FórumKasinaPlatincasino - všeobecná diskuze

Platincasino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od gil399
|
13356 zobrazení 102 odpovědí |
|
1 2 3...6
Rafaeliton
před rokem

Chápu!

Takže když hráči přijdou a požádají o nejlepší sázkařskou stránku, jste ten, koho hledat? 🙂



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Vaši odpověď jsem nepochopil. Chcete poznat některá kasina, která doporučuji?

Automaticky přeloženo:
Rafaeliton
před rokem

Řekl jsem, že jste se také zaměřil na sportovní sázení. To je skvělé, protože se nezapojujeme do sportovního sázení a nemůžeme hráčům poskytovat návrhy 🙂.

Je to lepší?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

OK. Pochopil jsem.

Automaticky přeloženo:
Rafaeliton
před rokem

Neváhejte a vytvořte nové vlákno na fóru v kategorii „ sportovní sázení ", abyste informovali hráče o svých zkušenostech 🙂.

Jen myšlenka ✨

Automaticky přeloženo:
před rokem

Uskutečněno několik vkladů na tomto místě nemůže říci něco špatného vkladu a výběr byl rychlý a nenarazil tam na žádný problém. Popovídat si s podporou, tihle kluci mi připadali zábavní a byli na mě laskaví, jen jim chci říct svůj respekt, jste cool. Nenašel jsem pár her, které jsem vždy hrál v jiném kasinu, možná proto jsem neměl takové štěstí jako obvykle. webové švy docela typické, ale ne velký problém. může doporučit toto

Automaticky přeloženo:
dellcristian033
před rokem

Ahoj, je dobře, že máš docela dobrou zkušenost, protože hodně hráčů přichází s negativní. Je hezké, že jste našli to své v kasinu. Pokud se mohu zeptat, jak dlouho vám trvalo provést výběr v kasinu? Případně, jaké jsou vaše oblíbené hry, které uvádíte v jiných kasinech?

Každopádně si myslím, že by si kasino od vás zasloužilo uživatelské hodnocení , co říkáte? Bude možné to udělat?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vezměte prosím na vědomí, že seznam Platincasina již není na vašich webových stránkách aktuální.

Platincasino změnilo licenci z Malty na Curaçao. A vypadá to, že jejich licence momentálně není platná. Můžeš zkontrolovat?

Automaticky přeloženo:
jimmy_fin
před rokem

Ahoj.

Určitě můžeme zkontrolovat. Pošlu žádost datovému týmu. Nebo to můžete udělat sami 😉:

file

Nachází se na každé kartě Přehled , hned pod jejími pozitivy.

Děkujeme za upozornění!


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj,

Právě jsem zkontroloval, zda nedošlo ke změně ve vašem seznamu. Ale nebylo.

Odeslal jsem nový požadavek datovému týmu provedením návrhu, jak jste popsal, přímo na seznamu PlatinCasino.

Jednejte prosím rychle. V současné době toto kasino nemá žádnou aktivní licenci. Společnost není schopna poskytnout certifikát, datovaný skutečným datem. A oni jen říkají věci jako "naše licence nebyla odebrána, ale je stále velmi nová". Zkontrolujte licenční pečeť na jejich webu - není platná!

Automaticky přeloženo:
jimmy_fin
před rokem

Ahoj, právě jsem mluvil s naším datovým týmem a právě se to řeší a vypadá to, že by dnes mohly být nové informace. Tak doufám, že se to spraví. 🙂

Automaticky přeloženo:
jimmy_fin
před rokem

Tady jsme. Náš tým se konečně dostal k tomu, že kasino má licenci Curacao Gaming, takže se to změnilo i na našem webu. Takže už je to aktualizované.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj. Co na tom, že licence není platná (jak si můžete ověřit na licenční pečeti). A podpora není schopna poskytnout žádný důkaz, že jejich licence je stále platná?

filefile

Automaticky přeloženo:
jimmy_fin
před rokem

Ahoj, znovu jsem kontaktoval náš tým a dostal jsem odpověď, že můžete zkusit vymazat soubory cookie a mezipaměť a podívat se znovu, protože to ukazuje, že licence je legitimní a validátor je v pořádku. Bude to možné?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zkoušel jsem to na 3 různých zařízeních, také s soukromou kartou. Licence je zobrazena jako neplatná.

Automaticky přeloženo:
jimmy_fin
před rokem

Datový tým to znovu otestoval a je 100% validní. Taky mám info, že s těmito validátory jsou občas problémy a z neznámých důvodů to občas vyhodí jako neplatné. Možná bych doporučil změnit IP, mohlo by to pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Jste schopni otevřít pečeť, udělat snímek obrazovky a umístit jej sem?

Automaticky přeloženo:
jimmy_fin
před rokem

Ahoj, přikládám sem svůj screenshot, protože jsem měl problém v předchozím vlákně a stále ho musím vyřešit. Odkaz zde: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/platin-casino-does-not-want-to-pay-out-money/2#post-75813

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, požádal jsem o výběr z Platincasino, kde jsem registrován 5-6 let a nikdy jsem neměl žádný problém a výběr byl bez udání důvodu zrušen a peníze mi zmizely z účtu. V živém chatu už několik dní není nikdo k dispozici, co mám dělat?

Automaticky přeloženo:
Momo95
před 5 měsíci

Mohu se zeptat, zda je váš účet plně ověřen a zda jste již dříve úspěšně vybrali nějaké peníze?

Měli byste je zkusit kontaktovat e-mailem a zjistit, co se stalo. Dejte nám prosím vědět o všech novinkách ohledně této situace a my vám rádi pomůžeme, pokud to budete potřebovat.

Automaticky přeloženo:
1 2 3...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky