FórumKasinaMegapari Casino - všeobecná diskuze

Megapari Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Magda
|
12715 zobrazení 97 odpovědí |
|
12 3 4...6
Přidat příspěvek
Megapari Casino
před rokem

Ahoj!

Děkujeme za vaši odezvu.

Na druhou stranu všechny podané stížnosti považujeme za dobrý zdroj informací, a proto vlastně všem hráčům doporučujeme, aby si je občas prohlédli. Učit se ze skutečných a pravdivých zkušeností druhých.

Všechny stížnosti jsou volně přístupné 24/7. Kromě vašeho přístupu chceme, aby byli hráči ovlivněni, pokud to znamená udržet je ve větším bezpečí.

Doufám, že chápete.

Automaticky přeloženo:
juliobit8
před rokem

Upozorňujeme, že se v žádném případě nejedná o cenzuru. Právě teď nám záleží na hráčích, konkrétně na řešení Sergiova problému. O tom byl náš komentář.

Automaticky přeloženo:
Megapari Casino
před rokem

No, jděte za Sergiem, pokud chcete vyřešit jeho případ, ne na můj komentář

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized450 byl odstraněn
Anonymized450
před rokem

Dobrý den, prosím, zůstaňte s námi v kontaktu v sekci reklamace. Vaše situace nás mrzí, požádal jsem několik oddělení o okamžitá opatření.

Automaticky přeloženo:
před rokem

file Ahoj někdo z megapari, pomozte mi s tím, astropay mi nikdy nevyplatila cashback a v tomto e-mailu dnes říkají, že vás musím kontaktovat, připojuji zachycení vašeho e-mailu a promo, které si nárokuji filefilefile

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj někdo z megapari, pomozte mi s tím, astropay mi nikdy nevyplatila cashback a v tomto e-mailu dnes říkají, že vás musím kontaktovat, připojuji zachycení vašeho e-mailu a promo, které si nárokuji filefilefile

Automaticky přeloženo:
Anonymized450
před rokem

Ahoj,

Nejsem z Megapari Teamu, ale rád bych vás požádal o další podrobnosti. Můžeš prosím vysvětlit? Víte, že nemohu přečíst text zobrazený na snímku obrazovky 🙁.

Automaticky přeloženo:
Anonymized450
před rokem

Dobrý den, milý tým Sergio05 a Casino Guru.

Omlouvám se za zpoždění v odpovědi. Náš tým váš případ aktivně vyšetřuje a brzy poskytne řešení. Děkujeme vám za vaši trpělivost.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Megapari Casino
před rokem

Děkuji, napsal jsem sem, protože pracovníci podpory megapari jsou mizerní pomocí překladače, aby rozuměli španělštině

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Děkuji, megapari už tam odpověděli, uvidíme, jestli mi to vyřeší

Automaticky přeloženo:
Anonymized450
před rokem

Sledujeme proces řešení vašeho problému. Pokud máte nějaké dotazy, neváhejte se nás zeptat zde. Poskytněte také informace v textové podobě nebo na snímcích obrazovky s textem v angličtině. Pomůže to urychlit proces řešení vašeho problému.

Automaticky přeloženo:
Megapari Casino
před rokem

Omlouvám se, že vyrušuji – mohu vám doporučit Google Lens ? Občas mi to hodně pomůže.

Jen nápad, samozřejmě...


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne Megapari, používal jsem Mercapago pro vklady a výběry a možnost se již nezobrazuje, je to dočasné nebo trvalé???? Vždy dostávám zprávy o propagačních akcích, ale nikdy jsem se k nim nedostal, jak mohu???

Děkuji

Automaticky přeloženo:
mauloco
před rokem

Ahoj! Děkujeme, že jste nás kontaktovali. Potřebujeme více informací, abychom vás mohli informovat. Sdělte nám své ID hry

Nyní vám mohu říci, že platební metody mohou být skutečně nedostupné kvůli technickým potížím a regionálním omezením. Mohu vám poskytnout přesnější informace, pokud poskytnete své ID

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od mauloco byl odstraněn
Příspěvek od mauloco byl odstraněn
Megapari Casino
před rokem

id 627325501

Automaticky přeloženo:
mauloco
před rokem

Ahoj! Prostudoval jsem si informace týkající se vašeho dotazu a jsem připraven vám je poskytnout. Tato platební metoda byla skutečně deaktivována z důvodu technického problému. Ověřil jsem si na fakturačním oddělení, kdy bude tato platební metoda zahrnuta, zatím není přesné datum. Tato platební metoda se objeví ve vašem okně Výběr/Vklad, jakmile bude k dispozici. Mezitím vás laskavě žádáme, abyste ke hraní používali jinou platební metodu.

Pokud jde o vaši otázku ohledně akcí – nejnovější akce můžete vždy zkontrolovat na následujícím odkazu: https://megapari.com/bonus/rules

Máte-li jakékoli dotazy ohledně využívání bonusů, které hráčům zasíláme poštou, uveďte tyto informace ve své odpovědi a my vám rádi odpovíme a pomůžeme vám!

Automaticky přeloženo:
Anonymized450
před rokem

Milý Sergio, ahoj. Aktualizoval jsem informace týkající se vašeho dotazu.

Naše bezpečnostní oddělení provedlo manuální kontrolu hráčů zapojených do této promo akce, a jak se ukázalo, bohužel jste kontrolou neprošli a tato akce pro vás není dostupná.

Upozorňujeme, že to neznamená, že byl váš účet jakýmkoli způsobem pozastaven. Stále se budete moci účastnit dalších bonusových akcí a nadále využívat všech výhod naší platformy.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky