Mohu vás poprosit o přečtení tohoto vlákna?
Nebo alespoň poslední stránka. Tuto diskusi jsme vedli těsně předtím, než jste se připojili. Ono to vlastně pokračuje. Věřím, že jsme daleko za hranicemi smluvních podmínek a chápu vaši frustraci. Na druhou stranu, navzdory podmínkám jakéhokoli kasina, poskytujeme kasinům celých 14 dní na vyplacení hráčů. Věříme, že je dost času na vyřešení KYC, dalších kontrol nebo jakýchkoli jiných problémů v rozumném rozsahu. Hráči samozřejmě očekávají, že kasina budou dodržovat jejich vlastní pravidla, a mohl bych zmínit, že online kasina to obvykle mají také pokryto ve smluvních podmínkách. S tím vás ale nyní není nutné obtěžovat.
Není to dobré znamení, pokud podpora není dostatečná a hráči zůstávají neinformovaní a bezmocní. Pořád říkám, že poctivé vysvětlení může takovým situacím docela dobře předejít.
Hypoteticky, pokud se z nějakého důvodu jakékoliv kasino rozhodne, aniž by o tom kohokoli informovalo, problémy neřešit. Jak bys to zjistil? Něco takového je vysoce nepředvídatelné. Vsadím se, že bys tam nestál, kdybys to věděl lépe.
Soucítím s tebou. Dejme stížnostem potřebný čas, prosím.
May I ask you kindly to read this thread, please?
Or at least the last page. We had this discussion just before you joined. It actually continues. I believe we are far beyond terms and conditions, and I understand your frustration. On the other hand, despite the terms and conditions of any casino, we provide casinos with 14 full days to pay out players. We believe it is enough time to resolve KYC, additional checks, or any other struggles within a reasonable scale. Of course players expect casinos to comply with their own rules, and I could mention that online casinos usually have that covered in the terms and conditions too. But that is not necessary to bother you with that now.
It is not a good sign if the support is not sufficient enough, leaving players uninformed and helpless. I keep saying honest explanation may prevent such situations quite well.
Hypothetically, if, for some reason, any casino decides, without informing anyone, not to address the issues. How would you find out? Something like this is highly unpredictable. I bet you would not keep palying there if you knew better.
I empathize with you. Let's give the complaints the time needed, please.
Automaticky přeloženo: