DomůFórumKasinaKingmaker Casino - všeobecná diskuze

Kingmaker Casino - všeobecná diskuze (strana 22)

před rokem od Zabolota92
|
81 705 zobrazení 622 odpovědí |
|
1...21 22 23...32
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Dobrý den, děkuji za optání. Ne, ještě nemají. Zítra, v pátek, to bude přesně 14. den. Poslal jsem e-mail, ale žádná odpověď. Nemohu se již přihlásit do živého chatu, takže jsem zablokován. Moje výhra byla 6 500 €. Po 14 dnech mi zbylo 3000 €. Myslím, že to dělají schválně a tento web bych nikomu nedoporučoval. Bohužel jsem se tam tolik rozdělila a jednou něco vyhrála a oni to odmítají vyplatit a já vůbec netuším. Kde mohu podat právní stížnost?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Stránka prostě zůstane prázdná, jako by se nenačetla. Každopádně je to 14. den a stále mi nepřišlo ani euro!

Automaticky přeloženo:
licausigiovanni72
před 3 měsíci

Ten z kasina?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ne, myslím stránku s odkazem na stížnost zde na casinoguru. Nějaké novinky o vašich výběrech?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dnes jsem zkusil další email na jejich adresu, na který obvykle nikdy neodpovídám a odpověď byla, že moje výběry by měly být zpracovány v nejbližší době.. Nedivil bych se, kdybych musel čekat další týden 😂 zítra je můj 15. pracovní den čekání.

Automaticky přeloženo:
licausigiovanni72
před 3 měsíci

Nic, teď jsem sem podal formální stížnost, protože přes live chat mi vždy říkají to samé bez aktualizací, že už je to ve finální fázi, že se to zpracovává, že už toho moc nezbývá... to samé staré. Viděl jsem kasinová fóra podobná tomuto od stejné společnosti a ve všech se děje to samé. TRPĚLIVOST, PŘÍTEL, haha.

Automaticky přeloženo:
jimenezserranojc
před 3 měsíci

Jsem zvědavá, jestli někdy dorazí, jsem fakt naštvaná.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, děkuji za optání. Ne, ještě nemají. Zítra, v pátek, to bude přesně 14. den. Poslal jsem e-mail, ale žádná odpověď. Nemohu se již přihlásit do živého chatu, takže jsem zablokován. Moje výhra byla 6 500 €. Po 14 dnech mi zbylo 3000 €. Myslím, že to dělají schválně a tento web bych nikomu nedoporučoval. Bohužel jsem se tam tolik rozdělila a jednou něco vyhrála a oni to odmítají vyplatit a já vůbec netuším. Kde mohu podat právní stížnost?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vidím, že jste zde podali stížnost a náš tým se brzy pokusí kontaktovat kasino.

Prosím, snažte se již nedotýkat se své výhry, i když to není snadné, protože jedině tak vám budeme moci pomoci, abyste ji dostali vyplacenou, víte. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Stránka prostě zůstane prázdná, jako by se nenačetla. Každopádně je to 14. den a stále mi nepřišlo ani euro!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Mohl bys prosím zkusit změnit prohlížeč?

Také pokud jste to dělali z mobilu, přepněte pokud možno na počítač a dejte nám vědět, zda jste mohli reklamaci podat.

Pokud nic z toho nefunguje, napište prosím našemu reklamačnímu týmu na adresu a vysvětlit situaci, aby vám mohli pomoci s podáním stížnosti.

Dejte nám prosím vědět, zda jej budete moci odeslat.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dnes jsou to dva týdny a tohle mi říkají přes live chat:

Děkuji za čekání, Jose. S potěšením vám mohu potvrdit, že váš výběr bude brzy dokončen. Naše finanční oddělení to dokončí. Naším cílem je zpracovat žádosti o výběr do tří pracovních dnů, počínaje dnem po žádosti nebo posledním zpracovaném výběru. Obvykle to netrvá tak dlouho; to je jen odhad. Z toho, co vidím, tato transakce probíhá podle plánu a měla by být dokončena každou chvíli. Stav transakce se ještě neaktualizoval, ale brzy to uděláme. Ujišťuji vás, že se nemusíte ničeho obávat. Upozorňujeme, že tento časový rámec nezahrnuje víkendy a svátky. Stav vašeho výběru se po zpracování aktualizuje v historii vašeho zůstatku. Jakmile budou prostředky na vašem účtu k dispozici, obdržíte také e-mailové upozornění.

Děkujeme vám za trpělivost a pochopení, když pracujeme na vyřešení tohoto problému. Mezitím, je ještě něco, s čím vám mohu pomoci?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Dobře, zkusím to z PC a dám vědět!

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Dobrý den, kdy budou nějaké aktualizace? Zkusil jsem znovu kontaktovat live chat. Jen to říká, že se to zpracovává. 14 dní uplynulo.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dnes jsou to dva týdny a tohle mi říkají přes live chat:

Děkuji za čekání, Jose. S potěšením vám mohu potvrdit, že váš výběr bude brzy dokončen. Naše finanční oddělení to dokončí. Naším cílem je zpracovat žádosti o výběr do tří pracovních dnů, počínaje dnem po žádosti nebo posledním zpracovaném výběru. Obvykle to netrvá tak dlouho; to je jen odhad. Z toho, co vidím, tato transakce probíhá podle plánu a měla by být dokončena každou chvíli. Stav transakce se ještě neaktualizoval, ale brzy to uděláme. Ujišťuji vás, že se nemusíte ničeho obávat. Upozorňujeme, že tento časový rámec nezahrnuje víkendy a svátky. Stav vašeho výběru se po zpracování aktualizuje v historii vašeho zůstatku. Jakmile budou prostředky na vašem účtu k dispozici, obdržíte také e-mailové upozornění.

Děkujeme vám za trpělivost a pochopení, když pracujeme na vyřešení tohoto problému. Mezitím, je ještě něco, s čím vám mohu pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Myslím, že z takové odpovědi se nedá moc vytěžit, pokud stále dostáváte stejnou...

Konkrétně mi například chybí nějaký slušný časový rámec.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, kdy budou nějaké aktualizace? Zkusil jsem znovu kontaktovat live chat. Jen to říká, že se to zpracovává. 14 dní uplynulo.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj!

Věřím, že vaše stížnost bude aktualizována, jakmile se k ní dostanou moji kolegové. Prosím vydržte. 🙏


Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

No, čekám už 13 dní a právě teď je to poslední odpověď, kterou jsem z chatu dostal:


Děkuji za čekání. Při kontrole žádostí vidím, že je finanční tým přijal, ale zatím nejsou žádné aktualizace. Obrátím se na finanční oddělení, aby mohli provést nezbytné vyšetřování. V takovém případě mohou být výběry zrušeny a může být nutné je ručně znovu provést.

To už je stresující

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobře, zkusím to z PC a dám vědět!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jasně! Zkontroluji tě možná o víkendu? Jen abyste viděli, jestli vám to vyšlo.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

No, čekám už 13 dní a právě teď je to poslední odpověď, kterou jsem z chatu dostal:


Děkuji za čekání. Při kontrole žádostí vidím, že je finanční tým přijal, ale zatím nejsou žádné aktualizace. Obrátím se na finanční oddělení, aby mohli provést nezbytné vyšetřování. V takovém případě mohou být výběry zrušeny a může být nutné je ručně znovu provést.

To už je stresující

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

To musí být tak těžké číst. I když je to napsané slušně, ve skutečnosti toho moc neřekne. 🙁

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Jsem takhle 13 dní, bez odpovědi a bez informací. Proto jsem podal stížnost a doufám, že peníze uvidím na svém účtu, čekající na tři výběry po 500 € a dalších 13 000 €, které čekají na výběr. Doufám, že každé stažení nebude trvat tak dlouho, protože by to trvalo příliš dlouho.

Automaticky přeloženo:
jimenezserranojc
před 3 měsíci

Chápu to! Stačí jedno velké zpoždění a doufám, že se to brzy vyřeší. Přesto je před námi víkend, takže musíme být trpěliví.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Sisi, na ty peníze nebudu sahat. Jdu to všechno stáhnout.

Automaticky přeloženo:
1...21 22 23...32
Jít na stránkuz 32 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky