FórumKasinaKingmaker Casino - všeobecná diskuze

Kingmaker Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před 8 měsíci od Zabolota92
|
27251 zobrazení 244 odpovědí |
|
1...8 9 10...13
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Dnes byly bez udání důvodu zrušeny 2 platby. Takže je musím znovu resetovat. Kontaktoval chat. Chat skončil, protože se toho zřejmě dělo příliš mnoho. Úplně vás vytrhnou.

Automaticky přeloženo:
djchirurg
před 7 měsíci

Také si všiml...špatná věc jsou stránky jako je tato, které jdou jen po penězích!!

Automaticky přeloženo:
sebbok
před 7 měsíci

Nyní jsem zde podal stížnost. Podle pokynů Gurua se to zpracuje až po 14 dnech, nebo pak něco udělají, ale těch 14 dní budu mít přes víkend. Z Kingmakerovy strany se do té doby stejně nic nestane.

Automaticky přeloženo:
djchirurg
před 7 měsíci

Hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Dobrý večer, k mému velkému překvapení mi dnes přišla zpráva, že moje platby byly schváleny a peníze jsem obdržel. Takže vše dobré

Automaticky přeloženo:
djchirurg
před 7 měsíci

Kontaktujte prosím tuto e-mailovou adresu. Vše bylo ihned poté zpracováno.

complaints@kingmaker.com

Automaticky přeloženo:
sebbok
před 7 měsíci

Ach bože. Promiň, jestli se teď musím smát. E-mail byl odeslán od 5. dubna se všemi přiloženými dokumenty pro ověření. NIC. Online identifikace stále není možná plus 2 výběry zamítnuté bez důvodu. Podle obchodních podmínek by měl být v případě odmítnutí platby zaslán e-mail. Žádná přijata. A svinstvo pokračuje. Chat právě skončil kvůli příliš velkému počtu žádostí. Měl mi zavolat zpět za hodinu. Hotovo. Pak změna zaměstnance, protože osoba odpověděla italsky. Měla výměnu směny. Další zaměstnanec chat opět ukončil. Pak začal chat znovu. Nyní to chce zřejmě předat odbornému oddělení. Když jsem se zeptal, kdo je to oddělení a jak dlouho to bude trvat a zda je to stížnost, nic víc nepřišlo, protože stále žádná odpověď. Další standardní text. Bavte se na našich stránkách.

Automaticky přeloženo:
koudou
před 7 měsíci

pak gratuluji. Moje platby jsou zrušeny, místo aby byly zpracovány a vyplaceny.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Také čekám na výplatu více než 7 dní. Za pouhých 100 eur. Edit: výplata byla právě dokončena

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dnes byly bez udání důvodu zrušeny 2 platby. Takže je musím znovu resetovat. Kontaktoval chat. Chat skončil, protože se toho zřejmě dělo příliš mnoho. Úplně vás vytrhnou.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Viděl jsem, že jste svou stížnost již odeslali. Uvidíme, zda vám náš tým pomůže a pevně věřím, že ano. Chtěl jsem se vás zeptat, proč vám kasino řeklo, že výběry byly zamítnuty, ale neřekl jste žádný důvod.

Také však vidím, že někteří hráči své peníze dostali, takže chci věřit, že je jen otázkou času, kdy se to stane i vám.

Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý večer, k mému velkému překvapení mi dnes přišla zpráva, že moje platby byly schváleny a peníze jsem obdržel. Takže vše dobré

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Vynikající. Jsem rád, že jsi konečně dostal peníze. Jak dlouho ti trvalo, než jsi to všechno dostal? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Také čekám na výplatu více než 7 dní. Za pouhých 100 eur. Edit: výplata byla právě dokončena

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, koukám, že peníze máte taky. Jsem spokojený a chci se zeptat, jaký způsob platby jste použili? 7 dní samozřejmě není tak špatných, když tady hráči čekají mnohem víc. 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ahoj Jaro.


Sněžana

Vážený zákazníku,


Rádi bychom vás informovali, že v současné době zpracováváme vyšší objem požadavků, což mělo za následek zpoždění naší doby odezvy.


Ujišťujeme vás, že aktivně pracujeme na všech žádostech, počínaje těmi, které jste učinili předtím, než jste nás kontaktovali. Mohli byste nás znovu kontaktovat přibližně za 60 minut a požádat o pomoc?


Děkujeme vám za trpělivost během této doby.


To se vždy stane, když kontaktujete chat. A ne, stále jsem nedostal důvod, proč jsou moje výběry zrušeny. Stále se nemohu ověřit. V účtu se píše, že to momentálně nepotřebuji! Na e-maily na stížnosti stále žádná odpověď. Dnes byl také zrušen 3. výběr z 2. dubna! Nyní, když se zaregistrujete, musíte před přihlášením souhlasit s novými všeobecnými podmínkami. Ani nevíte, co bylo aktualizováno. Kasino je neuvěřitelné. Nikdy jsem nic podobného nezažil!

To přichází během ověřování!

file

Tak pořád nevím v čem je problém. Platební metoda...ověření, které nefunguje online? Žádný nápad. Doufám, že to můžete zahrnout do mé stížnosti.


Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
djchirurg
před 6 měsíci

Ahoj, co se týče reklamace , tak to tam musíš uvést sám. Stížnosti neřeším, proto.

Vidím však, že několik hráčů má stejný problém jako vy, takže samozřejmě budete muset být trpěliví. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru. Většina z nich je dostane asi 2 týdny po jejich odeslání.

Co se týče ověření, dokud to kasino nebude potřebovat, nebudete to muset dělat. Pokud to však bude pokračovat a neobdržíte své výběry nebo důvod, proč se to děje, nezapomeňte to uvést. Náš tým se pokusí pomoci.

Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Děkuji moc Jaso. Nyní vyložím karty na stůl, včetně mé stížnosti.

Automaticky přeloženo:
djchirurg
před 6 měsíci

Jistě, můžete aktualizovat odpovědi na fóru, ale nejdůležitější je zajistit, aby náš tým měl přesné informace. Změnilo se něco mezitím? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ahoj Jaro.

A ne, stále čekám na výplatu. Jedna je trvale zrušena. To je uvedeno i ve stížnosti. 🙁

Automaticky přeloženo:
djchirurg
před 6 měsíci

Ano, právě jsem si toho všiml, je mi líto, že jsi se nikam nedostal, ale Nick se ti brzy ozve a uvidíme, jak se věci pohnou. Nevzdávejte se, protože i když to není příjemné období, to vše ukáže.

Ohledně zamítnutí vašeho odstoupení jsem viděl, že to odůvodnili tím, že měli problém s poskytovatelem. Tak uvidíme, jak to půjde odsud.

Doufám, že si budeme moci říct, že nakonec bude vše v pořádku a peníze dostanete.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Jaro.


Nemohu zde již přistupovat ke svému účtu pomocí e-mailu na Gmailu. Bylo na vaší straně něco deaktivováno? Registrace přes google již není možná. 🙁

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Můj starý účet opět funguje s resetováním hesla. Promiňte

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky