DomůFórumKasinaKasino Malina - všeobecná diskuze

Kasino Malina - všeobecná diskuze (strana 9)

 od anapaul5023
|
25 711 zobrazení 375 odpovědí |
|
1...8 9 10...19
lise2584

Byl jsem snížen na úroveň 1 a byl jsem na úrovni 3 haha ​​je pravda, že VIP manažer mě donutil zaplatit vše v částkách 800. Ale teď mám nové čekající výběry, abych byl přesný, a řekli mi, že na této úrovni nemohou urychlit platbu. Je to ohromující. Takže mám dalších 3500 € na výběr kdo ví kdy.

Automaticky přeloženo:

Po provedení mnoha vkladů byl můj účet bez varování uzavřen. Vysvětlení, které mi poskytli, bylo na základě správního rozhodnutí. Nenechali mě utratit žádné finanční prostředky ani bonusy a nic nevrátili.

Automaticky přeloženo:

Žádné jiné vysvětlení ohledně toho? 🤔

V tomto případě náš tým věc skutečně prošetří a dostane se k jádru problému.

Počkejte prosím, až se podívá na vaši stížnost a bude vás informovat o dalších krocích.

Automaticky přeloženo:
Romi

Romi, obávám se, že se stane totéž, co s kasinem Lamabet. Je to velmi výnosný manévr.

Automaticky přeloženo:
Curritokira

Odesláním stížnosti však nemáte co ztratit a doufejme, že to nebude tak, jak si nyní myslíte.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, mám problém s kasinem malina, vyhrál jsem 140 eur, ale čekám už 4 dny, poslal jsem stížnost, protože si myslím, že čtení recenzí bude trvat dlouho.

Automaticky přeloženo:
anto0909po

Hodně štěstí příteli

Automaticky přeloženo:
delayos

Nějaký nereprezentovatelný...hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
lise2584

Štěstí

Automaticky přeloženo:

Ahoj, mám problém s kasinem malina, vyhrál jsem 140 eur, ale čekám už 4 dny, poslal jsem stížnost, protože si myslím, že čtení recenzí bude trvat dlouho.

Automaticky přeloženo:

Je to váš první výběr v tomto kasinu?

Vidím vaši stížnost zde , kde vám Kristina vysvětlila, že nejsme schopni zasáhnout dříve, než uplyne 14denní lhůta.

Doufejme, že kasino výběr vyřeší a vy dostanete své peníze ještě předtím.

Posílejte všechny aktualizace, které odtamtud dostanete, samozřejmě.

Automaticky přeloženo:

Je to můj první výběr, ale četl jsem mnoho negativních recenzí na toto kasino, takže jsem otevřel stížnost předem, protože jsem si jistý, že věci budou trvat dlouho... pokud jde o ověření několikrát v chatu a také mám screenshoty mi řekli, že dokumenty nejsou potřeba ve skutečnosti nemám možnost na stránky nahrát dokumenty... je to již 5. den odstoupení a stále nebylo odstoupení ani schváleno, chat je znervózňující, říkají, že je vše v pořádku atd., ale já opakuji mám dojem, že nechtějí platit.

Automaticky přeloženo:
anto0909po

Dobrý den, nebojte se, výběr bude trvat dlouho, bude trvat asi 2-3 týdny, než obdržíte z webu požadovanou částku, já na tom byl stejně, jen prosím o vytrvalost a trpělivost a ne nebojte se, peníze dostanete, jen to bude trvat dlouho!!

Čekal jsem na 2 platby 800 eur skoro 4 týdny, ale nakonec jsem částku dostal a nepožadovali po mě žádné doklady pro výběr. Buďte trpěliví, můj drahý příteli, a doufám, že nám dáte vědět, až obdržíte odstoupení od smlouvy. Hezký den!

Automaticky přeloženo:

Čekám na částku 140 eur, tak doufám, že se časy o něco zkrátí, ale už nikdy nebudu hrát ani cent na této posrané stránce

Automaticky přeloženo:

Je to můj první výběr, ale četl jsem mnoho negativních recenzí na toto kasino, takže jsem otevřel stížnost předem, protože jsem si jistý, že věci budou trvat dlouho... pokud jde o ověření několikrát v chatu a také mám screenshoty mi řekli, že dokumenty nejsou potřeba ve skutečnosti nemám možnost na stránky nahrát dokumenty... je to již 5. den odstoupení a stále nebylo odstoupení ani schváleno, chat je znervózňující, říkají, že je vše v pořádku atd., ale já opakuji mám dojem, že nechtějí platit.

Automaticky přeloženo:

Když si přečtete, jakými zkušenostmi prošli ostatní hráči, uvidíte, že na peníze si ještě nějakou dobu počkáte.

Pokud nepotřebujete ověřovat svůj účet, nevadí.

Budeme muset být trpěliví a se všemi svátky, které se blíží, bych se připravil na to, že to bude delší.

Ale uvidíme, jak to půjde a až uplyne lhůta 14 dnů, pokusíme se pomoci.

Hezkou dovolenou.

Automaticky přeloženo:

Po hraní a provedení četných vkladů ze Španělska (nemohu ve Španělsku legálně působit) kasino bez varování z „administrativního" důvodu zablokovalo můj účet. Neumožňují mi pokračovat ve hře, ani utrácet zůstatek a bonusy a nevracejí mi peníze.

Automaticky přeloženo:
Curritokira

Obvykle takový přímý postup kasino zvolilo v případě podezření na podvod ze strany hráče. Neříkám, že je to přesné vysvětlení; Jen říkám, že tohle je nejběžnější situace. Mohu vědět, o čem jste naposledy mluvili s kasinem? Možná nakonec najdeme nějaké tipy.

Automaticky přeloženo:
Radka

Jediné, co jsem udělal, byl vklad a ztráta peněz. Nerozumím, jaký podvod máte na mysli.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Curritokira

Radka to myslela obecně, že většinou, když to všechno kasino dělá, jde ze strany hráče o podezření z podvodu. Neřekla, že to tak musí být na 100%. Mohl byste nám tedy odpovědět na otázku a říci nám, co celou tuto situaci mohlo způsobit a jaký byl poslední rozhovor s kasinem?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Podvody se španělskou státní pokladnou páchají ti, kteří ve Španělsku působí nelegálně a neplatí daně. Neposkytli mi žádné vysvětlení.

Automaticky přeloženo:
Curritokira

Nyní počkáme, jak se bude vaše stížnost vyvíjet a co může náš tým pro stížnosti udělat, aby dosáhl nejlepšího možného řešení.

Automaticky přeloženo:
Romi

souhlasím. Díky Romi

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10...19
Jít na stránkuz 19 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky