Dobré odpoledne... Provedl jsem vklad na Mystake a omylem jsem aktivoval bonus (který jsem nevyužil) a ten mi nedovoluje použít mé peníze v žádné jiné hře (upřesňuji, že to znamená, že musím vsadit částku 7 krát můj kapitál a 7 krát bonus). Potřebuji řešení. Děkuji mnohokrát
Good afternoon… I made a deposit in Mystake and by mistake I activated a bonus (which I did not use) and it does not let me use my money in any other game (I clarify that it indicates that I must bet the amount of 7 times my capital and 7 times the bonus ). I need a solution. Thank you so much
Buena tardes… hice un depósito en Mystake y por error activé un bono ( el cual no use) y no me deja usar mi dinero en ningún otro juego ( aclaro que indica que debo apostar la cantidad de 7 veces mi capital y 7 veces el bono). Necesito una solución. Muchas gracias
NEPOUŽÍVEJTE PROSTŘEDKY. Řekněte kasinu, aby zrušilo bonus, abyste mohli použít svůj vlastní zůstatek a nepodléhali těmto pravidlům, obvykle kasina mají sekci, kde můžete vidět své bonusy, tam je obvykle zrušíte a můžete své prostředky použít, jak chcete, ale raději se nejprve poraďte s podporou a řekněte jim, že bonus nechcete a chcete ho zrušit
DO NOT USE THE FUNDS. Tell the casino to cancel the bonus so you can use your own balance and not be subject to those rules, usually casinos have a section where you can see your bonuses, there you usually cancel it and you can use your funds however you want, but better check with support first and tell them you don't want the bonus and want to cancel it
NO USES LOS FONDOS. Dile al casino que cancele el bono para que puedas usar tu propio balance y no estés sujeto a esas reglas, por lo general los casinos tienen un apartado donde puedes ver tus bonos, ahí normalmente lo cancelas y ya puedes usar tus fondos como quieras, pero mejor consulta con soporte primero y diles que no quieres el bono y deseas cancelarlo
velmi pěkný design a uspořádání kasina a má většinu oblíbených automatů...jsem velkým fanouškem automatů, můžu je hrát celý den...takže tady určitě budu hrát ještě hodně dlouho... Už jsem si ověřil svůj profil a jejich ověřovací proces je nejrychlejší, co jsem kdy viděl...není čas ztrácet čas, aby se kluci registrovali a bavili se
very nice design and layout of the casino, and it have most of the popular slots... im a big fan of slots, can play them all day long.. so im definitely gonna be playing here for a long long time...i already verified my profile and their verification process is the fastest i have seen ...no time to waste guys register and join the fun
Dnes jsem vložil 1000 na účet a vybral 7000, okamžitě přes astropay. Je třeba poznamenat, že dříve jsem již ověřil svůj e-mail a co je požadováno.
Today I deposited 1000 to the account and withdrew 7000, instantly through astropay. It should be noted that previously I had already verified my email and what is required.
Hoy le deposité 1000 a la cuenta y retiré 7000, al instante mediante astropay. Cabe aclarar que con anterioridad ya habia verificado mi mail y lo que se requiere.
Dobrý den, mystake casino mi zablokovalo účet s tím, že mám 2 duplicitní účty, ten, který mě zablokoval, měl velký zůstatek
Hello, mystake casino blocked an account for me saying that I have 2 duplicate accounts, the one that blocked me had a lot of balance
Hola, el casino mystake me bloqueo una cuenta diciendo que tengo 2 cuentas duplicadas, la que me bloquearon tenia mucho saldo en el balance
Ahoj!
Na základě druhé věty se musím zeptat, zda jste si na MyStake zaregistrovali více než jeden účet - ano? Je to přísně proti pravidlům.
Kasina se chrání před zneužitím bonusů, víte?
Budu čekat na vaši odpověď.
Hi!
Based on the second sentence, I must ask whether you registered more than one account on MyStake - did you? It is strictly against the rules.
Casinos protect themself from bonus abusers, you know?
I'll wait for your reply.
Ahoj.
Dobrý.
Jen jsem se ptal - jak jsem řekl, ta druhá věta zní dost ošemetně 🙂 "ten co mě zablokoval měl velkou rovnováhu".
Pokud jste si jisti, že jste neudělali nic špatného a mohli byste použít pomocnou ruku, odešlete stížnost:
https://casino.guru/complaints/create
Popište problém a nezapomeňte poskytnout veškerou relevantní komunikaci nebo snímky obrazovky – pokud nějaké máte.
Nebojte se, reklamace jsou vyřizovány zdarma.
Co říkáš?
Hello.
Good.
I was just asking - as I said, the second sentence sounds pretty tricky 🙂 " the one that blocked me had a lot of balance".
If you are sure you've done nothing wrong and could use a helping hand, submit a complaint:
https://casino.guru/complaints/create
Describe the problem and make sure to provide all relevant communications or screenshots - if you have any.
Don't worry, complaints are handled for free.
What do you say?
Ahoj. Omylem jsem aktivoval bonus v kasinu Mystake a nechci ho použít, chci ten bonus zrušit, nedovolí mi ho zrušit ani vsadit, potřebuji pomoc se zrušením tohoto bonusu nebo pomoc .
Hello. I activated a bonus at Mystake casino, by mistake, and I don't want to use it, I want to cancel that bonus, it won't let me cancel it or bet, I need help to cancel that bonus, or some help.
Přejděte na živý chat a bonus zruší
Go on live chat and they will cancel the bonus
Dobrý den, hrál jsem v mystake a měl jsem peníze na výběr, ověřil jsem si účet a nevzali mi správné ID. Poslal jsem e-mail do centra podpory a stále jsem neobdržel žádnou odpověď, ví někdo, co mám dělat?
Hello, I played in mystake and I had money to withdraw, I verified my account and they did not take the correct ID. I sent an email to the support center and still haven't received any response, does anyone know what to do?
Hola, jugué en mystake y tenía dinero para retirar, verifique mi cuenta y no me tomaron el dni correcto. Le mandé un mail a el centro de asistencias y todavía no recibí ninguna respuesta, alguien sabe que hacer?
Co to prosím znamená "nevzali si správné ID"? Mohl bych použít alespoň nějaké rady.
Dejte mi brzy vědět.
What does it mean "they did not take the correct ID", please? I could use some hints at least.
Let me know soon.
Stačí odeslat správné ID a peníze obdržíte do 24 hodin od přijetí výběru. Stále bych je používal, ale všechny hry Netents byly pro britské hráče vyloučeny, takže pro mě nic dobrého, ale obdržel jsem 3/4 výběrů
Just send in the correct id and you will get your money in 24hrs of the withdrawal being accepted. I would still be using them but all Netents games were excluded for UK players so no good to me but I received 3/4 withdrawals
Doporučuji hráči poradit. Zdá se, že použil nesprávné ID - podívejte se prosím na tento příspěvek:
https://casino.guru/forum/casinos/mystake-casino---general-discussion/10#post-65822
Oceňuji však vaši starost!
I suggest you should advise the player. He seemed to use an incorrect ID - check out this post, please:
https://casino.guru/forum/casinos/mystake-casino---general-discussion/10#post-65822
I appreciate your concern though!
jak se máš? Potřebujete ještě pomoc?
How are you faring? Do you still need help?
Ahoj.
No, pro začátek můžete určitě začít celým příběhem.
Proč se nemůžete stáhnout? Ptali jste se v kasinu? Co jsi se učil?
To by bylo opravdu užitečné, zejména pro vás.
Počkám na vaši aktualizaci. 🙏
Hello.
Well, for the start you can surely begin with the whole story.
Why can't you withdraw? Did you ask the casino? What did you learn?
That would be really helpful, especially for you.
I'll wait for your update. 🙏
Dobře nevím kam jinam napsat potřebuji pomoc
Kasino mystake mi nedává žádné řešení, když problém nebyl můj
Jedna z výherních automatů se mnou vsadila víc, než co ta samá hra označila
Vsadil jsem na 30 pesos, jak je uvedeno v prvním běhu, když jsem se šel podívat na svou historii, stejný běh říká, že jsem vsadil 16 725 pesos, když jsem vsadil pouze 30
Mluvil jsem s podporou, řekli mi, že moje sázka byla uzavřena v dolarech, když jsem hrál v pesos a nikdy jsem si neúčtoval dolary.
Nikde nebylo řečeno, že moje sázky budou v dolarech, když jsem vždy hrál v pesos, nehrál jsem to poprvé, svým hráčům to špatně specifikují, je to chyba na stránce.
Je to spíše stejná stránka, která mi dává možnost změnit z dolarů na pesos a nikdy nezměnit na dolary a nechtějí mě poznat
V mé historii je vidět, jak jsem sázel 30 pesos nebo 20 pesos, nikdy jsem nevsadil takovou částku, jakou jsem dostal
Žádám pouze o vrácení částky 16.725,-
Good I don't know where else to write I need help
The mystake casino does not give me any solution when the problem was not mine
One of the slot games bet me more than what that same game marked
I made my bet at 30 pesos as indicated in the first run when I go to see my history that same run says that I bet 16,725 pesos when I only bet 30
I talked to support, they told me that my bet was made in dollars when I played in pesos and never charged dollars.
It did not say anywhere that my bets would be in dollars when I always played in pesos, it is not the first time I have played, they do not specify it well to their players, it is an error on the page.
It's more the same page gives me the option to change from dollars to pesos and never change to dollars and they don't want to recognize me
In my history it can be seen how I had been betting 30 pesos or 20 pesos, I never bet that amount like the one I got
I only ask for the return of the amount 16,725
Buenas nose donde mas escribir necesito ayuda
El casino mystake no me da ninguna solucion cuando el problema no fue mio
Uno de los juegos tragamonedas me aposto mas de lo que marcaba ese mismo juego
Hice mi apuesta a 30 pesos como lo marcaba en la primer tirada cuando voy a ver mi historial esa misma tirada dice que me aposto 16.725 pesos cuando solo aposte 30
hable con soporte me decien que mi apuesta se realizo en dolares cuando yo jugue en pesos y nunca cargue dolares.
No decia en nungun lado que mis apuestan serian en dolares cuando simpre jugue en pesos no es la priemara vez que juego No lo especifican bien a sus jugadores es un error de la pagina eso
Es mas la misma pagina me da la opcion de cambiar de dolares a pesos y nunca cambie a dolares y no me quieren reconocerlo
En mi historial se ve como venia apostando de 30 pesos o 20 pesos nunca aposte esa cantidad como la que me saco
Solo pido la devolucion del monto 16.725
Ahoj!
Myslím, že o podobném problému slyším poprvé.
Ale to nevadí, protože jste již stížnost podali, je to to nejlepší, co můžete udělat!
Ale obávám se, že jsi mezitím ztratil veškerou rovnováhu, je to velká škoda. Je mi líto, že jsi to udělal ze vzteku.
Obávám se, že s tím nemůžeme moc dělat.
Hello!
This is the first time I'm hearing about such an issue, I reckon.
But it does not matter because you already submitted the complaint, this is the best you could do!
But I fear you lost the entire balance in the meantime, it's a great pity. I'm sorry you did it out of anger.
I fear that there is not much we can do about that.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.