DomůFórumKasinaPlatincasino - všeobecná diskuze

Platincasino - všeobecná diskuze (strana 7)

36 579 zobrazení 141 odpovědí |
před 4 roky
|
1...6 7 8
Přidat příspěvek
theplay2
před 11 měsíci

Ano, někdy se může stát, že kasino spojení nezaznamená. Když vyhrajete velké množství peněz, dívají se více do hloubky a kontrolují různé věci, takže možná na to přišli až po té době a systém hodil vlajku.

Nejsem si jistý, jak vám právní kroky pomohou, ale pokud se vám podaří něco vyřešit, určitě mi dejte vědět.

Budu ti držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den,


Možná mi někdo pomůže.


Už několik dní se snažím získat výplatu 2500 EUR z Platincasina.

Bohužel platba je vždy zamítnuta a já nevím jak dál.


Může mi někdo pomoci s nejlepším způsobem, jak postupovat?


Předem děkuji!

Automaticky přeloženo:
RudikRus
před 11 měsíci

Zdravím Vás, jak dlouho čekáte na své peníze? Ani vám kasino neřeklo důvod, proč byl výběr zamítnut? To je v této situaci asi to nejdůležitější. Hráli jste s nějakým bonusem nebo jste neprošli ověřením?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Malá aktualizace.

Účet byl nyní ověřen.

Výběr však nebyl přijat, protože výběr nebyl požadován stejným způsobem vkladu.


Informoval jsem podporu živého chatu, že nemám možnost výběru víza.


Byl jsem informován, že bych měl znovu požádat o platbu přes banku a podpora provedla záznam (informace pro platební oddělení)


Dám vám aktuální informace, jakmile dorazí peníze.

Automaticky přeloženo:
RudikRus
před 11 měsíci

To je pozitivní zpráva a jsem rád, že jste se dokázali dohodnout. Věřím, že nyní bude otázkou času, kdy vám peníze přijdou.

Až se něco změní, budu tady.😉

Automaticky přeloženo:
nadjaseker příspěvek smazal/a
nadjaseker
před 8 měsíci

Opravdu doufám, že se náš tým pro stížnosti bude moci podívat na celou tuto situaci a doufejme, že zjistí více informací od kasina.

Znamená to však, že jste nikdy nepožádali o zpětná zúčtování? Právo?

Automaticky přeloženo:
nadjaseker příspěvek smazal/a
nadjaseker
před 8 měsíci

Dobře, chápu.

Nyní budeme muset počkat a uvidíme, jak se bude vaše stížnost vyvíjet a čeho bude náš tým schopen dosáhnout.

Samozřejmě doufám v co nejlepší výsledek pro vás. 🙏

Automaticky přeloženo:
nadjaseker příspěvek smazal/a
před 6 měsíci

Dobrý den,

Konečně jsem měl po dlouhé době štěstí v Platincasinu a vyhrál 18 000 €. Úspěšně jsem si vybral 6 000 € na svůj bankovní účet a teď mám spoustu otázek. Jsem z Německa. Mohla by mi banka způsobit problémy, kdybych obdržel takové částky? Jak si mám vybrat zbývajících 12 000 €? Mám si je vybrat ihned, nebo počkat? Nebo mám použít jinou platební metodu?


Automaticky přeloženo:
Anonymized901
před 6 měsíci

Pokud si myslíte, že by mohly nastat problémy, pokud kasino nemá německou licenci a vy tam „nemůžete" hrát, pravděpodobně bych zkusil jinou platební metodu. Nejsem si jistý, jak by to fungovalo, pokud jste již vybrali jinou metodou, ale určitě bych se zeptal kasina.

Dej mi vědět, co zjistíš.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Děkuji za vaši odpověď. Ano, kontaktuji kasino ohledně toho a zeptám se, jaké mám možnosti.

Z jaké země Platincasino převádí peníze, znáš Jara?

Zajímalo by mě, jak to dělají němečtí hráči tady v Platincasino, a jestli by někdo mohl říct něco ze své zkušenosti.

Automaticky přeloženo:
Anonymized901
před 6 měsíci

Není zač. Můžeš se podívat na toto vlákno a určitě tam najdeš nějaké informace o výběrech. Mrkni o pár stránek zpět. Nevím, z jaké země posílají peníze, vidíš to náhodou v transakcích, které od nich máš?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Rád bych podal oficiální stížnost na PlatinCasino.


V tomto kasinu jsem si otevřel účet a vložil přes 1 000 €. Po hraní se mi podařilo vyhrát kolem 2 000 €. Krátce poté byl však můj účet náhle a bez varování zablokován. Důvodem bylo, že jsem údajně měl „předchozí účet" – to je naprostá nepravda. Nikdy jsem u PlatinCasina neměl žádný jiný účet.


Několikrát jsem kontaktoval zákaznickou podporu e-mailem, ale dostával jsem pouze standardní automatické odpovědi. Nikdo se mým případem řádně nezabýval a můj vklad i výhry byly bezdůvodně zadrženy.


Ještě frustrující je, že jsem viděl, jak jiní hráči se stejným problémem dostávají své výplaty, zatímco ty moje jsou stále ignorovány. To mi připadá svévolné a nespravedlivé.


Požaduji následující:


Okamžitá výplata mého vloženého zůstatku a výher

Jasné a konkrétní vysvětlení včetně důkazů o jakékoli údajné druhé verzi účtu (která neexistuje)

Spravedlivé a transparentní posouzení mého případu – stejně jako ostatní hráči



Pokud neobdržím řádnou odpověď a řešení do 7 dnů, budu:


Podejte oficiální stížnost u Maltského úřadu pro hazardní hry (MGA)

Nahlaste případ německé agentuře na ochranu spotřebitele

Vyhledejte právní pomoc a v případě potřeby podnikněte další právní kroky



Toto zacházení je nepřijatelné a vyvolává vážné pochybnosti o spravedlnosti a důvěryhodnosti PlatinCasina.


Automaticky přeloženo:
ahlemabbassi3165
před 5 měsíci

Dobrý den, vidím, že jste naštvaný/á. Myslím, že je čas zaměřit se na stížnost a jakmile se dostane do fáze, kdy kasino poskytne své body, budeme se dozvědět více o jeho motivaci a možná najdeme způsoby, jak podpořit férovost.

Prosím, buďte trpěliví. Bude to ale chvíli trvat.

Budeme tu, pokud si o tom budeš chtít promluvit.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj všichni,


Jsem v podobné situaci s Platincasino a chtěl jsem se s vámi podělit o něco důležitého, co jsem nedávno zjistil, a co by mohlo pomoci i ostatním zde.


Poté, co jsem během jediného dne prohrál 24 000 eur, jsem od Platincasina obdržel automatický e-mail, v němž bylo jasně uvedeno:


„Dokud váš hráčský účet nebude ověřen, bude limit vkladu nastaven na 150 €."


Navzdory tomu mi bylo dovoleno vložit a prohrát částku 160krát vyšší, než je stanovený limit pro neověřené účty – bez jakýchkoli kontrol, varování nebo zásahů do zodpovědného hraní.


Už dříve jsem informoval podporu o své závislosti na hazardních hrách, nikdy jsem si nic nevybral a dokonce jsem po prohře 6 000 eur kontaktoval živý chat v nouzi s žádostí o pomoc a bonus. Přesto mi bylo dovoleno pokračovat v hraní bez kontroly.


Toto je závažné porušení jak jejich vlastních interních politik, tak i předpisů MGA o zodpovědném hazardu.


Nyní jsem podal oficiální stížnost jak u Platincasino, tak u Maltského úřadu pro hazardní hry a požádal jsem o znovuotevření mé předchozí stížnosti na Casino Guru. Pokud si někdo prochází něčím podobným, ujistěte se prosím, že si uložíte všechny e-maily a důkazy – může to mít skutečný význam.


Díky všem, kteří se zde dělí. Přeji sílu a úspěch všem, kteří bojujete za spravedlnost. Nejste sami. 💪🎰


Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj lidi Platincasino nevyplácí mé peníze, vyhrál jsem 905 tisíc eur. Nyní chyba softwaru, co je špatně

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Moc vám děkuji a je mi vás moc líto, dostával jsem od nich propagační e-maily a uvažoval jsem, že se k nim přidám. Je zřejmé, že je potřeba si toho přečíst víc.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je to jako vidět vlakovou nehodu, žádný zástupce kasina tu není, aby se k tomu vyjádřil, ale většina stížností se zdá být neoprávněná, chci to tak nějak zkusit...

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Zde je odpověď, kterou jsem dostal od casinoguru, když jsem požádal o znovuotevření mého případu.


i když v jejich příspěvku píší, že můžu kdykoli znovu otevřít.


Milý/á cxxxx,

Děkujeme vám za podání vaší stížnosti. Je nám líto vašeho problému a chápeme vaše obavy. Rádi bychom vás informovali, že vaší stížnosti nebylo vyhověno z následujícího důvodu:

Je nám líto, ale s vaší žádostí vám nemůžeme pomoci. Vzhledem k době, která uplynula od incidentu, který jste popsali – více než šest měsíců – již nejsme schopni věc efektivně vyšetřit. Naše zásady nám neumožňují řešit případy, které jsou považovány za „nevyřešené případy", protože shromažďování důkazů a rekonstrukce přesné časové osy je po takové době příliš obtížné.

Je nám líto, že jsme vám nemohli více pomoci, a doufáme, že váš problém bude vyřešen jinými způsoby.

Předem děkuji za pochopení.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8
Jít na stránkuz 8 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.