Ahoj, zde najdete zkušenosti ostatních hráčů s tímto kasinem.
Co se týče výběru, stále máte peníze na účtu a nemůžete vybrat, že? Jak dlouho jste čekali, jestli je to tak? Řeklo vám kasino nějaký důvod?
Hey, here you can find other players' experiences with this casino.
As for withdrawing, you still have money in your account and you can't withdraw, yes? How long have you been waiting if this is the case? Did the casino tell you any reason?
malina casino od 15. prosince jsem nedostal výherní částku, vysvětlují, že mají zpoždění se zapojením a tak 5 dní každý den stejná odpověď
malina casino since December 15 I have not received the winning amount, they explain that they have delays with the involvement and so for 5 days every day the same answer
malina casino od 15 grudnia nie otrzymałem wygranej kwoty, tłumaczą sie ze maja opóźnienia z wplątani i tak od 5 dni codziennie ta sama odpowiedz
Podle toho, co jsem četl tady a na jiných fórech, to pro ně musí být něco normálního. Ve Španělsku fungují nelegálně, mají dokonce falešné webové stránky.
From what I've read here and in other forums, it must be something normal for them. In Spain they operate in an illegal manner, they even have a fake website.
Por lo que he leído aquí y en otros foros debe ser algo normal en ellos. En España operan de .anera ilegal incluso tienen web falsa
Asi před několika měsíci jsem se zaregistroval v Malina Casino. Vzali uvítací bonus a vsazený zápasový bonus a roztočení zdarma. Vyhrál jsem přes 500 eur a když chci stáhnout započaté problémy. Ověřovací proces trval 5 dní, chatoval jsem s nimi a požádali mě o trpělivost. Šestý den stále žádná zpráva, pak použiji svůj zůstatek a začnu hrát...měl jsem štěstí a znovu jsem odstoupil. Ověřovací proces začal znovu a sedmý den jsem hrál všechny své peníze. Do dnešního dne jsem nebyl ověřen. Zavřel jsem svůj účet.
I registered at Malina Casino about few months ago. Took welcome bonus and waggered match bonus and free spins. I won over 500 euros and when i want to withdraw started issues. Verification process took 5 days, i chated with them and they asked me for patiance. Sixth day still no messagge , then i use my balance and start playing...i had luck and withdrawed again. Verification process start over again and on seventh day i played all my money. Till today i wasnt verified. I closed my account.
Důvodem byla jen trpělivost. Nikdy jsem neověřil svůj účet, nikdy nevybíral, pouze jsem hrál všechny výhry a uzavřel účet.
Reason was just to be patience. Never verified my account, never withdraw, i just played all winnings and closed account.
Myslím, že to je jejich trik. Je snadné podlehnout pokušení a hrát dál, dokud neprohrajete.
I think that's their trick. It's easy to fall into temptation and keep playing until you lose.
Yo creo que ese es su truco. Es fácil caer el tentación y seguir jugando hasta perder
Dozvěděl jsem se to, ale v tomto případě jsem si byl jistý, že své výhry nikdy nevyberu a budu hrát dál. Měl jsem tušení.
pokud potřebujete fair play, nejlepší je 22 BET a VIDEOSLOTY.
I learned that , but in this case i was for sure i will never withdraw my winnings and i keep playing. I had a hunch.
if you need fair play, the best is 22 BET and VIDEOSLOTS.
malina casino od 15. prosince jsem nedostal výherní částku, vysvětlují, že mají zpoždění se zapojením a tak 5 dní každý den stejná odpověď
malina casino since December 15 I have not received the winning amount, they explain that they have delays with the involvement and so for 5 days every day the same answer
malina casino od 15 grudnia nie otrzymałem wygranej kwoty, tłumaczą sie ze maja opóźnienia z wplątani i tak od 5 dni codziennie ta sama odpowiedz
Ahoj!
Myslím, že to musí být frustrující, ale pokud jsou zaměstnanci kasina ve zpoždění, což není během bankovních prázdnin nic neobvyklého, řekl bych, že musíte být trpělivější.
Jakmile doženou zpoždění, vsadím se, že se situace zlepší. Snad příští pracovní dny přinesou rozuzlení.
Hi!
I imagine that must be frustrating, but if the casino employees are in delay, which is not something uncommon during the banking holidays, I'd say you just have to be more patient.
Once they catch up with the delay, I bet the situation will improve. Hopefully the next working days brings the resolution.
Asi před několika měsíci jsem se zaregistroval v Malina Casino. Vzali uvítací bonus a vsazený zápasový bonus a roztočení zdarma. Vyhrál jsem přes 500 eur a když chci stáhnout započaté problémy. Ověřovací proces trval 5 dní, chatoval jsem s nimi a požádali mě o trpělivost. Šestý den stále žádná zpráva, pak použiji svůj zůstatek a začnu hrát...měl jsem štěstí a znovu jsem odstoupil. Ověřovací proces začal znovu a sedmý den jsem hrál všechny své peníze. Do dnešního dne jsem nebyl ověřen. Zavřel jsem svůj účet.
I registered at Malina Casino about few months ago. Took welcome bonus and waggered match bonus and free spins. I won over 500 euros and when i want to withdraw started issues. Verification process took 5 days, i chated with them and they asked me for patiance. Sixth day still no messagge , then i use my balance and start playing...i had luck and withdrawed again. Verification process start over again and on seventh day i played all my money. Till today i wasnt verified. I closed my account.
ahoj!
Předpokládám, že jste si docela jistý, že to kasino dělá schválně. Chci říct, určitě víte, že jakmile ztratíte peníze, je konec. Nejste si jisti, zda jste to viděli, ale zkušenosti uživatelů hlásily zpoždění. Možná by stálo za to podívat se na zpětnou vazbu od uživatelů, abyste věděli, co můžete očekávat.
Tohle zní podobně, například:
"Velký problém je s výběry. I když kasina dokončí výběry mnohokrát i během několika minut, tady jsou zpožděny o mnoho dní, přestože mají 3denní politiku. A nejhorší je, že nikdy neposkytnou žádné informace o zpoždění od zákazníka." servis."
Doufám, že vaše hnízdní dobrodružství budou příjemnější. Neváhejte a udělejte si malý průzkum, než si vyberete náš další. Ať se vám daří!
hi there!
I imagine you are quite certain the casino does that on purpose. I mean, you surely know that once you lose the money, it is over. Not sure whether you saw that, but the user experiences have been reporting delays. It might be worth looking through the user feedback to know what you may anticipate.
This one sounds similar, for instance:
"The big problem is with withdrawals. Although but casinos complete withdrawals many times even within minutes here they are delayed for many days even though they have a 3 day policy. And the worst thing is that they never give any information about the delay from customer service."
I hope your nest adventures be more enjoyable. Don't hesitate to do a bit of research before you make our next pick. Good luck to you!
Čekám už 3 týdny, tuto firmu nedoporučuji
I've been waiting for 3 weeks, I don't recommend this company
od 3 tygodni czekam, nie polecam tegonkasyna
Všichni bychom mu měli dát recenzi, kterou si zaslouží. Není normální, že má skoro maximální skóre.
We should all give it the review it deserves. It's not normal that it has almost the maximum score.
Deberíamos de poner todos la reseña que merece. No es normal que tenga casi la puntuación máxima
Je to podvodná stránka co koukám, čekám na stažení asi 10 dní...nikdy nic neřeší, podpora ti říká jen počkej.
It's a scammer's page from what I see, I've been waiting for a withdrawal for about 10 days... they never solve anything, the support only tells you to wait.
Es una pagina de estafadores por lo que veo, llevo como 10 días esperando un retiro... nunca solucionan nada el soporte solamente te dicen que espere.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.