Ano, ale to je v případě, že peníze, které získáte, jsou z bonusu. Nepřijal jsem bonus ani jsem s bonusem nehrál.
Yes, but that's if the money you get is from a bonus. I haven't accepted a bonus or played with a bonus.
si Pero eso es si el dinero que consigues es con un bono. Yo no he aceptado bono ni jugado con bono
Bonus jsem zrušil. S bonusem to nemá nic společného.
I canceled the bonus. It has nothing to do with the bonus.
Ich habe Den Bonus Storniert Hat nicht zu tun mit Bonus
I když zrušíte
Bonus: Pokud budete hrát s bonusem na začátku, vaše výhry budou započítány jako bonusové výhry. Jindy jsem bez problému vyhrál 6K.
Even if you cancel the
Bonus: If you play with the bonus at the beginning, your winnings will be counted as bonus winnings. I won 6K the other time without any problem.
Aunque canceles el
bono si juegas al principio con el bono ya te cuenta tus ganancias como ganancias con el bono. Yo la otra vez saqué 6K sin problema
Podařilo se vám to všechno dostat ven?
Did you manage to get it all out?
Conseguiste sacarlo todo?
Někteří mi říkají, že je to kvůli vysoké poptávce po aplikacích a jiní tvrdí, že je to kvůli problémům s mou bankou (lži). Další říká, že je o den později.
Some tell me it's because of the high demand for applications, and others say it's because of problems with my bank (a lie). Another says it's a day late.
Unos me dicen que es por la alta demanda de solicitudes y otros que es por problemas con mi banco(mentira). Otro que es que va con un día de retraso
Nebylo by nic neobvyklého, kdyby to bylo kvůli vysokým žádostem o výběr, víte.
Dostali jste však od kasina nějaké oficiální vysvětlení?
It wouldn't be anything unusual if it was due to high withdrawal requests, you know.
Have you received any official explanation from the casino, though?
Ahoj, mám na výběr 14,5K. Dělám to týden a prý začnou stahovat začátkem tohoto týdne. Ví nebo četl někdo něco o někom, kdo vybral velké částky v plné výši? Děkuji mnohokrát.
Hi, I have 14.5K to withdraw. I've been doing this for a week, and they say they'll start withdrawing at the beginning of this week. Does anyone know or have read anything about someone who has withdrawn large amounts in full? Thank you so much.
Hola, tengo 14,5K para retirar, llevo una semana y dicen que a principios de esta semana empezaría con los retiros a lo mejor. Alguien sabe o ha leído algo sobre alguien que haya sacado cantidades grandes en su totalidad? Muchísimas gracias
Mimochodem, viděl jsem, že Kingmaker je stejný jako lunubet. je to pravda? Na lunubetu jsem vybral 6K a do třetího dne to bylo všechno pryč a 500 za den, jak se říká. U Kingmaker je to ale naopak.
By the way, I've seen that Kingmaker is the same as lunubet. Is that true? At lunubet, I withdrew 6K, and it was all gone by the third day, and 500 per day, as they say. But at Kingmaker, it's the opposite.
Por cierto he visto que Kingmaker es lo mismo que lunubet. Es cierto? En lunubet retire 6K y fue todo al tercer día y 500 por día como dicen. Pero en Kingmaker todo lo contrario
V tomto kasinu už nemusíte hrát. Na hráčském účtu mám asi 15 tisíc a podařilo se mi vybrat 2000 €. Pak jsem čekal, až se výplaty nezpracují.
You don't have to play at this casino anymore. I have about 15k in my player account and I was able to withdraw 2000€. Then I waited for the payouts to not be processed.
Du muss nicht mehr beim diese Casino spielen ich habe ca.15k in meine spieler konto und ich konnte 2000€auszahlen danch ich habe gewartet die auszahlungen war nich bearbeitet
Přemýšlel jsi o podání stížnosti zde?
Náš tým pro stížnosti by se mohl podívat na vaši situaci s tímto kasinem a doufejme, že vám pomůže získat vaše výhry.
co říkáš?
Were you thinking about filing a complaint here, perhaps?
Our complaint team could have a look into your situation with this casino and hopefully help out to get your winnings.
What do you say?
Zatím mi stále říkají, že kvůli vysoké poptávce po výběrech dochází ke zpožděním. A to platí od 22. března.
For now, they keep telling me there are delays due to high demand for withdrawals. And this has been the case since March 22.
De momento me siguen diciendo que hay atrasos por la alta demanda de retiros. Y así desde el día 22/03
Co mi doporučujete udělat po 9 dnech bez obdržení odstoupení od smlouvy?
What do you advise me to do after 9 days without receiving any withdrawal?
Que me aconsejáis hacer después de 9 días sin recibir ningún retiro?
Dobrý den, na koho se mám obrátit s reklamací nebo poradit? Čekám na několik výběrů od 22. března a stále mi říkají, že kvůli nárůstu počtu výběrů dochází ke zpožděním. Jen mi říkají, ať počkám, protože mají vysokou poptávku.
Hello, who should I contact to file a complaint or get advice? I've been waiting for several withdrawals since March 22, and they keep telling me there are delays due to an increase in the number of withdrawals. They just tell me to wait because they have high demand.
Hola a quien debería dirigirme para poner una queja o que me aconseje? Estoy a la espera de varios retiros desde el 22/03 y siempre me dicen que hay retrasos por aumento de cantidad de retiros. Solo me dicen que espere que tienen una alta demanda
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že zde nejsme živý chat a není nutné nám psát více příspěvků týkajících se stejné věci. K vašemu příspěvku se vrátíme a odpovíme co nejdříve; nedělej si starosti.
Pokud máte pocit, že se situace nehýbe, klikněte na tento odkaz , kde můžete podat stížnost.
Vysvětlete dobře celou situaci našemu reklamačnímu týmu a brzy budete informováni o dalším postupu.
Hello there.
Please keep in mind that we are not a live chat here, and it is not necessary to write multiple posts to us regarding the same thing. We will get back to your post and reply as soon as possible; do not worry.
If you feel that the situation is not moving, please follow this link where you can file your complaint.
Explain well the whole situation to our complaint team, and you will be informed what the next steps should be soon.
Dobře, už 10 dní čekám na stažení. Mám s reklamací počkat 14 dní?
Okay, I've been waiting for the withdrawal for 10 days now. Should I wait 14 days before filing a complaint?
Vale, llevo ya 10 días esperando el retiro. Debería esperar a los 14 anteces de poner una queja?
Stížnost můžete kdykoli odeslat.
Prosím, informujte nás, kdykoli se rozhodnete jej podat.
Please feel free to submit your complaint at any time.
Please inform us whenever you decide to file it.
Perfektní. Příští pátek to bude 14 dní, co jsem požádal o výběry, takže do té doby počkám. Pokud ne, podám stížnost.
Perfect. Next Friday will be 14 days since I requested the withdrawals, so I'll wait until then. If not, I'll file a complaint.
Perfecto. El viernes que viene va hacer 14 días que solicite los retiros, esperaré hasta ahí. Si no pondre una queja
Na výběry čekám 17 pracovních dní, prosím o pomoc, nedostávám odpověď na email a v live chatu mi operátoři nejsou schopni poskytnout informace, které požaduji. Nikdy jsem neměl problémy s vašimi stránkami, obvykle byly provedené výběry zaplaceny v očekávaných termínech, to je 3/5 pracovních dnů, nechápu, co se děje.
I have been waiting for withdrawals for 17 working days, I kindly ask you for help, I do not receive a response via email and in live chat the operators are not able to provide me with the information I request. Never had problems with your sites, usually the withdrawals made were paid within the expected times, that is 3/5 working days, I do not understand what is happening.
Attendo dei prelievi da ben 17 giorni lavorativi, vi chiedo cortesemente un aiuto, non ricevo risposta tramite mail e in live chat gli operatori non sono in grado di fornirmi le informazioni che richiedo. Mai avuti problemi con i vostri siti, solitamente i prelievi effettuati sono stati pagati nei tempi previsti, ovvero 3/5 giorni lavorativi, non capisco cosa stia succedendo.
Jsem tu od 22. 3. a říkají mi, že je to v
Závěrečná fáze výběru. Říkají, že je to kvůli vysoké poptávce po žádostech o výběr, ale co dělají, je vyplácení po 14 dnech, takže hráč může během této doby o peníze přijít, než je vybere.
I have been here since 03/22, and they tell me that it is in the
The final phase of making the withdrawal. They say it's due to a high demand for withdrawal requests, but what they do is pay out after 14 days, so the player can lose the money during that time before withdrawing it.
Desde el día 22/03 llevo yo, y me dicen que y está en la
fase final para hacer el retiro. Dicen que es por una alta demanda de solicitudes de retiros, pero lo que hacen es pagar a los 14 días y así el jugador pueda perder en ese tiempo el dinero antes de sacarlo
Ten den jsem nehrál ani euro z peněz, které jsem vyhrál, takže je to jen otázka času?
I didn't play a single euro of the money I won that day, so it's just a matter of time?
io non ho giocato un singolo euro dei soldi vinti quel giorno, quindi è solo questione di tempo?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.