Dovolte mi, abych sem na chvíli vstoupil.
Z mého pohledu jako správce musím objasnit několik věcí.
Pokud jste ochotni to zkusit, není problém si najít čas a vysvětlit, co se stalo.
Proto jsem tuto část vašeho příspěvku shledal přinejlepším nevhodnou:
"Každý případ je jiný a z rychlého přehledu na fórech nemůžeme získat jasnou představu o tom, co se stalo ."
Takže to udělám pro dobro všech:
Citace ze stížnosti - volně dostupná zde :
"Bohužel tým kasina zůstává přesvědčen, že nejste problémový hráč na základě svého chování poté, co jste je informovali o svém problému. Nevěří, že by problémový hráč pokračoval s vklady, výběry a diskutoval o bonusech."
Tým casino.guru se však domnívá, že proces sebevyloučení problémových hráčů v kasinu Megapari je nedostatečný. Když jste informovali tým kasina o svém problému s hazardními hrami, měli by váš účet co nejdříve uzavřít. Přiznat a informovat někoho o takovém problému je těžký krok a nemělo by se to hodnotit. Domníváme se, že pouhé poskytnutí informací postačí.
Navíc, když se diskutovalo o opožděném sebevyloučení a mnoha ztrátách, zástupce kasina vás povzbudil ke hře a nabídl vám bonus, což naznačuje, že jejich procesy určitě potřebují zlepšení.
Na základě výše uvedených informací se domnívám, že váš problém je oprávněný, protože kasino mohlo situaci vyřešit lépe . Bohužel tým kasina náš názor nesdílí a jejich rozhodnutí je konečné. Proto případ uzavírám jako „nevyřešený". Případně můžete podat oficiální stížnost u licenčního úřadu kasina. Rád vám s tím pomohu; kontaktujte mě prosím na níže uvedené e-mailové adrese. Vezměte prosím na vědomí, že tato stížnost ovlivní jejich pověst na našem webu."
Když to vezmeme v úvahu, je přinejlepším neprofesionální říkat:
"Jak víte, tým CG je nestranný tým a na základě vaší stížnosti snížil hodnocení MegaPari . Vím, že jste na tom trval ." nebo "Teď, když je vaše stížnost uzavřena, je rušivé pro ostatní hráče přijímat vaše komentáře."
Pokud chcete věci zlepšit, požádejte o opětovné otevření stížnosti a poté ji spravedlivě vyřešte.
Všichni hráči mohou svobodně mluvit o svém názoru a zkušenostech – což je přesně tento případ. Nejste tu od toho, abyste „radili" hráčům v tomto tématu. Mějte to prosím na paměti.
Opravdu doufám, že se zamyslíte nad významem mých slov. Máme na mysli pouze cíl udržet toto místo neutrální a otevřené pro všechny.
Měj se dobře.
Allow me to step here for a moment.
There are several points I must clear up from my point of view as an admin.
If you are willing to try, there is no problem to take the time to explain what has happened.
Hence I found this part of your post inappropriate, at best:
"Every case is different, and we cannot get a clear picture of what happened from a quick review on the forums. "
So, I'll do that for the sake of all:
Quoting from the complaint - freely available here:
"Regrettably, the casino team remains convinced that you are not a problem gambler based on your behavior after you informed them about your issue. They do not believe that a problem gambler would continue with deposits, withdrawals, and discuss bonuses.
However, the casino.guru team believes that the self-exclusion process for problem gamblers in Megapari casino is insufficient. When you informed the casino team about your gambling problem, they should have closed your account as soon as possible. Acknowledging and informing someone about such an issue is a difficult step, and it should not be evaluated. We believe that simply providing the information is enough.
Moreover, when there was a discussion about delayed self-exclusion and many losses, the casino representative encouraged you to play and offered you a bonus, indicating that their processes certainly need improvement.
Based on the above information, I believe your issue is justified, as the casino could have handled the situation better. Unfortunately, the casino team does not share our opinion, and their decision is final. Therefore, I am closing the case as 'unresolved.' Alternatively, you can file an official complaint with the licensing authority of the casino. I am happy to assist you with this; please reach me at the email address below. Please note that this complaint will affect their reputation on our website."
Taking this into consideration, it is unprofessional at best to say:
"As you know, the CG team is an impartial team, and they lowered the MegaPari rating as a result of your complaint. I know you insisted on it." or "Now that your complaint is closed, it is distracting for other players to receive your comments."
If you want o make things better, ask the complaint to be reopened and then resolve it fairly.
All players are free to speak up about their opinion and experiences - which is exactly this case. You are not here to "advice" players on this subject. Please keep that in mind.
I really hope you will think about the meaning of my words. We only mean aim to keep this place neutral and open for all.
Stay well.
Automaticky přeloženo: