DomůFórumKasinaKasino Malina - všeobecná diskuze

Kasino Malina - všeobecná diskuze (strana 2)

128 754 zobrazení 1 046 odpovědí |
před 3 roky
|
1 2 3...53
Přidat příspěvek
Romi
před rokem

Přišly první dva převody, ale vzhledem k tomu, že musím vybrat velkou částku a nemůžu najednou vybrat víc než 500 €, vidím to tak, že to trvá opravdu dlouho.

Automaticky přeloženo:
claudialave9687
před rokem

Jsem rád, že jste obdrželi tyto první dva výběry.

Počkáme na další aktualizaci od vás ohledně zbytku. Dejte nám prosím vědět.🙏

Automaticky přeloženo:
claudialave9687
před rokem

Pardon, dorazily 2 převody ve stejný den? Čekám od 21., 3 výběry po 500€ a stále mi nic nepřišlo, jsem zoufalá, pořád je to stejné, říkají vám, že je skoro na dokončení a řekli mi, že jsem by byly vyplaceny 3 výběry současně a dnes mi řekli, že to tak nebude, pouze klamou zákazníky...

Automaticky přeloženo:
denis10cvf
před rokem

Ne, výběry nedorazí tentýž den a jejich doručení trvá opravdu dlouho. Mám také další 3 nevyřízené z 22.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pardon, dorazily 2 převody ve stejný den? Čekám od 21., 3 výběry po 500€ a stále mi nic nepřišlo, jsem zoufalá, pořád je to stejné, říkají vám, že je skoro na dokončení a řekli mi, že jsem by byly vyplaceny 3 výběry současně a dnes mi řekli, že to tak nebude, pouze klamou zákazníky...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže teď čekáte na ty 3 výběry, ale jsou na vašem účtu nějaké informace, jestli byly schváleny?🤔

Také je váš účet v tomto kasinu plně ověřen a už jste tam někdy měli nějaké úspěšné výběry?

Podíval jsem se na vaši stížnost , kde náš tým stále musí čekat, než bude moci zasáhnout, takže bohužel teď nemůžeme nic moc dělat. Jen doufám, že své peníze budete moci brzy obdržet.

Určitě nám dejte vědět, pokud je něco nového ohledně vašeho případu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zatím nejsou žádné informace, nepíše se, že jsou schváleny, už jsem provedl úspěšný výběr a taky to trvalo docela dlouho, nepožádali mě o ověření účtu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Už jsem obdržel dva převody, potřebuji další ve výši 500 EUR, což, předpokládám, bude chvíli trvat, ale dobře, už něco máme.

Automaticky přeloženo:
denis10cvf
před rokem

Dobře. Počkejme si tedy chvíli na to poslední. Snad to nebude trvat dlouho.

Vraťte se prosím kdykoli a informujte nás o situaci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Žádal jsem o výběr 300 € od 25. září a ani to nezpracovali.

Nemám žádné mimořádné bonusy ani nic, co bych mohl splnit.

Navíc po mě nepožadují žádné dokumenty k ověření mého účtu. Každý den jim píšu přes chat a chci jim poslat svou dokumentaci, ale říkají mi, že to není nutné.


Myslím, že si mé peníze nechají, na účtu Malina Casino mám 200 EUR, aniž bych je ještě vybral...a nevěřím jim.

Automaticky přeloženo:
denis10cvf
před rokem

Požádal jsem o zrušení 25. září...

Dorazili k vám? Kolik dní to trvalo?


Byli jste omezeni částkami pro sportovní sázení?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Žádal jsem o výběr 300 € od 25. září a ani to nezpracovali.

Nemám žádné mimořádné bonusy ani nic, co bych mohl splnit.

Navíc po mě nepožadují žádné dokumenty k ověření mého účtu. Každý den jim píšu přes chat a chci jim poslat svou dokumentaci, ale říkají mi, že to není nutné.


Myslím, že si mé peníze nechají, na účtu Malina Casino mám 200 EUR, aniž bych je ještě vybral...a nevěřím jim.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den.

Myslím, že to pro tebe musí být těžké. Ale možná váš účet opravdu nepotřebuje ověřovat, takže bych přestal nabízet dokumenty, pokud o ně zástupce kasina přímo nepožádá.

I když mě nenapadá kladný důvod, který by vysvětloval současný stav, tak jak to vidím já, na nějaký životopis si stejně musíte počkat. Položil vám někdo z kasina nějaké otázky týkající se vašich sázek, kasinových her, které jste hráli, nebo čehokoli, co by nám mohlo pomoci pochopit podstatu tohoto problému?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nejvíc mě překvapuje, že omezují mé sportovní sázky na pouhé 1 €!!!.



Automaticky přeloženo:
beruco-26
před rokem

Taky by mě to docela překvapilo.

Abych byl upřímný, asi před 18 lety jsem aktivně sázel na sport, takže si představuji, že dnešní postupy a nástroje agentů se postupem času vyvinuly. Ještě důležitější je, že tuto situaci vidím velmi podobnou funkci kasina.

Pokud se nemýlím, běžná logika říká, že z pohledu sázkaře snížení maximální sázky přímo snižuje šance na velkou výhru s použitím vlastních skutečných peněz. Kdo by investoval skutečné peníze pod takovými šancemi?

Z perspektivy bookmarkera: co z toho stejně získají? Pokud si z nějakého důvodu nepřejí, aby tento sázkař nadále sázel na jejich straně, bylo by lepší to vysvětlit a účet sázejícího uzavřít.

Máte jiný názor?

Automaticky přeloženo:
zozefin28 příspěvek smazal/a
zozefin28
před rokem

Mohu se však zeptat, jaký byl důvod jejich zrušení?🤔

Ptám se, protože kasinům obvykle dáváme celých 14 dní na to, aby výběr provedli, takže náš tým pro stížnosti zatím nebude moci zasáhnout.

Měli jste však v minulosti nějaké výběry, které byly úspěšné?

Automaticky přeloženo:
zozefin28 příspěvek smazal/a
zozefin28
před rokem

Tak to je skvělá zpráva.

Mohli byste nás informovat, kdykoli obdržíte peníze, abychom věděli, že vše proběhlo v pořádku, prosím?🙏

Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
zozefin28 příspěvek smazal/a
zozefin28
před rokem

Jsem rád, že jste nás o tom informoval, děkuji.

Tak co, budete tam teď hrát dál, nebo se raději přesunete jinam?🤔

Automaticky přeloženo:
zozefin28 příspěvek smazal/a
1 2 3...53
Jít na stránkuz 53 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.