DomůFórumKasinaKasino Malina - všeobecná diskuze

Kasino Malina - všeobecná diskuze (strana 11)

před 2 roky od anapaul5023
|
11 133 zobrazení 210 odpovědí |
|
1...10 11
willy7352
včera

Dali mi peníze poté, co jsem podal stížnost, a řekli, že sníží skóre.

Automaticky přeloženo:
Curritokira
před 21 hodinami

Je mi líto, ale těžko tomu uvěřím. Může to být jen špatný výklad, takže bych rád zakročil:

Index bezpečnosti může být upraven kvůli stížnosti, ale pouze po uzavření stížnosti. Jedna stížnost však obvykle nestačí k tomu, aby se index bezpečnosti tak výrazně snížil.

Nejsem si jistý, zda jsem to již v tomto vlákně zveřejnil, ale v podstatě to funguje takto:

"Černé body jsou formou penalizace udělované kasinům v naší databázi za způsob, jakým nakládají se stížnostmi podanými našemu centru. Vypočítávají se na základě sporné částky a závažnosti stížnosti a každý černý bod přímo ovlivňuje index bezpečnosti." Čím více černých bodů kasino má, tím nižší bude jeho index bezpečnosti."


Doufám, že kasino tento proces vyřeší rychle.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

I přes špatné zkušenosti hráčů má nejvyšší hodnocení

Automaticky přeloženo:
před 21 hodinami

Dobrá partie!

Je to proto, že zkušenosti musí být nejprve prokázány prostřednictvím stížností. Co se může zdát jako podvod, může být jen zpoždění a tak dále. Například podle uživatelských recenzí je na tom toto kasino dost špatně z hlediska podpory a je pomalé. Pokud jste tedy očekávali něco jiného, ​​myslím, že byste měli zvážit i přečtení uživatelských recenzí. co myslíš?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 20 hodinami

Problém tedy může být v tom, že lidé nepodávají formální stížnosti, přestože vidí četné konflikty tohoto kasina?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 20 hodinami

Že by si každý měl podat stížnost, a tak s jistotou vědět, zda si kasino takové hodnocení zaslouží nebo ne. V mém konkrétním případě se ještě neozvali a na mé emaily nereagují.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 15 hodinami

Jen zpoždění?... Nerespektují jejich obchodní podmínky, nedokládají doklady jako doklad o zaplacení. A má hodnocení 9 z 10, to mi nepřijde fér a jak vidíte nejsme jediní. Zatím mi nezaplatili, co jsem měl... je velmi frustrující chodit každý den na podporu a říkat, ať počkám a že mi pošlou odpověď na e-mail, a proto nikdy neodpovídají .

Upraveno autorem před 15 hodinami
Automaticky přeloženo:
willy7352
před 12 hodinami

Podejte stížnost

Automaticky přeloženo:
Curritokira
před 10 hodinami

Stížnost jsem odeslal již před dvěma dny. čekám na pomoc.

Automaticky přeloženo:
willy7352
před hodinou

Perfektní...už to jsou dva týdny...kasíno stále nereagovalo a myslím, že ani neodpoví.

Myslím, že tak tomu dají zasloužené skóre... nejsem si jistý, jestli je to znepokojuje.

Automaticky přeloženo:
před 20 hodinami

Problém tedy může být v tom, že lidé nepodávají formální stížnosti, přestože vidí četné konflikty tohoto kasina?

Automaticky přeloženo:
před 41 minutami

Ano. To se může velmi snadno stát problémem, který potřebujeme, aby si hráči uvědomili. Například stěžování si na fóru je dobré pro šíření povědomí v komunitě. Dobrý dopad může mít i odeslání uživatelských recenzí.

Abychom mohli prošetřit konkrétní činy kasina, potřebujeme přímou spolupráci hráče. Představte si, jak by to znělo, kdybychom se obrátili na zástupce kasina a řekli mu: "Mnoho hráčů v poslední době psal na fóru o zpoždění výběru. Co se děje?" Obdrželi bychom obecnou odpověď nebo žádost o podrobnosti k identifikaci hráčů, kterou jsme nemohli poskytnout minimálně ze dvou hlavních důvodů:

  • pro zveřejnění na fóru není vyžadována žádná identifikace
  • bez souhlasu hráče nemůžeme s nikým sdílet podrobnosti

Pokaždé, když zahlédnu skupinu hráčů, kteří píší o podobných problémech, snažím se zeptat svých kolegů z přidruženého týmu nebo datového týmu, zda si jsou vědomi nějakých problémů týkajících se kasina. Pravdou však je, že oficiálně podaná stížnost přes Casino Guru Resolution Center je mnohem lepší varianta; každý to může vidět, i když závěr teprve přijde.


Doufám, že to dává smysl. Budu tady, když mě budeš potřebovat

Automaticky přeloženo:
před 20 hodinami

Že by si každý měl podat stížnost, a tak s jistotou vědět, zda si kasino takové hodnocení zaslouží nebo ne. V mém konkrétním případě se ještě neozvali a na mé emaily nereagují.

Automaticky přeloženo:
před 39 minutami

Přesně. S použitím toho nejhoršího a nejstručnějšího možného popisu bych řekl:

Více ignorovaných nebo nevyřešených stížností s nejvyššími spornými částkami je nejrychlejší způsob, jak zničit bezpečnostní index kasina.

Automaticky přeloženo:
před 15 hodinami

Jen zpoždění?... Nerespektují jejich obchodní podmínky, nedokládají doklady jako doklad o zaplacení. A má hodnocení 9 z 10, to mi nepřijde fér a jak vidíte nejsme jediní. Zatím mi nezaplatili, co jsem měl... je velmi frustrující chodit každý den na podporu a říkat, ať počkám a že mi pošlou odpověď na e-mail, a proto nikdy neodpovídají .

Automaticky přeloženo:
před 26 minutami

Mohu vás poprosit o přečtení tohoto vlákna?

Nebo alespoň poslední stránka. Tuto diskusi jsme vedli těsně předtím, než jste se připojili. Ono to vlastně pokračuje. Věřím, že jsme daleko za hranicemi smluvních podmínek a chápu vaši frustraci. Na druhou stranu, navzdory podmínkám jakéhokoli kasina, poskytujeme kasinům celých 14 dní na vyplacení hráčů. Věříme, že je dost času na vyřešení KYC, dalších kontrol nebo jakýchkoli jiných problémů v rozumném rozsahu. Hráči samozřejmě očekávají, že kasina budou dodržovat jejich vlastní pravidla, a mohl bych zmínit, že online kasina to obvykle mají také pokryto ve smluvních podmínkách. S tím vás ale nyní není nutné obtěžovat.

Není to dobré znamení, pokud podpora není dostatečná a hráči zůstávají neinformovaní a bezmocní. Pořád říkám, že poctivé vysvětlení může takovým situacím docela dobře předejít.

Hypoteticky, pokud se z nějakého důvodu jakékoliv kasino rozhodne, aniž by o tom kohokoli informovalo, problémy neřešit. Jak bys to zjistil? Něco takového je vysoce nepředvídatelné. Vsadím se, že bys tam nestál, kdybys to věděl lépe.

Soucítím s tebou. Dejme stížnostem potřebný čas, prosím.

Automaticky přeloženo:
1...10 11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky