před rokem
Chápu!
Takže když hráči přijdou a požádají o nejlepší sázkařskou stránku, jste ten, koho hledat? 🙂
I see!
So when players come and ask for the best betting site, are you the one to seek? 🙂
0
Chápu!
Takže když hráči přijdou a požádají o nejlepší sázkařskou stránku, jste ten, koho hledat? 🙂
I see!
So when players come and ask for the best betting site, are you the one to seek? 🙂
Vaši odpověď jsem nepochopil. Chcete poznat některá kasina, která doporučuji?
I didn't understand your answer. Do you want to know some casinos I recommend?
Řekl jsem, že jste se také zaměřil na sportovní sázení. To je skvělé, protože se nezapojujeme do sportovního sázení a nemůžeme hráčům poskytovat návrhy 🙂.
Je to lepší?
I said you were also focused on sports betting. That's great because we do not engage in sports betting and can't provide players with suggestions 🙂.
Is it better?
Neváhejte a vytvořte nové vlákno na fóru v kategorii „ sportovní sázení ", abyste informovali hráče o svých zkušenostech 🙂.
Jen myšlenka ✨
Feel free to create a new forum thread in the "sports betting" category to inform players about your experiences 🙂.
Just a thought ✨
Uskutečněno několik vkladů na tomto místě nemůže říci něco špatného vkladu a výběr byl rychlý a nenarazil tam na žádný problém. Popovídat si s podporou, tihle kluci mi připadali zábavní a byli na mě laskaví, jen jim chci říct svůj respekt, jste cool. Nenašel jsem pár her, které jsem vždy hrál v jiném kasinu, možná proto jsem neměl takové štěstí jako obvykle. webové švy docela typické, ale ne velký problém. může doporučit toto
Made a couple of deposits in this place cannot say something bad deposits and cashout were fast havent met any problem there. Hade a talk with support these guys seemed fun and were kind to me just wanna tell them my respect, you guys are cool. Didn't find a few games I always played in other casino, maybe thats why I was not as lucky as usual. website seams kinda typical but not a big problem. can recommend this
Ahoj, je dobře, že máš docela dobrou zkušenost, protože hodně hráčů přichází s negativní. Je hezké, že jste našli to své v kasinu. Pokud se mohu zeptat, jak dlouho vám trvalo provést výběr v kasinu? Případně, jaké jsou vaše oblíbené hry, které uvádíte v jiných kasinech?
Každopádně si myslím, že by si kasino od vás zasloužilo uživatelské hodnocení , co říkáte? Bude možné to udělat?
Hi, it's good that you have a pretty good experience, because a lot of players come with a negative one. It's nice that you found your thing in the casino. If I may ask, how long did it take you to make your withdrawal at the casino ? Alternatively, what are your favourite games that you mention playing in other casinos ?
Anyway, I think the casino would deserve a user review from you, what do you say ? Will it be possible to do it?
Vezměte prosím na vědomí, že seznam Platincasina již není na vašich webových stránkách aktuální.
Platincasino změnilo licenci z Malty na Curaçao. A vypadá to, že jejich licence momentálně není platná. Můžeš zkontrolovat?
Please note that the listing of Platincasino is not up to date anymore on your Website.
Platincasino changed the license from Malta to Curaçao. And it looks like that their license is currently not valid. Can you check?
Ahoj.
Určitě můžeme zkontrolovat. Pošlu žádost datovému týmu. Nebo to můžete udělat sami 😉:
Nachází se na každé kartě Přehled , hned pod jejími pozitivy.
Děkujeme za upozornění!
Hello.
Surely we can check. I'll send a request to the Data Team. Or you can do that on your own😉:
Found in every Overview tab, just under its positives.
Thank you for the notice!
Ahoj,
Právě jsem zkontroloval, zda nedošlo ke změně ve vašem seznamu. Ale nebylo.
Odeslal jsem nový požadavek datovému týmu provedením návrhu, jak jste popsal, přímo na seznamu PlatinCasino.
Jednejte prosím rychle. V současné době toto kasino nemá žádnou aktivní licenci. Společnost není schopna poskytnout certifikát, datovaný skutečným datem. A oni jen říkají věci jako "naše licence nebyla odebrána, ale je stále velmi nová". Zkontrolujte licenční pečeť na jejich webu - není platná!
Hello,
I just checked if there was a change in your listing. But it was not.
I made a new request to the data team by doing a suggestion as you described, directly at the listing of PlatinCasino.
Please act fast. Currently this Casino holds no active license. The company is not able to provide a certificate, dated with a actual date. And they just say things like "our license is was not revoked, but it is still very new". Check the license seal on their website - it is not valid!
Ahoj, právě jsem mluvil s naším datovým týmem a právě se to řeší a vypadá to, že by dnes mohly být nové informace. Tak doufám, že se to spraví. 🙂
Hi, I just spoke to our data team and it is in the process of being resolved and it looks like there could be new information today. So I hope it will be done. 🙂
Tady jsme. Náš tým se konečně dostal k tomu, že kasino má licenci Curacao Gaming, takže se to změnilo i na našem webu. Takže už je to aktualizované.
Here we go. Our team has finally gotten around to the fact that the casino has a Curacao Gaming license, so it's changed on our site as well. So it's already updated.
Ahoj. Co na tom, že licence není platná (jak si můžete ověřit na licenční pečeti). A podpora není schopna poskytnout žádný důkaz, že jejich licence je stále platná?
Hello. What is about the fact, that the license is not valid (as you can check with the license seal). And support is not able to provide any proof that their license is still valid?
Ahoj, znovu jsem kontaktoval náš tým a dostal jsem odpověď, že můžete zkusit vymazat soubory cookie a mezipaměť a podívat se znovu, protože to ukazuje, že licence je legitimní a validátor je v pořádku. Bude to možné?
Hi, I contacted our team again and got the answer that you could try to clear cookies and cache and look again, because it shows that the license is legit and the validator is ok. Will this be possible ?
Datový tým to znovu otestoval a je 100% validní. Taky mám info, že s těmito validátory jsou občas problémy a z neznámých důvodů to občas vyhodí jako neplatné. Možná bych doporučil změnit IP, mohlo by to pomoci.
The data team has tested it again and it is 100% valid. I also have info that sometimes there are problems with these validators and for unknown reasons it sometimes throws it as invalid. Maybe I would recommend to change the IP, it might help.
Jste schopni otevřít pečeť, udělat snímek obrazovky a umístit jej sem?
Are you able to open the seal, make a screenshot and post it here?
Ahoj, přikládám sem svůj screenshot, protože jsem měl problém v předchozím vlákně a stále ho musím vyřešit. Odkaz zde: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/platin-casino-does-not-want-to-pay-out-money/2#post-75813
Hi, I've attached my screenshot here because I had a problem in the previous thread and I still have to solve it. Link here: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/platin-casino-does-not-want-to-pay-out-money/2#post-75813
Dobrý den, požádal jsem o výběr z Platincasino, kde jsem registrován 5-6 let a nikdy jsem neměl žádný problém a výběr byl bez udání důvodu zrušen a peníze mi zmizely z účtu. V živém chatu už několik dní není nikdo k dispozici, co mám dělat?
Hello, I requested a withdrawal from Platincasino, where I have been registered for 5-6 years and have never had any problems, and the withdrawal was cancelled without any reason being given and the money disappeared from my account. No one has been available in the live chat for days, what should I do?
Hallo undzwar habe ich bei Platincasino wo ich schon 5-6 jahre registriert bin und nie probleme hatte eine Auszahlung beantragt und die Auszahlung wurde ohne Angaben von Gründen Storniert und das Geld ist im Account auch verschwunden. Im Live Chat ist niemand zu erreichen seit tagen was soll ich tun?
Mohu se zeptat, zda je váš účet plně ověřen a zda jste již dříve úspěšně vybrali nějaké peníze?
Měli byste je zkusit kontaktovat e-mailem a zjistit, co se stalo. Dejte nám prosím vědět o všech novinkách ohledně této situace a my vám rádi pomůžeme, pokud to budete potřebovat.
May I ask if your account is fully verified and if you have successfully withdrawn any money before?
You should try to reach them by email to find out what has happened. Please let us know about any news about this situation, and we will be ready to help if you need us to.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.