebuji vaši pomoc, protože mám na svém hráčském účtu 38 000 eur a toto jsem nevyhrál s bonusem, ale pravidelně. Prováděl jsem vklady přes internetové bankovnictví a výhry jsem také vyfotil


Lg

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky