FórumKasinaMegapari Casino - všeobecná diskuze

Megapari Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od Magda
|
12682 zobrazení 97 odpovědí |
|
1...4 5 6
Přidat příspěvek
Azotecasino
před 10 měsíci

Chápu, proč máte takový postoj ke kasinu, když se vám to stalo 3x. Rád bych vám však řekl, že pokud se něco takového v kasinu stane znovu, můžete nás kontaktovat a podat nám stížnost, což by mohlo pomoci. Je to zdarma, takže si vždycky říkám, že to v podobných situacích stojí za vyzkoušení.

Je mi však líto, že jste nakonec o své peníze přišli a s případem se nedalo nic dělat. Příště budete vědět, že nás můžete zkusit kontaktovat. Doufejme, že to nebude nutné a budete mít dobré zkušenosti. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj.

Zastavuji se na fóru, abych se vyjádřil ke své hrozné zkušenosti s megapari.


Mám „nevyřešený" spor, ve kterém se mnou souhlasí guru kasina a který má hodnotu 3000 eur po dobu delší než 9 měsíců.

Megapari znovu otevřel spor a po VELKÉM VYJEDNÁVÁNÍ (chtěl jsem 2000 a oni nabídli jen 1500) trval zástupce Megapari 1. února s nabídkou 1500 eur (a požádal mě, abych si to pár dní rozmyslel) . Dne 5. přijímám nabídku a jeho odpověď je, že nyní je nabídka 1000 eur.

Je to ostudné. Vážnost tohoto kasina je jasná. Podle mého názoru je hodnocení kasinového guru příliš štědré.

file

Automaticky přeloženo:
juliobit8
před 7 měsíci

Dobrý den, četl jsem i Vaši stížnost a viděl jsem, že jste se přece jen s kasinem nedohodli. Chápu to, protože ani já bych nechtěl polovinu toho, co mi skutečně dlužím. Zvlášť když první nabídka byla zpočátku jiná a když jste na ni kývli, změnila se na menší částku.

Kasino za to však dostalo černé body a ovlivnilo to jeho index bezpečnosti . Jelikož má ale kasino jen 2 nevyřízené stížnosti, nemůžete čekat, že bude mít najednou úplně nízký index bezpečnosti. Takže si nemyslím, že by to bylo nějak nespravedlivé.

Každopádně děkujeme za sdílení na fóru a možná bude chtít kasino někdy v budoucnu znovu otevřít vaši stížnost a doufejme, že dostanete vše, co dlužíte.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

MEGAPARI CASINO---------Dobré ráno, hraji vícenásobný fotbalový zápas a skládá se ze 7 zápasů, přičemž každý z nich má stanovené kurzy a pokud je zápas odložen, berou se v úvahu zbývající kurzy na zbývající zápasy . Místo toho mi na vašem webu bezdůvodně ukradli peníze, když mi zaplatili násobek, který zadrželi, aniž by mi to vysvětlili, konzultoval jsem jejich chat (i když je to často zbytečné, kromě toho, že vás zadrželi i 20 -30 minut) mi bez vysvětlování řekli, že takhle je to v pohodě. V další recenzi ve stejný den vysvětlím ještě horší věc, než je tato:

Navíc, včera, když jsem hrál vaši ruletu, stalo se něco opravdu neuvěřitelného, poté, co moje sázka byla vítězná o částku 34,20 EUR a pravidelně ji vyplácel váš systém, po několika minutách stejná částka, tj. 34,20 EUR, zmizela z stůl. z mého rozpočtu. Požádal jsem o vysvětlení v chatu a bylo mi pohrdavě řečeno, že je vše v pořádku, jak to je. neuvěřitelné! NEUVĚŘITELNÝ! ZDE MAJÍ SYSTÉM, KTERÝ JAKO ZLODĚJI ŘEKNE MÁLO, KDE VÁM PŘIPOJÍ ZA HERNÍ VÝHRU, ALE ZÁROVEŇ MAJÍ ZPŮSOB, JAK ZRUŠIT STEJNOU VÝHRU, ABY VÁM POSKYTLI VYSVĚTLENÍ. Požádal jsem o vysvětlení i pro toto a odpověděli, že je vše v pořádku. Neuvěřitelný. Nehrajte na této stránce, ukradnou vám peníze a nevyplatí vaše výhry. Mohu vše dokázat nejen slovy, jako jsem to udělal s nimi. nehraj si tady!!!!

Automaticky přeloženo:
Anonymized517
před 6 měsíci

Dobrý den, je mi líto, že slyším o vašem problému v kasinu. Chápu však, že jste mohli otevřít stížnost , což je podle mě dobrý krok, pokud máte pocit, že jste neudělali nic špatného a kasino vám nemůže vysvětlit a poskytnout relevantní důvod, proč vaše peníze zmizely.

Co se týče samotné rulety a 34€, máte tuto sázku ve své herní historii, kde by se ukázalo, že jste vyhráli? Pokud ano, myslím, že by to byl dobrý důkaz.

Samozřejmě, protože podpora vám dávala stále dokola stejnou odpověď, která v podstatě nic moc neříkala, budeme muset počkat a uvidíme, co náš tým zjistí a kam se dostane.

Doufám, že vše bude spravedlivě vyřešeno a pokud budete mít nějaké další informace, neváhejte se nám ozvat. Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, chtěl jsem vás informovat, že stránka kasina megapari, která si uvědomuje chybu, vrátila částku, o kterou jsem zpochybnil. Proto děkuji za Váš zájem, považuji věc za uzavřenou. Děkuji a zdravím.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
Anonymized517
před 6 měsíci

No jsem rád, že to takhle dopadlo a kasino uznalo, že došlo k omylu. Vyřešil jsi to celkem rychle.

Mohl bych vás však požádat, abyste Kristině ve své stížnosti napsal i tuto skutečnost, aby ji mohla uzavřít?

Také budete pokračovat v hraní v kasinu?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, myslím, že Kristina už ví, jak to dopadlo. Dále, abych odpověděl na vaši otázku, musím vám položit otázku: "hráli byste na webu, kde mizí peníze?" Souhlasím, že mi to vrátili, ale není to chyba, peníze jsou pryč a kdybych si toho nevšiml a mohl dokázat něco, co jsem neměl udělat, nemyslím si, že by mi to vrátili jim. Strávil jsem hodiny chatováním, abych přinesl nespočet důkazů. Připadá mi to přinejmenším ostudné a nemyslím si, že je to chyba.

Automaticky přeloženo:
Anonymized517
před 6 měsíci

Myslím, že vás ještě požádá, abyste potvrdili, že jste peníze obdrželi, takže si myslím, že by bylo hezké to napsat.

Pokud jde o druhou část vašeho příspěvku, řekl bych, že máte pravdu. Osobně bych byl asi taky na plot a už bych tady nehrál, ale to byla otázka na tebe a ne na mě. Někteří hráči řeknou, že kasino zkusilo a vyřešilo jejich problém, což je také někdy dobře, protože možná ne všude by to tak bylo.

Určitě však pochopím, když tam už nepůjdete, aby se něco podobného nestalo.

Ať tak či onak, doufám, že se ti povede dobře. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý večer, cítím se PODVEZENÝ MegaPari, jsem zoufalý, už tři dny mi bezpečnostní oddělení kasina poskytuje směšná vysvětlení a žádá mě o další a další věci, abych mohl provést výběr. Vkládal jsem a vybíral jsem přes ASTROPAY měsíce a najednou tato možnost zmizela, řekli mi, abych vložil z jiné peněženky, dokud se ASTROPAY nevrátí. Založil jsem si účet v LEMON, vložil jsem 4000 $ a vše bylo v pořádku, když jsem chtěl vybrat všechen zůstatek, který jsem měl, začali s výmluvami, mám pocit, že mě PODVÁDĚJÍ. Byl jsem schopen vybrat pouze 4000 $, které jsem vložil prostřednictvím LEMON. Mám uvnitř 500 000, které mě drží a žádají mě o neobvyklá data a výběry nikdy neumožňují. Prosím, pomozte mi. Potřebuji nutně peníze a mám pocit, že se jedná o PODVOD. Věřím, že mi můžete pomoci. Miliony díky. Vše nejlepší!

Automaticky přeloženo:
aliciacorp21
před 6 měsíci

Vlastně vidím, že jste již podali stížnost 👈, kde od vás náš tým potřebuje aktualizaci. Kdykoli je to možné, použijte odkaz výše 👆, abyste jim poskytli nějaké odpovědi týkající se tohoto problému.

Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Jaký byl důvod, proč vám kasino poskytlo, když vám umožnilo vybrat pouze vložené peníze?

Opravdu doufám, že vám náš tým bude schopen pomoci.🤞

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, chci nechat svou stížnost, protože jsem vložil 30 dolarů na megapari a vyhrál 60 a nenechají mě vybrat výhody, ID mého účtu je: 768194549 a nikdy mě nepožádali o ověření, unavovalo mě odesílání e-maily na bezpečnostní gmail megapari a oni to neudělali Jsou odpovědi, které mi dávají zvraty a unavují mě, dělám všechno možné a sotva mám čas na práci a takhle mi kradou peníze. Jaká hrozná služba, pokud je to kasino, ukažte jejich tvář a vraťte mi peníze.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ukázal jsem se před pár dny, vložil jsem 30 usdt a dokázal jsem je zdvojnásobit na 60 usdt a nedovolí mi výběr opustit toto kasino, protože jsou podvodníci, moje ID je: 768194549 je to škoda, protože je to dobré kasino, ale zadržují vám peníze a nenechají vás vybrat, nemohl jsem provést KYC, protože to neověřují, poslal jsem +10 e-mailů a žádný z nich neodpověděl přesně, někteří PODVODNÍCI jim poslali fotografie občanského průkazu a nic, jsem velmi unavený, jediné co hledám je vybrat těch 60 usdt, které bohužel mám

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Romi byl odstraněn
před 6 měsíci

ZADRŽÍ VAŠE PENÍZE A NENECHAJÍ VÁS VYBRAT

Ukázal jsem se před několika dny, zadal jsem 30 USD a dokázal jsem je zdvojnásobit na 60 USD a nedovolí mi provést výběr, abych opustil toto kasino, protože jsou podvodníci. Moje ID je: 768194549. Je to škoda, protože je to dobré kasino, ale zadržují vám peníze a nenechají vás vybrat, nemohl jsem udělat KYC, protože to neověřují, poslal jsem +10 e-mailů a žádný z nich reagovali přesně, někteří PODVODNÍCI jim poslali fotky mého průkazu a nic, jsem velmi unavený, jediné, co hledám, je vybrat těch 60 usdt, které bohužel mám


MEGAPARI CASINO

Upravil Romi před 6 měsíci
Důvod: Odkaz byl pasivní.
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

file TEĎ SE UKÁZALO, ŽE VÁM NEUMOŽŇUJÍ VYBRAT VÝHRY, KTERÉ VÁS NOUTI VSÁZET KOMPLET, ABY SI MOHLO VYBRAT

Automaticky přeloženo:
ivansis1234
před 6 měsíci

Ahoj. Je nám líto, že jste se ocitli v této situaci. Ve vaší stížnosti , kterou jste již podal, vidím, že tam máte i odpověď od zástupce kasina. Takže je to vlastně opravdu pozitivní věc a doufejme, že problém vyřeší co nejdříve, jak řekli. Zkuste nyní spolupracovat s kasinem, a pokud se vyskytnou další problémy, náš tým pro stížnosti bude připraven zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj všichni, řeknu vám o své zkušenosti s Megapari.com.

Při hře „Ruleta Del Sol" od Ezugiho v kasinu Megapari.com jsem vsadil na třetí tucet, kde bylo vsazeno číslo 25 s celkovou částkou 937,50 argentinských pesos, ukázalo se, že se míč otočí a dopadne na 25, ale na herní obrazovce označí číslo 2. Hráči si uvědomí chybu a v reakci na stížnost dealer řekne, že zavolá supervizorovi, aby zjistil, že míč byl na 25 a podle slov dealera je chyba hlášena všem hráčům. poskytovatelé her. Megapari říká, že moje sázka nebyla vítězná a lidé na ruletě del sol mi řekli, že nahlásili chybu. Nevím, jak mohu požádat o vyplacení sázky. Mám videa, kde je slyšet dealera, jak mi říká, že chybu nahlásil v tomto kole hry. Doufám, že mi pomůžete zahájit nárok někde, kde můžete působit jako prostředník.

Automaticky přeloženo:
gustavomatiasvasquez
před 6 měsíci

Dobrý den, mohu se zeptat, zda ve vaší situaci máte také tuto sázku ve své historii sázek? Je dobře, že jsi natočil videa, ale je také vidět, jak míček trefuje číslo 25? Když tedy uznali, že došlo k chybě a že to prošetří, proč byla vaše sázka zaznamenána jako prohraná, zkusili jste se zeptat kasina?

Pokud si však myslíte, že na podání stížnosti máte, můžete tak učinit zde na tomto odkazu.

Stačí kliknout sem. ⬅️

Uvidíme, co tým zjistí a kam to všechno povede.

Zkusíš to?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

V historii sázek se jako vítěz objevuje 2, teoreticky Ezugi nahlásil chybu Megapari. Jdu se znovu podívat do historie, jestli něco nezměním. Nevím, komu si stěžovat a jak to udělat. Pravdou je, že míček přistane na 25, ale systém ukazuje 2.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky