FórumKasinaKingmaker Casino - všeobecná diskuze

Kingmaker Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před 8 měsíci od Zabolota92
|
27305 zobrazení 244 odpovědí |
|
1...7 8 9...13
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Bonus

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dostal někdo zaplaceno od 27. března? Já sám mám nevyřízený výběr ze 30. března

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Podle toho, co jsem viděl, před třemi dny hráč napsal, že dostal nějaké peníze. Tak zkuste, jestli ještě něco nenajdete, a pevně věřím, že to co nejdříve seženete.

Každopádně ještě žádná aktualizace z kasina?

Pokud ne, náš tým se vám pokusí pomoci s vaší stížností . 👍

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci
Nechci ti to zatajovat.

file

file

V příloze emailu byl můj průkaz totožnosti, výpis z účtu a telefonní účet, protože stále není možné nahrávat dokumenty online pro ověření. Nahlásil jsem to v chatu stejně jako v případě zpětné vazby na moji recenzi. Bylo mi řečeno, abych poslal e-mail se stížnostmi. Přiložil jsem snímek obrazovky, že jsem tam již poslal e-mail a že by ho měli přeposlat. Nikdo tam nemá zájem. Kasino nadále používá zdržovací taktiku. Neměl bych si dělat starosti. S přesnou formulací: Peníze jednou přijdou. Počkejte tento týden, pak mi uplyne 14 dní a poté nechám svou stížnost zaznamenat u Casino Guru. Docela smutné.......

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Požádal jsem o tři výběry z 28. 3., 31. 3. a 1. 4., celková částka je 1 000 EUR a každý den říkají pouze trpělivost a že na finančním oddělení došlo ke zpoždění. Nějaké návrhy, co mohu udělat a dostat své peníze?

Automaticky přeloženo:
Kingmaker Casino
před 7 měsíci

Ahoj Kingmakere. Viz můj záznam na straně 8. Zákaznicky příjemný a užitečný vypadá jinak.

Automaticky přeloženo:
koudou
před 7 měsíci

Cítím to stejně. Podařilo se vám identifikovat? Pořád mi to nejde a mám stejný problém. Také čekám na 3 výplaty v celkové výši 1400 EUR. Počkám 14 dní od první výplaty a poté podám stížnost na Casino Guru, pokud se do té doby od Kingmakeru nic nestane.

Automaticky přeloženo:
djchirurg
před 7 měsíci

Požádali vás o identifikaci účtu, v každodenní komunikaci s oddělením podpory mě ujišťují, že můj účet nepotřebuje ověření a abych byl v klidu, protože dochází ke zpoždění. Psal jsem dvakrát e-mail, ale nikdo neodpověděl.

Automaticky přeloženo:
koudou
před 7 měsíci

Ahoj Koudou.


Počkejte 14 dní a poté podejte stížnost zde. Zdá se, že je normální, že odkládají platbu. Na tomto a dalších fórech jsem četl, že platba trvá minimálně 2 týdny a někdy i 2 měsíce. Ani nechci vědět, kolik lidí se to týká, kteří se neodvážili něco takového zveřejnit na fórech. Přeji hodně štěstí 🙂

Automaticky přeloženo:
djchirurg
před 7 měsíci

Je smutné, že kasino guru zjevně netestuje kasina!!!

Automaticky přeloženo:
sebbok
před 7 měsíci

Měli byste se podívat na jiné recenzní portály. Dokonce hodnotí kasino na 92 % a výplaty trvají pouze 3 dny! Tomu se můžu jen smát. Myslím, že hodnota zde dlouho nevydrží. A kasino tímto zpracováním výplat a zpožděním ztratí spoustu hráčů. Uvidíme. Počkám tento týden. Pokud stále nepřijde žádná odpověď ohledně výplaty, podám stížnost. Musíte dát Casino Guru kredit za jednu věc. V rámci možností to řeší velmi profesionálně. Doufám, že se pak věci pohnou dopředu.

Automaticky přeloženo:
koudou
před 7 měsíci

Objednám svůj výběr 25.03 a dostanu peníze minulý pátek 5. dubna, ale nikdy více. Spousta lidí z Polska dostává peníze po 11/14 dnech.

Automaticky přeloženo:
krzgro777
před 7 měsíci

Děkuji za aktualizaci, také počkám 14 dní, s každodenní komunikací s nimi samozřejmě nepřestanu posílat a doufám, že dostanu zaplaceno

Automaticky přeloženo:
djchirurg
před 7 měsíci

Bohužel jsem to udělal také, i když jsem si před zahájením procesu otevírání nového účtu přečetl recenze, v tomto případě jsem udělal chybu, že jsem se tím dále nezabýval. Je to poprvé, co jsem viděl takové zacházení ze strany zákaznických služeb a tak dlouhé zpoždění plateb.

Automaticky přeloženo:
koudou
před 7 měsíci

Ověření by mělo proběhnout automaticky nejpozději po první žádosti o výběr s nahranými dokumenty, aby mohla být vyřízena rychleji a nedocházelo k prodlevám. Nezáleží. Držím palce, ať máte peníze brzy na účtu.

Automaticky přeloženo:
krzgro777
před 7 měsíci

Gratuluji k výplatě. A já vám rozumím.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci
Nechci ti to zatajovat.

file

file

V příloze emailu byl můj průkaz totožnosti, výpis z účtu a telefonní účet, protože stále není možné nahrávat dokumenty online pro ověření. Nahlásil jsem to v chatu stejně jako v případě zpětné vazby na moji recenzi. Bylo mi řečeno, abych poslal e-mail se stížnostmi. Přiložil jsem snímek obrazovky, že jsem tam již poslal e-mail a že by ho měli přeposlat. Nikdo tam nemá zájem. Kasino nadále používá zdržovací taktiku. Neměl bych si dělat starosti. S přesnou formulací: Peníze jednou přijdou. Počkejte tento týden, pak mi uplyne 14 dní a poté nechám svou stížnost zaznamenat u Casino Guru. Docela smutné.......

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

I když vím, že to není nic příjemného, tolik dáváme kasinům, aby v rámci výběru vyřešili vše, co potřebují. Pokud tak neučiní, pak se vám pokusíme pomoci, pokud podáte stížnost.

Co považuji za frustrující je, že kasino vždy říká, abyste napsali na uvedenou e-mailovou adresu, a vy říkáte, že jste nedostali žádnou odpověď.

Nemělo by to tak být, tak doufám, že se to co nejdříve napraví.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Požádal jsem o tři výběry z 28. 3., 31. 3. a 1. 4., celková částka je 1 000 EUR a každý den říkají pouze trpělivost a že na finančním oddělení došlo ke zpoždění. Nějaké návrhy, co mohu udělat a dostat své peníze?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Chvíli bych vydržel a pokud se nic nezmění podat reklamaci u nás. Na vyřešení tohoto procesu dáváme kasinům 14 dní. Pokud se tedy nic nezmění, náš tým se vám pokusí pomoci.

Myslíš, že to ještě vydržíš? Ověřili jste svůj účet nebo ne?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je smutné, že kasino guru zjevně netestuje kasina!!!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Myslím, že tolik kasin, kolik máme v naší databázi, bychom museli velmi dlouho testovat různé věci. Nemyslím si, že by to bylo jednoduché a ani možné, protože bychom na to potřebovali extrémní množství lidí. Myslím, že si jistě dokážete rozmyslet, co byste potřebovali, kdybyste něco takového chtěli udělat. 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

To jsou jen výmluvy. K dobrému testu samozřejmě patří i výplata!!! Hlavní je vydělávat peníze přes odkaz na kasino. To bylo určitě naposledy, co jsem použil vaše stránky.

Automaticky přeloženo:
sebbok
před 7 měsíci

Zkuste si něco takového postavit a pokud se vám navíc s výběrem podaří vyzkoušet každé jedno kasino po všech stránkách, pak můžete přijít za mnou. 👍

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky