před týdnem
Jdu se zeptat na VIP manažera
I'm going to ask about the VIP manager
Voy a preguntar lo del gestor vip
0
Jdu se zeptat na VIP manažera
I'm going to ask about the VIP manager
Voy a preguntar lo del gestor vip
Děkuji, ano, vím, že mi Guru tým pomůže, proto jsem podal stížnost. Zůstanu trpělivý.
Thank you, yes, I know that the Guru team will help me, that is why I filed the complaint. I will remain patient.
Gracias, sí el equipo gurú sé que me vais a ayudar, por eso puse la queja. Seguiré paciente.
To by bylo nejrozumnější. Ujistěte se, že se pokusíte komunikovat o svém výběru, ale ne nonstop, protože pravděpodobně budete mít dost odpovědí, které budou z kasina úplně stejné. Koukám, že se dalšímu hráči podařilo získat své peníze, tak věřím, že je to jen zdržení a dostanete je také.😉
That would be the most sensible thing to do. Make sure you try to communicate about your withdrawal, but not nonstop because you will probably be fed up with answers that will be exactly the same from the casino. I see that another player managed to get his money, so I believe it's just a delay and you will get it too.😉
Nepřestával bych, protože sami se nebudete moci stáhnout. Jaké je vaše denní minimum?
I wouldn't stop because you won't be able to withdraw by themselves. What is your daily minimum?
Yo no pararía porque por ellos mismos no vas a poder retirar. Cual es tu mínimo diario?
Právě teď 500, tak si to představte
Right now 500 so imagine
Ahora mismo 500 así que imagínate
Pořád mě obcházejí, je to neuvěřitelné. Je to více než 15 dní a nic jsem neslyšel a VIP poradci mi také neodpověděli. Musím je nahlásit, protože je to neuvěřitelné. Jsem velmi naštvaný.
They keep giving me the runaround, it's incredible. It's been more than 15 days and I haven't heard anything, and the VIP advisors haven't responded to me either. I need to report them because it's incredible. I'm very angry.
Me siguen dando largas es impresionante ya van más de 15 días y no sé nada, no me responde tampoco los asesores vip. Es para denunciarlos porque es increíble, estoy muy enfadada.
Viděl jsem, že kasino již bylo kontaktováno, takže jsem zvědav, zda odpoví a objasní situaci. Doufám, že budou a vše se dá v budoucnu vyřešit.
Ale na to si budeme muset počkat.
Držíme palce.🤞
I saw that the casino has already been contacted so I wonder if they will reply and clarify the situation. I hope they will and everything can be resolved in the future.
But we will just have to wait for that to happen.
Fingers crossed.🤞
Aktualizace, po více než 20 dnech se ukazuje, že ze 3 čekajících výběrů 500 eur zrušili 1. Tvrdí mi, že došlo k technické chybě u poskytovatele plateb (přiložený snímek obrazovky), jak záhadné, že další dvě platby neměl chybu a ten měl, teď musím začít znovu a mám 9500, takže si představte, není to fér a nejzábavnější je, že dalších 1000 už je na účtu, který udělal netrvalo to dlouho, těch 20 dní, neuvěřitelné. Nyní se ptám zákaznického servisu, co se stalo, uvidíme, jak mi dají. Musíme s tím být agilnější, protože 9500 mě bude stát život. Jsem velmi naštvaný.
Update, after more than 20 days it turns out that out of the 3 pending withdrawals of 500 euros, they canceled 1. They tell me that there was a technical error with the payment provider (attached screenshot), how mysterious that the other two payments did not have an error and that one did, now I have to start over again and I have 9500 so imagine, it is not fair and the funniest thing is that the other 1000 are already in the account it did not take long, for that 20 days, incredible. Now I am asking customer service what happened, let's see how they give me. We have to be more agile with this because the 9500 is going to cost me my life. I am very angry.
Actualización, después de más de 20 días resulta que de los 3 retiros pendientes de 500 euros me cancelan 1. Me dicen que un error técnico con el proveedor de pagos ( adjunto captura) , que misterioso que los otros dos pagos no tengan error y ese sí, ahora otra vez volver a empezar y tengo 9500 así que imaginad, no es justo y los más gracioso es que los otros 1000 están ya en cuenta no han tardado nada, para eso 20 días, increíble. Ahora les estoy preguntando en atención al cliente que ha pasado, a ver las vueltas que me dan. Hay que dar más agilidad a esto porque los 9500 me va a costar la vida. Estoy muy enfadada.
Aktualizace, zákaznický servis nemůže vysvětlit, proč nemají přístup k finančnímu oddělení, což znamená, že mi nikdo nemůže poskytnout žádné informace. Toto kasino je sranda.
Update, customer service can't explain why they don't have access to the finance department, meaning no one can give me any information. This casino is a hoot.
Actualización, en atención al cliente no te saben explicar porque no tienen acceso al departamento de finanzas osea que nadie me puede dar información. Lo de este Casino es de traca.
Zdravím, taky jsem to dostal asi po 20. dni. 2 ze 3 výběrů ve výši 800 eur jsem nedostal poslední výběr, protože řekli, že došlo k technickému problému, peníze dostanete jen velmi pomalu a udělal vše pro to, aby výběr co nejvíce oddálil, jediné, co můžete dělat je trpělivě čekat
Greetings, I also received it after about the 20th day. 2 out of 3 withdrawals of 800 euros I did not receive the last withdrawal because they said there was a technical problem, you will receive your money only very slowly and he did everything to delay the withdrawal as much as possible , the only thing you can do is wait patiently
Üdvözletem én is kb 20.nap után kaptam.meg 3 db 800 eurós kivonasbol 2 db ot az utolsó kivonást nem kaptam meg mert azt mondták.technikai probléma lépett fel,meg kapod a pénzed csak nagyon lassan es mindent elkövetett hogy minél jobban elhuzzak a kivonást, egyetlen dolog amit tudsz tenni türelmesen várni
Aktualizace, po více než 20 dnech se ukazuje, že ze 3 čekajících výběrů 500 eur zrušili 1. Tvrdí mi, že došlo k technické chybě u poskytovatele plateb (přiložený snímek obrazovky), jak záhadné, že další dvě platby neměl chybu a ten měl, teď musím začít znovu a mám 9500, takže si představte, není to fér a nejzábavnější je, že dalších 1000 už je na účtu, který udělal netrvalo to dlouho, těch 20 dní, neuvěřitelné. Nyní se ptám zákaznického servisu, co se stalo, uvidíme, jak mi dají. Musíme s tím být agilnější, protože 9500 mě bude stát život. Jsem velmi naštvaný.
Update, after more than 20 days it turns out that out of the 3 pending withdrawals of 500 euros, they canceled 1. They tell me that there was a technical error with the payment provider (attached screenshot), how mysterious that the other two payments did not have an error and that one did, now I have to start over again and I have 9500 so imagine, it is not fair and the funniest thing is that the other 1000 are already in the account it did not take long, for that 20 days, incredible. Now I am asking customer service what happened, let's see how they give me. We have to be more agile with this because the 9500 is going to cost me my life. I am very angry.
Actualización, después de más de 20 días resulta que de los 3 retiros pendientes de 500 euros me cancelan 1. Me dicen que un error técnico con el proveedor de pagos ( adjunto captura) , que misterioso que los otros dos pagos no tengan error y ese sí, ahora otra vez volver a empezar y tengo 9500 así que imaginad, no es justo y los más gracioso es que los otros 1000 están ya en cuenta no han tardado nada, para eso 20 días, increíble. Ahora les estoy preguntando en atención al cliente que ha pasado, a ver las vueltas que me dan. Hay que dar más agilidad a esto porque los 9500 me va a costar la vida. Estoy muy enfadada.
Vidím, že jste toho moc neprosadili, ale jiný hráč vám dává alespoň trochu jistoty. Budeš muset být trpělivý.
Dokonce i Peter kontaktoval kasino a byl bych velmi rád, kdyby to vše urychlilo. Ale věřím, že své peníze dostanete, i když nebudou trvat nejméně.
Kéž by to bylo jinak.😕
I can see you didn't make much of a breakthrough, but another player gives you at least a little reassurance. You'll have to be patient.
Even Peter has contacted the casino and I'd be very happy if it would speed things up. But I believe you will get your money, even if it is not lasting the least.
I wish it were otherwise.😕
Dostal jsi všechno? Mám dalších 9000, nyní 9500
Have you received everything? I have 9000 more, well now 9500
Ha recibido todo? Yo tengo 9000 más, bueno ahora 9500
Díky, pošlu to i do incidentů
Thanks, I'll send this to incidents as well
Gracias voy a enviar esto también a incidencias
Dobrý den, zatím se mi nepodařilo vybrat více peněz, protože jsem na dovolené a kde jsem ubytován, nemohu stránky navštívit, ale v lednu vám dám vědět, zda dostanu výběry nebo ne
Hello, I haven't been able to withdraw more money yet, because I'm on vacation and where I'm staying, I can't visit the site, but I'll let you know in January if I'll receive the withdrawals or not
Üdvözletem még nem sikerült több pénzt kivonni mivel nyaralok es ahol tartózkodom nem tudok fellepni az oldalra de januárban értesítelek ha kapom majd a kivonasokat vagy sem
Ann, dobře, díky, řekneš nám to.
Ann, okay, thanks, you'll tell us.
Ann vale gracias, ya nos contarás
Viděl jsem, že byste měli v blízké budoucnosti získat dva ze tří výběrů. Tak snad to bude brzy a nastartuje to pozitivnější a rychlejší proces odvykání.😉
I saw that you should get two of the three withdrawals in the near future. So hopefully it will be soon and this will start a more positive and faster withdrawal process.😉
Víš, co mi naposledy udělali? Byl jsem na VIP úrovni 1 na 75, blížil jsem se ke 2, ale i přes hraní jsem se zasekl na týdny. No, 3 dny jsem se nepřihlásil a oni mě shodili na úroveň 1 bez 75. Vysvětlení, které dávají, je, že to dělá stroj. promiň? Nešlo to nahoru, ale šlo to dolů opravdu rychle. Mám 8000 na výběr a 1500 na výběr. Ví se, že nechtějí, abych to rychle stáhl. Opravdu, toto kasino je úžasné. Když vyberu peníze, už to nikdy neudělám.
Do you know the last one they did to me? I was at VIP level 1 at 75, getting close to 2, but stuck for weeks despite playing. Well, I haven't logged in for 3 days and they've dropped me to level 1 without 75. The explanation they give is that a machine does it. Sorry? It didn't go up, but it went down really fast. I have 8000 to withdraw and 1500 in withdrawal. It's known that they don't want me to withdraw it quickly. Really, this Casino is amazing. When I withdraw the money, I'll never do it again.
¿Sabéis la última que me han hecho? Estaba en el nivel vip uno en 75 acercándome al 2 pero estancado durante semanas a pesar de jugar. Pues llevo 3 días sin entrar y me han bajado al nivel 1 sin 75. La explicación que dan es que lo hace una máquina. ¿Perdón? Subir sí que no subió pero bajar bien rápido. Tengo 8000 por sacar y 1500 en retiro. Se conoce que no quieren que lo saque rápido. De verdad que lo de este Casino es flipante. Cuando saque el dinero nunca más .
Vy jako hráč se samozřejmě můžete při výběru peněz rozhodnout, jak to bude dál, zda zde budete hrát nebo ne. Pokud vidíte více negativ a kromě výběrů i jinde, tak vám to moc nevyčítám.
Nicméně to stále opakuji, ale nejdůležitější je teď sehnat všechny peníze.
Pak pravděpodobně opustíte toto kasino, pokud tomu dobře rozumím.
You as a player can of course decide when you withdraw the money how it will be further, whether you will play here or not. If you see more negatives and besides the withdrawals also elsewhere, then I don't blame you too much.
However, I keep repeating it, but the most important thing now is to get all the money.
Then you will probably leave this casino if I understand correctly.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.