před rokem
Co to prosím znamená "nevzali si správné ID"? Mohl bych použít alespoň nějaké rady.
Dejte mi brzy vědět.
What does it mean "they did not take the correct ID", please? I could use some hints at least.
Let me know soon.
0
Co to prosím znamená "nevzali si správné ID"? Mohl bych použít alespoň nějaké rady.
Dejte mi brzy vědět.
What does it mean "they did not take the correct ID", please? I could use some hints at least.
Let me know soon.
Stačí odeslat správné ID a peníze obdržíte do 24 hodin od přijetí výběru. Stále bych je používal, ale všechny hry Netents byly pro britské hráče vyloučeny, takže pro mě nic dobrého, ale obdržel jsem 3/4 výběrů
Just send in the correct id and you will get your money in 24hrs of the withdrawal being accepted. I would still be using them but all Netents games were excluded for UK players so no good to me but I received 3/4 withdrawals
Doporučuji hráči poradit. Zdá se, že použil nesprávné ID - podívejte se prosím na tento příspěvek:
https://casino.guru/forum/casinos/mystake-casino---general-discussion/10#post-65822
Oceňuji však vaši starost!
I suggest you should advise the player. He seemed to use an incorrect ID - check out this post, please:
https://casino.guru/forum/casinos/mystake-casino---general-discussion/10#post-65822
I appreciate your concern though!
jak se máš? Potřebujete ještě pomoc?
How are you faring? Do you still need help?
Ahoj.
No, pro začátek můžete určitě začít celým příběhem.
Proč se nemůžete stáhnout? Ptali jste se v kasinu? Co jsi se učil?
To by bylo opravdu užitečné, zejména pro vás.
Počkám na vaši aktualizaci. 🙏
Hello.
Well, for the start you can surely begin with the whole story.
Why can't you withdraw? Did you ask the casino? What did you learn?
That would be really helpful, especially for you.
I'll wait for your update. 🙏
Dobře nevím kam jinam napsat potřebuji pomoc
Kasino mystake mi nedává žádné řešení, když problém nebyl můj
Jedna z výherních automatů se mnou vsadila víc, než co ta samá hra označila
Vsadil jsem na 30 pesos, jak je uvedeno v prvním běhu, když jsem se šel podívat na svou historii, stejný běh říká, že jsem vsadil 16 725 pesos, když jsem vsadil pouze 30
Mluvil jsem s podporou, řekli mi, že moje sázka byla uzavřena v dolarech, když jsem hrál v pesos a nikdy jsem si neúčtoval dolary.
Nikde nebylo řečeno, že moje sázky budou v dolarech, když jsem vždy hrál v pesos, nehrál jsem to poprvé, svým hráčům to špatně specifikují, je to chyba na stránce.
Je to spíše stejná stránka, která mi dává možnost změnit z dolarů na pesos a nikdy nezměnit na dolary a nechtějí mě poznat
V mé historii je vidět, jak jsem sázel 30 pesos nebo 20 pesos, nikdy jsem nevsadil takovou částku, jakou jsem dostal
Žádám pouze o vrácení částky 16.725,-
Good I don't know where else to write I need help
The mystake casino does not give me any solution when the problem was not mine
One of the slot games bet me more than what that same game marked
I made my bet at 30 pesos as indicated in the first run when I go to see my history that same run says that I bet 16,725 pesos when I only bet 30
I talked to support, they told me that my bet was made in dollars when I played in pesos and never charged dollars.
It did not say anywhere that my bets would be in dollars when I always played in pesos, it is not the first time I have played, they do not specify it well to their players, it is an error on the page.
It's more the same page gives me the option to change from dollars to pesos and never change to dollars and they don't want to recognize me
In my history it can be seen how I had been betting 30 pesos or 20 pesos, I never bet that amount like the one I got
I only ask for the return of the amount 16,725
Buenas nose donde mas escribir necesito ayuda
El casino mystake no me da ninguna solucion cuando el problema no fue mio
Uno de los juegos tragamonedas me aposto mas de lo que marcaba ese mismo juego
Hice mi apuesta a 30 pesos como lo marcaba en la primer tirada cuando voy a ver mi historial esa misma tirada dice que me aposto 16.725 pesos cuando solo aposte 30
hable con soporte me decien que mi apuesta se realizo en dolares cuando yo jugue en pesos y nunca cargue dolares.
No decia en nungun lado que mis apuestan serian en dolares cuando simpre jugue en pesos no es la priemara vez que juego No lo especifican bien a sus jugadores es un error de la pagina eso
Es mas la misma pagina me da la opcion de cambiar de dolares a pesos y nunca cambie a dolares y no me quieren reconocerlo
En mi historial se ve como venia apostando de 30 pesos o 20 pesos nunca aposte esa cantidad como la que me saco
Solo pido la devolucion del monto 16.725
Ahoj!
Myslím, že o podobném problému slyším poprvé.
Ale to nevadí, protože jste již stížnost podali, je to to nejlepší, co můžete udělat!
Ale obávám se, že jsi mezitím ztratil veškerou rovnováhu, je to velká škoda. Je mi líto, že jsi to udělal ze vzteku.
Obávám se, že s tím nemůžeme moc dělat.
Hello!
This is the first time I'm hearing about such an issue, I reckon.
But it does not matter because you already submitted the complaint, this is the best you could do!
But I fear you lost the entire balance in the meantime, it's a great pity. I'm sorry you did it out of anger.
I fear that there is not much we can do about that.
Nikde mi to nedává varování nebo cokoli jiného, že bych změnil svou sázku v dolarech, když byly všechny hry v pesos, protože bezdůvodně, že je změna vůči mně nespravedlivá.
It is that nowhere does it give me the warning or anything that I would change my bet in dollars when all the games were in pesos because for no reason they make that change to me is unfair
Es que en ninguna parte me da la advertencia ni nada de que me cambiaría mi apuesta en dolares cuando todos los juegos fueron en pesos porque sin razón me hacen ese cambio es injusto
Nemám důvod říkat opak. I když, pokud si nejsme jisti, jak k situaci došlo, mohu se spolehnout pouze na váš názor. Jak stále říkáme: hráč se nesmí dostat do nespravedlivé nevýhody bez předchozího varování.
Počkejme si, co na to kasino řekne.
I have no reason to say otherwise. Though, unless we are not certain how the situation occurred, I can only rely on your opinion. As we keep saying: the player must not fall into an unfair disadvantage without a previous warning.
Let's wait for what the casino is going to say about this.
Dobrý den, mám problém s ověřením účtu u MyStake a stále jsem nedostal odpovědi, abych mohl provést výběr, chtěl bych, abyste můj problém vyřešili.
Hello, I have an account verification problem with MyStake and I still haven't had answers to be able to make the withdrawal, I would like you to solve my problem.
Hola tengo un problema de verificacion de cuenta con MyStake y todavia no tuve respuestas para poder hacer el retiro, me gustaria que puedas solucionar mi problema.
Poslali jste jim e-mail na adresu support@mystake.email a požádali je, aby objasnili, proč váš účet nebyl ověřen, vždy mi je velmi pomohli
Have you emailed them at support@mystake.email and asked them to clarify why your account hasn't been verified I always found them very helpful
Sisi je to samozřejmě první věc, kterou jsem udělal, ale nemám žádné odpovědi a poslal jsem na podporu a kontakt, ale neodpověděli mi.
Stále čekám
Sisi obviously it is the first thing I did but I have no answers and I sent to support and contact but they have not answered me.
I'm still waiting
Sisi obviamente es lo primero que hice pero no tengo respuestas y le mande al soporte y al contacto pero no me han respondido.
Sigo esperando
Při mém jednání s nimi se mi normálně ozvali nejpozději do druhého dne
Oh in my dealings with them they normally got back to me by the next day at the latest
Ne, já ne a už jsem poslal 2 emaily, mám obavy
No, not me and I already sent 2 emails, I'm worried
No, a mi no y ya mande 2 correos, estoy preocupada
Ahoj.
Mohu vědět, jak dlouho jste čekali na aktualizaci? Mně to zní jako sotva den. Doporučuji trochu trpělivosti. Zkoušeli jste jejich profily na sociálních sítích?
Hello.
May I know how long have you been waiting for the update? To me, it sounds like barely a day. I would suggest a little patience. Have you tried their social media profiles?
Dobrý den, jmenuji se Juan Pablo, chci, abyste odpověděli souvisle, protože Mystake se NIKDY nevyplácí, bonus x100, bonus x125 se nevyplácí, bonus x50 se nevyplácí, velké hry se nevyplácejí, co jiného mohu říci, hodně jsem prohrál peníze a pokračuji Když vidím, jak hájí kasina místo toho, aby říkali pravdu o existujících manipulacích, pak protože neříkají pravdu, je velmi únavné číst tolik lží a že nerespektují zákony, protože ve skutečnosti že procenta nejsou skutečnou pravdou. Je to velmi nepříjemné, ale velmi nepříjemné, chci vědět, co mají říkat pravdu, mám více než 1 video, které ukazuje, že nic neplatí, nevyhrál jsem ani 1/4 všeho, nebo co jsem prohrál , Nemyslím tím nic, tak co na to mají říct? ?
Hello, my name is Juan Pablo, I want you to answer coherently because Mystake never pays EVER, bonus x100, bonus x125 does not pay, bonus x50 does not pay, big plays do not pay what else can I say I lost a lot of money and I continue Seeing how they defend the casinos instead of telling the truth about the manipulations that exist, then because they don't tell the truth it is very tiring to read so many lies and that they do not respect the laws as they really should, that the percentages are not the real truth. It is very annoying but very annoying, I want to know what they have to tell the truth, I have more than 1 video that shows that they do not pay anything, I did not win even 1/4 of everything, or what I lost, I mean nothing, so what do they have to say about it? ?
Hola, mi nombre es Juan Pablo, quiero que contesten con coherencia porque Mystake no paga jamas NUNCA jamas, bonus x100, bonus x125 no los paga, bonus x50 no los paga, jugadas grandes no las paga que mas puedo decir perdi mucho dinero y sigo viendo como defienden a los casinos en vede decir la verdad de las manipulaciones que hay, entonces porque no dicen la verdad es muy cansador leer tantas mentiras y que no respetan las leyes como se debería de verdad, que los porsentajes no son los reales la verdad es muy molesto pero que muy molesto, quiero saber que tienen para decir la verdad, tengo mas de 1 video que demuestra que no paga nada, no gane ni1/4 de todo todooo lo que perdi osea nadaa entonces que tienen para decir al respecto ¿?
Ahoj Juan Pablo!
Je hezké, že jste tady! Protože se zdálo, že je to váš první příspěvek na fóru, jsem docela zmatený, abych byl upřímný.
Začněme od začátku, ano?
co se ti stalo? Hádal bych, že jste vyhráli mnohem méně, než jste vložili – jsem blízko?
Předpokládám, že jste kontaktovali kasino s žádostí o vysvětlení. Co jsi dostal?
Budu čekat na vaši laskavou odpověď.
Hello Juan Pablo!
It's nice to have you here! Since this appeared to be your first post on the forum, I'm quite confused, to be honest.
Let's start from the beginning, shall we?
What has happened to you? I would guess you have won far less than you deposited - am I close?
I imagine you contacted the casino asking for an explanation. What did you get?
I'll wait for your kind reply.
Dobrý den, můj problém je v tuto chvíli v tom, že kasino MyStake nedokončí zpracování transakce, kterou jsem provedl před několika dny a při které již byly peníze správně připsány na můj účet. Problém je v tom, že jelikož je tato transakce stále ve stavu „zpracovává se", nedovolí mi vybrat peníze, které mám nyní k dispozici na MyStake jakýmkoli způsobem výběru, protože mi to říká, že mám objednávku ve „zpracování" postavení. Několikrát jsem mluvil s podporou kasina, ale neposkytují mi žádné řešení tohoto problému. Potřebuji pomoc, abych mohl vybrat peníze, které mi odpovídají.
Hello, my problem at the moment is that the MyStake casino does not finish processing a transaction that I made several days ago, in which that money has already been correctly credited to my account. The problem is that since that transaction is still in the "processing" status, it won't let me withdraw the money that I have now available in MyStake with any withdrawal method because it tells me that I have an order in the "processing" status. I spoke several times with the casino support but they do not provide me with any solution to this problem. I need help to be able to withdraw the money that corresponds to me.
Hola, mi problema en este momento es que el casino MyStake no termina de procesarme una transacción que hice hace varios días, en el cual ese dinero ya se acreditó correctamente en mi cuenta. El problema es que dado que esa transacción continúa en estado "procesando" no me deja retirar el dinero que tengo disponible ahora en MyStake con ningún método de retiro debido a que me dice que tengo una orden en estado de "procesando". Hablé reiteradas veces con el soporte del casino pero no me brindan ninguna solución a este problema. Necesito ayuda para poder retirar el dinero que me corresponde.
Ahoj!
Je pro mě těžké pochopit, jak to, že kasino nemůže poskytnout řešení!? Alespoň nějaké vysvětlení?
Každopádně se v této problematice také moc nevyznám, takže se zeptám na pár otázek, pokud vám to nebude vadit.
Jakou platební metodu jste použili pro vklad?
Je nějaký problém s vkladem? Protože to zní, jako když vklad nějak ovlivňuje dostupnost výběru.
Hráli jste po provedení vkladu také nějaké hry, nebo se jen pokoušíte vybrat peníze zpět?
Ocenil bych odpověď, je tu možnost vám pomoci, řekl bych.
Hi!
I find it hard to understand how come the casino can not provide a solution!? Any explanations at least?
Anyway, I'm also not quite familiar with the issue, thus I'll ask a few questions if you don't mind.
What payment option did you use for the deposit?
Is there any issue with the deposit? Because it sounds like when the deposit somehow affects the withdrawal availability.
After you made the deposit, did you also play any games, or are you just trying to withdraw your money back?
I would appreciate the response, there is a chance to help you out, I'd say.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.