Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaKingmaker Casino - všeobecná diskuze

Kingmaker Casino - všeobecná diskuze (strana 21)

 od Zabolota92
|
58 664 zobrazení 551 odpovědí |
|
1...20 21 22...28

Mám problém otevřít odkaz na reklamaci, stránka se otevře, ale nenačte.

Automaticky přeloženo:
Romi

Mám problém s otevřením vámi zveřejněného odkazu, stránka se otevře, ale nenačte.

Automaticky přeloženo:
Romi

Když jdu podat stížnost, sekce pro popis mého problému mi nedovolí psát.

Automaticky přeloženo:

Čekáme na jejich reakci

Automaticky přeloženo:

Mám problém s otevřením vámi zveřejněného odkazu, stránka se otevře, ale nenačte.

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

můžete prosím poskytnout snímek obrazovky nebo natočit video? V takových případech není problém konkrétně s odkazem nebo naší stránkou. Navrhuji, abyste zkusili otevřít odkaz v čistém anonymním režimu bez nainstalovaných nebo zapnutých doplňků; klidně používejte různé prohlížeče nebo dokonce zařízení.

Pokud jste si však všimli, že „captcha selhala", situace je složitější, dejte nám proto prosím vědět více podrobností. 🙏

Automaticky přeloženo:

Když jdu podat stížnost, sekce pro popis mého problému mi nedovolí psát.

Automaticky přeloženo:

To, co popisujete, je obvykle způsobeno rozšířeními prohlížeče – konkrétně překladateli nebo modifikátory textu, protože naše stránka již používá Překladač Google; psaní ve většině případů nebude fungovat, pokud máte zapnutý jakýkoli jiný překladač. Zkuste při prohlížení vypnout všechny moduly či doplňky, které běžně používáte, nebo k odeslání stížnosti použijte zcela čistý prohlížeč.

Pokud jste si však všimli, že „captcha selhala", situace je složitější, dejte nám proto prosím vědět více podrobností. 🙏

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, mám velký problém s online kasinem Kingmaker. Před 10 dny jsem dvakrát vybral 500 EUR. Peníze však dosud nebyly vyplaceny. Stále mi říkají, že se to stále zpracovává. I když je tam uvedeno, že výběry jsou vyplaceny do 3 pracovních dnů, můj první výběr 450 EUR nebyl problém. Nechtějí žádné ověření, což jsem nabízel, a prý je s mým účtem vše v pořádku. Může mi někdo prosím pomoci?

Automaticky přeloženo:
Wepner92

Bohužel, když si projdete toto vlákno, uvidíte, že v takové situaci nejste sami.

Vypadá to, že v poslední době měli nějaké zpoždění, tak snad to bude opravdu v pořádku, jak se říká.

Jsme rádi, že jste odeslali stížnost , aby náš tým mohl zasáhnout, protože 14denní lhůta se již blíží.

Jak dlouho jste ale čekali na 450 €?


Automaticky přeloženo:
Romi

Ahoj Romi, právě jsem podal stížnost. Pokaždé, když s nimi mluvím, je to stresující a oni vždy říkají to samé.

Automaticky přeloženo:
Romi

Dobrý den, 450 € bylo vyplaceno včas do tří pracovních dnů. A teď jen pořád říkají, že se to zpracovává. To se mi zdá divné, zvláště když uvádějí, že zpracování výplat trvá maximálně tři pracovní dny. Nabídl jsem, že se nechám ověřit v živém chatu, abych to urychlil, ale řekli, že to není nutné a že je vše v pořádku, aby byly výplaty zpracovány.

Automaticky přeloženo:
Radka

Díky Radko, vyřešeno, nyní jsem mohl podat reklamaci.

Automaticky přeloženo:

Ahoj Romi, právě jsem podal stížnost. Pokaždé, když s nimi mluvím, je to stresující a oni vždy říkají to samé.

Automaticky přeloženo:

To je skvělé, že se vám to podařilo odeslat.

Mohu se zeptat, co pomohlo vědět, jestli to zažíváme u některých jiných hráčů?

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, 450 € bylo vyplaceno včas do tří pracovních dnů. A teď jen pořád říkají, že se to zpracovává. To se mi zdá divné, zvláště když uvádějí, že zpracování výplat trvá maximálně tři pracovní dny. Nabídl jsem, že se nechám ověřit v živém chatu, abych to urychlil, ale řekli, že to není nutné a že je vše v pořádku, aby byly výplaty zpracovány.

Automaticky přeloženo:

Dobře, rozumím.

No vidíme, že jsou asi přetížení výběry, tak snad to brzy zvládnou. 🙏

Automaticky přeloženo:
Romi

Takže zítra uplyne 14 dní. Co děláš nebo jak mi můžeš pomoci?

Automaticky přeloženo:
Romi

Když jsem podal stížnost, nedovolilo mi popsat můj problém, protože jsem měl aktivovaný překladač a reklamační formulář již automaticky aktivoval svůj vlastní. Deaktivací té mé jsem dokázal popsat a vysvětlit svou situaci. Teď se podíváme, jestli dostanu své peníze zpět.

Automaticky přeloženo:

Takže zítra uplyne 14 dní. Co děláš nebo jak mi můžeš pomoci?

Automaticky přeloženo:

Náš tým pro stížnosti se vám ozve, kdykoli to bude možné. Nebojte se vůbec. Budou vás informovat o dalším postupu.

Automaticky přeloženo:
Romi

Dobře, děkuji mnohokrát. Jsem rád, že jsem našel tyto stránky a že mi pomáhají.

Automaticky přeloženo:

Když jsem podal stížnost, nedovolilo mi popsat můj problém, protože jsem měl aktivovaný překladač a reklamační formulář již automaticky aktivoval svůj vlastní. Deaktivací té mé jsem dokázal popsat a vysvětlit svou situaci. Teď se podíváme, jestli dostanu své peníze zpět.

Automaticky přeloženo:

Radka tu tedy byla správně. Ve skutečnosti se to stalo již mnohokrát, takže nyní můžeme problém alespoň určit, když nám jej naši uživatelé popíší.

Je skvělé mít takovou spolupráci. Právo?


Automaticky přeloženo:
Romi

Ano, opravdu. Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
jimenezserranojc

Ahoj, jsem rád, že to vyšlo!

Je mi však líto, že si musíte stěžovat, abyste se pokusili vyřešit problémy s kasinem. Informuj nás o pokroku, pokud je to v pořádku. Hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
1...20 21 22...28
Jít na stránkuz 28 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky