Ahoj.
Nedávno jsem měl spor o zodpovědné hraní s Megapari, kde se mnou Casino Guru zprostředkovalo a souhlasilo.
Kasino rozhodnutí zprostředkovatele neakceptovalo, protože jeho hodnocení bylo sníženo na „pochybnou pověst".
Pouhé dva dny po snížení ocenění se objevil nový spor o zodpovědné hazardní hry, ve kterém kasino vyžadovalo od hráče potvrzení, že jde na terapii, aby mohl uzavřít svůj účet.
Nakonec hráč prohlásí, že již certifikát odeslal, a spor uzavře s vysvětlením, že mu dali sázky zdarma a že problém je nyní vyřešen. (Ano, sázky zdarma pro problémového hráče, který chce uzavřít svůj účet)
Touto stížností kasino obnoví svou předchozí pověst.
MYSLÍM TO HNED A PODEZŘELÉ.
Podle mého názoru kasino hraje se stížnostmi a falešnými recenzemi (četl jsem jiné vlákno, ve kterém odměňovalo dobré hodnocení), aby manipulovalo se svým hodnocením.
Hello.
I recently had a responsible gaming related dispute with Megapari where Casino Guru mediated and agreed with me.
The casino did not accept the mediator's decision because its rating was reduced to "questionable reputation".
Only two days after the valuation was lowered, a new responsible gambling dispute appeared, in which the Casino required a certificate from the player to prove that he was going to therapy in order to close his account.
Finally, the player states that he has already sent the certificate and closes the dispute explaining that they gave him freebets and that the problem is now resolved. (Yes, freebets to a problem player who wants to close his account)
With this complaint the casino recovers its previous reputation.
I THINK IT SHAMEFUL AND SUSPICIOUS.
In my opinion, the casino plays with complaints and false reviews (I have read another thread in which it rewarded good ratings) to manipulate its rating.
Hola.
Recientemente tuve una disputa relacionada con el juego responsable con Megapari en la que medió Casino Guru dándome la razón.
El casino no aceptó la decisión del mediador por que se redujo su valoración a " reputación cuestionable".
Solo dos días después de que se bajara la valoración aparece una nueva disputa por juego responsable, en la que el Casino exige un certificado al jugador para que acredite que está yendo a terapia para poder así cerrar su cuenta.
Finalmente, el jugador afirma que ya envió el certificado y cierra la disputa explicando que le regalaron freebets y que ya está resuelto el problema. ( Sí, freebets a un jugador con problemas que quiere cerrar su cuenta)
Con esta queja el casino recupera su anterior reputación.
ME PARECE VERGONZOSO Y SOSPECHOSO.
En mi opinión el casino juega con quejas y reseñas falsas ( he leído otro hilo en el que premiaba las buenas valoraciones) para manipular su valoración.
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