DomůFórumKasinaKasino Malina - všeobecná diskuze

Kasino Malina - všeobecná diskuze (strana 8)

127 691 zobrazení 1 046 odpovědí |
před 3 roky
|
1...7 8 9...53
Přidat příspěvek
delayos
před rokem

Jdu se zeptat na VIP manažera

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Děkuji, ano, vím, že mi Guru tým pomůže, proto jsem podal stížnost. Zůstanu trpělivý.

Automaticky přeloženo:
lise2584
před rokem

To by bylo nejrozumnější. Ujistěte se, že se pokusíte komunikovat o svém výběru, ale ne nonstop, protože pravděpodobně budete mít dost odpovědí, které budou z kasina úplně stejné. Koukám, že se dalšímu hráči podařilo získat své peníze, tak věřím, že je to jen zdržení a dostanete je také.😉

Automaticky přeloženo:
lise2584
před rokem

Nepřestával bych, protože sami se nebudete moci stáhnout. Jaké je vaše denní minimum?

Automaticky přeloženo:
delayos
před rokem

Právě teď 500, tak si to představte

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pořád mě obcházejí, je to neuvěřitelné. Je to více než 15 dní a nic jsem neslyšel a VIP poradci mi také neodpověděli. Musím je nahlásit, protože je to neuvěřitelné. Jsem velmi naštvaný.

Automaticky přeloženo:
lise2584
před rokem

Viděl jsem, že kasino již bylo kontaktováno, takže jsem zvědav, zda odpoví a objasní situaci. Doufám, že budou a vše se dá v budoucnu vyřešit.

Ale na to si budeme muset počkat.

Držíme palce.🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Aktualizace, po více než 20 dnech se ukazuje, že ze 3 čekajících výběrů 500 eur zrušili 1. Tvrdí mi, že došlo k technické chybě u poskytovatele plateb (přiložený snímek obrazovky), jak záhadné, že další dvě platby neměl chybu a ten měl, teď musím začít znovu a mám 9500, takže si představte, není to fér a nejzábavnější je, že dalších 1000 už je na účtu, který udělal netrvalo to dlouho, těch 20 dní, neuvěřitelné. Nyní se ptám zákaznického servisu, co se stalo, uvidíme, jak mi dají. Musíme s tím být agilnější, protože 9500 mě bude stát život. Jsem velmi naštvaný.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Přiložené snímky obrazovky filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před rokem

Aktualizace, zákaznický servis nemůže vysvětlit, proč nemají přístup k finančnímu oddělení, což znamená, že mi nikdo nemůže poskytnout žádné informace. Toto kasino je sranda.

Automaticky přeloženo:
lise2584
před rokem

Zdravím, taky jsem to dostal asi po 20. dni. 2 ze 3 výběrů ve výši 800 eur jsem nedostal poslední výběr, protože řekli, že došlo k technickému problému, peníze dostanete jen velmi pomalu a udělal vše pro to, aby výběr co nejvíce oddálil, jediné, co můžete dělat je trpělivě čekat

Automaticky přeloženo:
před rokem

Aktualizace, po více než 20 dnech se ukazuje, že ze 3 čekajících výběrů 500 eur zrušili 1. Tvrdí mi, že došlo k technické chybě u poskytovatele plateb (přiložený snímek obrazovky), jak záhadné, že další dvě platby neměl chybu a ten měl, teď musím začít znovu a mám 9500, takže si představte, není to fér a nejzábavnější je, že dalších 1000 už je na účtu, který udělal netrvalo to dlouho, těch 20 dní, neuvěřitelné. Nyní se ptám zákaznického servisu, co se stalo, uvidíme, jak mi dají. Musíme s tím být agilnější, protože 9500 mě bude stát život. Jsem velmi naštvaný.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vidím, že jste toho moc neprosadili, ale jiný hráč vám dává alespoň trochu jistoty. Budeš muset být trpělivý.

Dokonce i Peter kontaktoval kasino a byl bych velmi rád, kdyby to vše urychlilo. Ale věřím, že své peníze dostanete, i když nebudou trvat nejméně.

Kéž by to bylo jinak.😕

Automaticky přeloženo:
bihariistvan1999
před rokem

Dostal jsi všechno? Mám dalších 9000, nyní 9500

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Díky, pošlu to i do incidentů

Automaticky přeloženo:
lise2584
před rokem

Dobrý den, zatím se mi nepodařilo vybrat více peněz, protože jsem na dovolené a kde jsem ubytován, nemohu stránky navštívit, ale v lednu vám dám vědět, zda dostanu výběry nebo ne

Automaticky přeloženo:
bihariistvan1999
před rokem

Ann, dobře, díky, řekneš nám to.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Díky, pošlu to i do incidentů

Automaticky přeloženo:
před rokem

Viděl jsem, že byste měli v blízké budoucnosti získat dva ze tří výběrů. Tak snad to bude brzy a nastartuje to pozitivnější a rychlejší proces odvykání.😉

Automaticky přeloženo:
před rokem

Víš, co mi naposledy udělali? Byl jsem na VIP úrovni 1 na 75, blížil jsem se ke 2, ale i přes hraní jsem se zasekl na týdny. No, 3 dny jsem se nepřihlásil a oni mě shodili na úroveň 1 bez 75. Vysvětlení, které dávají, je, že to dělá stroj. promiň? Nešlo to nahoru, ale šlo to dolů opravdu rychle. Mám 8000 na výběr a 1500 na výběr. Ví se, že nechtějí, abych to rychle stáhl. Opravdu, toto kasino je úžasné. Když vyberu peníze, už to nikdy neudělám.

Automaticky přeloženo:
lise2584
před rokem

Vy jako hráč se samozřejmě můžete při výběru peněz rozhodnout, jak to bude dál, zda zde budete hrát nebo ne. Pokud vidíte více negativ a kromě výběrů i jinde, tak vám to moc nevyčítám.

Nicméně to stále opakuji, ale nejdůležitější je teď sehnat všechny peníze.

Pak pravděpodobně opustíte toto kasino, pokud tomu dobře rozumím.

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Po provedení mnoha vkladů byl můj účet bez varování uzavřen. Vysvětlení, které mi poskytli, bylo na základě správního rozhodnutí. Nenechali mě utratit žádné finanční prostředky ani bonusy a nic nevrátili.

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...53
Jít na stránkuz 53 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.