Podle toho, co jsem viděl, před třemi dny hráč napsal, že dostal nějaké peníze. Tak zkuste, jestli ještě něco nenajdete, a pevně věřím, že to co nejdříve seženete.
Každopádně ještě žádná aktualizace z kasina?
Pokud ne, náš tým se vám pokusí pomoci s vaší stížností . 👍
According to what I saw, three days ago the player wrote that he got some money. So try to see if you can find something else, and I firmly believe that you will get it as soon as possible.
Anyway, no update from the casino yet ?
If not our team will try to help you with your complaint. 👍
V příloze emailu byl můj průkaz totožnosti, výpis z účtu a telefonní účet, protože stále není možné nahrávat dokumenty online pro ověření. Nahlásil jsem to v chatu stejně jako v případě zpětné vazby na moji recenzi. Bylo mi řečeno, abych poslal e-mail se stížnostmi. Přiložil jsem snímek obrazovky, že jsem tam již poslal e-mail a že by ho měli přeposlat. Nikdo tam nemá zájem. Kasino nadále používá zdržovací taktiku. Neměl bych si dělat starosti. S přesnou formulací: Peníze jednou přijdou. Počkejte tento týden, pak mi uplyne 14 dní a poté nechám svou stížnost zaznamenat u Casino Guru. Docela smutné.......
Attached to the email was my ID, bank statement and phone bill, as it is still not possible to upload documents online for verification. I reported it in the chat as I did with the feedback on my review. I was told to send an email to complaints. I attached a screenshot saying that I had already sent an email there and that they should please forward it. Nobody there is interested. The casino is continuing to use delaying tactics. I shouldn't worry. With the exact wording: The money will come at some point. Wait this week, then 14 days will be up for me and I will then have my complaint recorded with Casino Guru. Pretty sad.......
Als Anlage in der Mail Ausweis, Bankauszug und Telefonrechnung dran gehangen, da es Online immer noch nicht möglich ist, Dokumente zur Verfizierung hoch zu laden. Mich beim Chat gemeldet wie beim Feedback auf meine Bewertung. Soll eine Email an complaints schicken. Screenshot dran gehangen das ich eine Mail schon dort hin geschickt habe und er dieses bitte weiterleiten soll. Interessiert dort keinen. Hinhaltetaktik geht vom Casino aus weiter. Sollte mir keine Sorgen machen. Mit dem genauen Wortlaut: Irgendwann mal wird das Geld schon kommen. Diese Woche noch abwarten dann sind bei mir auch 14 Tage rum und Beschwerde dann bei Casino Guru aufnehmen lassen. Ganz schön traurig.......
Požádal jsem o tři výběry z 28. 3., 31. 3. a 1. 4., celková částka je 1 000 EUR a každý den říkají pouze trpělivost a že na finančním oddělení došlo ke zpoždění. Nějaké návrhy, co mohu udělat a dostat své peníze?
I have requested three withdrawals from 28/3, 31/3 and 1/4, the total amount is €1000 and all they say every day is to be patient and that there is a delay in the finance department. Any suggestions on what I can do and get my money?
Έχω ζητήσει τρεις αναλήψεις από 28/3, 31/3 και 1/4, το σύνολο χρημάτων είναι 1000€ και το μόνο που λένε κάθε μέρα είναι να κάνω υπομονή κ ότι υπάρχει καθυστέρηση ο το τμήμα οικονομικών. Κάποια πρόταση με το τι μπορώ να κάνω μπας και λάβω τα χρήματα μου υπάρχει?
Ahoj Kingmakere. Viz můj záznam na straně 8. Zákaznicky příjemný a užitečný vypadá jinak.
Hello Kingmaker. See my entry on page 8. Customer-friendly & helpful looks different.
Hallo Kingmaker. Sehen Sie meinen Eintrag auf Seite 8. Kundenfreundlich & Hilfbereit sieht anders aus.
Cítím to stejně. Podařilo se vám identifikovat? Pořád mi to nejde a mám stejný problém. Také čekám na 3 výplaty v celkové výši 1400 EUR. Počkám 14 dní od první výplaty a poté podám stížnost na Casino Guru, pokud se do té doby od Kingmakeru nic nestane.
I feel the same way. Were you able to identify yourself? I still can't and have the same problem. I'm also waiting for 3 payouts totaling €1400. I'll wait 14 days from the first payout and then I'll file a complaint about Casino Guru if nothing happens from Kingmaker by then.
Mir geht es genauso. Konntest du dich legimitieren? Ich kann es bis heute nicht und hab dass gleiche Problem. Warte auch auf 3 Auszahlungen in höhe von 1400 €. 14 Tage warten vom der ersten Auszahlung her dann werde ich eine beschwerde über Casino Guru einreichen wenn bis dahin nichts passiert seitens Kingmaker.
Požádali vás o identifikaci účtu, v každodenní komunikaci s oddělením podpory mě ujišťují, že můj účet nepotřebuje ověření a abych byl v klidu, protože dochází ke zpoždění. Psal jsem dvakrát e-mail, ale nikdo neodpověděl.
They asked you for account identification, in my daily communication with the support department they assure me that my account does not need verification and to keep calm as there is a delay. I have emailed twice but no one has replied.
Σου ζήτησαν ταυτοποίηση λογαριασμού, εγώ στη καθημερινή επικοινωνία που έχω με το τμήμα υποστήριξης με διαβεβαιώνουν ότι δεν χρειάζεται επαλήθευση ο λογαριασμός μου και να μείνω ήσυχος καθώς υπάρχει καθυστέρηση. Έχω στείλει και δύο φορές email αλλά δεν μου έχει απαντήσει κανείς.
Ahoj Koudou.
Počkejte 14 dní a poté podejte stížnost zde. Zdá se, že je normální, že odkládají platbu. Na tomto a dalších fórech jsem četl, že platba trvá minimálně 2 týdny a někdy i 2 měsíce. Ani nechci vědět, kolik lidí se to týká, kteří se neodvážili něco takového zveřejnit na fórech. Přeji hodně štěstí 🙂
Hello Koudou.
Wait 14 days and then file a complaint here. It seems to be normal for them to delay payment. In this and other forums I have read that it takes at least 2 weeks and sometimes 2 months for the payment to be made. I don't even want to know how many people are affected who haven't dared to make something like this public in forums. I wish you the best of luck 🙂
Hallo Koudou.
Warte die 14 Tage ab und reiche dann am besten eine Beschwerde hier ein. Das scheint bei denen normal zu sein, die Auszahlung zu verzögern. In diesen wie auch in anderen Foren hab ich schon mindestens 2 Wochen bis stellenweise 2 Monate gelesen, bis die Auszahlung erfolgt ist. Möchte gar nicht wissen, wieviele noch betroffen sind die bisher sich nicht getraut haben, sowas in Foren öffentlich zu machen. Wünsche Dir viel Glück 🙂
Je smutné, že kasino guru zjevně netestuje kasina!!!
Sad that casino guru apparently doesn't test the casinos!!!
Traurig das casino Guru scheinbar die casinos nicht testet!!!
Měli byste se podívat na jiné recenzní portály. Dokonce hodnotí kasino na 92 % a výplaty trvají pouze 3 dny! Tomu se můžu jen smát. Myslím, že hodnota zde dlouho nevydrží. A kasino tímto zpracováním výplat a zpožděním ztratí spoustu hráčů. Uvidíme. Počkám tento týden. Pokud stále nepřijde žádná odpověď ohledně výplaty, podám stížnost. Musíte dát Casino Guru kredit za jednu věc. V rámci možností to řeší velmi profesionálně. Doufám, že se pak věci pohnou dopředu.
You should take a look at other review portals. They even rate the casino at 92% and payouts only take 3 days! I can only laugh at that. I don't think the value here will last long. And the casino will lose a lot of players with this payout handling and delay. We'll see. I'll wait this week. If there's still no response about the payout, I'll file a complaint. You have to give Casino Guru credit for one thing. They sort it out very professionally as far as possible. I hope things move forward then.
Du musst Dir mal andere Bewertungsportale anschauen. Die bewerten da sogar auf 92% das Casino und Auszahlungen würden da nur 3 Tage dauern! Kann ich nur belächeln. Der Wert hier wird denke ich mal nicht lange bestehen. Außerdem wird das Casino so mit diesen Umgang der Auszahlung und Verzögerung viele Spieler verlieren. Wir werden sehen. Ich warte diese Woche ab. Wenn dann immer noch keine Reaktion kommt wegen Auszahlung nehme ich eine Beschwerde auf. Eins muss man Casino Guru lassen. Klären es im Rahmen der Möglichkeiten sehr professionell. Hoffe dann geht es voran.
Objednám svůj výběr 25.03 a dostanu peníze minulý pátek 5. dubna, ale nikdy více. Spousta lidí z Polska dostává peníze po 11/14 dnech.
I order my withdrawal 25.03 and get money last friday 5th april but never again. A lot of people from Poland get money after 11/14 days.
Děkuji za aktualizaci, také počkám 14 dní, s každodenní komunikací s nimi samozřejmě nepřestanu posílat a doufám, že dostanu zaplaceno
Thank you for the update, I will also wait 14 days, with daily communication with them of course, I will not stop sending them and I hope to be paid
Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση θα περιμένω και εγώ 14 μέρες, με καθημερινή επικοινωνία μαζί τους εννοείται, δεν θα σταματήσω να τους στέλνω και ελπίζω να πληρωθώ
Bohužel jsem to udělal také, i když jsem si před zahájením procesu otevírání nového účtu přečetl recenze, v tomto případě jsem udělal chybu, že jsem se tím dále nezabýval. Je to poprvé, co jsem viděl takové zacházení ze strany zákaznických služeb a tak dlouhé zpoždění plateb.
Unfortunately that's what I did too, even though I read reviews before going into the process of opening a new account, in this case I made the mistake of not looking into it further. This is the first time I have seen such treatment from customer service and such a long delay in payments.
Δυστυχώς και εγώ έτσι την πάτησα, παρόλο που διαβάζω κριτικές πριν μπω στη διαδικασία να ανοίξω έναν νέο λογαριασμό, στην προκειμένη περίπτωση έκανα το λάθος και δεν τον έψαξα περισσότερο. Πρώτη φορά διακρίνω τέτοια αντιμετώπιση από την εξυπηρέτηση πελατών και τόσο μεγάλη αργοπορία στις πληρωμές.
Ověření by mělo proběhnout automaticky nejpozději po první žádosti o výběr s nahranými dokumenty, aby mohla být vyřízena rychleji a nedocházelo k prodlevám. Nezáleží. Držím palce, ať máte peníze brzy na účtu.
Verification should take place automatically after the first withdrawal request at the latest, with documents uploaded, so that it can be processed more quickly and there are no delays. No matter. I'm keeping my fingers crossed that your money will be in your account soon.
Die Verifizierung sollte spätestens nach dem ersten Auszahlungsantrag automatisch erfolgen mit Dokumenten hoch laden, damit es schneller bearbeitet werden kann und es zu keinen Verzögerungen kommt. Egal. Drück allen die Daumen, dass Eurer Geld bald bei Euch auf dem Konto ist.
Gratuluji k výplatě. A já vám rozumím.
Congratulations on the payout. And I can understand you.
Glückwunsch zur Auszahlung. Und kann dich verstehen.
V příloze emailu byl můj průkaz totožnosti, výpis z účtu a telefonní účet, protože stále není možné nahrávat dokumenty online pro ověření. Nahlásil jsem to v chatu stejně jako v případě zpětné vazby na moji recenzi. Bylo mi řečeno, abych poslal e-mail se stížnostmi. Přiložil jsem snímek obrazovky, že jsem tam již poslal e-mail a že by ho měli přeposlat. Nikdo tam nemá zájem. Kasino nadále používá zdržovací taktiku. Neměl bych si dělat starosti. S přesnou formulací: Peníze jednou přijdou. Počkejte tento týden, pak mi uplyne 14 dní a poté nechám svou stížnost zaznamenat u Casino Guru. Docela smutné.......
Attached to the email was my ID, bank statement and phone bill, as it is still not possible to upload documents online for verification. I reported it in the chat as I did with the feedback on my review. I was told to send an email to complaints. I attached a screenshot saying that I had already sent an email there and that they should please forward it. Nobody there is interested. The casino is continuing to use delaying tactics. I shouldn't worry. With the exact wording: The money will come at some point. Wait this week, then 14 days will be up for me and I will then have my complaint recorded with Casino Guru. Pretty sad.......
Als Anlage in der Mail Ausweis, Bankauszug und Telefonrechnung dran gehangen, da es Online immer noch nicht möglich ist, Dokumente zur Verfizierung hoch zu laden. Mich beim Chat gemeldet wie beim Feedback auf meine Bewertung. Soll eine Email an complaints schicken. Screenshot dran gehangen das ich eine Mail schon dort hin geschickt habe und er dieses bitte weiterleiten soll. Interessiert dort keinen. Hinhaltetaktik geht vom Casino aus weiter. Sollte mir keine Sorgen machen. Mit dem genauen Wortlaut: Irgendwann mal wird das Geld schon kommen. Diese Woche noch abwarten dann sind bei mir auch 14 Tage rum und Beschwerde dann bei Casino Guru aufnehmen lassen. Ganz schön traurig.......
I když vím, že to není nic příjemného, tolik dáváme kasinům, aby v rámci výběru vyřešili vše, co potřebují. Pokud tak neučiní, pak se vám pokusíme pomoci, pokud podáte stížnost.
Co považuji za frustrující je, že kasino vždy říká, abyste napsali na uvedenou e-mailovou adresu, a vy říkáte, že jste nedostali žádnou odpověď.
Nemělo by to tak být, tak doufám, že se to co nejdříve napraví.
While I know it's not pleasant, that's how much we give the casinos to sort out everything they need to within the withdrawal. If they fail to do so, then we will try to help you if you file a complaint.
What I find frustrating is that the casino always says to write to the email address given and you say that you have not received any reply.
That shouldn't be the case, so I hope it gets fixed as soon as possible.
Požádal jsem o tři výběry z 28. 3., 31. 3. a 1. 4., celková částka je 1 000 EUR a každý den říkají pouze trpělivost a že na finančním oddělení došlo ke zpoždění. Nějaké návrhy, co mohu udělat a dostat své peníze?
I have requested three withdrawals from 28/3, 31/3 and 1/4, the total amount is €1000 and all they say every day is to be patient and that there is a delay in the finance department. Any suggestions on what I can do and get my money?
Έχω ζητήσει τρεις αναλήψεις από 28/3, 31/3 και 1/4, το σύνολο χρημάτων είναι 1000€ και το μόνο που λένε κάθε μέρα είναι να κάνω υπομονή κ ότι υπάρχει καθυστέρηση ο το τμήμα οικονομικών. Κάποια πρόταση με το τι μπορώ να κάνω μπας και λάβω τα χρήματα μου υπάρχει?
Chvíli bych vydržel a pokud se nic nezmění podat reklamaci u nás. Na vyřešení tohoto procesu dáváme kasinům 14 dní. Pokud se tedy nic nezmění, náš tým se vám pokusí pomoci.
Myslíš, že to ještě vydržíš? Ověřili jste svůj účet nebo ne?
I would hold out for a while and if nothing changes file a complaint with us. We give casinos 14 days to resolve this process. So if nothing changes our team will try to help you.
You think you can hang on a little longer? Have you verified your account or not?
Myslím, že tolik kasin, kolik máme v naší databázi, bychom museli velmi dlouho testovat různé věci. Nemyslím si, že by to bylo jednoduché a ani možné, protože bychom na to potřebovali extrémní množství lidí. Myslím, že si jistě dokážete rozmyslet, co byste potřebovali, kdybyste něco takového chtěli udělat. 🤔
I think that as many casinos as we have in our database we would have to test for different things for a very long time. I don't think it would be easy or even possible, because we would need an extreme amount of people to do it. I think you can certainly think about what you would need if you wanted to do something like that. 🤔
To jsou jen výmluvy. K dobrému testu samozřejmě patří i výplata!!! Hlavní je vydělávat peníze přes odkaz na kasino. To bylo určitě naposledy, co jsem použil vaše stránky.
Those are just excuses. A good test obviously includes the payout!!! The main thing is to earn money via the link to the casino. That was definitely the last time I use your site.
Das sind doch ausreden. Zu einen guten test gehört ja mal ganz klar die Auszahlung!!! Hauptsache über den link zum casino Geld verdienen. Das war definitiv das letzte mal, das ich eure Seite benutze.
Zkuste si něco takového postavit a pokud se vám navíc s výběrem podaří vyzkoušet každé jedno kasino po všech stránkách, pak můžete přijít za mnou. 👍
Try to build something like that and if you manage to try every single casino in all aspects in addition with the withdrawal, then you can come to me. 👍
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.