DomůFórumKasinaMegapari Casino - všeobecná diskuze

Megapari Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 roky od Magda
|
18 706 zobrazení 121 odpovědí |
|
1...5 6 7
Megapari Casino
před měsícem

Dobrý den, chtěl bych reklamovat převod, který jsem provedl bankovním převodem, provedl jsem to úspěšně a odeslal jsem formulář s dokladem o zaplacení, také je třeba poznamenat, že způsob platby, kterým jsem převedl zálohu, zmizel z nikde, uplyne mnoho hodin (připadá mi to divné, protože mi to nikdy netrvá tak dlouho) a oznámí mi, že moje žádost byla zamítnuta, náhodou vidím, že se znovu objevily způsoby platby a způsob platby, který jsem použil, znovu posílám formulář s dokladem a údaji, O 1 hodinu později mi znovu oznamují, že zamítli formulář žádosti, znovu z ničeho nic zmizel způsob vkladu, který jsem znovu použil (myslím, že chyba je v systému), kontaktoval jsem všechny formuláře podpory a řekli mi, ať počkám, dní čekám a nedostávám žádnou odpověď o tom, co se stalo s mými penězi. Nevrací peníze na můj bankovní účet nebo můj herní účet. Pravdou je, že jsem věřil megapari kasinu, nikdy se mi to nestalo, prosím potřebuji vaši pomoc, od té doby nejsem v klidu...Panebože..

Moje ID: 932575681

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Nelson.U
před měsícem

Dobrý den, koukám, že se zřejmě nic nezměnilo a podali jste reklamaci případu. Je dobře, že máte i přepisy a důkazy, že peníze odešly v pořádku, takže si teď budeme muset počkat na kasino, jak se to všechno vyvine. Je to však složitý proces a často musí kasino zkoumat, co se stalo a kde peníze skončily. Věřím, že až zjistí více, dají vědět a vrátí peníze.

Pokud se něco změní, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Dobře, ve chvíli, kdy mi řeknou, ať čekám a čekám, každý den žádám podporu a čekám, až mi dají odpověď, poslal jsem peníze CBU, které mi dali v platebních metodách, převedl jsem peníze a teď mají to, prosím, megapari, dej mi upřímnou odpověď, mám všechny důkazy, pokud je potřebuješ.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Dobrý den, dobrý den, chci vás informovat, že můj problém byl vyřešen, po 4 dnech každodenního dotazování na podporu je vyřešen, nyní musím říci, že způsob platby, kterým jsem zadal peníze, již není k dispozici, což by byl „bankovní převod", vidím, že je k dispozici také způsob platby „Mercado Pago". Ale v každém případě uvidím, jak to stáhnout. Díky megapari

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Nelson.U
před měsícem

Jsem moc rád, že se to vyřešilo. Pokud tedy chcete vybrat peníze a je to jediný způsob, jak to udělat, doporučoval bych kontaktovat kasino a podívat se, co vám řeknou.

Pokud se vyskytnou nějaké problémy, dejte jim vědět a uvidíme, co můžeme dělat.

Ať se ti daří. 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Obracím se na vás s žádostí o naléhavou pomoc, protože nemohu vybrat své prostředky a to ve mně vyvolává mnoho nejistoty. 6. listopadu 2024 jsem vložil S/1000 soles a vyhrál sázku. Při každém pokusu o výběr peněz se však objeví chyba, která mi brání dokončit proces.

Několikrát jsem se snažil tuto situaci vyřešit. Dokonce jsem provedl minimální dobití přes VISA a Mastercard, vsadil jsem tuto částku a znovu jsem se pokusil vybrat celý zůstatek, ale dodnes jsem se ke svým prostředkům nedostal.

Prosím, pomozte mi to okamžitě vyřešit, protože se obávám, že nebudu mít přístup ke svým penězům. Ocenil bych, kdybyste mi řekli, v čem je problém a jaké kroky musím udělat, abych výběr úspěšně dokončil.

Oceňuji vaši rychlou reakci a pomoc v této záležitosti.

Upřímně,

Samuel Richard Medina Paucar

Můj email je:

Automaticky přeloženo:
samuelmedpau
před měsícem

Ahoj, když se pokusíš vybrat peníze, jakou chybu ti to vyhodí, nebo co je překážkou? Když jste se pokusili vyřešit tento problém, kontaktovali jste kasino, jak byste měli postupovat? To je asi první věc, kterou bych udělal. Když říkáte, že jste vyhráli ze sázky, máte na mysli sportovní sázení nebo jste si také vybrali peníze z kasina?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Dobrý den, provedl jsem vklad způsobem, který není povolen pro výběr. Od 6. listopadu jsem nedostal své peníze. Zkoušel jsem všechny možné prostředky, ale stále mi to nejde. Včera jsem provedl výběr prostřednictvím YAPE ve výši 1198 PEN, ale hned poté tuto možnost výběru zakázali. Momentálně nevím, co bude s mými penězi, prosím o pomoc.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
samuelmedpau
před měsícem

Nejlepší by bylo kontaktovat je a zeptat se, co dál. Aby vám v tom všem mohli poradit, protože pokud nemůžete odstoupit a vaše metoda tam není, pak bych od nich chtěl doporučení, protože by měli lépe vědět, co dělat v takové situaci.

Zkoušel jsi se jich zeptat?

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Dobrý den, jsou to tři dny, co se mi podařilo připsat své tokeny. Řekli mi, že analyzují můj případ. Prozíravá čekací doba na řešení uplynula. Přikládám IČO a doklad o transakci. filefile

Automaticky přeloženo:
Edua1982
před 4 týdny

Ahoj, rozumím tomu správně, že jste požádali o výběr a kasino to vyšetřuje a stále nemůžete vybrat? Nebo je to něco jiného? Jak dlouho celý proces trvá? Řekli vám k celému případu něco bližšího?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 týdny

Nemohu je přimět, aby mi připsali zpět to, co jsem vložil. Už jsou to 4 dny. Říkají mi, že to vyšetřují. filefilefile

Automaticky přeloženo:
Edua1982
před 3 týdny

Chápu, že pokud kasino celou situaci vyšetřuje, tak budete muset být samozřejmě trpěliví a pevně věřím, že své peníze nakonec dostanete. Řekli vám ještě něco kromě toho, že vyšetřují? Jak dlouho by to například mělo trvat?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

file To je to, co reagují pokaždé, když je kontaktuji. Už je to 5 dní.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Toto kasino popisuje pouze jedno slovo: Podvodníci, které jsem před více než rokem vyloučil a použil dvě karty k vkladu. Otevřel jsem si mnoho dalších účtů, kasino vás nechá hrát klidně až do okamžiku výběru, kdy vás požádají o doklady a zablokují vás, i po vkladu a ztrátě tisíců eur, v případě výhry nevyplatí výhru, ale ano ani nevrátíte vklady, pokud prohrajete. Jako by to nestačilo, nechali mě vkládat pokojně na mé jméno bez omezení a nemají nad vklady žádnou kontrolu.

naprosto nespolehlivá stránka pro lidi, kteří mají problémy se závislostí na hazardních hrách. Stále mám otevřený účet, o jehož uzavření jsem alespoň 20krát žádal a oni ho vždy nechali otevřený, i když vědí, že ho spravuji a jsem nutkavý hráč a sám se od nich vylučuji. Neexistující pomoc, vždy požádají, aby je kontaktovali e-mailem a pak reagují, předstírají, že se nic nestalo, a žádají o odhalení problému, jakmile jsou odhaleni, už vám neodpovídají. Čekal jsem na jejich odpověď na mou stížnost více než dva týdny a ani se neodvážili se mnou mluvit. Nehodný! Jediné kasino, které mi stále umožňuje hrát, protože je to pro ně výhodné. Podvod!

hrají si s mým jménem a mou závislostí, zničili mi život a vytvořili obrovské ekonomické potíže. Doufám, že se konečně rozhodnou mi to uhradit, abych mohl splatit škodu, kterou způsobili, a abych mohl znovu vybudovat svůj život

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

file To je to, co reagují pokaždé, když je kontaktuji. Už je to 5 dní.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

No, není to moc informativní, když je musíte kontaktovat každý den a oni nic nevědí. Asi by bylo lepší říct, že nevědí, kdy kontrola skončí a že vám to dají vědět emailem. Samozřejmě by to nemělo trvat příliš dlouho a kasinům dáváme 14 dní na vyplacení hráče. Chápu, že pokud dojde k vyšetřování, může to trvat déle, ale pokud vám do té doby nic relevantního neřeknou, pravděpodobně bych přistoupil k dalšímu kroku.

Budete se tedy muset obrnit trpělivostí a doufat, že vše nakonec dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Toto kasino popisuje pouze jedno slovo: Podvodníci, které jsem před více než rokem vyloučil a použil dvě karty k vkladu. Otevřel jsem si mnoho dalších účtů, kasino vás nechá hrát klidně až do okamžiku výběru, kdy vás požádají o doklady a zablokují vás, i po vkladu a ztrátě tisíců eur, v případě výhry nevyplatí výhru, ale ano ani nevrátíte vklady, pokud prohrajete. Jako by to nestačilo, nechali mě vkládat pokojně na mé jméno bez omezení a nemají nad vklady žádnou kontrolu.

naprosto nespolehlivá stránka pro lidi, kteří mají problémy se závislostí na hazardních hrách. Stále mám otevřený účet, o jehož uzavření jsem alespoň 20krát žádal a oni ho vždy nechali otevřený, i když vědí, že ho spravuji a jsem nutkavý hráč a sám se od nich vylučuji. Neexistující pomoc, vždy požádají, aby je kontaktovali e-mailem a pak reagují, předstírají, že se nic nestalo, a žádají o odhalení problému, jakmile jsou odhaleni, už vám neodpovídají. Čekal jsem na jejich odpověď na mou stížnost více než dva týdny a ani se neodvážili se mnou mluvit. Nehodný! Jediné kasino, které mi stále umožňuje hrát, protože je to pro ně výhodné. Podvod!

hrají si s mým jménem a mou závislostí, zničili mi život a vytvořili obrovské ekonomické potíže. Doufám, že se konečně rozhodnou mi to uhradit, abych mohl splatit škodu, kterou způsobili, a abych mohl znovu vybudovat svůj život

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Omlouvám se, pokud to popisujete takto.

Na druhou stranu se vám náš tým snaží asistovat a Kubo s kasinem komunikuje, takže se nemusíte bát, že když vám neodpoví, nic se neděje. Ve stížnosti jste viděli, že mu poslali e-mail. Jsou věci, které kasina s hráčem nechtějí nebo nemohou sdílet, takže budete muset počkat, jak se to vyvine.

Přeji vám spravedlivé řešení.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Kubo opět potvrdil nedostatek pozornosti kasina a mé právo na vrácení peněz, ale toto kasino opravdu není fér. Nadále neodpovídají a berou si čas, aniž by mi odpověděli.

vážnost 0!

Automaticky přeloženo:
schieralorenzo09
před 3 týdny

Ano, viděl jsem to. Nyní bude řada na kasinu, aby odpovědělo, takže jsem zvědavý, jakou odpověď dají. Sebevyloučení je velmi důležitý a někdy obtížný proces jak pro hráče, tak pro kasina, ale aby bylo efektivní, je třeba se podobným situacím vyvarovat.

Tak uvidíme, co řeknou.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od kyan972 byl odstraněn
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky