FórumKasinaKingmaker Casino - všeobecná diskuze

Kingmaker Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před 2 měsíci od Zabolota92
|
9109 zobrazení 220 odpovědí |
|
1...9 10 1112
Přidat příspěvek
před 2 týdny

Včera po týdnu dorazila také druhá platba 200,-. Právě jsem požádal o další platbu ve výši 400,- uvidíme, jestli to přijde. Obě platby tedy trvaly až doteď vždy týden

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj Jaro.


Nemohu zde již přistupovat ke svému účtu pomocí e-mailu na Gmailu. Bylo na vaší straně něco deaktivováno? Registrace přes google již není možná. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Vidím, že jste měli se svým účtem nějaké problémy, které se vám podařilo vyřešit, takže jsem rád, že další účet nepotřebujete.

Pokud dojde k nějaké změně, určitě mi dejte vědět. 👍

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Včera po týdnu dorazila také druhá platba 200,-. Právě jsem požádal o další platbu ve výši 400,- uvidíme, jestli to přijde. Obě platby tedy trvaly až doteď vždy týden

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Jsem rád, že máte naopak dobré zprávy a pomalu se dostáváte ke svým penězům. Kasino není nejrychlejší, ale postupně hráči získávají nějaké prostředky. Doufám, že to bude pokračovat a dostanete vše.

Určitě mi dej vědět, jak to pokračuje. 😉

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj Jaro.


Informace jsou i pro vás. Dnes jsem obdržel svou poslední výplatu. Navzdory tomu je kasino stále špatné...velmi špatné. Pokud vidíte moji stížnost s poslední aktualizací (doufám, že ji Nick schválí pro ostatní hráče), NIKDY nemohu toto kasino nikomu doporučit. Jste SKVĚLÍ a doufám, že budete i nadále podporovat hráče, kteří mají problémy s tak pochybnými kasiny. Velké díky vám a vašemu týmu!

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj Jaro.


Mohl byste prosím smazat můj druhý účet, který zde byl vytvořen pomocí djchirurg1. Zaregistroval jsem se na Facebooku a vytvořil si dva účty. Jeden stačí s djchirurgem. Mnohokrát děkuji a zdravím

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj Jaro.


Informace jsou i pro vás. Dnes jsem obdržel svou poslední výplatu. Navzdory tomu je kasino stále špatné...velmi špatné. Pokud vidíte moji stížnost s poslední aktualizací (doufám, že ji Nick schválí pro ostatní hráče), NIKDY nemohu toto kasino nikomu doporučit. Jste SKVĚLÍ a doufám, že budete i nadále podporovat hráče, kteří mají problémy s tak pochybnými kasiny. Velké díky vám a vašemu týmu!

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Nemáte zač a jsem moc rád, že se vám nakonec podařilo získat peníze. Pokud se vám tam nepodařilo zavřít účet, jak jste plánovali, můžete nás znovu kontaktovat, ale tato zkušenost v tomto konkrétním kasinu pro vás byla samozřejmě poslední.

Doufám, že se budete dobře bavit a nebudete se setkávat s podobnými problémy. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj Jaro.


Mohl byste prosím smazat můj druhý účet, který zde byl vytvořen pomocí djchirurg1. Zaregistroval jsem se na Facebooku a vytvořil si dva účty. Jeden stačí s djchirurgem. Mnohokrát děkuji a zdravím

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Zrušil jsem váš druhý účet, takže můžete použít svůj primární. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj,


Také bych rád něco řekl:


16. a 17. dubna jsem požádal o dva výběry po 500 eur bankovním převodem a zatím jsem nemusel provádět žádné ověřování a podle live chatu výběr dorazí "velmi brzy". Nyní jsem poslal e-mail na adresu pro stížnosti a budu vás informovat. Bohužel se zdá, že to s Kingmakerem vždy trvá trochu déle...

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

Danke Jaro 🙂

Automaticky přeloženo:
flasher
před 2 týdny

Ahoj Flashere. Buďte připraveni na dlouhý proces, pokud jde o výplatu. Až když jsem zde podal stížnost, věci se daly do pohybu. Na reklamační email jsem poslal 5 emailů. NIKDY jsem nedostal odpověď. Využijte podporu a pokud vám do 1 hodiny přijde potvrzení s číslem transakce, tak se něco zpracovává. To je tip. Hodně štěstí.


Jen malá aktualizace. Stížnost si zde můžete nechat zaevidovat po 14 dnech. Casino Guru dává kasinům tolik času. Pak vám zdejší zaměstnanci rádi pomohou. Jsou tu opravdu skvělí, pokud máte problémy. s pozdravem

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
djchirurg
před 2 týdny

Ano, už jsem jeden poslal na podporu, nechci spamovat doručenou poštu. Nakonec to stejně nemůžu změnit, zdá se...

Někteří je dostanou i do týdne 😀

zůstanu pozitivní

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Moje 400,- dorazilo přesně o týden později. Lg

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj,


Také bych rád něco řekl:


16. a 17. dubna jsem požádal o dva výběry po 500 eur bankovním převodem a zatím jsem nemusel provádět žádné ověřování a podle live chatu výběr dorazí "velmi brzy". Nyní jsem poslal e-mail na adresu pro stížnosti a budu vás informovat. Bohužel se zdá, že to s Kingmakerem vždy trvá trochu déle...

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj, ano vypadá to, že toto kasino nebude nejrychlejší, ale když si projdete toto vlákno, zjistíte, že kasino již některé hráče vyplatilo, takže to bude asi otázka času.

Říkáte, že jste podali stížnost , takže zmíním, že dáváme kasinům 14 dní na vyřešení procesu výběru, takže teď budeme muset být trpěliví a čekat, jak se vše vyvine.

Samozřejmě si jistě můžete ověřit s podporou, jak váš výběr probíhá a pevně věřím, že ho co nejdříve získáte. Kdyby se něco změnilo, budu tady a dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobrý den, oba převody byly právě provedeny, trvaly 6-7 dní

Automaticky přeloženo:
flasher
před týdnem

Skvělá zpráva a slavím s vámi. Týden by se mi ale hodil. Jak tedy vidíme, kasinu chvíli trvá, než vyplatí hráče.

Každopádně, jakou platební metodu jste použili? Myslíš, že se sem vrátíš a budeš hrát? 😉

Automaticky přeloženo:
před týdnem

je to podvod nehraji nepřipisují peníze, ani je nevidí a když pošleš mmm, pořád ti říkají, že budou připsány zítra a nikdy se nepřipíší

Automaticky přeloženo:
PANAGIOTIDIS1991
před týdnem

Neřekl bych to tak, raději si hledejte jiné kasino, které se rychle vyplácí. Pokud ale chcete vyplácet vysoké částky a nechcete se ověřovat, Kingmaker je pro vás to pravé 😀

Automaticky přeloženo:
před týdnem

je to podvod nehraji nepřipisují peníze, ani je nevidí a když pošleš mmm, pořád ti říkají, že budou připsány zítra a nikdy se nepřipíší

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobrý den, jak dlouho již trvá Vaše situace? Kasino vám neustále opakuje to samé, takže druhý den budete mít peníze na účtu? Ověřili jste svůj účet nebo to nebylo nutné?

Někdy musíte být trochu trpěliví a nespěchat s tím, že kasino je podvod.

Vysvětli mi jak to je a uvidíme. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Nepotřebuje ověření, jen mi řekli, že mi každý den říkají, že zítra vám budou peníze připsány a pět dní nejsou připsány, ani výběry nevidí. finanční oddělení je samá lež, chlapi, tenhle chlap vás klame, nehrajte, vždy vám vezme peníze a jakmile si vyberete, nebudou vás obtěžovat

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

dobré ráno, měli jste nějaký kontakt s kasinem Kingmaker? je to týden, co nepřipisují výběry a pořád říkají, že zítra a kdy ne

Automaticky přeloženo:
1...9 10 1112
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky