DomůFórumKasinaKasino Malina - všeobecná diskuze

Kasino Malina - všeobecná diskuze (strana 11)

 od anapaul5023
|
25 482 zobrazení 374 odpovědí |
|
1...10 11 12...19
willy7352

Dali mi peníze poté, co jsem podal stížnost, a řekli, že sníží skóre.

Automaticky přeloženo:
Curritokira

Je mi líto, ale těžko tomu uvěřím. Může to být jen špatný výklad, takže bych rád zakročil:

Index bezpečnosti může být upraven kvůli stížnosti, ale pouze po uzavření stížnosti. Jedna stížnost však obvykle nestačí k tomu, aby se index bezpečnosti tak výrazně snížil.

Nejsem si jistý, zda jsem to již v tomto vlákně zveřejnil, ale v podstatě to funguje takto:

"Černé body jsou formou penalizace udělované kasinům v naší databázi za způsob, jakým nakládají se stížnostmi podanými našemu centru. Vypočítávají se na základě sporné částky a závažnosti stížnosti a každý černý bod přímo ovlivňuje index bezpečnosti." Čím více černých bodů kasino má, tím nižší bude jeho index bezpečnosti."


Doufám, že kasino tento proces vyřeší rychle.

Automaticky přeloženo:

I přes špatné zkušenosti hráčů má nejvyšší hodnocení

Automaticky přeloženo:

Dobrá partie!

Je to proto, že zkušenosti musí být nejprve prokázány prostřednictvím stížností. Co se může zdát jako podvod, může být jen zpoždění a tak dále. Například podle uživatelských recenzí je na tom toto kasino dost špatně z hlediska podpory a je pomalé. Pokud jste tedy očekávali něco jiného, ​​myslím, že byste měli zvážit i přečtení uživatelských recenzí. co myslíš?

Automaticky přeloženo:
Radka

Problém tedy může být v tom, že lidé nepodávají formální stížnosti, přestože vidí četné konflikty tohoto kasina?

Automaticky přeloženo:
Radka

Že by si každý měl podat stížnost, a tak s jistotou vědět, zda si kasino takové hodnocení zaslouží nebo ne. V mém konkrétním případě se ještě neozvali a na mé emaily nereagují.

Automaticky přeloženo:
Radka

Jen zpoždění?... Nerespektují jejich obchodní podmínky, nedokládají doklady jako doklad o zaplacení. A má hodnocení 9 z 10, to mi nepřijde fér a jak vidíte nejsme jediní. Zatím mi nezaplatili, co jsem měl... je velmi frustrující chodit každý den na podporu a říkat, ať počkám a že mi pošlou odpověď na e-mail, a proto nikdy neodpovídají .

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
willy7352

Podejte stížnost

Automaticky přeloženo:
Curritokira

Stížnost jsem odeslal již před dvěma dny. čekám na pomoc.

Automaticky přeloženo:
willy7352

Perfektní...už to jsou dva týdny...kasíno stále nereagovalo a myslím, že ani neodpoví.

Myslím, že tak tomu dají zasloužené skóre... nejsem si jistý, jestli je to znepokojuje.

Automaticky přeloženo:

Problém tedy může být v tom, že lidé nepodávají formální stížnosti, přestože vidí četné konflikty tohoto kasina?

Automaticky přeloženo:

Ano. To se může velmi snadno stát problémem, který potřebujeme, aby si hráči uvědomili. Například stěžování si na fóru je dobré pro šíření povědomí v komunitě. Dobrý dopad může mít i odeslání uživatelských recenzí.

Abychom mohli prošetřit konkrétní činy kasina, potřebujeme přímou spolupráci hráče. Představte si, jak by to znělo, kdybychom se obrátili na zástupce kasina a řekli mu: "Mnoho hráčů v poslední době psal na fóru o zpoždění výběru. Co se děje?" Obdrželi bychom obecnou odpověď nebo žádost o podrobnosti k identifikaci hráčů, kterou jsme nemohli poskytnout minimálně ze dvou hlavních důvodů:

  • pro zveřejnění na fóru není vyžadována žádná identifikace
  • bez souhlasu hráče nemůžeme s nikým sdílet podrobnosti

Pokaždé, když zahlédnu skupinu hráčů, kteří píší o podobných problémech, snažím se zeptat svých kolegů z přidruženého týmu nebo datového týmu, zda si jsou vědomi nějakých problémů týkajících se kasina. Pravdou však je, že oficiálně podaná stížnost přes Casino Guru Resolution Center je mnohem lepší varianta; každý to může vidět, i když závěr teprve přijde.


Doufám, že to dává smysl. Budu tady, když mě budeš potřebovat

Automaticky přeloženo:

Že by si každý měl podat stížnost, a tak s jistotou vědět, zda si kasino takové hodnocení zaslouží nebo ne. V mém konkrétním případě se ještě neozvali a na mé emaily nereagují.

Automaticky přeloženo:

Přesně. S použitím toho nejhoršího a nejstručnějšího možného popisu bych řekl:

Více ignorovaných nebo nevyřešených stížností s nejvyššími spornými částkami je nejrychlejší způsob, jak zničit bezpečnostní index kasina.

Automaticky přeloženo:

Jen zpoždění?... Nerespektují jejich obchodní podmínky, nedokládají doklady jako doklad o zaplacení. A má hodnocení 9 z 10, to mi nepřijde fér a jak vidíte nejsme jediní. Zatím mi nezaplatili, co jsem měl... je velmi frustrující chodit každý den na podporu a říkat, ať počkám a že mi pošlou odpověď na e-mail, a proto nikdy neodpovídají .

Automaticky přeloženo:

Mohu vás poprosit o přečtení tohoto vlákna?

Nebo alespoň poslední stránka. Tuto diskusi jsme vedli těsně předtím, než jste se připojili. Ono to vlastně pokračuje. Věřím, že jsme daleko za hranicemi smluvních podmínek a chápu vaši frustraci. Na druhou stranu, navzdory podmínkám jakéhokoli kasina, poskytujeme kasinům celých 14 dní na vyplacení hráčů. Věříme, že je dost času na vyřešení KYC, dalších kontrol nebo jakýchkoli jiných problémů v rozumném rozsahu. Hráči samozřejmě očekávají, že kasina budou dodržovat jejich vlastní pravidla, a mohl bych zmínit, že online kasina to obvykle mají také pokryto ve smluvních podmínkách. S tím vás ale nyní není nutné obtěžovat.

Není to dobré znamení, pokud podpora není dostatečná a hráči zůstávají neinformovaní a bezmocní. Pořád říkám, že poctivé vysvětlení může takovým situacím docela dobře předejít.

Hypoteticky, pokud se z nějakého důvodu jakékoliv kasino rozhodne, aniž by o tom kohokoli informovalo, problémy neřešit. Jak bys to zjistil? Něco takového je vysoce nepředvídatelné. Vsadím se, že bys tam nestál, kdybys to věděl lépe.

Soucítím s tebou. Dejme stížnostem potřebný čas, prosím.

Automaticky přeloženo:
Radka

Naprostý souhlas....

Automaticky přeloženo:
Radka

Vaše odpověď je velmi informativní, jako vždy. Doufám, že to uživatelé pochopí a učiní tak. Mimochodem, co se stane, když kasino na moji stížnost nereaguje?

Automaticky přeloženo:
Curritokira

V tomto případě bude stížnost uzavřena jako nevyřešená a kasino obdrží černé body odrážející jeho index bezpečnosti. Již bylo řečeno, že čím je situace vážnější a čím vyšší částka, tím více kasino dostane.

Samozřejmě, že pokud kasino neodpoví do jednoho týdne, dáme mu další šanci na další týden. Občas se stane, že se to po té době vyřeší, takže to není na škodu.

Takže zjednodušeně bych to popsal takto.

Automaticky přeloženo:
Jaro

děkuji za odpověď. Vzhledem k aroganci Malina casina silně pochybuji, že se to vyřeší a že jí záleží na černých bodech.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Stěžuji si už skoro měsíc a nic mi není jasné a čeká mě na kontrolu.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, už 5 dní čekám na 3 platby 800 eur a stále mi nepřišly. Proces zákaznického servisu říká, že musíte být trpěliví, protože částka se zpracovává. Můžete mi pomoci?

Automaticky přeloženo:

děkuji za odpověď. Vzhledem k aroganci Malina casina silně pochybuji, že se to vyřeší a že jí záleží na černých bodech.

Automaticky přeloženo:

Pokud o tom budou ignorovat, nemusí se jim to moc vyplatit. Myslím, že každé dobré kasino by se mělo starat o pověst, protože s nešťastnými hráči a stížnostmi to může být jen horší.

Pokud jde o vaši uživatelskou recenzi, je to běžná praxe, dokud je stížnost otevřená. Snažíme se být fér a rozhodnout o tom až bude reklamace uzavřena.🙂

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, už 5 dní čekám na 3 platby 800 eur a stále mi nepřišly. Proces zákaznického servisu říká, že musíte být trpěliví, protože částka se zpracovává. Můžete mi pomoci?

Automaticky přeloženo:

Ahoj, kasinům dáváme 14 dní na vyplacení hráčů, takže bych se zatím snažil být trochu trpělivý. Když si projdete toto vlákno, uvidíte, že nejste jediný, kdo čeká. Bylo nutné, abyste to zde ověřovali, nebo ne? 🤔

Automaticky přeloženo:
1...10 11 12...19
Jít na stránkuz 19 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky