Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaKingmaker Casino - všeobecná diskuze

Kingmaker Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

 od Zabolota92
|
67 058 zobrazení 598 odpovědí |
|
1...5 6 7...31
Jaro

Vidím stížnosti na stejný problém s výběrem každý den, tolik hráčů, mnoho hráčů, někdo potřebuje zakročit, aby lidé, hráči dostali své peníze..je nespravedlivé, když s nimi kasina takto zacházejí....kdo je zodpovědný, když to všechno dělají kasina

Automaticky přeloženo:
Jaro

Právě mi dali ty 2 výběry....druhý byl zrušen, vrátili mi peníze...a já zase požádám o výběr

Automaticky přeloženo:

Opravdu špatné kasino.

Nemohu nikomu doporučit.

Nevyplácejí výhry a neodpovídají na otázky, jedinou odpovědí od nich je, že vás žádáme o větší trpělivost.

Nyní čekám na výběr 1 týden a moje peníze nejsou vidět.


Doufám, že toto a další sesterská kasina rychle zavřou.

Automaticky přeloženo:

Ahoj @ mikkosiikila ,

Naším cílem je poskytovat našim zákazníkům nejlepší možnou zkušenost a je nám líto, že vaše zkušenost s naší platformou nebyla pozitivní. Zveme vás, abyste kontaktovali náš tým podpory prostřednictvím e-mailu: complaints@kingmaker.com .

Sdělte prosím našemu týmu podpory podrobnosti o svém účtu, abychom mohli prověřit podrobnosti případu.

S pozdravem,

Tým Kingmaker.

Automaticky přeloženo:
antonytaxi

Pokud vám řekli to samé znovu, nemyslím si, že by to mělo velký význam. Myslím si však, že takový materiál by byl užitečný, pokud jej použijete ve své otevřené stížnosti. Pokud je to nutné, samozřejmě.

Pokud chcete, můžete v několika větách popsat pointu toho, co napsali.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Nakonec mi dali 500 eur....právě teď....vrátili těch 380 řekli mi, že to byla chyba mé banky...a znovu jsem požádal o výběr......toto je nejnovější

Automaticky přeloženo:

Právě mi dali ty 2 výběry....druhý byl zrušen, vrátili mi peníze...a já zase požádám o výběr

Automaticky přeloženo:

Perfektní, takže mě moc těší, že máte nějaké své výhry na svém bankovním účtu. Chvíli to trvalo, ale jste na dobré cestě ke všemu.

Určitě mi dejte vědět, jak dopadl váš poslední výběr. 😉 🎉☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ano, samozřejmě, děkuji za pomoc

Automaticky přeloženo:
Jaro

Jen říkají, že si vážíme vaší trpělivosti.

Automaticky přeloženo:
Kingmaker Casino

Poslal jsem vám e-mail do kasina Kingmaker complaints@kingmaker.com

Nikdy jste neodpověděli a u jen jste řekli, že jste sem poslali jako platby stejný scénář

Automaticky přeloženo:

Ahoj @ mikkosiikila ,

Naším cílem je poskytovat našim zákazníkům nejlepší možnou zkušenost a je nám líto, že vaše zkušenost s naší platformou nebyla pozitivní. Zveme vás, abyste kontaktovali náš tým podpory prostřednictvím e-mailu: complaints@kingmaker.com .

Sdělte prosím našemu týmu podpory podrobnosti o svém účtu, abychom mohli prověřit podrobnosti případu.

S pozdravem,

Tým Kingmaker.

Automaticky přeloženo:

Poslal jsem e-mail, ale ani se neobtěžujete odpovědět.

Automaticky přeloženo:
mikkosiikila

Jasně, a co mé další otázky? Co to prosím znamená, že vaše peníze nejsou vidět? Jak dlouho to trvá, myslím vaši situaci?

Automaticky přeloženo:

Jen pro informaci, dnes jsem dostal zaplaceno. Velmi nečekané, ale stalo se. Ještě jednou děkuji všem, kteří mi pomohli. Také Kingsmaker. Nemyslel jsem si, že mi zaplatíš!


Omlouvám se za komentáře

Automaticky přeloženo:

Jasně, a co mé další otázky? Co to prosím znamená, že vaše peníze nejsou vidět? Jak dlouho to trvá, myslím vaši situaci?

Automaticky přeloženo:

Už čekám 10 dní a nedostávám žádnou odpověď.

Automaticky přeloženo:

Jen pro informaci, dnes jsem dostal zaplaceno. Velmi nečekané, ale stalo se. Ještě jednou děkuji všem, kteří mi pomohli. Také Kingsmaker. Nemyslel jsem si, že mi zaplatíš!


Omlouvám se za komentáře

Automaticky přeloženo:

No, to mě velmi těší. Jak dlouho jste celkem čekali na výběr? 🎉🤗☘️

Také jsem viděl, že Kristina stále čeká na vaši odpověď ve stížnosti, bylo by tedy možné jí ji dát?

Stačí kliknout sem.

Automaticky přeloženo:

Už čekám 10 dní a nedostávám žádnou odpověď.

Automaticky přeloženo:

V tom případě bych uvažoval o podání stížnosti, protože se blíží 14 dní. Určitě není příjemné čekat na odpověď a nemít žádnou odezvu, nedávalo by mi to pozitivní pocit. Pokud se tedy nic nového nedozvíte a peníze na váš účet nedorazí, neváhejte se ozvat a náš tým se pokusí pomoci. 👍

Automaticky přeloženo:

Čekal jsem 11 dní, ale dostal jsem všechny 3 výplaty najednou. Nikdy jsem si nemyslel, že mi to zaplatí.


Včera jsem si na chatu hodně stěžoval a "vyhrožoval" a druhý den bych zaplatil na jeden zátah.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, dejte prosím ruce pryč od tohoto kasina!!! Jak se můžete dočíst ve stížnostech výše, problémů je tam hodně!!!

Automaticky přeloženo:
Radka

Hloupá odpověď!!! 7,4 z 10 hvězdiček a pak se z toho snažím takhle vymluvit!!! OSTUDA

Automaticky přeloženo:

Za 2 dny mi dali 3. odběr, vše v pořádku. Díky kinmarkere

Automaticky přeloženo:

Čekal jsem 11 dní, ale dostal jsem všechny 3 výplaty najednou. Nikdy jsem si nemyslel, že mi to zaplatí.


Včera jsem si na chatu hodně stěžoval a "vyhrožoval" a druhý den bych zaplatil na jeden zátah.

Automaticky přeloženo:

Myslíš, že ti to pomohlo? Myslím, že někdy prostě musíte dát kasinu nějaký čas, aby udělalo cokoli, aby hráči poslalo peníze. Proto dáváme 14 dní.

Každopádně jsem rád, že to takhle dopadlo. 🙂

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...31
Jít na stránkuz 31 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky