Včera odpoledne jsem podal žádost o výběr a dám vám vědět, jak to dopadlo
I put a withdrawal request in yesterday afternoon I will let you know how it goes
Dorazily již peníze do vaší banky?
Has the money already arrived at your bank?
Ya te llego el dinero a tú banco?
Vyžádáno včera odpoledne zpracováno v 8:00 na mém účtu v 11:05. O víkendu výběry nezpracovávají 😁
Requested yesterday afternoon processed at 8am in my account at 11.05am. They don't process withdrawals at weekends 😁
Přejděte do své transakční historie a najděte výběr a zjistěte, zda se zobrazuje úspěch, pokud ano, peníze byly převedeny, což znamená, že pokud jste to provedli bankovním převodem, peníze ještě nebyly zúčtovány.
Go into your transaction history find the withdrawal and see if it says success if it does the money has been transferred which means if you did it by bank transfer the money hasn't cleared yet.
S bankovním převodem jsem nebyl úspěšný, byl vydavatelem bezdůvodně zamítnut. Nyní si musíte založit astropay účet a tam vám ho pošlou a můžete provést výběr. Astropay je super dobrá a provádí převod za 1 minutu. Provedl další výběr prostřednictvím astropay a stále nedorazil nebo dokonce nebyl schválen
I have not been successful with the bank transfer, it has been rejected by the issuer for no reason. Now you have to make an astropay account and they send it to you there and you can make a withdrawal. Astropay is super good and makes a transfer in 1 minute. Made another withdrawal through astropay and it still hasn't arrived or even been approved
No he tenido éxito con la transferencia bancaria ha sido rechazada por emisor sin motivo ninguno. Ahora bien tienes que hacer cuenta astropay y ahí te lo envían y puedes hacer retiro. Astropay es súper bueno y hace transferencia en 1 minutos. Hecho otro retiro atraves de astropay y aún no ha llegado ni si quiera ha sido aprobado
No a co vysvětlení? Ptali jste se podpory nebo chatu? Něco musí být špatně, řekl bych.
Well, what about an explanation? Did you ask the support or chat? Something must be wrong, I'd say.
Ano, oběma. Bez jakéhokoli vysvětlení. Přinutili mě vytvořit astropay pro platbu. Udělal jsem to a v tuto chvíli mi peníze převedli. Nyní jsem provedl další výběr a vidím, že mi nějakou dobu nebudou platit. Podle nich zpracovává.
Yes, to both. Without any explanation. They have made me create astropay for the payment. I did it and at the moment they transferred the money to me. Now I have made another withdrawal and I see that they are not going to pay me for a while. According to them he is processing.
Si, a los dos. Sin explicación ninguna. Me han hecho crear astropay para el pago. Lo hecho y al momento me han transferido el dinero. Ahora hecho otro retiro y veo que no me lo van a pagar hasta dentro de un tiempo. Según ellos está procesando.
To není dobré.
Měli byste dostat alespoň vhodné vysvětlení. Kasino by se mělo ze všech sil snažit vás informovat o předpokládané době, takže se nemusíte tolik bát 🙁
It's not good.
You should be told a suitable explanation at least. The casino should do its best to inform you about the estimated time, so you don't have to worry so much 🙁
Dobrý den, přihlásil jsem se k této mystake Vložil jsem své peníze a vyhrál 185 £. A teď nemohu vybrat způsobem, který jsem použil pro vklad, vzali to pokutu. Nemám bitcoiny, neznám nebo chci používat bitcoiny. Všiml jsem si, že uk se nemůže zaregistrovat, ale nechali mě! A dovolte mi složit .Také jsem nemusel dělat ověření pro vklad .Nemám řidičský průkaz ani pas teď .Jen můj rodný list .Chtěl bych alespoň zálohu zpět ! Nebo tam sedí výhry
Hi there I signed upto this mystake I have put my money in and won £185 .And now I can’t withdraw to method I used to deposit they took that fine .I don’t have or know or want to use bitcoin .And I noticed it says uk can’t register but they let me ! And let me deposit .I also didn’t have to do verification to deposit .I don’t have a driving license nor do I have a passport jst now .Only my birth certificate .I would at least want my deposit back ! Or the winnings there jst sitting there .It’s wrong what they have done .Please help I need my winnings
Ahoj!
Jakmile vám kasino umožní zaregistrovat se z řekněme omezené země, podpora by se také měla ze všech sil snažit, aby vám pomohla projít ověřením a získat výhry. I když to nemusí být otázka omezení, kasino by vám mělo pomoci. Jaký je prosím hlavní problém s ověřením? Můžete vložit vysvětlení nějakého kasina?
Cítím, že by to pomohlo!
Hi!
Once the casino allows you to register from let's say restricted country, the support should also do its best to help you pass the verification and get the winnings. Though it may not be the question of restriction, the casino should help you out. What is the main issue with the verification, please? Can you paste any casino's explanation?
I feel it would be helpful!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.