FórumKasinaMegapari Casino - všeobecná diskuze

Megapari Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Magda
|
15736 zobrazení 108 odpovědí |
|
1 2 3...6
fabriziogonini
před rokem

Ahoj.

Je mi líto, že se ztratila rovnováha. Chci jen dodat, že jsem váš příspěvek přesunul do tohoto "oficiálního" vlákna kasina jednoduše proto, že před měsícem registrovaný zástupce kasina odpověděl jinému hráči. Tak jsem si řekl – je tu šance, že bys taky mohl dostat odpověď.

Zatím děkujeme, že jste se s námi podělili o zkušenosti.

Automaticky přeloženo:
fabriziogonini
před rokem

Toto kasino je ostuda. Doufejme, že lidé, kteří měli zkušenosti jako my, to nechají reflektovat v recenzích, aby kasino získalo pověst, jakou si zaslouží, a odvrátilo ostatní hráče.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Děkuji

Automaticky přeloženo:
fabriziogonini
před rokem

Dobrý den, Fabrizio! Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Pro nás je důležité, aby hráči měli z hazardu u nás jen pozitivní dojem.

V současné době vidím, že na vašem účtu nejsou žádné prostředky, a také jste se rozhodli svůj účet uzavřít. Pokud však máte nějaké další dotazy, neváhejte se na mě obrátit a já vám rád pomohu.



Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Anonymized450
před rokem

Být vámi, uvedl bych stížnost do příslušné sekce a odpovídající negativní hodnocení v hodnocení kasina (jsou to vaše jediné zbraně).


Hodně štěstí s tímto mafiánským kasinem

Automaticky přeloženo:
Anonymized450
před rokem

Velice líto.

Myslím, že CasinoGuru je příliš štědré v hodnocení tohoto zneužívajícího kasina.

Výběry jsou zpožděny, takže nakonec přijdete o peníze, způsoby výběru zmizí, uzavření účtu hráčům s problémy trvá týdny atd.

Měli by hráče více chránit.


Hodně štěstí Sergio.

Automaticky přeloženo:
Anonymized450
před rokem

Ahoj! Hluboce se omlouváme za nesplnění vašich očekávání. Chápeme, že toto není úroveň kvality, o kterou usilujeme. Abychom vám mohli dále pomoci a poskytnout vám více informací, poskytněte nám laskavě číslo svého účtu. Tyto informace naleznete po kliknutí na tlačítko „Můj účet" umístěné v pravém horním rohu naší webové stránky.

Automaticky přeloženo:
Megapari Casino
před rokem

Toto je standardní odpověď na všechny problémy.

Chcete, aby si lidé mysleli, že vás zajímají problémy hráčů, ale pak neuděláte nic.

Určitě vás již kontaktovali ohledně tohoto problému prostřednictvím webu a vy jste to ignorovali a teď, když je to zveřejněno, předstíráte, že vás to zajímá

Automaticky přeloženo:
juliobit8
před rokem

Ahoj Julio,

Jsem zástupcem oddělení správy reputace MegaPari. Všiml jsem si vašich četných zpráv tu a tam na fóru.

Vzpomínám si, že jste podal stížnost týkající se refundace vašich ztrát. Přestože jsme vám ve vašem případě nemohli vrátit peníze, mohli jste kontaktovat tým CG a spolehnout se na jejich rozhodnutí. Jak víte, tým CG je nestranný tým a na základě vaší stížnosti snížil hodnocení MegaPari. Vím, že jsi na tom trval.

Nyní, když je vaše stížnost uzavřena, je pro ostatní hráče rušivé přijímat vaše komentáře. Každý případ je jiný a z rychlého přehledu na fórech nemůžeme získat jasnou představu o tom, co se stalo. Naši manažeři dobré pověsti se zabývají každým případem a provádějí důkladné vyšetřování.

Laskavě vás žádám, abyste do vlákna nevnášeli paniku a nechali náš tým vyřešit případ.


PS Pokud byste chtěli pokračovat v rozhovoru se mnou nebo naším týmem, kontaktujte nás na customer.claims@megapari.com .

Automaticky přeloženo:
Megapari Casino
před rokem

Hraji již více než 15 let v nespočtu kasin. Na většině z nich jsem prohrál peníze a nikdy jsem si nestěžoval, předpokládám, že je to součást hry. Ale to, co dělá megapari, mi připadá ostudné. Četl jsem mnoho komentářů týkajících se vašeho postupu a považuji je za urážlivé.

Jelikož se jedná o fórum, mohu (a budu tak činit) vyjádřit svůj názor na toto kasino.

Vše nejlepší

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Julio,

Jsem zástupcem oddělení správy reputace MegaPari. Všiml jsem si vašich četných zpráv tu a tam na fóru.

Vzpomínám si, že jste podal stížnost týkající se refundace vašich ztrát. Přestože jsme vám ve vašem případě nemohli vrátit peníze, mohli jste kontaktovat tým CG a spolehnout se na jejich rozhodnutí. Jak víte, tým CG je nestranný tým a na základě vaší stížnosti snížil hodnocení MegaPari. Vím, že jsi na tom trval.

Nyní, když je vaše stížnost uzavřena, je pro ostatní hráče rušivé přijímat vaše komentáře. Každý případ je jiný a z rychlého přehledu na fórech nemůžeme získat jasnou představu o tom, co se stalo. Naši manažeři dobré pověsti se zabývají každým případem a provádějí důkladné vyšetřování.

Laskavě vás žádám, abyste do vlákna nevnášeli paniku a nechali náš tým vyřešit případ.


PS Pokud byste chtěli pokračovat v rozhovoru se mnou nebo naším týmem, kontaktujte nás na customer.claims@megapari.com .

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dovolte mi, abych sem na chvíli vstoupil.

Z mého pohledu jako správce musím objasnit několik věcí.

Pokud jste ochotni to zkusit, není problém si najít čas a vysvětlit, co se stalo.

Proto jsem tuto část vašeho příspěvku shledal přinejlepším nevhodnou:

"Každý případ je jiný a z rychlého přehledu na fórech nemůžeme získat jasnou představu o tom, co se stalo ."

Takže to udělám pro dobro všech:

Citace ze stížnosti - volně dostupná zde :

"Bohužel tým kasina zůstává přesvědčen, že nejste problémový hráč na základě svého chování poté, co jste je informovali o svém problému. Nevěří, že by problémový hráč pokračoval s vklady, výběry a diskutoval o bonusech."


Tým casino.guru se však domnívá, že proces sebevyloučení problémových hráčů v kasinu Megapari je nedostatečný. Když jste informovali tým kasina o svém problému s hazardními hrami, měli by váš účet co nejdříve uzavřít. Přiznat a informovat někoho o takovém problému je těžký krok a nemělo by se to hodnotit. Domníváme se, že pouhé poskytnutí informací postačí.

Navíc, když se diskutovalo o opožděném sebevyloučení a mnoha ztrátách, zástupce kasina vás povzbudil ke hře a nabídl vám bonus, což naznačuje, že jejich procesy určitě potřebují zlepšení.


Na základě výše uvedených informací se domnívám, že váš problém je oprávněný, protože kasino mohlo situaci vyřešit lépe . Bohužel tým kasina náš názor nesdílí a jejich rozhodnutí je konečné. Proto případ uzavírám jako „nevyřešený". Případně můžete podat oficiální stížnost u licenčního úřadu kasina. Rád vám s tím pomohu; kontaktujte mě prosím na níže uvedené e-mailové adrese. Vezměte prosím na vědomí, že tato stížnost ovlivní jejich pověst na našem webu."


Když to vezmeme v úvahu, je přinejlepším neprofesionální říkat:

"Jak víte, tým CG je nestranný tým a na základě vaší stížnosti snížil hodnocení MegaPari . Vím, že jste na tom trval ." nebo "Teď, když je vaše stížnost uzavřena, je rušivé pro ostatní hráče přijímat vaše komentáře."

Pokud chcete věci zlepšit, požádejte o opětovné otevření stížnosti a poté ji spravedlivě vyřešte.

Všichni hráči mohou svobodně mluvit o svém názoru a zkušenostech – což je přesně tento případ. Nejste tu od toho, abyste „radili" hráčům v tomto tématu. Mějte to prosím na paměti.

Opravdu doufám, že se zamyslíte nad významem mých slov. Máme na mysli pouze cíl udržet toto místo neutrální a otevřené pro všechny.

Měj se dobře.

Automaticky přeloženo:
Anonymized450
před rokem

Děkujeme za ID vašeho účtu. Prošetříme to a co nejdříve se vám ozveme. Mezitím vám doporučujeme, abyste své obavy přenesli na stránku stížností https://casino.guru/megapari-casino-player-is-unable-to-withdraw-his-winnings

Tým CG vám také položil několik otázek, které vám pomohou zpracovat stížnost. Mějme vyhrazený komunikační kanál a zapojme tým CG, protože jste již otevřeli stížnost.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj Radko! To bylo o Sergiově případu:

"Každý případ je jiný a z rychlého přehledu na fórech nemůžeme získat jasnou představu o tom, co se stalo."


Souhlasíme s vaším rozhodnutím. I když na to, co je v tomto případě „fér", máme různé názory. Zkontrolovali jsme Juliovu stížnost a učinili konečné rozhodnutí. Je k dispozici i ve stížnosti.

>Pokud chcete věci zlepšit, požádejte nás o opětovné otevření stížnosti a spravedlivé vyřešení.


Váš komentář je zaznamenán. Jen nechceme, aby byli hráči ovlivněni zkušenostmi jiných lidí, když jsou jejich stížnosti okamžitě vyřizovány.

Automaticky přeloženo:
Megapari Casino
před rokem

Právě k tomu slouží fórum, komentování zkušeností, které má vést ostatní hráče. Nejste z těch, kteří by cenzurovali.

V mém případě jsem vám poslal desítky zoufalých e-mailů s žádostí o pomoc, abyste mi uzavřeli účet a vysmáli se mi.

Zničil jsi mi život na ekonomické, rodinné, emocionální a pracovní úrovni. Myslím, že jsem si zasloužil právo vyjádřit o tobě svůj názor.



Automaticky přeloženo:
Megapari Casino
před rokem

Ahoj!

Děkujeme za vaši odezvu.

Na druhou stranu všechny podané stížnosti považujeme za dobrý zdroj informací, a proto vlastně všem hráčům doporučujeme, aby si je občas prohlédli. Učit se ze skutečných a pravdivých zkušeností druhých.

Všechny stížnosti jsou volně přístupné 24/7. Kromě vašeho přístupu chceme, aby byli hráči ovlivněni, pokud to znamená udržet je ve větším bezpečí.

Doufám, že chápete.

Automaticky přeloženo:
juliobit8
před rokem

Upozorňujeme, že se v žádném případě nejedná o cenzuru. Právě teď nám záleží na hráčích, konkrétně na řešení Sergiova problému. O tom byl náš komentář.

Automaticky přeloženo:
Megapari Casino
před rokem

No, jděte za Sergiem, pokud chcete vyřešit jeho případ, ne na můj komentář

Automaticky přeloženo:
Anonymized450
před rokem

Dobrý den, prosím, zůstaňte s námi v kontaktu v sekci reklamace. Vaše situace nás mrzí, požádal jsem několik oddělení o okamžitá opatření.

Automaticky přeloženo:
před rokem

file Ahoj někdo z megapari, pomozte mi s tím, astropay mi nikdy nevyplatila cashback a v tomto e-mailu dnes říkají, že vás musím kontaktovat, připojuji zachycení vašeho e-mailu a promo, které si nárokuji filefilefile

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj někdo z megapari, pomozte mi s tím, astropay mi nikdy nevyplatila cashback a v tomto e-mailu dnes říkají, že vás musím kontaktovat, připojuji zachycení vašeho e-mailu a promo, které si nárokuji filefilefile

Automaticky přeloženo:
1 2 3...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky