Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaKingmaker Casino - všeobecná diskuze

Kingmaker Casino - všeobecná diskuze (strana 20)

 od Zabolota92
|
58 768 zobrazení 552 odpovědí |
|
1...19 20 21...28
licausigiovanni72

Podle toho, co jsem četl zde a na několika fórech kasin vlastněných stejným majitelem, je to tak. Nesahejte na peníze, jen počkejte a buďte velmi trpěliví. Mám tři nevyřízené výběry po 500 EUR a stále mám na výběr dalších 13 000 EUR.

Automaticky přeloženo:

od 03/16, což je den, kdy jsem vystoupil, musím počítat pracovní dny? Protože počítám pracovní dny, kterých je k dnešnímu dni 12

Automaticky přeloženo:
licausigiovanni72

Obecně platí, že podle toho, co tady říkají, začnou platit 14 dní. Přečtěte si vše ze strany 1 tohoto fóra a uvidíte, že lidé dostávají zaplaceno. Doufám, že my taky.

Automaticky přeloženo:
jimenezserranojc

Mám 3 výběry celkem za 900 eur a ještě 1200 eur na výběr

Automaticky přeloženo:
licausigiovanni72

Buď trpělivý, nebo ti tady řeknou postup. Počkám do čtvrtka. Pokud nic neobdržím, podám reklamaci zde.

Automaticky přeloženo:
jimenezserranojc

stáhli jste se někdy z tohoto webu?

Automaticky přeloženo:
licausigiovanni72

V Lunubetu, kasinu vlastněném stejným majitelem a se stejnou licencí, jsem vybral 6 000 € a vše bylo zpracováno třetí pracovní den a vše proběhlo rychle. Existuje však mnoho kasin, která trvají 14 a více dní.

Automaticky přeloženo:
jimenezserranojc

Myslím, že udělám totéž. Celá tato situace mi přijde absurdní, nechápu, jak může být něco takového legální.

Automaticky přeloženo:
licausigiovanni72

naprosto s tebou souhlasím. A frustrace roste.

Automaticky přeloženo:
jimenezserranojc

Chápu, i já jsem vždy vybíral bez problémů v podobných kasinech, jako je slotuna, casinova atd., nikdy nebyly žádné problémy.

Automaticky přeloženo:
licausigiovanni72

Totéž je pouze jednou a další výběry budou provedeny ve stanovené dny. Doufejme.

Automaticky přeloženo:
jimenezserranojc

Takže teoreticky i kdybych tyto peníze dostal, na výběr dalších 1200 eur bych musel čekat dalších 14 dní?

Automaticky přeloženo:
jimenezserranojc

Informujte mě o své situaci, udělám to samé! Musíme být trpěliví, dobrou noc!

Automaticky přeloženo:
licausigiovanni72

Nevím, další výběry jsem zatím neprovedl. Jsme ve stejné situaci. Zůstaneme zde v kontaktu. Doufám, že ne, protože pak strávím šest měsíců tím, že budu všechno stahovat, a pak to bude nula.

Automaticky přeloženo:

Den 16.03.2025 Vyhrál jsem v tomto kasinu mimo AAMS, vždy jsem hrál v těchto kasinech, která se zdají být vytvořena pomocí vykrajovátka, nikdy neměl problémy s výběry, čekací doby vždy klesly do jimi vyjádřených 3/5 pracovních dnů. Jak jsem říkal, 16.3.2025 vybírám, k dnešnímu dni 4.1.2025 žádné novinky, snažil jsem se s nimi všemi způsoby kontaktovat e-mailem, ale žádná odpověď. Prostřednictvím živého chatu je to jako mluvit s roboty a to, co vám říkají, je vždy stejné. Potřeboval bych poradit, jak tuto znepokojivou situaci vyřešit.

Automaticky přeloženo:
licausigiovanni72

Přesunul jsem váš příspěvek sem, abychom mohli mít vše na jednom místě. Tímto způsobem je lepší držet krok se všemi informacemi, víte.

Chápu to tedy správně, že zde není potřeba žádné ověřování, nebo to tak není?

Čeká se poměrně dlouho, a i když je kasino přetíženo výběry, doporučuji vám podat stížnost zde, protože brzy to bude 14 pracovních dnů, na které čekáte, a náš reklamační tým bude moci zasáhnout a celou záležitost prošetřit.

Zde je odkaz, kde to můžete udělat, pokud jste tam.



Automaticky přeloženo:
Romi

Perfektní. Mám na platbu čekat 14 běžných dnů nebo 14 pracovních dnů?

Automaticky přeloženo:
jimenezserranojc

Pokud máte na mysli toto, dáváme kasinům 14 pracovních dnů na výběr.

Automaticky přeloženo:
Romi

Dobře, s výplatou počkám do příštího pátku. Pokud ne, podám reklamaci, protože už je to 14 dní a jsou tam tři výběry po 500 EUR plus dalších 13 000 EUR, které musím vybrat, což by při tomto kurzu trvalo věčnost. A v chatu nic nevysvětlují; vždy říkají to samé: "Váš výběr se zpracovává, máme zpoždění, buďte prosím trpěliví." A peníze mezitím nedorazí. Myslím, že to není dobré ani pro kasino, ani pro zákazníka, který chce své výhry co nejdříve, maximálně do 5 dnů. Děkuju.

Automaticky přeloženo:

Toto je již můj 13. pracovní den čekání, nechápu, jak je něco takového možné.

Automaticky přeloženo:
1...19 20 21...28
Jít na stránkuz 28 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky