FórumKasinaMegapari Casino - všeobecná diskuze

Megapari Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od Magda
|
15713 zobrazení 108 odpovědí |
|
1...4 5 6
aliciacorp21
před 8 měsíci

Vlastně vidím, že jste již podali stížnost 👈, kde od vás náš tým potřebuje aktualizaci. Kdykoli je to možné, použijte odkaz výše 👆, abyste jim poskytli nějaké odpovědi týkající se tohoto problému.

Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Jaký byl důvod, proč vám kasino poskytlo, když vám umožnilo vybrat pouze vložené peníze?

Opravdu doufám, že vám náš tým bude schopen pomoci.🤞

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, chci nechat svou stížnost, protože jsem vložil 30 dolarů na megapari a vyhrál 60 a nenechají mě vybrat výhody, ID mého účtu je: 768194549 a nikdy mě nepožádali o ověření, unavovalo mě odesílání e-maily na bezpečnostní gmail megapari a oni to neudělali Jsou odpovědi, které mi dávají zvraty a unavují mě, dělám všechno možné a sotva mám čas na práci a takhle mi kradou peníze. Jaká hrozná služba, pokud je to kasino, ukažte jejich tvář a vraťte mi peníze.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ukázal jsem se před pár dny, vložil jsem 30 usdt a dokázal jsem je zdvojnásobit na 60 usdt a nedovolí mi výběr opustit toto kasino, protože jsou podvodníci, moje ID je: 768194549 je to škoda, protože je to dobré kasino, ale zadržují vám peníze a nenechají vás vybrat, nemohl jsem provést KYC, protože to neověřují, poslal jsem +10 e-mailů a žádný z nich neodpověděl přesně, někteří PODVODNÍCI jim poslali fotografie občanského průkazu a nic, jsem velmi unavený, jediné co hledám je vybrat těch 60 usdt, které bohužel mám

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

ZADRŽÍ VAŠE PENÍZE A NENECHAJÍ VÁS VYBRAT

Ukázal jsem se před několika dny, zadal jsem 30 USD a dokázal jsem je zdvojnásobit na 60 USD a nedovolí mi provést výběr, abych opustil toto kasino, protože jsou podvodníci. Moje ID je: 768194549. Je to škoda, protože je to dobré kasino, ale zadržují vám peníze a nenechají vás vybrat, nemohl jsem udělat KYC, protože to neověřují, poslal jsem +10 e-mailů a žádný z nich reagovali přesně, někteří PODVODNÍCI jim poslali fotky mého průkazu a nic, jsem velmi unavený, jediné, co hledám, je vybrat těch 60 usdt, které bohužel mám


MEGAPARI CASINO

Upravil Romi před 8 měsíci
Důvod: Odkaz byl pasivní.
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

file TEĎ SE UKÁZALO, ŽE VÁM NEUMOŽŇUJÍ VYBRAT VÝHRY, KTERÉ VÁS NOUTI VSÁZET KOMPLET, ABY SI MOHLO VYBRAT

Automaticky přeloženo:
ivansis1234
před 8 měsíci

Ahoj. Je nám líto, že jste se ocitli v této situaci. Ve vaší stížnosti , kterou jste již podal, vidím, že tam máte i odpověď od zástupce kasina. Takže je to vlastně opravdu pozitivní věc a doufejme, že problém vyřeší co nejdříve, jak řekli. Zkuste nyní spolupracovat s kasinem, a pokud se vyskytnou další problémy, náš tým pro stížnosti bude připraven zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj všichni, řeknu vám o své zkušenosti s Megapari.com.

Při hře „Ruleta Del Sol" od Ezugiho v kasinu Megapari.com jsem vsadil na třetí tucet, kde bylo vsazeno číslo 25 s celkovou částkou 937,50 argentinských pesos, ukázalo se, že se míč otočí a dopadne na 25, ale na herní obrazovce označí číslo 2. Hráči si uvědomí chybu a v reakci na stížnost dealer řekne, že zavolá supervizorovi, aby zjistil, že míč byl na 25 a podle slov dealera je chyba hlášena všem hráčům. poskytovatelé her. Megapari říká, že moje sázka nebyla vítězná a lidé na ruletě del sol mi řekli, že nahlásili chybu. Nevím, jak mohu požádat o vyplacení sázky. Mám videa, kde je slyšet dealera, jak mi říká, že chybu nahlásil v tomto kole hry. Doufám, že mi pomůžete zahájit nárok někde, kde můžete působit jako prostředník.

Automaticky přeloženo:
gustavomatiasvasquez
před 8 měsíci

Dobrý den, mohu se zeptat, zda ve vaší situaci máte také tuto sázku ve své historii sázek? Je dobře, že jsi natočil videa, ale je také vidět, jak míček trefuje číslo 25? Když tedy uznali, že došlo k chybě a že to prošetří, proč byla vaše sázka zaznamenána jako prohraná, zkusili jste se zeptat kasina?

Pokud si však myslíte, že na podání stížnosti máte, můžete tak učinit zde na tomto odkazu.

Stačí kliknout sem. ⬅️

Uvidíme, co tým zjistí a kam to všechno povede.

Zkusíš to?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

V historii sázek se jako vítěz objevuje 2, teoreticky Ezugi nahlásil chybu Megapari. Jdu se znovu podívat do historie, jestli něco nezměním. Nevím, komu si stěžovat a jak to udělat. Pravdou je, že míček přistane na 25, ale systém ukazuje 2.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

V historii hráče v Ezugiho „Ruleta del Sol" se totiž výherní číslo objevuje jako 2 místo 25.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Milá Megapari,


Bylo by možné obdržet aktualizaci vašeho rozhodnutí před víkendem? Už několik dní jsem pořádně nespal a jsem z té situace extrémně vystresovaný. Vaše rychlá odpověď by byla velmi oceněna.

Automaticky přeloženo:
m.li07
před 5 měsíci

Ahoj, vím, že jsme o tvém případu již psali, takže bych to rád uložil na jedno místo, abychom neprobírali stejnou věc ve více vláknech.

Jozef ve vaší stížnosti uvedl, že kasino potřebuje trochu více času na interní komunikaci, takže samozřejmě budete muset být trpěliví, i když vím, že to pro vás není nejjednodušší úkol. Nebylo by to ani pro mě, ale bude to zatím to nejrozumnější, co můžete udělat. Přál bych si, aby byla dohoda uzavřena co nejdříve, ale takové případy jsou individuální a někdy hůře hodnotitelné.

Důležitá proto bude vaše chladná hlava.

Pevně věřím, že se to brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj,


Děkuji za vaši odpověď a za to, že máte vše v pořádku. Omlouvám se za svou netrpělivost, ale naposled jsem přímo od Megapari slyšel 28. května. Snažil jsem se je několikrát kontaktovat prostřednictvím e-mailu ( customer.claims@megapari.com ) bez jakékoli reakce. Kromě toho již dva týdny neposkytli žádné aktualizace stížnosti. Tento nedostatek komunikace mi ztěžoval zůstat trpělivý. Opravdu mě hluboce zranili a tato situace zahrnuje značné množství peněz. Velmi si vážím vaší podpory a snahy tuto záležitost co nejrychleji vyřešit. Těším se na jakékoli aktualizace a doufám, že brzy bude pozitivní výsledek.

Automaticky přeloženo:
m.li07
před 5 měsíci

Naprosto to chápu a taky bych byl nervózní. Předpokládám ale, že kasino s Jozefem komunikuje, takže je možné, že jste od nich nedostali odpověď. Když se s ním dohodnou, myslím, že ti předloží obchod a pak se můžeš rozhodnout, jak k tomu chceš přistoupit. Dejme jim trochu času, doufám, že udělají vše pro to, aby to vyřešili.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Děkuji za pochopení. Oceňuji váš pohled na situaci. Pokusím se být trpělivý.

Automaticky přeloženo:
m.li07
před 5 měsíci

Myslím, že je to nejrozumnější věc. Snad dostanete odpověď co nejdříve a hlavně, jaká to bude.


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Skvělá platforma s mnoha hrami, nástroji, bonusy. S ověřováním nemám žádné problémy


Automaticky přeloženo:
nork198303
před 2 měsíci

Takže pokud byste chtěli napsat více o svých zkušenostech z tohoto kasina, můžete poslat svou recenzi zde 👈.

Měli jste tam i nějaké pěkné výhry?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Od 14.9. jsem požádal o definitivní vyřazení z megapari a oni to nedělají, pokaždé když se ozvou, což je každé dva dny, něco mi nabídnou a když řeknu, že chci definitivní stažení, informují mě, že postoupí to příslušnému sektoru a potrvají ještě dva nebo tři dny, pak mi udělají další nabídku, znovu opakuji, že ne, a znovu mi řeknou, že musím počkat. Chci definitivní vyloučení kvůli problémům se hrou a oni to odmítají udělat, i když je to moje výslovné rozhodnutí. Buďte opatrní, protože když chcete odejít, nedovolí vám to a dají vám tisíce tahů, abyste mohli pokračovat ve hře, i když máte problémy.

Automaticky přeloženo:
marinacastri1912
před měsícem

Ahoj, četl jsem o čem píšeš a myslím, že jsi udělal dobře, že jsi otevřel stížnost. Kasino by určitě nemělo brát takové stížnosti na lehkou váhu a vážně se jimi zabývat. Pokud chce hráč sebevyloučení, udělejte to a nenabízejte mu různé bonusy a podobně.

Náš tým se vám tedy pokusí pomoci a uvidíme, co dokážeme vyřešit.

Tomáš vám už pár otázek položil, takže pokud budete mít čas, můžete odpovědět zde .

Pokud je něco nového, neváhejte a dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky