včera
Dali mi peníze poté, co jsem podal stížnost, a řekli, že sníží skóre.
They gave me the money after I filed a complaint and they said they would lower the score.
A mí me dieron el dinero después de poner queja y que le bajarán puntuación
1
Dali mi peníze poté, co jsem podal stížnost, a řekli, že sníží skóre.
They gave me the money after I filed a complaint and they said they would lower the score.
A mí me dieron el dinero después de poner queja y que le bajarán puntuación
Je mi líto, ale těžko tomu uvěřím. Může to být jen špatný výklad, takže bych rád zakročil:
Index bezpečnosti může být upraven kvůli stížnosti, ale pouze po uzavření stížnosti. Jedna stížnost však obvykle nestačí k tomu, aby se index bezpečnosti tak výrazně snížil.
Nejsem si jistý, zda jsem to již v tomto vlákně zveřejnil, ale v podstatě to funguje takto:
"Černé body jsou formou penalizace udělované kasinům v naší databázi za způsob, jakým nakládají se stížnostmi podanými našemu centru. Vypočítávají se na základě sporné částky a závažnosti stížnosti a každý černý bod přímo ovlivňuje index bezpečnosti." Čím více černých bodů kasino má, tím nižší bude jeho index bezpečnosti."
Doufám, že kasino tento proces vyřeší rychle.
I'm sorry, but I find that hard to believe. It may be just a wrong interpretation, so I would like to step in:
The Safety Index may be adjusted due to a complaint, but only when the complaint gets closed. However, one complaint is usually not enough to lower the Safety Index that significantly.
Not sure whether I already posted it in this thread, but this is basically how it works:
"Black points are a form of penalty given to casinos in our database for the way they handle the complaints submitted to our Center. They are calculated based on the disputed amount and the severity of the complaint, and each black point directly influences the Safety Index of a casino. The more black points the casino has, the lower its Safety Index will be."
I hope the casino will work out the process fast.
Dobrá partie!
Je to proto, že zkušenosti musí být nejprve prokázány prostřednictvím stížností. Co se může zdát jako podvod, může být jen zpoždění a tak dále. Například podle uživatelských recenzí je na tom toto kasino dost špatně z hlediska podpory a je pomalé. Pokud jste tedy očekávali něco jiného, myslím, že byste měli zvážit i přečtení uživatelských recenzí. co myslíš?
Good catch!
It's because the experiences have to be proven through the complaints first. What may seem like a scam could just be a delay, and so on. For example, according to the user reviews, this casino is doing pretty badly in terms of support and is slow. So, if you expected something else, I think you should consider reading the user reviews too. What do you think?
Problém tedy může být v tom, že lidé nepodávají formální stížnosti, přestože vidí četné konflikty tohoto kasina?
So the problem could be that people do not file formal complaints despite seeing the numerous conflicts of this casino?
Entonces el problema puede ser que la gente no pone quejas formales a pesar de ver los numerosos conflictos de este casino??
Že by si každý měl podat stížnost, a tak s jistotou vědět, zda si kasino takové hodnocení zaslouží nebo ne. V mém konkrétním případě se ještě neozvali a na mé emaily nereagují.
That everyone should file a complaint and thus know for sure whether the casino deserves that rating or not. In my particular case, they have not yet responded and they do not respond to my emails.
Que todos deberían poner una queja y así saber con certeza si el casino merece esa puntuación o no. En mi caso particular aún no ha contestado y no responden a mis email
Jen zpoždění?... Nerespektují jejich obchodní podmínky, nedokládají doklady jako doklad o zaplacení. A má hodnocení 9 z 10, to mi nepřijde fér a jak vidíte nejsme jediní. Zatím mi nezaplatili, co jsem měl... je velmi frustrující chodit každý den na podporu a říkat, ať počkám a že mi pošlou odpověď na e-mail, a proto nikdy neodpovídají .
Just a delay?... They don't respect their terms and conditions, they don't provide documents as proof of payment. And it has a review of 9 out of 10, it doesn't seem fair to me and as you can see we are not the only ones. So far they haven't paid me what I am supposed to... it's very frustrating to go into support every day and be told to wait and that they are going to send me a response to the email, which is why they never respond.
Simplemente una demora?... No respetan sus términos y condiciones, no facilitan documentos como constancias de pago. y tiene una reseña de 9 de 10, no me parece justo y como lo ve no somos los únicos. a mi hasta el momento no me pagan lo que corresponde.... es muy frustrante entrar a soporte todos los dias y que me digan que espere y que me van a enviar una respuesta al correo por lo cual nunca responden.
Stížnost jsem odeslal již před dvěma dny. čekám na pomoc.
I already sent my complaint two days ago. I'm waiting for help.
Ya envie mi queja hace dos dias. Estoy esperando a que me ayuden
Perfektní...už to jsou dva týdny...kasíno stále nereagovalo a myslím, že ani neodpoví.
Myslím, že tak tomu dají zasloužené skóre... nejsem si jistý, jestli je to znepokojuje.
Perfect...it's been like two weeks...the casino still hasn't responded and I don't think they will.
I guess that's how they'll give it the score it deserves...what I'm not sure about is if that worries them.
Perfecto....yo hace como dos semanas....el casino aún no respondió ni creo que lo haga.
Supongo que así le pondrán la puntuación que se merece...lo que no tengo claro es si eso les preocupa
Problém tedy může být v tom, že lidé nepodávají formální stížnosti, přestože vidí četné konflikty tohoto kasina?
So the problem could be that people do not file formal complaints despite seeing the numerous conflicts of this casino?
Entonces el problema puede ser que la gente no pone quejas formales a pesar de ver los numerosos conflictos de este casino??
Ano. To se může velmi snadno stát problémem, který potřebujeme, aby si hráči uvědomili. Například stěžování si na fóru je dobré pro šíření povědomí v komunitě. Dobrý dopad může mít i odeslání uživatelských recenzí.
Abychom mohli prošetřit konkrétní činy kasina, potřebujeme přímou spolupráci hráče. Představte si, jak by to znělo, kdybychom se obrátili na zástupce kasina a řekli mu: "Mnoho hráčů v poslední době psal na fóru o zpoždění výběru. Co se děje?" Obdrželi bychom obecnou odpověď nebo žádost o podrobnosti k identifikaci hráčů, kterou jsme nemohli poskytnout minimálně ze dvou hlavních důvodů:
Pokaždé, když zahlédnu skupinu hráčů, kteří píší o podobných problémech, snažím se zeptat svých kolegů z přidruženého týmu nebo datového týmu, zda si jsou vědomi nějakých problémů týkajících se kasina. Pravdou však je, že oficiálně podaná stížnost přes Casino Guru Resolution Center je mnohem lepší varianta; každý to může vidět, i když závěr teprve přijde.
Doufám, že to dává smysl. Budu tady, když mě budeš potřebovat
Yes. That may very easily become the issue we need the players to realize. For example, complaining on the forum is good for spreading awareness throughout the community. Submitting the user reviews may also have a good impact.
Yet in order to investigate the casino's concrete actions, we need player's direct cooperation. Imagine how that would sound if we reached out to the casino representative, saying, "Many players have lately been posting on the forum about withdrawal delays. What is happening?" We would get a general response or a request for details to identify the players, which we could not provide for at least two major reasons:
Every time I spot a group of players posting about similar issues, I try to ask my colleagues from the affiliate team or Data Team whether they are aware of any issues regarding the casino. The truth is, however, that the officially submitted complaint through Casino Guru Resolution Center is a far better option; anyone can see it even if the conclusion has yet to come.
I hope it makes sense. I'll be here if you need me
Že by si každý měl podat stížnost, a tak s jistotou vědět, zda si kasino takové hodnocení zaslouží nebo ne. V mém konkrétním případě se ještě neozvali a na mé emaily nereagují.
That everyone should file a complaint and thus know for sure whether the casino deserves that rating or not. In my particular case, they have not yet responded and they do not respond to my emails.
Que todos deberían poner una queja y así saber con certeza si el casino merece esa puntuación o no. En mi caso particular aún no ha contestado y no responden a mis email
Přesně. S použitím toho nejhoršího a nejstručnějšího možného popisu bych řekl:
Více ignorovaných nebo nevyřešených stížností s nejvyššími spornými částkami je nejrychlejší způsob, jak zničit bezpečnostní index kasina.
Exactly. Using the worst and most succinct description possible, I would say:
More ignored or unresolved complaints with the highest disputed amounts is the fastest way to ruin a casino's Safety Index.
Jen zpoždění?... Nerespektují jejich obchodní podmínky, nedokládají doklady jako doklad o zaplacení. A má hodnocení 9 z 10, to mi nepřijde fér a jak vidíte nejsme jediní. Zatím mi nezaplatili, co jsem měl... je velmi frustrující chodit každý den na podporu a říkat, ať počkám a že mi pošlou odpověď na e-mail, a proto nikdy neodpovídají .
Just a delay?... They don't respect their terms and conditions, they don't provide documents as proof of payment. And it has a review of 9 out of 10, it doesn't seem fair to me and as you can see we are not the only ones. So far they haven't paid me what I am supposed to... it's very frustrating to go into support every day and be told to wait and that they are going to send me a response to the email, which is why they never respond.
Simplemente una demora?... No respetan sus términos y condiciones, no facilitan documentos como constancias de pago. y tiene una reseña de 9 de 10, no me parece justo y como lo ve no somos los únicos. a mi hasta el momento no me pagan lo que corresponde.... es muy frustrante entrar a soporte todos los dias y que me digan que espere y que me van a enviar una respuesta al correo por lo cual nunca responden.
Mohu vás poprosit o přečtení tohoto vlákna?
Nebo alespoň poslední stránka. Tuto diskusi jsme vedli těsně předtím, než jste se připojili. Ono to vlastně pokračuje. Věřím, že jsme daleko za hranicemi smluvních podmínek a chápu vaši frustraci. Na druhou stranu, navzdory podmínkám jakéhokoli kasina, poskytujeme kasinům celých 14 dní na vyplacení hráčů. Věříme, že je dost času na vyřešení KYC, dalších kontrol nebo jakýchkoli jiných problémů v rozumném rozsahu. Hráči samozřejmě očekávají, že kasina budou dodržovat jejich vlastní pravidla, a mohl bych zmínit, že online kasina to obvykle mají také pokryto ve smluvních podmínkách. S tím vás ale nyní není nutné obtěžovat.
Není to dobré znamení, pokud podpora není dostatečná a hráči zůstávají neinformovaní a bezmocní. Pořád říkám, že poctivé vysvětlení může takovým situacím docela dobře předejít.
Hypoteticky, pokud se z nějakého důvodu jakékoliv kasino rozhodne, aniž by o tom kohokoli informovalo, problémy neřešit. Jak bys to zjistil? Něco takového je vysoce nepředvídatelné. Vsadím se, že bys tam nestál, kdybys to věděl lépe.
Soucítím s tebou. Dejme stížnostem potřebný čas, prosím.
May I ask you kindly to read this thread, please?
Or at least the last page. We had this discussion just before you joined. It actually continues. I believe we are far beyond terms and conditions, and I understand your frustration. On the other hand, despite the terms and conditions of any casino, we provide casinos with 14 full days to pay out players. We believe it is enough time to resolve KYC, additional checks, or any other struggles within a reasonable scale. Of course players expect casinos to comply with their own rules, and I could mention that online casinos usually have that covered in the terms and conditions too. But that is not necessary to bother you with that now.
It is not a good sign if the support is not sufficient enough, leaving players uninformed and helpless. I keep saying honest explanation may prevent such situations quite well.
Hypothetically, if, for some reason, any casino decides, without informing anyone, not to address the issues. How would you find out? Something like this is highly unpredictable. I bet you would not keep palying there if you knew better.
I empathize with you. Let's give the complaints the time needed, please.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.