FórumKasinaKingmaker Casino - všeobecná diskuze

Kingmaker Casino - všeobecná diskuze

před 9 měsíci od Zabolota92
|
29585 zobrazení 254 odpovědí |
|
1 2...13
před 9 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Kingmaker Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 9 měsíci

Ahoj! Dlouho jsem nechtěl zveřejňovat svou stížnost a myslel jsem, že se vše vyřeší. Ale ne. Moje žádost o výběr nebyla zpracována po dobu 21 dnů. Ověřování účtu probíhá již 18 dní. Každý dokument se kontroluje přibližně týden a vše trvá dlouho. Už skoro měsíc nemůžu vybrat peníze. Je to strašné! Koneckonců, všechny dokumenty mohly být zkontrolovány za den, ale ověřování trvá déle než dva týdny!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Každý dokument je kontrolován po dobu jednoho týdne, 10 dnů. vše je dlouho velmi těžké! Abyste v ověřovacím procesu čehokoli dosáhli, musíte do chatu psát každý den po dobu 3 týdnů! Pokud nenapíšete, ověření bude trvat rok! To je hrozný přístup k vašim zákazníkům a naprostá neúcta!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ověření je 18. den a zbývá zkontrolovat pouze jeden dokument a kontrolují ho už týden! jen snímek obrazovky z kryptopeněženky, kde byl dobit účet kasina. Všechno se dalo zkontrolovat za den! Ale všechno trvá týdny!

Automaticky přeloženo:
Zabolota92
před 9 měsíci

Pokud je to v pořádku, shrnu svou odpověď do jediné odpovědi.

Takové zbytečné čekání je vždycky utrpení, dokážu si představit. Obecně řečeno, žádný související výběr není normálně zpracován, dokud není provedeno ověření, a je mi opravdu líto, když vidím, že se to snažíte projít tak dlouho.

Normálně, když konečný dokument čeká na schválení, řekl bych, že vše vypadá dobře, ale to by teď evidentně nebylo vhodné.

Věřím, že přijít sem a sdílet svou situaci je dobrý první krok. Také jste vznesl stížnost a abych byl upřímný, byl by to další moudrý krok. Už jste někdy slyšeli o Casino Guru Resolution Center? Naším cílem je podporovat hráče zdarma, řešit problémy, když to bude možné, pokud máte zájem, projděte si tohoto průvodce 👈

Máte chuť nějaký odeslat?

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Chci podat stížnost! Už měsíc čekám na výběr a trápí mě nekonečné kontroly. Nyní byly všechny dokumenty přijaty, ale zjistili nový problém (jako obvykle) - říkají mi, abych se přihlásil k účtu bez VPN, ale nepoužívám VPN. Obecně platí, že trpí ještě měsíc. a platba nebyla nikdy zpracována

Automaticky přeloženo:
Zabolota92
před 9 měsíci

Ahoj. Myslím, že by od vás bylo opravdu moudré podat stížnost, zvláště v této situaci. Proces ověření trvá opravdu dlouho. Vysvětlili vám, jaký je důvod, proč vás požádali, abyste se přihlásili bez VPN, pokud říkáte, že žádnou nepoužíváte? Proč mají podezření, že jste skutečně použili VPN? Podpora by to jistě měla umět vysvětlit. 🤔

Každopádně stačí jednoduše kliknout/klepnout na tento odkaz 👈, kde můžete stížnost podat. Náš tým udělá vše pro to, aby byl tento problém vyřešen. Pokud budete potřebovat nějakou další pomoc, budeme tu, připraveni zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vážený zákazníku,

Tato zkušenost nás mrzí a děkujeme, že jste nás kontaktovali.

Poslali jsme vám e-mail na adresu: z******** 2@gmail.com , kontaktujte nás co nejdříve.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ăștia țin la nesfârșit o retragere așa ca nu recomand deloc să jucați in acest cazino, sunt niște hoți nenorociți

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

file denně stejný problém opravdu nechápu, proč toto kasino nezíská hodnocení 1, pokud pouze vklady fungují výběry nikdy

Automaticky přeloženo:
Kingmaker Casino
před 8 měsíci

Jste největší zloději na světě

Automaticky přeloženo:
pamelapop9105
před 8 měsíci

Ahoj @ pamelapop9105 ,

Je nám líto, že jste měli problém s naší platformou. Můžete nám poslat e-mail se svým ID hráče na adresu complaints@kingmaker.com ? pomůžeme vám problém co nejdříve vyřešit.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ăștia țin la nesfârșit o retragere așa ca nu recomand deloc să jucați in acest cazino, sunt niște hoți nenorociți

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, vidím, že ti kasino hned odepsalo, tak doufám, že se pokusí vyřešit tvoji situaci co nejdříve. Z vašeho screenshotu jsem také zjistil, že mají nějakou údržbu. Takže bych vám doporučil, abyste zkusili spolupracovat s kasinem a až vám dají aktualizaci, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Škoda, že jsem si recenze o tomto kasinu nepřečetl dříve. Na platbu čekám více než měsíc. Vyhrál 180 dolarů. Vsadil jsem 180 $ za výběr. Platba byla zrušena a kasino si okamžitě stáhlo 100 dolarů na svůj účet (vše je v historii účtu, všechny důkazy atd.) Zbylo 80 dolarů, dal jsem je k výběru. Více než měsíc mě trápili ověřováním, poslal jsem jim 10x fotky, s různými doklady. Nepřijali všechno. a dnes mi z nějakého důvodu vybrali zálohu 29 dolarů!!! To znamená, že z výher 180 $ vrátili částku vkladu! Kasino podvodníci a zloději! JE TO FAKT! Už o tom psal nejeden člověk. To není náhoda. To je pravda! Pro kasino je prostě hnusné krást peníze tak drze! A haléře! Kasino může být v úpadku, takže krade peníze hráčů, aby pokrylo dluhy. S největší pravděpodobností je to pravda.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Vážení, toto kasino odpovídá jen tolik, ale peníze nikdy neuvidíte, prostě funguje, pouze vklady zde, výběry nikoli

Automaticky přeloženo:
lacostweb
před 8 měsíci

Přesně, až na to, že nikoho nezajímá, že nás okrádají všechna licencovaná kasina na Curacau

Automaticky přeloženo:
pamelapop9105
před 8 měsíci

Souhlasím s tebou kamaráde! Je škoda, že jsme těmto podvodníkům a zlodějům naletěli (

Automaticky přeloženo:
lacostweb
před 8 měsíci

Ahoj @ lacostweb ,

Mohli byste prosím poslat své ID hráče na complaints@kingmaker.com ? Hned se na to podíváme a pokusíme se tento problém co nejdříve vyřešit.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
pamelapop9105
před 8 měsíci

Ahoj @ pamelapop9105 ,

Neobdrželi jsme od vás žádný e-mail, můžete nám prosím poslat své ID hráče na adresu complaints@kingmaker.com ? Jakmile to budeme mít, můžeme vidět, v čem byl problém, a můžeme jej okamžitě vyřešit.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

V King Makeru mám zatím pozitivní zkušenosti. Vložil jsem 2 000 hotovosti a po výběru v roce 1950 mi zbylo 15 000. Většinu z toho jsem vydělal hraním stolních her. Automaty jsou trochu smíšené s některými poskytovateli na 96 %, ale další jako pilka na kov a nolimit jsou 92% verze, na kterých je těžší vyhrát. Úplnou recenzi napíšu za pár týdnů, jakmile si vyberu své výhry (1200 $ za den chvíli trvá).

Automaticky přeloženo:
1 2...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky