DomůFórumKasinaKingmaker Casino - všeobecná diskuze

Kingmaker Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 9 měsíci od Zabolota92
|
32 779 zobrazení 296 odpovědí |
|
1...6 7 8...16
před 8 měsíci

Dobrý den, dejte prosím ruce pryč od tohoto kasina!!! Jak se můžete dočíst ve stížnostech výše, problémů je tam hodně!!!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Je pravda, že kasino zřejmě platí hráčům později, ale dost hráčů napsalo, že také dostali peníze, takže bych si nebyl tak jistý vaším tvrzením.

A co se týče Radky a jejího příspěvku. Co jiného ti můžu říct, než to, co už zmínila. Když je kasino nové, je těžké hned od začátku posoudit, jaké bude. Většinou potřebujete nějaké zkušenosti, abyste zjistili, jak to funguje, a proto je to vždy riziko. Není to tak, že by se někdo chtěl vymlouvat, ale prostě to tak je.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Za 2 dny mi dali 3. odběr, vše v pořádku. Díky kinmarkere

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Skvělé, jsem rád, že máš taky peníze. Očividně každý dostává peníze, jak plyne čas. Doufám, že do budoucna to bude jen lepší. 😊☘️

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

čekám 2 týdny na výběr, každý člověk na chatu mě ujišťuje, že výběr probíhá, je normální, jak ho mohu zvýšit 🙂 ?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

proč nemohu otevřít stížnost na kasino?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

čekám 2 týdny na výběr, každý člověk na chatu mě ujišťuje, že výběr probíhá, je normální, jak ho mohu zvýšit 🙂 ?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

To je normální, že své peníze z tohoto kasina nedostanete. říkají mi to samé.

Automaticky přeloženo:
mikkosiikila
před 8 měsíci

Tak proč někteří lidé dostávají peníze a my ne?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj. Moc se mi nelíbí prohlášení Casino Guru, že kasinu může trvat 14 nebo více dní, než obdržíte své peníze. Čekání na 3 výplaty ve výši 1400 EUR. Dopis ve vašich podmínkách uvádí, že zpracování výplatní částky může trvat 3 pracovní dny. To by bylo, kdyby se tak hráči chovali, po vložení částek a odhraní částky by dostali celou věc zpět z banky po 2-3 týdnech a pak by peníze převedli znovu do kasina...nebo 4 týdny. Pak bychom měli problém. Účet zablokován...uzavřen a nahlášen pro podvod. I když je kasino nové, měli byste na to myslet. Nechápu vysoké hodnocení. Server je v určitých časech přetížen. Hry pak neběží plynule nebo máte problém. Nemůžete se předem ověřit doklady, aby nedocházelo k prodlevám ve výběrech. Stále nelze nahrát dokumenty. Pravděpodobně jej bude muset aktivovat finanční oddělení až v určitém okamžiku zpracování výplaty. Osobně nechápu tolik stížností a pak vysoké hodnocení.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jen pro informaci, dnes jsem dostal zaplaceno. Velmi nečekané, ale stalo se. Ještě jednou děkuji všem, kteří mi pomohli. Také Kingsmaker. Nemyslel jsem si, že mi zaplatíš!


Omlouvám se za komentáře

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Byl jsem překvapen, že zaměstnanec kasina vyřídil vaši stížnost tak rychle. Proč musíte otevřít stížnost, než bude vyřešena? Ale gratuluji, že ti to vyšlo.

Automaticky přeloženo:
tryleon7
před 8 měsíci

ano, cítím to stejně....žádná slova

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Podobně jsem četl na různých fórech, že očekávaná doba stažení je mezi 11 a 30 dny. Samozřejmě pokud někdo dostane peníze 🙁

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

čekám 2 týdny na výběr, každý člověk na chatu mě ujišťuje, že výběr probíhá, je normální, jak ho mohu zvýšit 🙂 ?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, myslím, že to urychlit nejde. Nicméně podle toho, co psali poslední hráči, všichni dostali peníze za cca 2 týdny, tak bych ještě zkusil trochu počkat a pokud se nic nezmění, tak bych doporučoval reklamovat. 14 dní je přesně to, jak dlouho dáváme kasinům, aby to vyřešily. Myslíte, že ještě chvíli počkáte nebo podáte stížnost hned? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

proč nemohu otevřít stížnost na kasino?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Hmm, vidím, že jste uspěli a otevřeli stížnost , v čem byl problém, mohu-li se zeptat? Také čekáte na svůj výběr? Jak dlouho to bylo ?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj. Moc se mi nelíbí prohlášení Casino Guru, že kasinu může trvat 14 nebo více dní, než obdržíte své peníze. Čekání na 3 výplaty ve výši 1400 EUR. Dopis ve vašich podmínkách uvádí, že zpracování výplatní částky může trvat 3 pracovní dny. To by bylo, kdyby se tak hráči chovali, po vložení částek a odhraní částky by dostali celou věc zpět z banky po 2-3 týdnech a pak by peníze převedli znovu do kasina...nebo 4 týdny. Pak bychom měli problém. Účet zablokován...uzavřen a nahlášen pro podvod. I když je kasino nové, měli byste na to myslet. Nechápu vysoké hodnocení. Server je v určitých časech přetížen. Hry pak neběží plynule nebo máte problém. Nemůžete se předem ověřit doklady, aby nedocházelo k prodlevám ve výběrech. Stále nelze nahrát dokumenty. Pravděpodobně jej bude muset aktivovat finanční oddělení až v určitém okamžiku zpracování výplaty. Osobně nechápu tolik stížností a pak vysoké hodnocení.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, pokud chcete vidět, jak hodnotíme naše kasina, můžete tak učinit na tomto odkazu . 🙂

Ale co se týče stížností, tak jsem viděl, že jich bylo vyřešeno hodně a kasino žádné nevyřešené nemá. Je pravda, že někdy stačí 2 týdny na to, aby hráč čekal na své peníze, ale tentokrát musí 14 dní kasina vyřešit vše potřebné jako ověření a převod peněz, provést kontroly, když je to nutné a podobně. Dáváme jim na to tedy 14 dní, ale vždy by bylo nejlepší, kdyby se to vyřešilo dříve.

Na druhou stranu, pokud máte problém s hrami a podobnými věcmi, po provedení výběru zde nemusíte hrát. Samozřejmě, pokud máte problém, můžete nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Do dnešního dne se jim nepodařilo vyplatit mi celou částku a opět žádná odpověď z podpory. To je tak směšné.

Automaticky přeloženo:
jerdinc8
před 8 měsíci

Kolik vám kasino dalo? Jak dlouho vaše situace trvá? Zkusili jste poslat e-mail? Žádná aktualizace nebo tak něco?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Po zahájení stížnosti mi bylo vyplaceno 1 000 EUR místo 1 500 EUR. Od 8.3.2024 se snažím dostat své peníze PLNĚ, ale zatím bezvýsledně. Od včerejška jsem napsal 4 emaily na podporu, ale zatím jsem nedostal odpověď. A v probíhající stížnosti jsem také uvedl, že případ pro mě není vyřešen, dokud nedostanu všechny své peníze.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Zbývající částku jsem obdržel dříve. Ale čas a problémy spojené s jednoduchým stažením jsou nepřiměřené.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Ahoj Jaro.


Děkujeme vám za vaši reakci. Ale to jsem nemyslel. Odkud máte 14denní lhůtu?


Kasino porušuje své vlastní podmínky. Velmi jasně uvádí, že výběry musí být zpracovány do 3 pracovních dnů. Pokud dojde ke zpožděním 1-2 dny kvůli svátkům, myslím, že to žádnému hráči nebude vadit. Ale trvat 2-4 týdny nebo déle není přijatelné! Nemáme žádný zájem. Mají naše peníze, se kterými mohou pracovat. Vložili jsme peníze, které kasino okamžitě obdrželo. Jejich výplata může trvat až 14 dní nebo déle?! NE. Nemluvíme zde o pár stovkách eur nebo dolarech. Spíše v rozsahu 5-6 číslic. Pokud není k dispozici likvidita nebo zaměstnanci pro zpracování peněz, i když jsou nové, kasino by nemělo být povoleno otevřít. Doufám, že nyní víte, co tím myslím, a že mnoho hráčů má problém s tím, že musí tak dlouho čekat na svou výplatu.


s pozdravem


Aktualizace: Myslím, že je skvělé, že přijímáte stížnosti, když mají hráči problémy s kasiny. Myslím, že s nimi máte také dobrý kontakt. Stížnosti by však měly být vyřízeny dříve bez pravidla 14 dnů. Podle všeobecných obchodních podmínek, které mají sepsány samotné kasina. S 1-3 dny jako nárazník navrch kvůli svátkům 🙂


Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
djchirurg
před 8 měsíci

Ahoj,

Tento 14denní přístup je založen na našich obecných zkušenostech s vyřizováním stížností hráčů. Je to čára, kterou kreslíme, abychom definovali stav, kdy je nejvyšší potřeba zakročit.

Ptát se v každém kasinu, kde má hráč zpožděnou platbu, by bylo extrémně neefektivní pro obě strany, zejména pro hráče.

I když osobně souhlasím, časový rámec je poměrně dlouhý.

Dodatečně jsem to dnes psal již dvakrát - obchodní podmínky odkazují na standardní situaci. Pokud kasino zažívá zpoždění, myslím si, že se soustředí na hledání řešení, jejich primárním záměrem by nebylo změnit podmínky použití. Další otázkou je, jak KYC ovlivňuje rychlost výběru a pravděpodobně bychom našli část, která říká, že pro nárok na výběr je nutné projít ověřením účtu.

Časový rámec se podle mého názoru vztahuje k okamžiku, kdy finanční tým výběr schválí v systému nebo jej potvrdí svému poskytovateli plateb. Dává mi to smysl.

I když souhlasím, pokud je podpora dostatečně pečující a podporující, nejedná se o žádné zjevné komplikace ze strany hráče, celý proces by měl být mnohem rychlejší.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dostal někdo zaplaceno od 27. března? Já sám mám nevyřízený výběr ze 30. března

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky