DomůFórumKasinaPlatincasino - všeobecná diskuze

Platincasino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 3 roky od gil399
|
26 183 zobrazení 130 odpovědí |
|
1...6 7
Přidat příspěvek
theplay2
před 6 měsíci

Ano, někdy se může stát, že kasino spojení nezaznamená. Když vyhrajete velké množství peněz, dívají se více do hloubky a kontrolují různé věci, takže možná na to přišli až po té době a systém hodil vlajku.

Nejsem si jistý, jak vám právní kroky pomohou, ale pokud se vám podaří něco vyřešit, určitě mi dejte vědět.

Budu ti držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den,


Možná mi někdo pomůže.


Už několik dní se snažím získat výplatu 2500 EUR z Platincasina.

Bohužel platba je vždy zamítnuta a já nevím jak dál.


Může mi někdo pomoci s nejlepším způsobem, jak postupovat?


Předem děkuji!

Automaticky přeloženo:
RudikRus
před 6 měsíci

Zdravím Vás, jak dlouho čekáte na své peníze? Ani vám kasino neřeklo důvod, proč byl výběr zamítnut? To je v této situaci asi to nejdůležitější. Hráli jste s nějakým bonusem nebo jste neprošli ověřením?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaroslav
před 6 měsíci

Malá aktualizace.

Účet byl nyní ověřen.

Výběr však nebyl přijat, protože výběr nebyl požadován stejným způsobem vkladu.


Informoval jsem podporu živého chatu, že nemám možnost výběru víza.


Byl jsem informován, že bych měl znovu požádat o platbu přes banku a podpora provedla záznam (informace pro platební oddělení)


Dám vám aktuální informace, jakmile dorazí peníze.

Automaticky přeloženo:
RudikRus
před 6 měsíci

To je pozitivní zpráva a jsem rád, že jste se dokázali dohodnout. Věřím, že nyní bude otázkou času, kdy vám peníze přijdou.

Až se něco změní, budu tady.😉

Automaticky přeloženo:
nadjaseker příspěvek smazal/a
nadjaseker
před 3 měsíci

Opravdu doufám, že se náš tým pro stížnosti bude moci podívat na celou tuto situaci a doufejme, že zjistí více informací od kasina.

Znamená to však, že jste nikdy nepožádali o zpětná zúčtování? Právo?

Automaticky přeloženo:
nadjaseker příspěvek smazal/a
nadjaseker
před 3 měsíci

Dobře, chápu.

Nyní budeme muset počkat a uvidíme, jak se bude vaše stížnost vyvíjet a čeho bude náš tým schopen dosáhnout.

Samozřejmě doufám v co nejlepší výsledek pro vás. 🙏

Automaticky přeloženo:
nadjaseker příspěvek smazal/a
před měsícem

Dobrý den,

Konečně jsem měl po dlouhé době štěstí v Platincasinu a vyhrál 18 000 €. Úspěšně jsem si vybral 6 000 € na svůj bankovní účet a teď mám spoustu otázek. Jsem z Německa. Mohla by mi banka způsobit problémy, kdybych obdržel takové částky? Jak si mám vybrat zbývajících 12 000 €? Mám si je vybrat ihned, nebo počkat? Nebo mám použít jinou platební metodu?


Automaticky přeloženo:
Anonymized901
před měsícem

Pokud si myslíte, že by mohly nastat problémy, pokud kasino nemá německou licenci a vy tam „nemůžete" hrát, pravděpodobně bych zkusil jinou platební metodu. Nejsem si jistý, jak by to fungovalo, pokud jste již vybrali jinou metodou, ale určitě bych se zeptal kasina.

Dej mi vědět, co zjistíš.

Automaticky přeloženo:
Jaroslav
před měsícem

Děkuji za vaši odpověď. Ano, kontaktuji kasino ohledně toho a zeptám se, jaké mám možnosti.

Z jaké země Platincasino převádí peníze, znáš Jara?

Zajímalo by mě, jak to dělají němečtí hráči tady v Platincasino, a jestli by někdo mohl říct něco ze své zkušenosti.

Automaticky přeloženo:
Anonymized901
před měsícem

Není zač. Můžeš se podívat na toto vlákno a určitě tam najdeš nějaké informace o výběrech. Mrkni o pár stránek zpět. Nevím, z jaké země posílají peníze, vidíš to náhodou v transakcích, které od nich máš?

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Rád bych podal oficiální stížnost na PlatinCasino.


V tomto kasinu jsem si otevřel účet a vložil přes 1 000 €. Po hraní se mi podařilo vyhrát kolem 2 000 €. Krátce poté byl však můj účet náhle a bez varování zablokován. Důvodem bylo, že jsem údajně měl „předchozí účet" – to je naprostá nepravda. Nikdy jsem u PlatinCasina neměl žádný jiný účet.


Několikrát jsem kontaktoval zákaznickou podporu e-mailem, ale dostával jsem pouze standardní automatické odpovědi. Nikdo se mým případem řádně nezabýval a můj vklad i výhry byly bezdůvodně zadrženy.


Ještě frustrující je, že jsem viděl, jak jiní hráči se stejným problémem dostávají své výplaty, zatímco ty moje jsou stále ignorovány. To mi připadá svévolné a nespravedlivé.


Požaduji následující:


Okamžitá výplata mého vloženého zůstatku a výher

Jasné a konkrétní vysvětlení včetně důkazů o jakékoli údajné druhé verzi účtu (která neexistuje)

Spravedlivé a transparentní posouzení mého případu – stejně jako ostatní hráči



Pokud neobdržím řádnou odpověď a řešení do 7 dnů, budu:


Podejte oficiální stížnost u Maltského úřadu pro hazardní hry (MGA)

Nahlaste případ německé agentuře na ochranu spotřebitele

Vyhledejte právní pomoc a v případě potřeby podnikněte další právní kroky



Toto zacházení je nepřijatelné a vyvolává vážné pochybnosti o spravedlnosti a důvěryhodnosti PlatinCasina.


Automaticky přeloženo:
ahlemabbassi3165
před 3 dny

Dobrý den, vidím, že jste naštvaný/á. Myslím, že je čas zaměřit se na stížnost a jakmile se dostane do fáze, kdy kasino poskytne své body, budeme se dozvědět více o jeho motivaci a možná najdeme způsoby, jak podpořit férovost.

Prosím, buďte trpěliví. Bude to ale chvíli trvat.

Budeme tu, pokud si o tom budeš chtít promluvit.

Automaticky přeloženo:
1...6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky