FórumKasinaPlatincasino - všeobecná diskuze

Platincasino - všeobecná diskuze

před 3 roky od gil399
|
13344 zobrazení 102 odpovědí |
|
1 2...6
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Platincasino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 roky

Dobré ráno, přicházím podat stížnost na toto kasino, nebylo to nepoctivé, na začátku srpna tohoto roku jsem do knihy mrtvé hry zadal odkaz, který uváděl 20 roztočení zdarma, zatím v pořádku, Zaregistroval jsem se na stránce, poslal jsem své rg, cpf, doklad o pobytu a účet byl aktivován, a to říkalo, že od té chvíle jsem mohl provádět transakce v rámci webu, pak začal problém, těchto 20 zatočení zdarma se stalo 7 euro , a po splnění požadavku na sázení se stalo 300 EUR, šťastný, šel jsem provést výběr a požádal mě o bankovní účet, mám ho a účet splnil všechny požadavky, které web požaduje, ale oni stále neschvalují , chat je příšerný, na e-mail trvá dlouho, je to téměř 1 měsíc.

Chtěl bych pomoc, vy, kteří žijete více v tomto světě kasin, jak bych měl postupovat, protože při výběru představují obrovskou obtíž

dík!

Automaticky přeloženo:
gil399
před 3 roky

Upřímně, stále nechápu, jak může výběr trvat v kasinu měsíc a déle. Buď jste udělali něco špatně a kasino to vidí a informuje vás o tom (bonusové podmínky, více účtů, špatné dokumenty atd.), Nebo jste neudělali nic špatného a poté byste měli dostat své výhry.

Stále ale nevidím důvod, proč by žádost o výběr měla být měsíc nevyřízená.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám otázku. Casino Guru mu dává hodnocení 9,9 a lidé, kteří tam hrají, říkají něco jiného, komu věřit?

Lidé, kteří si tam hrají, nebo lidé, kteří si stěžují??? Jsem zklamaný.

Už nezastupujete hráče, ale kasino, před pár lety to bylo jiné!!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Maldadorog.

Dovolte mi vysvětlit, že si vážíme názorů hráčů a bereme je v úvahu, ale nemůžeme hodnotit žádné kasino pouze na základě takové zpětné vazby. Nastavili jsme tedy funkci hodnocení uživatelských recenzí, kde může každý hráč sdílet své zkušenosti.

Je to proto, že ne každý hráč může být plně spokojen, ale to nutně neznamená, že kasino je nakonec špatné. Upřímně řečeno, většina hráčů není spokojena, protože prostě prohráli nebo nevyhráli z nějakého bonusu a nakonec porušili nějaké pravidlo.

Jak víte, umožňujeme hráčům podávat stížnosti, abychom je chránili a prošetřili, co se stalo.

Sám jste podal několik stížností .

Pokud zjistíme, že kasino jednalo proti férovému hazardu, můžeme toto kasino odměnit černými body a ještě snížit hodnocení v případě, že je problém vážnější nebo se týká velkého množství hráčů.

Je tedy zřejmé, že s uživatelskými recenzemi nelze zacházet s takovou pozorností, a proto tyto informace udržujeme viditelné, ale oddělené.

Neváhejte a přečtěte si více o procesu kontroly a hodnocení našeho kasina

Doufám, že pochopíte pointu.





Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Ahoj,


Odeslal jsem stížnost týkající se Platincasina. Dnes ráno jsem dostal odpověď od Kristiny a odpověděl jsem rovnou, ale od té doby se bohužel nic nestalo a poslední 2 komentáře z mé strany říkají "Počkejte na potvrzení".


To, co tam Platincasino provozuje, je podvod!


Může někdo z týmu vyřídit mou stížnost co nejdříve.


Opravdu potřebuji pomoc!


Díky předem.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Moutsina
před 2 roky

Ahoj,

znamená to, že tým pro stížnosti posuzuje váš případ . Bohužel jste jediná osoba, která má otevřenou stížnost. Aktuálně je otevřeno 677 stížností, viďte? Takže vás laskavě žádám, abyste řekl klid, prosím. Podle počtu screenshotů, které jste zatím odeslali, by tým potřeboval hodně času, aby je prošel.

Nečetl jsem to celé, ale vezměte prosím na vědomí, že byste nikdy neměli používat možnost platby někoho jiného, navíc při vkladu provádíte vklad na vlastní pěst a pamatujte na všeobecné podmínky, protože je tam vše uvedeno. Ve většině kasin se ověření spustí pouze tehdy, když odešlete výběr, vklady nepotřebují ověření.

To je normální.

Počkám, až tým pro stížnosti aktualizuje váš případ – je příliš obsáhlý. 🙂


Automaticky přeloženo:
před rokem

zatracení mafiáni tam pracují!


Podvod, podvádění, lež, klam, vše, co si dokážete představit...


Nevyplácejí ani ty nejmenší výhry, pokud vůbec něco vyhrajete.


Jeden je odvrácen, špatně informován pouze proto, aby nezahájil platbu.


To se musí zbláznit!!!


Neplaťte tam ani korunu, tato zločinecká platforma by měla být uzavřena!

Automaticky přeloženo:
paulicklars
před rokem

Ahoj,

na základě vaší stížnosti se zdá, že došlo k problému s ověřením, doufáme, že vám jej budeme moci pomoci překonat.

Všimli jste si, že Kristina čeká na vaši odpověď? Pošlete jí prosím komunikaci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj lidi Platincasino nevyplácí mé peníze, vyhrál jsem 905 tisíc eur. Nyní chyba softwaru, co je špatně

Automaticky přeloženo:
Humeyraguener
před rokem

Ahoj,

Předpokládám, že další vysvětlení vyžaduje spolupráci kasina, takže je dobře, že jste stížnost odeslali. Nick se o to nyní postará, doufám, že vám budeme moci pomoci. 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Díky čekám prosím pomozte mi vyhrál jsem

Automaticky přeloženo:
před rokem

Chtěl bych podat reklamaci PlatinCasino, vložil jsem peníze, provedl svou částku a nyní ji nemohu vybrat, žádají mě o další vklad přes SKRILL ve výši alespoň 10 eur a poté požadují výběr peněz tam!

Všechny své doklady již mám ověřené, chci své peníze dostávat stejným způsobem, jakým jsem zaplatil, přes PIX!

Automaticky přeloženo:
williamgara75
před rokem

Ahoj,

Chápu, co chcete, ale pokud kasino navrhne jinou možnost výběru, myslím, že pro to existují správné důvody. 10 € není velká suma a myslím, že to stojí za vyzkoušení. Druhým způsobem by bylo držet se svého požadavku a prodloužit řešení. Pokud kasino říká, že pix pro vás nyní není k dispozici, předpokládám, že není.

Ani reklamace by nezměnila platební dostupnost, takže byste se nyní měli soustředit na získání peněz.

Přijde vám to rozumné?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Platincasino. Vložím 30 eur, dalších 30 mi dají jako bonus. Hraju na Fruit40, kde nemůžete hrát s bonusovými penězi, vyhrávám 85 eur a když si jdu vybrat, říká, že tam není zůstatek. Ruším bonus a stále nemám žádný zůstatek. Stěžuji si a oni mi říkají, že nemohou nic dělat

Automaticky přeloženo:
před rokem

Potvrzují mi, že když vložíte s přidruženým bonusem, musíte splnit bonusové podmínky, protože se jedná o lepivý bonus, to znamená, že to, co vyhrajete, bude započítáno jako bonus, aby byly splněny požadavky na uvolnění sázky. V případě zrušení jsou výhry rovněž vyřazeny. TOTO je řešení

Automaticky přeloženo:
Celesteangelik
před rokem

Omlouvám se, že to říkám, ale zdá se, že jste před hraním s bonusem vynechali docela důležité pravidlo.

Zdá se, že jste nesplnili požadavek na sázení, a proto byly finanční prostředky považovány za bonusové peníze. v okamžiku, kdy jste zrušili bonus, vaše prostředky už byly, myslím, odehrány.

Zkontroloval jsem skutečný bonus PlatinCasino a jeho podmínky - jako příklad:

"Požadavky na sázení: 35x (bonus + vklad) (platí omezení) Budete muset vsadit 35násobek součtu vašeho bonusu a vkladu, abyste bonus vymazali a mohli si vybrat své výhry.

Pokud například vložíte 10 EUR a získáte bonus 10 EUR, budete muset vsadit celkem 700 EUR (20 EUR * 35), než budete moci provést výběr.

Některé typy her mají snížený příspěvek k požadavkům na sázky: Automaty 100 %, Živé hry 20 %, Stolní hry 20 %, Video poker 5 %.

Tento bonus však není označen jako ten lepivý.

No tím, že si vezmeš bonus, souhlasíš s podmínkami, takže předpokládám, že když jsi zrušil bonus, udělal jsi chybu. Ptali jste se kasina na své rozhodnutí před zrušením bonusu, prosím?

Neváhejte a podělte se o jakoukoli související komunikaci – pokud mohu, nejlépe v angličtině.



Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, přátelé Casino Guru, stavím se, abych vám oznámil, že Platin Casino nyní nabízí také sportovní sázení.

Automaticky přeloženo:
Rafaeliton
před rokem

Ahoj.

Zníte jako fanoušek sportovních sázek, takže se chci dozvědět, hrajete také kasinové hry?😊


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, také hraji, ale preferuji sportovní sázení. Mými preferovanými poskytovateli jsou Pragmatic Play a Wazdan.

Automaticky přeloženo:
1 2...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky