FórumKasinaMegapari Casino - všeobecná diskuze

Megapari Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 roky od Magda
|
15665 zobrazení 108 odpovědí |
|
1...5 6
Megapari Casino
před týdnem

Dobrý den, chtěl bych reklamovat převod, který jsem provedl bankovním převodem, provedl jsem to úspěšně a odeslal jsem formulář s dokladem o zaplacení, také je třeba poznamenat, že způsob platby, kterým jsem převedl zálohu, zmizel z nikde, uplyne mnoho hodin (připadá mi to divné, protože mi to nikdy netrvá tak dlouho) a oznámí mi, že moje žádost byla zamítnuta, náhodou vidím, že se znovu objevily způsoby platby a způsob platby, který jsem použil, znovu posílám formulář s dokladem a údaji, O 1 hodinu později mi znovu oznamují, že zamítli formulář žádosti, znovu z ničeho nic zmizel způsob vkladu, který jsem znovu použil (myslím, že chyba je v systému), kontaktoval jsem všechny formuláře podpory a řekli mi, ať počkám, dní čekám a nedostávám žádnou odpověď o tom, co se stalo s mými penězi. Nevrací peníze na můj bankovní účet nebo můj herní účet. Pravdou je, že jsem věřil megapari kasinu, nikdy se mi to nestalo, prosím potřebuji vaši pomoc, od té doby nejsem v klidu...Panebože..

Moje ID: 932575681

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
Nelson.U
před týdnem

Dobrý den, koukám, že se zřejmě nic nezměnilo a podali jste reklamaci případu. Je dobře, že máte i přepisy a důkazy, že peníze odešly v pořádku, takže si teď budeme muset počkat na kasino, jak se to všechno vyvine. Je to však složitý proces a často musí kasino zkoumat, co se stalo a kde peníze skončily. Věřím, že až zjistí více, dají vědět a vrátí peníze.

Pokud se něco změní, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Dobře, ve chvíli, kdy mi řeknou, ať čekám a čekám, každý den žádám podporu a čekám, až mi dají odpověď, poslal jsem peníze CBU, které mi dali v platebních metodách, převedl jsem peníze a teď mají to, prosím, megapari, dej mi upřímnou odpověď, mám všechny důkazy, pokud je potřebuješ.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Dobrý den, dobrý den, chci vás informovat, že můj problém byl vyřešen, po 4 dnech každodenního dotazování na podporu je vyřešen, nyní musím říci, že způsob platby, kterým jsem zadal peníze, již není k dispozici, což by byl „bankovní převod", vidím, že je k dispozici také způsob platby „Mercado Pago". Ale v každém případě uvidím, jak to stáhnout. Díky megapari

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
Nelson.U
před týdnem

Jsem moc rád, že se to vyřešilo. Pokud tedy chcete vybrat peníze a je to jediný způsob, jak to udělat, doporučoval bych kontaktovat kasino a podívat se, co vám řeknou.

Pokud se vyskytnou nějaké problémy, dejte jim vědět a uvidíme, co můžeme dělat.

Ať se ti daří. 🙂

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Obracím se na vás s žádostí o naléhavou pomoc, protože nemohu vybrat své prostředky a to ve mně vyvolává mnoho nejistoty. 6. listopadu 2024 jsem vložil S/1000 soles a vyhrál sázku. Při každém pokusu o výběr peněz se však objeví chyba, která mi brání dokončit proces.

Několikrát jsem se snažil tuto situaci vyřešit. Dokonce jsem provedl minimální dobití přes VISA a Mastercard, vsadil jsem tuto částku a znovu jsem se pokusil vybrat celý zůstatek, ale dodnes jsem se ke svým prostředkům nedostal.

Prosím, pomozte mi to okamžitě vyřešit, protože se obávám, že nebudu mít přístup ke svým penězům. Ocenil bych, kdybyste mi řekli, v čem je problém a jaké kroky musím udělat, abych výběr úspěšně dokončil.

Oceňuji vaši rychlou reakci a pomoc v této záležitosti.

Upřímně,

Samuel Richard Medina Paucar

Můj email je:

Automaticky přeloženo:
samuelmedpau
před týdnem

Ahoj, když se pokusíš vybrat peníze, jakou chybu ti to vyhodí, nebo co je překážkou? Když jste se pokusili vyřešit tento problém, kontaktovali jste kasino, jak byste měli postupovat? To je asi první věc, kterou bych udělal. Když říkáte, že jste vyhráli ze sázky, máte na mysli sportovní sázení nebo jste si také vybrali peníze z kasina?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Dobrý den, provedl jsem vklad způsobem, který není povolen pro výběr. Od 6. listopadu jsem nedostal své peníze. Zkoušel jsem všechny možné prostředky, ale stále mi to nejde. Včera jsem provedl výběr prostřednictvím YAPE ve výši 1198 PEN, ale hned poté tuto možnost výběru zakázali. Momentálně nevím, co bude s mými penězi, prosím o pomoc.

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
samuelmedpau
před týdnem

Nejlepší by bylo kontaktovat je a zeptat se, co dál. Aby vám v tom všem mohli poradit, protože pokud nemůžete odstoupit a vaše metoda tam není, pak bych od nich chtěl doporučení, protože by měli lépe vědět, co dělat v takové situaci.

Zkoušel jsi se jich zeptat?

Automaticky přeloženo:
1...5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky