DomůFórumKasinaMegapari Casino - všeobecná diskuze

Megapari Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od Magda
|
18 604 zobrazení 121 odpovědí |
|
1...3 4 5...7
SunsetGaze
před rokem

existuje týdenní fixní % sportovních sázek cs, ale možná 2-3 % idk přesně.

také jsou některé body, které někdy mám a někdy ne .. můžete je použít na některé živé hry nebo sportovní sázení, pokud je převedete na vstupenky/promokódy za skutečné peníze. nejsou skutečně vysvětleny a nevím, jak je mohu získat

v podstatě jejich aplikace je f 300 oblastí a věci, u kterých vlastně nemůžete vědět, co je co, existuje tolik věcí

ale tento cs mě trápí od té doby, co jsem narazil na max

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Inferno
před rokem

Nechal bych to jako negativní recenzi, což snižuje jejich hodnocení (a to je to jediné, na čem jim záleží)


Automaticky přeloženo:
Inferno
před rokem

Vážený hráč,

Omlouváme se za neuspokojivý výkon našeho cashback systému v tuto chvíli. Máte pravdu, že jak postupujete v úrovních, společnost by vám měla nabízet ještě více výhod. Nedávno jsem mluvil s VIP oddělením a ujistili mě, že systém bude brzy aktualizován. Současný systém je závislý na výši sázek a má relativně nízké procento pro krátká herní období. Poskytněte nám prosím své ID účtu a my prozkoumáme způsoby, jak zlepšit váš herní zážitek s MegaPari.

Automaticky přeloženo:
Azotecasino
před rokem

Ahoj

Omlouváme se, pokud naše úsilí zanechalo hořkou pachuť. Není však přesné říci, že hodnocení je to jediné, na čem záleží. V MegaPari, na rozdíl od mnoha jiných kasin, máme specializované oddělení speciálně vytvořené pro sledování sentimentu zákazníků a řešení jakýchkoli problémů. Pokud jste náš stávající zákazník a máte s platformou nějaké potíže, neváhejte nás kontaktovat customer.claims@megapari.com . Jsme tu, abychom řešili jakékoli obavy a poskytli pomoc.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Otevřel jsem případ, ale chci sem také přidat problém, který se snažím vyřešit.

Problémy s výběrem přes SEPA. Včera jsem si mohl vybrat peníze, ale dnes mi to bylo nejprve zamítnuto a vím, že i tato možnost zmizela. To má daleko k kvalitě, kterou očekáváte od důvěryhodného webu.

Pomoc z jejich strany se zdá špatná. Vždy stejná odpověď a neřešení toho, co se děje.

Opravdu doufám, že svůj problém vyřeším správně, protože všechno, co jsem hrál, bylo legitimní. Vklad přes bankovní účet a pokus o výběr.

Doufám, že CG pomůže a také od Megapari přestanou skrývat své metody stažení a zacházet tak, jak mají.

Automaticky přeloženo:
goofysandy
před rokem

Ahoj.

Vážený goofysandy, omlouváme se za potíže s výběry prostřednictvím SEPA.


Faktem je, že na tomto platebním systému probíhaly preventivní práce v období od 29.10.2023 do 31.10.2023. Z tohoto důvodu byl tento platební systém jako možnost výběru prostředků deaktivován.

V tuto chvíli je funkčnost platebního agenta plně obnovena a funguje normálně.

Chápeme, jak frustrující může být neočekávaná ztráta vašeho platebního systému. Jedná se však o vynucený postup nezbytný pro zajištění stabilního a bezpečného provozu odběrového systému.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Otevřel jsem případ, ale chci sem také přidat problém, který se snažím vyřešit.

Problémy s výběrem přes SEPA. Včera jsem si mohl vybrat peníze, ale dnes mi to bylo nejprve zamítnuto a vím, že i tato možnost zmizela. To má daleko k kvalitě, kterou očekáváte od důvěryhodného webu.

Pomoc z jejich strany se zdá špatná. Vždy stejná odpověď a neřešení toho, co se děje.

Opravdu doufám, že svůj problém vyřeším správně, protože všechno, co jsem hrál, bylo legitimní. Vklad přes bankovní účet a pokus o výběr.

Doufám, že CG pomůže a také od Megapari přestanou skrývat své metody stažení a zacházet tak, jak mají.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, začnu tím, že jsem viděl, že zástupce kasina vám odpověděl ohledně vašeho problému s výběrem. Zdá se tedy, že došlo k výpadku této platební metody.

Zadali jste znovu výběr? Bylo by hezké počkat, protože jste řekl, že jste peníze dostali bez problémů, a být trochu trpělivý. Pokud se v příštích dnech vyskytnou další problémy, můžete svou stížnost, kterou jste podali, aktualizovat. Přeji vám hodně štěstí při výběru. ☘️😊

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jsem rád, že hodnocení, které CG dává Megapari, hodně kleslo. Konečně si uvědomují, že jde o pirátské kasino s praktikami, které nejsou nelegální, ale jsou strašidelné (například dočasné odstranění metod výběru, abyste byli v pokušení pokračovat ve hře a nakonec prohráli, uzavření účtu bez důvodu atd.)

Doufejme, že uživatelé také zanechají své zkušenosti v konkrétních recenzích kasina.

Automaticky přeloženo:
Azotecasino
před rokem

Ahoj, předpokládám, že když jsi popsal tyto věci, měl jsi tady problém, mám pravdu? Někdy mohou být věci jako eliminace platební metody způsobeny technickými problémy, které nejsou vinou kasina. Nemyslím si, že by to musela být ta stinná věc. Pokud se vám však něco stalo, klidně se podělte.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Stalo se mi to třikrát, zkoušel jsem vybírat přes SEPA převod a nebyl dostupný a nakonec jsem o vše přišel. Nejsou to specifické problémy každých mnoho měsíců. To jsou problémy každé tři nebo čtyři dny (mám bohaté zkušenosti v kasinech a nikdy jsem nic takového neviděl).

Omezují se na to, že odpovídají automatickou zprávou a říkají, že „toto nejsou standardy kvality, které ve své firmě chtějí" a že udělají vše pro to, aby to vyřešili, ale je to lež.

V tomto kasinu už NIKDY nebudu hrát.

Automaticky přeloženo:
Azotecasino
před rokem

Chápu, proč máte takový postoj ke kasinu, když se vám to stalo 3x. Rád bych vám však řekl, že pokud se něco takového v kasinu stane znovu, můžete nás kontaktovat a podat nám stížnost, což by mohlo pomoci. Je to zdarma, takže si vždycky říkám, že to v podobných situacích stojí za vyzkoušení.

Je mi však líto, že jste nakonec o své peníze přišli a s případem se nedalo nic dělat. Příště budete vědět, že nás můžete zkusit kontaktovat. Doufejme, že to nebude nutné a budete mít dobré zkušenosti. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj.

Zastavuji se na fóru, abych se vyjádřil ke své hrozné zkušenosti s megapari.


Mám „nevyřešený" spor, ve kterém se mnou souhlasí guru kasina a který má hodnotu 3000 eur po dobu delší než 9 měsíců.

Megapari znovu otevřel spor a po VELKÉM VYJEDNÁVÁNÍ (chtěl jsem 2000 a oni nabídli jen 1500) trval zástupce Megapari 1. února s nabídkou 1500 eur (a požádal mě, abych si to pár dní rozmyslel) . Dne 5. přijímám nabídku a jeho odpověď je, že nyní je nabídka 1000 eur.

Je to ostudné. Vážnost tohoto kasina je jasná. Podle mého názoru je hodnocení kasinového guru příliš štědré.

file

Automaticky přeloženo:
juliobit8
před 10 měsíci

Dobrý den, četl jsem i Vaši stížnost a viděl jsem, že jste se přece jen s kasinem nedohodli. Chápu to, protože ani já bych nechtěl polovinu toho, co mi skutečně dlužím. Zvlášť když první nabídka byla zpočátku jiná a když jste na ni kývli, změnila se na menší částku.

Kasino za to však dostalo černé body a ovlivnilo to jeho index bezpečnosti . Jelikož má ale kasino jen 2 nevyřízené stížnosti, nemůžete čekat, že bude mít najednou úplně nízký index bezpečnosti. Takže si nemyslím, že by to bylo nějak nespravedlivé.

Každopádně děkujeme za sdílení na fóru a možná bude chtít kasino někdy v budoucnu znovu otevřít vaši stížnost a doufejme, že dostanete vše, co dlužíte.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

MEGAPARI CASINO---------Dobré ráno, hraji vícenásobný fotbalový zápas a skládá se ze 7 zápasů, přičemž každý z nich má stanovené kurzy a pokud je zápas odložen, berou se v úvahu zbývající kurzy na zbývající zápasy . Místo toho mi na vašem webu bezdůvodně ukradli peníze, když mi zaplatili násobek, který zadrželi, aniž by mi to vysvětlili, konzultoval jsem jejich chat (i když je to často zbytečné, kromě toho, že vás zadrželi i 20 -30 minut) mi bez vysvětlování řekli, že takhle je to v pohodě. V další recenzi ve stejný den vysvětlím ještě horší věc, než je tato:

Navíc, včera, když jsem hrál vaši ruletu, stalo se něco opravdu neuvěřitelného, poté, co moje sázka byla vítězná o částku 34,20 EUR a pravidelně ji vyplácel váš systém, po několika minutách stejná částka, tj. 34,20 EUR, zmizela z stůl. z mého rozpočtu. Požádal jsem o vysvětlení v chatu a bylo mi pohrdavě řečeno, že je vše v pořádku, jak to je. neuvěřitelné! NEUVĚŘITELNÝ! ZDE MAJÍ SYSTÉM, KTERÝ JAKO ZLODĚJI ŘEKNE MÁLO, KDE VÁM PŘIPOJÍ ZA HERNÍ VÝHRU, ALE ZÁROVEŇ MAJÍ ZPŮSOB, JAK ZRUŠIT STEJNOU VÝHRU, ABY VÁM POSKYTLI VYSVĚTLENÍ. Požádal jsem o vysvětlení i pro toto a odpověděli, že je vše v pořádku. Neuvěřitelný. Nehrajte na této stránce, ukradnou vám peníze a nevyplatí vaše výhry. Mohu vše dokázat nejen slovy, jako jsem to udělal s nimi. nehraj si tady!!!!

Automaticky přeloženo:
Anonymized517
před 10 měsíci

Dobrý den, je mi líto, že slyším o vašem problému v kasinu. Chápu však, že jste mohli otevřít stížnost , což je podle mě dobrý krok, pokud máte pocit, že jste neudělali nic špatného a kasino vám nemůže vysvětlit a poskytnout relevantní důvod, proč vaše peníze zmizely.

Co se týče samotné rulety a 34€, máte tuto sázku ve své herní historii, kde by se ukázalo, že jste vyhráli? Pokud ano, myslím, že by to byl dobrý důkaz.

Samozřejmě, protože podpora vám dávala stále dokola stejnou odpověď, která v podstatě nic moc neříkala, budeme muset počkat a uvidíme, co náš tým zjistí a kam se dostane.

Doufám, že vše bude spravedlivě vyřešeno a pokud budete mít nějaké další informace, neváhejte se nám ozvat. Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, chtěl jsem vás informovat, že stránka kasina megapari, která si uvědomuje chybu, vrátila částku, o kterou jsem zpochybnil. Proto děkuji za Váš zájem, považuji věc za uzavřenou. Děkuji a zdravím.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Anonymized517
před 9 měsíci

No jsem rád, že to takhle dopadlo a kasino uznalo, že došlo k omylu. Vyřešil jsi to celkem rychle.

Mohl bych vás však požádat, abyste Kristině ve své stížnosti napsal i tuto skutečnost, aby ji mohla uzavřít?

Také budete pokračovat v hraní v kasinu?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj, myslím, že Kristina už ví, jak to dopadlo. Dále, abych odpověděl na vaši otázku, musím vám položit otázku: "hráli byste na webu, kde mizí peníze?" Souhlasím, že mi to vrátili, ale není to chyba, peníze jsou pryč a kdybych si toho nevšiml a mohl dokázat něco, co jsem neměl udělat, nemyslím si, že by mi to vrátili jim. Strávil jsem hodiny chatováním, abych přinesl nespočet důkazů. Připadá mi to přinejmenším ostudné a nemyslím si, že je to chyba.

Automaticky přeloženo:
Anonymized517
před 9 měsíci

Myslím, že vás ještě požádá, abyste potvrdili, že jste peníze obdrželi, takže si myslím, že by bylo hezké to napsat.

Pokud jde o druhou část vašeho příspěvku, řekl bych, že máte pravdu. Osobně bych byl asi taky na plot a už bych tady nehrál, ale to byla otázka na tebe a ne na mě. Někteří hráči řeknou, že kasino zkusilo a vyřešilo jejich problém, což je také někdy dobře, protože možná ne všude by to tak bylo.

Určitě však pochopím, když tam už nepůjdete, aby se něco podobného nestalo.

Ať tak či onak, doufám, že se ti povede dobře. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý večer, cítím se PODVEZENÝ MegaPari, jsem zoufalý, už tři dny mi bezpečnostní oddělení kasina poskytuje směšná vysvětlení a žádá mě o další a další věci, abych mohl provést výběr. Vkládal jsem a vybíral jsem přes ASTROPAY měsíce a najednou tato možnost zmizela, řekli mi, abych vložil z jiné peněženky, dokud se ASTROPAY nevrátí. Založil jsem si účet v LEMON, vložil jsem 4000 $ a vše bylo v pořádku, když jsem chtěl vybrat všechen zůstatek, který jsem měl, začali s výmluvami, mám pocit, že mě PODVÁDĚJÍ. Byl jsem schopen vybrat pouze 4000 $, které jsem vložil prostřednictvím LEMON. Mám uvnitř 500 000, které mě drží a žádají mě o neobvyklá data a výběry nikdy neumožňují. Prosím, pomozte mi. Potřebuji nutně peníze a mám pocit, že se jedná o PODVOD. Věřím, že mi můžete pomoci. Miliony díky. Vše nejlepší!

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky