před rokem
Na vašem výpisu z bankovního účtu by měla být stále uvedena vaše adresa, takže jim pošlete snímek obrazovky nebo pdf
Your bank account statement should still have your address on it so send them a screenshot or pdf
Na vašem výpisu z bankovního účtu by měla být stále uvedena vaše adresa, takže jim pošlete snímek obrazovky nebo pdf
Your bank account statement should still have your address on it so send them a screenshot or pdf
Hello, I have a problem with the verification of residence, because I don't have my own residence and I'm not even renting, so I can't prove it even through a bank account, would someone be so kind as to advise how to deal with this?
Zdravím, mám problém s ověřením pobytu, jelikož nemám vlastní být a nejsem ani v nájmu tak nemohu doložit ani skrz bankovní účet, byl by někdo tak hodný a poradil jak se s tímto vypořádat?
Little girl. I'm afraid you should have thought of this before you registered 🙁.
All foreign casinos check your residential address, which you can also prove with a bank statement or utility bill. They have it written in the rules.
"Client Identification
The Client Identification Program is to be carried out:
before any financial transaction can be made;
when there is any doubt about the authenticity, veracity, or adequacy of the previously obtained Clients' identification data.
requires Clients to provide proof of identification and if necessary, proof of residence; and
does not under any circumstances permit any transaction to be made with
incomplete identity and if needed residence verification information. "
At a casino with a Czech license, you would go to a branch and the place of residence or permanent residence would be determined by the ID card. But in this case you have a problem. If I understand correctly, the only proof of address is just the OP, right? And may I know what address you have on your bank statement?
Zravíčko. Já se obávám, že na tohle jsi měl myslet ještě před tím, než si se registroval 🙁.
Ona všechna zahraniční kasína prověřují adresu bydliště, kterou navíc doložíš výpisem z banky nebo účtem za energie. Mají to napsané v pravidlech.
"Client Identification
The Client Identification Program is to be carried out:
before any financial transaction can be made;
when there is any doubt about the authenticity, veracity, or adequacy of the previously obtained Clients’ identification data.
requires Clients to provide proof of identification and if necessary, proof of residence; and
does not under any circumstances permit any transaction to be made with
incomplete identity and if needed residence verification information."
U kasína s českou licencí by sis zašel na pobočku a místo pobytu nebo trvalé bydliště by vyřešila občanka. Ovšem v tomhle případě máš problém. Pokud to chápu správně, jediný důkaz adresy je právě OP, že? A mohu vědět, jakou adresu tedy máš na výpisu z banky?
To má být urážlivé? Pokud ano, přestaňte s tím.
Is this supposed to be offensive? If so, stop that.
Ve skutečnosti jste oslovili jiného hráče, takže to vypadalo, jako byste hráče obviňovali, že je lhář a podvodník 😀.
Proto jsem se tě zeptal jako první, rozumíš?
You actually addressed another player, so it seemed like you were accusing the player of being a liar and scammer 😀.
That's why I asked you first, you see?
ahoj toto kasino je podvod nehraj v něm Vložil jsem 2500 Podařilo se mi vydělat 5000 a nikdy tě nenechali vybrat peníze, takže lidé v kasinu mystake nehrají čistý podvod
hello this casino is a scam do not play in it I deposited 2500 I managed to make 5000 and they never let you withdraw the money so people do not play in the mystake casino pure scam
hola este casino es una estafa no jueguen en el yo deposite 2500 logre hacer 5000 y jamas te dejan retirar el dinero asi que gente no jueguen en el casino mystake pura estafa
Ahoj!
Vysvětlilo vám kasino někdy problém? Chci říct, proč si myslíš, že nedostaneš zaplaceno?
Hi!
Has the casino ever explained the issue to you? I mean, what makes you think you won't get paid?
Peníze už jsou na cestě, to se říkalo
The money is already on the way, that's what they said
El dinero ya está en camino eso han dicho
Dobře, od kdy jsou peníze na cestě a jakou možnost jste si prosím vybrali?
Ok, since when is the money on the way, and which option did you choose, please?
Ahoj guru týme,
Nedávno jsem hrál s Mystake, byl jsem ověřen v pořádku a ve skutečnosti se mi podařilo úspěšně vybrat 300 GBP
Včera jsem měl dnes štěstí a podařilo se mi vyhrát 877 £, které jsem si vybral. Toto se zpracovávalo a dnes ráno mi bylo řečeno, že můj účet je bez důvodu uzavřen. Neměl jsem aktivní žádný bonus a opravdu jsem jen hledal pomoc, jak to vyřešit.
S přátelským pozdravem.
Hi guru team,
I have been playing with Mystake recently, I was verified fine and actually managed to successfully withdraw £300
Yesterday I was lucky today and managed to win £877 which I withdrew. This was processing and this morning I was told my account is closed with no reason at all. I had no bonus active, and really just looking for some help to resolve this.
kind regards.
Ahoj.
Mně to zní jako nedostatek vysvětlení... Měli byste být alespoň upozorněni, které pravidlo bylo porušeno, abyste měli jistotu, že už to neuděláte 🙁.
Jste si jistý, že nikdo nebyl zmíněn, prosím?
Pomoc je každopádně dostupná prostřednictvím vašeho centra pro řešení stížností. Použijte prosím tento odkaz k odeslání případu.
Hello there.
To me, it sounds like a lack of explanation... You should, at least, be advised which rule was breached to ensure you won't do that again 🙁.
Are you sure none was mentioned, please?
Anyway, help is available through your complaint resolution center. Use this link to submit a case, please.
Transfer od pátku ještě nedorazil
Transfer Since Friday has not yet arrived
Transferencia Desde el viernes aún no ha llegado
Zrušili váš účet, aby vám nezaplatili
They have closed your account so as not to pay you
Te han cerrado la cuenta para no pagarte
Poslali e-mail, že mi neřeknou, proč je zavřeno, ale moje refundace se stále zpracovává. Velmi podivné
They have emailed saying they won’t tell my why it’s closed, but my refund is still processing. Very strange
Když zavře účet, je to proto, že tvrdí, že jste porušili zákon o hře, abyste vám nezaplatili
When he closes the account, that is because he alleges that you have violated the law of the game so as not to pay you
Cuando cierra cuenta eso es que alega que has infringido la la ley del juego para no pagarte
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.