Pokud je to v pořádku, shrnu svou odpověď do jediné odpovědi.
Takové zbytečné čekání je vždycky utrpení, dokážu si představit. Obecně řečeno, žádný související výběr není normálně zpracován, dokud není provedeno ověření, a je mi opravdu líto, když vidím, že se to snažíte projít tak dlouho.
Normálně, když konečný dokument čeká na schválení, řekl bych, že vše vypadá dobře, ale to by teď evidentně nebylo vhodné.
Věřím, že přijít sem a sdílet svou situaci je dobrý první krok. Také jste vznesl stížnost a abych byl upřímný, byl by to další moudrý krok. Už jste někdy slyšeli o Casino Guru Resolution Center? Naším cílem je podporovat hráče zdarma, řešit problémy, když to bude možné, pokud máte zájem, projděte si tohoto průvodce 👈
Máte chuť nějaký odeslat?
I'll summarize my response in just one reply if that's okay.
Such unnecessary waiting is always a pain, I can imagine. Generally speaking, no associated withdrawal is normally processed until the verification is done, and I'm really sad to see you have been trying to pass it for just so long.
Normally, when the final document is awaiting approval, I would say that everything looks good, but obviously, that would not be appropriate right now.
I believe that coming here to share your situation is a good first step. You brought up a complaint as well, and to be honest, this would be yet another wise move. Have you ever heard about the Casino Guru Resolution Center? We aim to support players for free, resolving issues when we can, if you are interested, browse this guide 👈
Do you feel like submitting one?
Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo: