DomůFórumKasinaKasino Malina - všeobecná diskuze

Kasino Malina - všeobecná diskuze (strana 19)

 od anapaul5023
|
27 956 zobrazení 394 odpovědí |
|
1...18 19 20
Jaro

Bohužel ne. Dnes jsem hrál 50 eur a vyhrál 160 Požádal jsem o výběr 140 a pokračoval jsem ve hře a vyhrál jackpot 500, takže jsem dnes požádal o výběr 660 eur 🤣🤣🤣🤣 Jsem zvědavý, kdy je dostanu 🤣🤣🤣🤣🤣

Automaticky přeloženo:

Dnes jsem hrál 50 eur a vyhrál jackpot. Požádal jsem o výběr 660 eur 🤣🤣🤣🤣🤣

Jsem zvědavá, kdy je dostanu 🤣🤣🤣🤣

Automaticky přeloženo:
kalimeris

Vidím, že se ti podařilo něco vyhrát. Vidím, že ti nevadí znovu čekat. Nemyslím si, že se moc změní, jak dlouho budete čekat a raději bych byl připravený na to, že to bude podobná doba.

Ale doufám, že se budu mýlit a budu čekat na vaše údajně dobré zprávy. 😀

Automaticky přeloženo:
Jaro

Pokud se opět opozdí o více než tři pracovní dny, dnes je první

Pošlu zprávu, pokud nebudu ihned zaplacena, nebudu znovu přispívat.

Automaticky přeloženo:
kalimeris

Dobře, počkám na tvůj příspěvek. 😀

Nechte hru s časem začít.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Tohle je opravdu hra 🤣🤣🤣🤣

Automaticky přeloženo:

Ahoj všichni,


Rád bych se s vámi podělil o to, co se skutečně stalo s kasinem Malina. Přitahován jejich širokým výběrem her a lákavými promo akcemi jsem si otevřel účet a začal s nadšením hrát. Rychle jsem investoval značné částky v naději, že vyhraju.


Moje zkušenost se však brzy změnila v noční můru. Od samého začátku jsem se setkával s vážnými problémy s žádostmi o výběr: přes striktní dodržování všech požadovaných podmínek byly mé výběry neustále zdržovány nebo dokonce odmítány bez jasného vysvětlení. Ukázalo se, že zákaznický servis téměř neexistuje: moje zprávy zůstaly bez odpovědi a nakonec jsem zjistil, že můj účet byl trvale uzavřen bez jakéhokoli předchozího upozornění.


Tato situace mi způsobila značné finanční ztráty a zhoršila mou závislost na hazardních hrách, což je problém, který se dále umocňuje vedlejšími účinky mé lékařské léčby. Sdílím své zkušenosti, abych varoval každého, kdo zvažuje registraci na tento web, a povzbudil hráče k extrémní opatrnosti.


Děkuji, že jste si přečetli a vzali v úvahu mé svědectví.


Upřímně,



Automaticky přeloženo:
adrclt

Je mi za to všechno přítele opravdu líto. Taky jsem naštěstí lehce závislý na hazardu. Naštěstí pro mě, když vidím něco špatně, zastavím se. Hraji určitou částku. Pokud vyhraju určitou částku, pokračuji ve hře, dokud nedostanu své peníze zpět v naději, že budu mít dobrý zisk. Když nevyhraju, přestanu hrát. Něco takového. Většinou párkrát prohraju, něco jsem vyhrál, třeba i 200 eur. Teď s melinou jsem naštěstí dostal výplatu a čekám na další zisky. Co se mi ale vůbec nelíbilo, je, že z 960, které jsem vyhrál, bylo povoleno vybrat pouze 660. Hrál jsem 300.

Pokud dostanu peníze, nevrátím je zpět, protože se mi nelíbily, byl jsem úplně vyděšený.

Automaticky přeloženo:

ahoj všichni,


Chtěl jsem se podělit o své zkušenosti s kasinem Malina. Po nahlášení mých problémů se závislostí na hazardních hrách kvůli ztrátě obrovského množství peněz kasino smazalo můj účet. V důsledku toho již nemám své hráčské ID, což mi značně komplikuje snahu podat stížnost a požadovat náhradu.


Má někdo zkušenost s touto situací nebo má nějaké řešení? Chtěl bych vědět, jak vyřešit tento problém s identifikací, abych mohl uplatnit svá práva.


Předem děkuji za radu a pomoc.


Uvidíme se brzy,



Automaticky přeloženo:
adrclt

Hlavu vzhůru

Automaticky přeloženo:

ahoj všichni,


Chtěl jsem se podělit o své zkušenosti s kasinem Malina. Po nahlášení mých problémů se závislostí na hazardních hrách kvůli ztrátě obrovského množství peněz kasino smazalo můj účet. V důsledku toho již nemám své hráčské ID, což mi značně komplikuje snahu podat stížnost a požadovat náhradu.


Má někdo zkušenost s touto situací nebo má nějaké řešení? Chtěl bych vědět, jak vyřešit tento problém s identifikací, abych mohl uplatnit svá práva.


Předem děkuji za radu a pomoc.


Uvidíme se brzy,



Automaticky přeloženo:

Ahoj. Opravdu mě mrzí vaše zkušenost s tímto kasinem.

Náš tým pro stížnosti by se však mohl pokusit pomoci.

Mohu se zeptat, za jak dlouho poté, co jste kasinu nahlásili závislost na hazardních hrách, váš účet uzavřeli?

Řekl jste, že jste měli obrovské ztráty, takže to znamená, že jste vložili více, i když jste jim řekli o svém problému?

Stížnost podejte prosím pomocí tohoto odkazu, kde vše podrobně popíšete a snad vám náš tým bude schopen pomoci.🙏


Automaticky přeloženo:

Dobrý večer, podle komentářů vidím, že výběry jsou dnes zpožděné, vyhrál jsem 160€, samozřejmě jsem měl odehráno 140€, tak se mi to naštěstí vrátilo. Jsou hodně pozdě? Měli jste je někdy rychle uložené?

Automaticky přeloženo:
Zoi1996

Ne, nikdy jsem nedostal rychle zaplaceno Ne méně než 5 pracovních dnů. A pokaždé jsem musel poslat zprávu po 5 dnech. Jednou jsem jim řekl, co se stane, budeme moci nakupovat o víkendu? A jindy jsem musel jít do servisu.

Pořád jsem musel něco říkat.

Dobrá věc je, že jsem je nakonec všechny vyhrál, ale teď už nehraju, protože je to o nervy a nerad jsem frivolní.

Automaticky přeloženo:
kalimeris

Jak dlouho jim trvalo, než je vložili? Začnu je posílat každý den. Důležité je, že je máš. Čekám na 160€ a s tím co čtu mám obavy.

Automaticky přeloženo:
Zoi1996

Dva týdny byly poprvé, 14 dní, na které byste měli ve svých lekcích pamatovat, abyste byli zdvořilí, protože některým lidem byly smazány profily a nikdy si je nevzali.

Automaticky přeloženo:

A kdy jste dostali své peníze nejrychleji? Také 14 dní včetně víkendů? Nebo pracovní dny?

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer, podle komentářů vidím, že výběry jsou dnes zpožděné, vyhrál jsem 160€, samozřejmě jsem měl odehráno 140€, tak se mi to naštěstí vrátilo. Jsou hodně pozdě? Měli jste je někdy rychle uložené?

Automaticky přeloženo:

Požádali jste již o odstoupení nebo ještě ne?

A co ověření? Je to pro vás potřeba?

Informujte nás o všem, co je odtamtud nového.

Automaticky přeloženo:
Romi

Dobrý večer, od 14.3. jsem nebyl požádán o ověření, požádal jsem o výběr a stále to nebylo vyřízeno. Jsem upřímně překvapen, že některá kasina, jako jsou tato, jsou stále vytížená. Obávám se, že přijdu pozdě pro své peníze. Nicméně vím, že musím čekat 14 dní. Teď podám stížnost.

Automaticky přeloženo:
Zoi1996

Víkend se nepočítá, protože není pracovní den. Zítra vstupte do konverzace a zdvořile se jich zeptejte, zda mohou něco udělat s výběrem, o který požádali. A počkejte další den, tímto způsobem dostanu zaplaceno za 5 pracovních dnů. Hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
kalimeris

Tak co jim mám zítra říct? Dáš mi prosím peníze? Jelikož mi posílají, že nemají přístup k finančnímu oddělení a nevědí, co se děje s platbami. To je to, co mi odpověděli

Automaticky přeloženo:
1...18 19 20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky