Ahoj, vím, že jsme o tvém případu již psali, takže bych to rád uložil na jedno místo, abychom neprobírali stejnou věc ve více vláknech.
Jozef ve vaší stížnosti uvedl, že kasino potřebuje trochu více času na interní komunikaci, takže samozřejmě budete muset být trpěliví, i když vím, že to pro vás není nejjednodušší úkol. Nebylo by to ani pro mě, ale bude to zatím to nejrozumnější, co můžete udělat. Přál bych si, aby byla dohoda uzavřena co nejdříve, ale takové případy jsou individuální a někdy hůře hodnotitelné.
Důležitá proto bude vaše chladná hlava.
Pevně věřím, že se to brzy vyřeší.
Hi, I know we've written about your case before, so I'd like to keep it in one place so we don't discuss the same thing in multiple threads.
Jozef said in your complaint that the casino needs a little more time for internal communication, so obviously you will need to be patient, although I know that is not the easiest task for you. It wouldn't be for me either, but it will be the most sensible thing you can do for now. I would like to see a deal done as soon as possible, but such cases are individual and sometimes harder to evaluate.
That's why your cool head will be important.
I firmly believe that this will be resolved shortly.
Automaticky přeloženo: