Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.
Mám problém s otevřením vámi zveřejněného odkazu, stránka se otevře, ale nenačte.
I have a problem with opening the link you posted, the page opens but does not load.
Ho un problema per quanto riguarda l’apertura del link che mi ha postato, la pagina si apre ma non carica.
Když jdu podat stížnost, sekce pro popis mého problému mi nedovolí psát.
When I go to file a complaint, the section for describing my problem doesn't let me write.
Cuando voy a formular la queja, en el apartado para la descripción de mi problema no deja escribir.
Čekáme na jejich reakci
We are waiting for a response from them
Aspettiamo risposta da loro
Ahoj,
můžete prosím poskytnout snímek obrazovky nebo natočit video? V takových případech není problém konkrétně s odkazem nebo naší stránkou. Navrhuji, abyste zkusili otevřít odkaz v čistém anonymním režimu bez nainstalovaných nebo zapnutých doplňků; klidně používejte různé prohlížeče nebo dokonce zařízení.
Pokud jste si však všimli, že „captcha selhala", situace je složitější, dejte nám proto prosím vědět více podrobností. 🙏
Hello,
can you provide a screenshot or capture a video, please? In such cases, the problem is not specifically with the link or our page. I suggest you try to open the link in clean incognito with no add-ons installed or turned on; feel free to use different browsers or even devices.
However if you spotted "captcha failed," the situation is more complex, so please let us know more details. 🙏
To, co popisujete, je obvykle způsobeno rozšířeními prohlížeče – konkrétně překladateli nebo modifikátory textu, protože naše stránka již používá Překladač Google; psaní ve většině případů nebude fungovat, pokud máte zapnutý jakýkoli jiný překladač. Zkuste při prohlížení vypnout všechny moduly či doplňky, které běžně používáte, nebo k odeslání stížnosti použijte zcela čistý prohlížeč.
Pokud jste si však všimli, že „captcha selhala", situace je složitější, dejte nám proto prosím vědět více podrobností. 🙏
What you're describing is usually caused by browser extensions—specifically by translators or text modifiers, since our page already uses Google Translator; writing in most cases won't work if you have any other translator turned on. Try to turn off all modules or add-ons you normally use while browsing, or use a completely clean browser to submit the complaint.
However if you spotted "captcha failed," the situation is more complex, so please let us know more details. 🙏
Dobrý den, mám velký problém s online kasinem Kingmaker. Před 10 dny jsem dvakrát vybral 500 EUR. Peníze však dosud nebyly vyplaceny. Stále mi říkají, že se to stále zpracovává. I když je tam uvedeno, že výběry jsou vyplaceny do 3 pracovních dnů, můj první výběr 450 EUR nebyl problém. Nechtějí žádné ověření, což jsem nabízel, a prý je s mým účtem vše v pořádku. Může mi někdo prosím pomoci?
Hello, I have a major problem with the online casino Kingmaker. I withdrew €500 twice over 10 days ago. However, the money hasn't been paid out yet. I keep getting told it's still being processed. Even though it states that withdrawals are paid out within 3 business days, my first withdrawal of €450 wasn't a problem. They don't want any verification, which I offered, and they say everything is fine with my account. Can someone please help me?
Hallo Guten Tag, ich habe ein großes Problem mit dem Online Casino Kingmaker. Ich habe vor über 10 Tagen 2 mal 500 Euro abgehoben. Nur wird das Geld nicht ausgezahlt stand jetzt. Ich werde immer wieder vertröstet das es noch bearbeitet wird. Obwohl angegeben wird das Auszahlungen innerhalb von 3 Werktagen ausgezahlt werden. Bei meiner ersten Auszahlung von 450 Euro war das alles kein Problem. Sie wollen auch keine Verifizierung was ich angeboten habe sie sagen alles sei in Ordnung mit meinem Konto. Kann mir bitte jemand helfen???
Bohužel, když si projdete toto vlákno, uvidíte, že v takové situaci nejste sami.
Vypadá to, že v poslední době měli nějaké zpoždění, tak snad to bude opravdu v pořádku, jak se říká.
Jsme rádi, že jste odeslali stížnost , aby náš tým mohl zasáhnout, protože 14denní lhůta se již blíží.
Jak dlouho jste ale čekali na 450 €?
Unfortunately, if you go through this thread, you will see that you are not alone in such a situation.
It looks like they have had some delays lately, so hopefully it will all be really okay, as they say.
Good on you that you submitted the complaint so our team can intervene as the 14-day timeframe is approaching now.
How long did you wait for the €450, though?
Ahoj Romi, právě jsem podal stížnost. Pokaždé, když s nimi mluvím, je to stresující a oni vždy říkají to samé.
Hi Romi, I just filed a complaint. Every time I talk to them, it's stressful, and they always say the same thing.
Hola Romi acabo de poner una denuncia/queja ya. Cada vez que hablo con ellos es estresante y siemrpe dicen lo mismo.
Dobrý den, 450 € bylo vyplaceno včas do tří pracovních dnů. A teď jen pořád říkají, že se to zpracovává. To se mi zdá divné, zvláště když uvádějí, že zpracování výplat trvá maximálně tři pracovní dny. Nabídl jsem, že se nechám ověřit v živém chatu, abych to urychlil, ale řekli, že to není nutné a že je vše v pořádku, aby byly výplaty zpracovány.
Hello, the €450 was paid out on time within three business days. And now they just keep saying it's being processed. This seems strange to me, especially since they state that it takes a maximum of three business days for the payouts to be processed. I offered to get verified in the live chat to speed things up, but they said it wasn't necessary and everything was fine for the payouts to be processed.
Hallo, die 450 Euro wurden innerhalb der 3 Werktage pünktlich ausgezahlt. Und jetzt heißt es immer nur es wird bearbeitet. Mir kommt es komisch vor Vorallem weil die da stehen haben das höchstens 3 Werktage es dauert bis die Auszahlungen getätigt werden. Ich hatte im Live Chat angeboten mich auch verifizieren zu lassen damit es schneller geht aber sie sagten das wäre nicht nötig und alles wäre in Ordnung um die Auszahlungen auszuzahlen.
Díky Radko, vyřešeno, nyní jsem mohl podat reklamaci.
Thanks Radka, solved, I've now been able to submit the complaint.
Gracias Radka, solucionado, ya he podido enviar la queja.
Ahoj Romi, právě jsem podal stížnost. Pokaždé, když s nimi mluvím, je to stresující a oni vždy říkají to samé.
Hi Romi, I just filed a complaint. Every time I talk to them, it's stressful, and they always say the same thing.
Hola Romi acabo de poner una denuncia/queja ya. Cada vez que hablo con ellos es estresante y siemrpe dicen lo mismo.
Dobrý den, 450 € bylo vyplaceno včas do tří pracovních dnů. A teď jen pořád říkají, že se to zpracovává. To se mi zdá divné, zvláště když uvádějí, že zpracování výplat trvá maximálně tři pracovní dny. Nabídl jsem, že se nechám ověřit v živém chatu, abych to urychlil, ale řekli, že to není nutné a že je vše v pořádku, aby byly výplaty zpracovány.
Hello, the €450 was paid out on time within three business days. And now they just keep saying it's being processed. This seems strange to me, especially since they state that it takes a maximum of three business days for the payouts to be processed. I offered to get verified in the live chat to speed things up, but they said it wasn't necessary and everything was fine for the payouts to be processed.
Hallo, die 450 Euro wurden innerhalb der 3 Werktage pünktlich ausgezahlt. Und jetzt heißt es immer nur es wird bearbeitet. Mir kommt es komisch vor Vorallem weil die da stehen haben das höchstens 3 Werktage es dauert bis die Auszahlungen getätigt werden. Ich hatte im Live Chat angeboten mich auch verifizieren zu lassen damit es schneller geht aber sie sagten das wäre nicht nötig und alles wäre in Ordnung um die Auszahlungen auszuzahlen.
Takže zítra uplyne 14 dní. Co děláš nebo jak mi můžeš pomoci?
So, tomorrow, 14 days are up. What are you doing or how can you help me?
Ja also morgen sind 14 Tage um. Was macht ihr denn oder wie könnt ihr mir helfen ?
Když jsem podal stížnost, nedovolilo mi popsat můj problém, protože jsem měl aktivovaný překladač a reklamační formulář již automaticky aktivoval svůj vlastní. Deaktivací té mé jsem dokázal popsat a vysvětlit svou situaci. Teď se podíváme, jestli dostanu své peníze zpět.
When I filed the complaint, it wouldn't let me describe my problem because I had the translator activated, and the complaint form already automatically activated its own. By deactivating mine, I was able to describe and explain my situation. Now let's see if I can get my money back.
Al presentar la queja no me dejaba describir mi problema ya que tenía activado yo el traductor y el formulario de queja ya tiene activado automaticamente el suyo. Al desactivar el mío ya pude describir y exponer mi situación. Ahora a ver si puedo recuperar mi dinero
Dobře, děkuji mnohokrát. Jsem rád, že jsem našel tyto stránky a že mi pomáhají.
Okay, thank you very much. I'm glad I found this site and that it's helping me.
Okay vielen Dank erstmal. Schön das ich diese Seite gefunden habe und mir geholfen wird.
Když jsem podal stížnost, nedovolilo mi popsat můj problém, protože jsem měl aktivovaný překladač a reklamační formulář již automaticky aktivoval svůj vlastní. Deaktivací té mé jsem dokázal popsat a vysvětlit svou situaci. Teď se podíváme, jestli dostanu své peníze zpět.
When I filed the complaint, it wouldn't let me describe my problem because I had the translator activated, and the complaint form already automatically activated its own. By deactivating mine, I was able to describe and explain my situation. Now let's see if I can get my money back.
Al presentar la queja no me dejaba describir mi problema ya que tenía activado yo el traductor y el formulario de queja ya tiene activado automaticamente el suyo. Al desactivar el mío ya pude describir y exponer mi situación. Ahora a ver si puedo recuperar mi dinero
Radka tu tedy byla správně. Ve skutečnosti se to stalo již mnohokrát, takže nyní můžeme problém alespoň určit, když nám jej naši uživatelé popíší.
Je skvělé mít takovou spolupráci. Právo?
So Radka was right here. This actually happened many times before, so now we can at least determine the issue when our users describe it to us.
It is great to have this kind of cooperation. Right?
Ano, opravdu. Děkuji mnohokrát.
Yes, indeed. Thank you very much.
La verdad que si. Muchísimas gracias
Ahoj, jsem rád, že to vyšlo!
Je mi však líto, že si musíte stěžovat, abyste se pokusili vyřešit problémy s kasinem. Informuj nás o pokroku, pokud je to v pořádku. Hodně štěstí!
Hey, I'm glad it worked out!
However, I'm sorry to see you have to complain in order to attempt to resolve casino issues. Well, keep us posted about the progress, if it's ok. Best of luck to you!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.