FórumKasinaMyStake Casino - všeobecná diskuze

MyStake Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 2 roky od Leclair36
|
66918 zobrazení 383 odpovědí |
|
1...6 7 8...21
Přidat příspěvek
Antoniom
před rokem

Přejděte na živý chat a požádejte je, aby jej zrušili, protože jste jej aktivovali omylem, pokud jste s ním nehráli, měli byste být v pořádku

Automaticky přeloženo:
před rokem

Někdo použil při vytváření účtu Skrill účet?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes jsem začal hrát. Vybral jsem 150 EUR, abych otestoval, zda platí nebo ne.

Před vkladem ověřte účet.

Teď vidím, že mi vrátili těch 150€ na herní účet, protože musím poslat fotku Visa.

Moje otázka zní: proč nepožádají o fotku Visa, aniž by vrátili peníze na herní účet? A jakmile zavolají, zpracují výběr.

Nyní musíte znovu požádat o 150 EUR, pokud ověří kartu, a to se nazývá „začít znovu"

Představuji si, že to dělají proto, aby ušetřili čas, a tím si vzali čas na placení.

Špatné kasino Myslím, že je, co se stane je, že Guru řekne, že je to dobré kasino, a proto jsem dnes hrál poprvé.

Jestli nasbírám těch 150, tak ti to řeknu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Další důležitá věc: neposílají e-maily od kyc s žádostí o něco


Musíte tedy každou chvíli vstupovat na web, abyste viděli, zda výběr zpracovávají nebo nezpracovávali

Je to naprosto nespravedlivé

Automaticky přeloženo:
před rokem

Na webu kasina znovu vidím, že vrátili 150 z výběru a na stejném webu je oznámení, že výběr je zamítnut, protože musím odeslat všechny karty, když mám pouze tu, kterou jsem poslal ( Mám jen jednu ) a taky mě žádají o fotku karty znovu, když už je odeslána a je to ta samá, kterou posílám do všech kasin a vždy byla ověřená.

Myslím, že nechtějí platit

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zde se karta posílá znovu a znovu, ale je to všechno k ničemu. Znovu výběr odmítnou a požádají o kartu znovu.

Je jasné, že chtějí vydání oddálit, a proto neplatí

Automaticky přeloženo:
canaberto
před rokem

Pamatuji si, že jsem to musel udělat při svém prvním výběru pomocí SEPA, což se zdálo divné, ale poté, co jsem to udělal, jakmile byly všechny ostatní výběry na mém bankovním účtu do 24 hodin

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes jsem začal hrát. Vybral jsem 150 EUR, abych otestoval, zda platí nebo ne.

Před vkladem ověřte účet.

Teď vidím, že mi vrátili těch 150€ na herní účet, protože musím poslat fotku Visa.

Moje otázka zní: proč nepožádají o fotku Visa, aniž by vrátili peníze na herní účet? A jakmile zavolají, zpracují výběr.

Nyní musíte znovu požádat o 150 EUR, pokud ověří kartu, a to se nazývá „začít znovu"

Představuji si, že to dělají proto, aby ušetřili čas, a tím si vzali čas na placení.

Špatné kasino Myslím, že je, co se stane je, že Guru řekne, že je to dobré kasino, a proto jsem dnes hrál poprvé.

Jestli nasbírám těch 150, tak ti to řeknu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Položili jste kasinu všechny tyto otázky?

Začněme od začátku. Možná vás měl původní KYC ověřit – ne možnost platby. Vzhledem k tomu, že jste do té doby nepodali žádné výběry, kasino jen čekalo na to, jakou platební možnost jste zvolili v případě, že zůstanete a podaří se vám vyhrát.

Přijde mi to rozumné. Nejste si zcela jisti, proč bylo nutné transakci zastavit – měli byste se zeptat kasina. Rád bych slyšel vysvětlení, i když si myslím, že je to pravděpodobně proto, že systém je takto navržen.

Je pro mě těžké uvěřit, že kasino neposílá potvrzení nebo informace o přerušeném výběru, znovu bych požádal kasino, aby se ujistil.

Z mého pohledu - pokud se ověření provádí například přímo na webu ve speciální sekci a proces je dobře popsaný v pojmech, nemyslím si, že pokyny zaslané e-mailem jsou nutné - jen můj pohled. Měli by poslat alespoň konečné potvrzení, že projdete ověřením. To je podle mě standard.

Dejte mi vědět, jestli dostanete nějaké odpovědi.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zde se karta posílá znovu a znovu, ale je to všechno k ničemu. Znovu výběr odmítnou a požádají o kartu znovu.

Je jasné, že chtějí vydání oddálit, a proto neplatí

Automaticky přeloženo:
před rokem

Milý canaberto,

Posílat znovu stejný obrázek nemá smysl. Jsem si jistý, že už jsi na to přišel. Každé kasino je jiné, obrázek, který obvykle používáte, zde nefunguje, takže se zeptejte podpory, co přesně potřebují, abyste poslali.

Mně to nepřipadá jako zdržovací taktika, měli byste nejprve zkusit spolupracovat s kasinem. Pokud spolupráce selže, pak je čas zpochybnit přístup kasina. To je můj názor.

Dejte mi vědět, jak postupujete.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Souhlasím.

Dnes už moji kartu ověřili a na chatu mi sdělují, že dnes vyřizují výběr.

Děkuji za všechno

Automaticky přeloženo:
canaberto
před rokem

To je 100% pozitivní 🙂

Rád bych věděl, že máš peníze, dej mi vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Chtěl bych se zeptat jestli už někdo dostal výhru na účet ? Děkuji.

koskus101
před rokem

Ano, měl jsem s nimi 3" výběry, první jsem musel znovu ověřit svou vízovou kartu, jakmile jsem udělal, že peníze byly na mém účtu počátkem příštího dne. Druhý a třetí bez ověřování na mém účtu počátkem následujícího dne do SEPA bankovním převodem trochu ztratíte na kurzu měny, ale ne moc.

Automaticky přeloženo:
Anonymized417
před rokem

Finanční oddělení nefunguje o víkendech, ale pokud požádáte o výběr, dostanete jej v pondělí

Automaticky přeloženo:
Anonymized417
před rokem

Jak velké byli výběry ? Děkuji

Anonymized417
před rokem

Pár lidí tu píše že měli problém s výběrem.. tak co mám očekávat..

koskus101
před rokem

Ahoj.

Pokud pár ostatních mělo potíže s výběrem, neznamená to, že je budeš mít také. Mohli použít jinout platební metodu, mohou pocházet z jiné země, takže preferovaný způsob pltaby se mohl lišit od toho Tvého.

Čili odpovědi pro Tebe asi nebudou úplně relevantní.

Já bych se spíše ujistila, zda s Tebou kasino komunikuje, zdali jsi již někdy v minulosti něco vybral a pokud ne, zda již máš plně ověřený účet?

Dej mi prosím vědět.

Radka
před rokem

Ano plně ověřený.. vybírám poprvé na zkoušku… včera jsem zadal výběr a dnes se v historii transakci ukázal výběr ale už bez možnosti zrušení.. soudím že to je zaúčtované a teď už jen počkám…

koskus101
před rokem

Já bych také řekla, že je to na dobré cestě. V případě plně ověřeného účtu to na mě působí, že ten výběr už je skutečně v procesu 🙂.

Tak snad to byl jen drobný zádrhel. Dej nám pak vědět až cinkne transfer prosím. Ať víme, že to dobře dopadlo.

před rokem

Zdravím, mám problém s ověřením pobytu, jelikož nemám vlastní být a nejsem ani v nájmu tak nemohu doložit ani skrz bankovní účet, byl by někdo tak hodný a poradil jak se s tímto vypořádat?

1...6 7 8...21
Jít na stránkuz 21 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky