DomůFórumKasinaPlatincasino - všeobecná diskuze

Platincasino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od gil399
|
14 962 zobrazení 102 odpovědí |
|
12 3 4...6
před 6 měsíci

PlatinCasino ukončilo provoz? Neobdrželi jste žádný kontakt, požádali o výběr před 3 dny, ale jen to cykluje, ověření je žluté, protože to nikdo nezpracoval, odeslali jste několik e-mailů, ale nedostali žádnou odpověď, nemá žádnou funkci chatu nebo ekvivalent, když říká, že existuje je to chyba na stránce. Co děláte, abyste dostali své peníze, jste tam členem 3 možná 4 roky, ale najednou je to jako kámen.

Automaticky přeloženo:
tackygirl2
před 6 měsíci

Ahoj. Vidím, že podobné problémy popsal i jiný hráč, tak doufám, že to není nic vážného a vše se brzy vyřeší. Dosud nemáme žádné informace o žádných zásadních problémech v tomto kasinu nebo jeho uzavření.

Prosím, průběžně nás informujte o průběhu výběru, abychom mohli být připraveni v případě potřeby zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Dobrý den, ano, můj účet je plně ověřen a jsem pravidelným zákazníkem 4-5 let a provedl jsem již mnoho vkladů a výběrů. Platincasino ale už pár dní přestalo reagovat, live chat je uzavřen, permanentně se zobrazuje chybová hláška a nikdo nereaguje na emaily. Z mého účtu zmizel i zůstatek výběru, opravdu potřebuji pomoc lidem, chci své peníze

Automaticky přeloženo:
Momo95
před 6 měsíci

Mám úplně stejný problém.

Ale na podpoře mi bylo řečeno, že musím peníze vybrat stejným způsobem, jakým jsem je vložil, už jsem to několikrát udělal, čeká se na to 1 den, pak jsou zamítnuty.

Poslal jsem více ověřovacích informací, protože nevím, v čem je problém.

Když jdu do svého profilu, píše mi to ověření, vedle je zaškrtnutí, má svítit zeleně? Nebo je světlý?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Ahoj!

Dostal jsem odpověď z podpory, že musím vybrat peníze, jak jsem je do nich vložil, myslel jsem si, že je to divné, když jsem je měl takto čekající, šel jsem dovnitř a zkontroloval a pak byly zamítnuty, takže to jde na několik dní, nemám žádnou funkci chatu pravděpodobně proto, že jsem Švéd, dříve jsem byl zlatým členem, ale všechno takové odstranili, tomu rozumím. Jednu ale úplně ignorovat. Zdá se, že vůbec nechtějí pomoci. A pokud je problém nebo něco chybí z mé strany, nedostávám odpověď, potřeboval bych vaši pomoc. Když mám pocit, že se tam sám nedostanu.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, ano, můj účet je plně ověřen a jsem pravidelným zákazníkem 4-5 let a provedl jsem již mnoho vkladů a výběrů. Platincasino ale už pár dní přestalo reagovat, live chat je uzavřen, permanentně se zobrazuje chybová hláška a nikdo nereaguje na emaily. Z mého účtu zmizel i zůstatek výběru, opravdu potřebuji pomoc lidem, chci své peníze

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Děkuji za aktualizaci. Navrhoval bych podat stížnost zde s naším týmem, kde je potřeba problém dobře popsat a snad se nám podaří pomoci a zjistit, co se tam děje. Vidím, že nejste jediný s tímto druhem problému, takže opravdu doufám, že je to něco, co mohou brzy vyřešit.

Každopádně zde je odkaz na podání stížnosti .

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj!

Dostal jsem odpověď z podpory, že musím vybrat peníze, jak jsem je do nich vložil, myslel jsem si, že je to divné, když jsem je měl takto čekající, šel jsem dovnitř a zkontroloval a pak byly zamítnuty, takže to jde na několik dní, nemám žádnou funkci chatu pravděpodobně proto, že jsem Švéd, dříve jsem byl zlatým členem, ale všechno takové odstranili, tomu rozumím. Jednu ale úplně ignorovat. Zdá se, že vůbec nechtějí pomoci. A pokud je problém nebo něco chybí z mé strany, nedostávám odpověď, potřeboval bych vaši pomoc. Když mám pocit, že se tam sám nedostanu.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj. Zkuste prosím vybrat peníze způsobem, který jste vložili, a dejte nám vědět, jak to dopadlo. V mnoha kasinech je běžnou praxí, že mají tento druh pravidla, abych vám řekl pravdu.

Budeme čekat na nějaké aktualizace od vás, budeme připraveni v případě potřeby zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nyní jsem podal stížnost a doufám, že mi Platincasino konečně vyplatí peníze. Je skvělé, že existuje komunita, která stojí za spravedlností! Určitě vás budu všechny informovat

Automaticky přeloženo:
Momo95
před 6 měsíci

To je skvělé. Nyní musíme počkat, až se zapojí tým stížností, pokud kasino nebude schopno vyřešit tento váš problém. Doufám, že své peníze brzy dostanete. Náš tým vždy usiluje o fair play, to je náš cíl.😉

Počkáme zde na vaše zprávy.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

platincasino mi odpovědělo a já nemůžu uvěřit tomu, co tu čtu??? Tvrdí, že zálohy nebyly zaúčtovány, i když jsem vždy platil okamžitým převodem!!!!! Nechtějí mi platit peníze a hledají důvody, je to skandál, ale tady je zpráva, kterou jsem dostal


Ahoj Mohammede,


Děkuji vám za vaši zprávu.


Rádi bychom vás informovali, že některé předchozí vklady nebyly úspěšně zpracovány. Přestože jsme prostředky připsali na váš hráčský účet, prostředky z vaší banky nebyly přijaty.

Celkem máte zpětné zúčtování ve výši 175,00 EUR.

Částka zpětného zúčtování ve výši 150,01 EUR byla odečtena ze zůstatku na vašem hráčském účtu. Dlužíte nám tedy celkem 24,99 EUR.


Pokud budete mít mezitím nějaké další dotazy nebo připomínky, neváhejte odpovědět na tuto zprávu.


S pozdravem,

Podpora PlatinCasino


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Můj účet byl jednoduše bez důvodu zablokován. Vyhrál jsem ve sportovních sázkách. Poté jsem byl automaticky odhlášen!

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Ahoj!

Můj výběr byl opět zamítnut, provedl jsem výběr na kartu, kterou jsem použil pro vkládání peněz 13. 6., do dnešního 15. 6. byl nevyřízený, poté byl zamítnut. Nechápu, proč mě neinformují, když je něco jiného špatně. Jediná odpověď, kterou jsem obdržel od podpory prostřednictvím e-mailu, je přesně to, že musím vybrat peníze tak, jak jsem je vložil, udělal jsem to a toto je jediný kontakt, který jsem s nimi obdržel prostřednictvím e-mailu. Psal jsem na podporu několikrát, ale dostal jsem automatickou odpověď, že mám na odpověď čekat 48–72 hodin, to také nebyla pravda. Jak budu vědět, co se děje, když nedostanu vůbec žádné informace o tom, co mám dělat? Teď už mě to fakt štve.


Aktualizace: Dostal jsem malý křížek a upozornění na jedno z mých ověření, které jsem odeslal, že nemohu vybrat peníze na kartu. ? Že je musím vybrat do své banky...

Poslal jsem své bance číslo Bic atd. a obrázek vkladu do platinového kasina pod jiným názvem MyDates. Bylo to před týdnem, takže to měli, aniž by to zkontrolovali. Tak jsem to poslal znovu.

Ale ten pocit je opět popření.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

platincasino mi odpovědělo a já nemůžu uvěřit tomu, co tu čtu??? Tvrdí, že zálohy nebyly zaúčtovány, i když jsem vždy platil okamžitým převodem!!!!! Nechtějí mi platit peníze a hledají důvody, je to skandál, ale tady je zpráva, kterou jsem dostal


Ahoj Mohammede,


Děkuji vám za vaši zprávu.


Rádi bychom vás informovali, že některé předchozí vklady nebyly úspěšně zpracovány. Přestože jsme prostředky připsali na váš hráčský účet, prostředky z vaší banky nebyly přijaty.

Celkem máte zpětné zúčtování ve výši 175,00 EUR.

Částka zpětného zúčtování ve výši 150,01 EUR byla odečtena ze zůstatku na vašem hráčském účtu. Dlužíte nám tedy celkem 24,99 EUR.


Pokud budete mít mezitím nějaké další dotazy nebo připomínky, neváhejte odpovědět na tuto zprávu.


S pozdravem,

Podpora PlatinCasino


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Hmm, tak to je docela vážný problém. Takže když vám kasino oznámilo, že vaše peníze nedorazily, ověřili jste si u své banky, zda peníze odešly bez problémů? Myslím, že kdybys měl účtenku, bylo by to řešitelné a měl bys doklad. Viděl jsem, že jsi Kristině už psal do reklamačního vlákna, tak se na to určitě podívá, ale budeš muset být trochu trpělivý, než se ti ozve a pevně věřím, že se věc dá vyřešit.

Dejte nám vědět, pokud máte další aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Můj účet byl jednoduše bez důvodu zablokován. Vyhrál jsem ve sportovních sázkách. Poté jsem byl automaticky odhlášen!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, podle toho co jsem viděl v reklamaci je to již vyřešeno ano ? Co se konkrétně stalo, když jste měli zablokovaný účet?

Rád bych také dodal, že my v Casino.Guru se nezabýváme sportovním sázením, protože v této oblasti nemáme žádné odborníky, takže vaše stížnost bude pravděpodobně zamítnuta.

Jsem však rád, že se Vám opět podařilo dostat se na Váš účet a vše je v pořádku.

Doufám, že se vám vše nadále daří.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj!

Můj výběr byl opět zamítnut, provedl jsem výběr na kartu, kterou jsem použil pro vkládání peněz 13. 6., do dnešního 15. 6. byl nevyřízený, poté byl zamítnut. Nechápu, proč mě neinformují, když je něco jiného špatně. Jediná odpověď, kterou jsem obdržel od podpory prostřednictvím e-mailu, je přesně to, že musím vybrat peníze tak, jak jsem je vložil, udělal jsem to a toto je jediný kontakt, který jsem s nimi obdržel prostřednictvím e-mailu. Psal jsem na podporu několikrát, ale dostal jsem automatickou odpověď, že mám na odpověď čekat 48–72 hodin, to také nebyla pravda. Jak budu vědět, co se děje, když nedostanu vůbec žádné informace o tom, co mám dělat? Teď už mě to fakt štve.


Aktualizace: Dostal jsem malý křížek a upozornění na jedno z mých ověření, které jsem odeslal, že nemohu vybrat peníze na kartu. ? Že je musím vybrat do své banky...

Poslal jsem své bance číslo Bic atd. a obrázek vkladu do platinového kasina pod jiným názvem MyDates. Bylo to před týdnem, takže to měli, aniž by to zkontrolovali. Tak jsem to poslal znovu.

Ale ten pocit je opět popření.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Vidím, že v kasinu prožíváš taky těžké časy. Z toho, co popisujete a ze skutečnosti, že jste do kasina poslali více dokumentů, musíte ověřit. Požadovalo po vás kasino, abyste předložili to, co jste zmínili?

Také uvádíte, že jste výběr provedli tak, jak jste vložili, takže mi přijde trochu nelogické, pokud vám kasino napíše, že musíte vybrat tak, jak jste vložili, pokud jste tak učinili.

Každopádně to zkuste znovu prostřednictvím bankovního převodu, jak jste uvedli, a uvidíte, zda to bude fungovat správně nebo ne.

Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru, takže pokud to nestihnete za tu dobu, pak bych doporučil reklamaci.

No, počkáme, co zvládneš udělat, a já budu čekat na tvé zprávy.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ano, od Platincasina jsem obdržel e-mail, že musím vybrat peníze, jak jsem je vložil, jediný e-mailový kontakt, který mi dali z mnoha e-mailů, které jsem napsal. Uložili jsme veškerou komunikaci a pořídili snímek obrazovky v oznámení o ověření. Myslím, že mi mohou odpovědět e-mailem, který přesně říká, co mám dělat. Nekontrolují ani ověřovací dokumenty, které jsem poslal.


Aktualizace: Odeslal jsem výpis z účtu se jménem a adresou a také Loganem ve společnosti.

Platincasino nyní na stránce přijalo mou výplatu, byl to velmi dlouhý proces, ale jsem rád, že je za námi 🙂 Díky Casinoguru, kdybych musel pokračovat, měl bych vaši pomoc.



Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
tackygirl2
před 6 měsíci

Děkuji za aktualizaci. Osobně jsem rád, že jste naši pomoc nepotřebovali a že se vše nakonec vyřešilo. Je důležité, aby hráči a kasina spolupracovali, když se něco objeví.

Kromě toho, už jsi dostal peníze? Ptám se proto, že jste zatím psali, že vaše odstoupení akceptovali, takže pokud přijdou i k vám, můžete mi dát vědět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Prosím o pomoc: Asi před týdnem jsem požádal o výběr (500 eur) a nahrál jsem všechny své dokumenty k ověření mého účtu... Od té doby jsou dokumenty ve stavu čekající na vyřízení... Zdá se, že živý chat neexistuje a kasino nereaguje na zprávy. co můžu dělat? Jak může takové kasino získat hodnocení 8,9? Je to něco jiného než renomované kasino? Prosím o pomoc

Automaticky přeloženo:
MJ306
před 4 měsíci

Ahoj, taky by mě docela zajímalo, co se stane s tvými doklady, když je kasino týden kontroluje. To, že tě neodepisují, by mi nepřidalo na důvěryhodnosti, takže chápu tvůj postoj.

Na druhou stranu bych rád dodal, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběrů i KYC a pokud ne, můžete nás kontaktovat a pokusíme se pomoci. Předpokládám, že pokud je kasino kontroluje, tak ještě celou věc neudělali, a proto vám nic neposlali. Tak zkus být trochu trpělivý a uvidíme, jestli se ti ozvou a co řeknou.

Myslíš, že to zvládneš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ahoj Jaro,


Ano, samozřejmě! počkám a uvidím. Mezitím se ozvali, ale ne v reakci na původní e-mail se žádostí o změnu adresy (už jsem jim poslal dva samostatné e-maily, protože jsem se přestěhoval...ale uvidíme, jestli tentokrát odpoví). Budu v tom pokračovat a budu vás informovat!

Automaticky přeloženo:
12 3 4...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky