FórumKasinaKasino Malina - všeobecná diskuze

Kasino Malina - všeobecná diskuze

před 2 roky od anapaul5023
|
4005 zobrazení 74 odpovědí |
|
1 2...4
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Kasino Malina, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Vložil jsem minimum pro uvítací bonus, obdržel jsem 100 % + 20 RG z celkových 180 RG a z administrativních důvodů mi odepřeli mých 180 RG, protože mi bonus odmítají 3 weby stejného vedení, vložil jsem za poprvé a nezískejte bonus!

Automaticky přeloženo:
leandrog532
před rokem

Ahoj, víte o nějakém důvodu, proč by vám byl odepřen přístup k bonusům v celé skupině?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

negativní, nic neinformovali, ani neříkají proč, byla jedna ze stránek, která dokonce zakázala chat, aby mi neodpověděla, možná je to tím, že jsem ziskový a bohužel chtějí jen vyhrát a vzít nám peníze !

Automaticky přeloženo:
leandrog532
před rokem

Hmm, jste opravdu tak úspěšní s bonusy? No, gratuluji.

Připadá mi ale zvláštní, že i když mají kasina stejné vedení, ani jedno neuvádí přesný důvod. Řekl bych, že je pravděpodobně čas přejít do jiného kasina nebo skupiny, pokud máte pocit, že proti vám něco mají a je to bezplatné.

Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Podívejte, měl jsem na některých jejich stránkách výhry, dokonce jsem vyhrál 2500 BRL a nezaplatili mi, tvrdili, že jsem použil svůj bonusový zůstatek a zaplatili mi pouze 600 BRL. blokují mě možná kvůli ziskovosti

Automaticky přeloženo:
leandrog532
před rokem

A nasbírali jste výhry hraním s bonusovými penězi?

Myslím - jste přesvědčeni, že jejich přístup nebyl spravedlivý - Co takhle podat stížnost v této věci?

Pokud máte pravdu, uděláme maximum, abychom vám pomohli.

Jak vám to zní?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, otevřu stížnost


Automaticky přeloženo:
leandrog532
před rokem

V tomto případě vám přeji spravedlivé řešení. 🤞🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, už 5 dní čekám na výplatu z malinacasina. Všechno ignorují. Podle podpory se ani nemusím ověřovat, protože moje výhra 500 eur je zřejmě příliš nízká. Můžete mi pomoci získat mé peníze?

Automaticky přeloženo:
Kingeckrim
před 4 měsíci

Hej, řekl bych, buď trpělivý. 5 dní není příliš dlouho a vidím, jak s vámi kasino komunikuje, když říkáte, že vám řekli, že nemusíte ověřovat.

Kasinům dáváme 14 dní na to, aby poslali peníze hráčům, takže neustále kontrolujte, kde jste, a pokud se nic nestane, neváhejte nás kontaktovat a pokusíme se vám pomoci.

Zatím zachovejte chladnou hlavu a čekejte, jak to dopadne.

Automaticky přeloženo:
Kingeckrim
před 3 měsíci

Dobrý den, cítím se stejně. Už jste dostali své peníze?

Automaticky přeloženo:
Tomi50
před 3 měsíci

Hej, ano, skutečně jsem dostal své peníze. Relativně vzato to trvalo věky. Myslím, že 5-8 dní. Ale peníze dorazily.

Automaticky přeloženo:
Kingeckrim
před 3 měsíci

To je hezké slyšet.

Museli jste na konci projít ověřovacím procesem?

Jakou platební metodu jste použili v tomto kasinu, pokud vám nevadí, že se ptám?🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zdravím všechny, mám problémy s výběrem v MalinaCasino. Stále ruší převod, který požaduji, a já nevím, co dál. Bylo mi řečeno, že možnost výběru karty MasterCard není k dispozici. Nejvíc mě štve, když mám odblokovanou možnost MasterCard a nemůžu ji používat. Mám pocit, že se mě kasino snaží oklamat nebo zdržovat platby.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
pedropacheco
před 2 měsíci

Ahoj!

Již jste také podali stížnost. To je věnování. Nevadilo by vám podělit se o něco více o platbě a problému podrobněji. Například:

Je to váš první výběr z tohoto kasina?

Jak dlouho jste se potýkali s výplatou?

Jste nějakým způsobem v kontaktu s podporou kasina?

Neváhejte k tomuto tématu přidat cokoli; naším hlavním cílem je porozumět tomu co nejlépe.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Již několik dní se potýkám s výběrem a toto je můj první výběr a již jsem kontaktoval zákaznickou podporu a řekli mi, že platba kartou mastercard není možná. Zkusit jinou cestu a to jsem udělal. Ale to je chyba kasina, ne moje, takže můj výběr je vždy zpožděn. Chci jen to, co mi patří. To mě přivádí k názoru, že nechtějí provést převod. Bylo mi řečeno, že moje banka odmítla platbu z Malinacasina. Zavolal jsem do své banky a bylo mi řečeno, že neobdrželi žádné peníze a převod nebyl nikdy proveden. V chatu zákaznické podpory všichni říkají několik různých věcí. Jeden říká, že MasterCard není k dispozici, ale možnost je použít, jiný říká, že platbu odmítla moje banka a já věřím, že je to moje banka na 100 %. Již jsem zaslal stížnost do kasina Malina zde na stránce stížností

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
pedropacheco
před 2 měsíci

Mohu se prosím zeptat, zda je Mastercard uvedena jako dostupná možnost pro výběry na stránkách kasina? Pokud ano, tak nevim kde je problem. 🤷‍♀️ A jakou jinou možnost jste nyní zvolili pro stažení?

Ve vaší stížnosti jsem také viděl, že Nick položil nějaké další otázky, a nejlepší bude na všechny odpovědět podrobně, aby mohl co nejdříve prošetřit a dotáhnout váš případ do konce.

Kdy přesně jste požádali o výběr a od kdy je váš účet ověřen, mohu-li se také zeptat?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vyhrál jsem 1 500 € (bez použití bonusů), poté, co jsem od 2. září do dneška rozložil částku ve 3 výběrech po 500 €, neměl jsem peníze, ani e-mail, dokonce ani změnu ve své žádosti. Stránka se mě neptá a ani mi nedává možnost ověřit účet. Po odeslání několika e-mailů je situace stále na mrtvém bodě a uplynulo 7 dní!

Automaticky přeloženo:
claudialave9687
před 2 měsíci

Není hezké, když kasino vůbec nekomunikuje se svými hráči, a je mi to líto.

Kasinům obvykle dáváme celých 14 dní na provedení platby, než může náš tým pro stížnosti zasáhnout, takže pokud ve vašem případě nedojde ke změně, dejte nám prosím vědět a my vám pomůžeme.

Je to váš první pokus o výběr v tomto kasinu? je to tak?

Buďte prosím trpěliví a zkuste zkontrolovat složku se spamem ve svém e-mailu, protože někdy mohou takové e-maily skončit i tam.

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky