FórumKasinaKingmaker Casino - všeobecná diskuze

Kingmaker Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 8 měsíci od Zabolota92
|
27254 zobrazení 244 odpovědí |
|
1...4 5 6...13
Přidat příspěvek
antonytaxi
před 7 měsíci

Já, bratře, to samé jako ty, žádal jsem od 16.3.24 totéž říkají tobě, říkají i mně

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dnes na chatu nemluví.. víš jak podat stížnost aspoň aby lidi věděli že jsou podvodníci

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Po 3 nevyřízených výběrech žádná odpověď na e-maily, čtvrtý nelze provést.


Chtěl bych získat certifikaci a zdá se, že to není možné, protože se říká, že to není nutné.


Ale co jsem četl na fóru, tak je to vždy.


Jen už nechci své peníze.


Probíhá 7 dní. Nikdy jsem nic takového neviděl

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj @forenc.90,

Děkujeme, že jste si udělali čas na poskytnutí recenze. Opravdu si vážíme vaší zpětné vazby.

Naším cílem je poskytovat našim zákazníkům nejlepší možnou zkušenost a je nám líto, že vaše zkušenost s naší platformou nebyla pozitivní. V současné době prošetřujeme vaši stížnost.

S pozdravem,

Tým Kingmaker.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Když poprvé vidím kasino, které mi nedovolí zrušit výběr, mluvil jsem s chatem 100krát, ale nic se neděje.. stalo se to ještě někomu?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj @ tryleon7 ,

Děkujeme, že jste si udělali čas na poskytnutí recenze. Opravdu si vážíme vaší zpětné vazby.

Naším cílem je poskytnout našim zákazníkům nejlepší možnou zkušenost a je nám líto, že vaše zkušenost s naší platformou nebyla pozitivní. Zveme vás, abyste kontaktovali náš tým podpory prostřednictvím e-mailu: complaints@kingmaker.com .

Sdělte prosím našemu týmu podpory podrobnosti o svém účtu, abychom mohli prověřit podrobnosti případu.

S pozdravem,

Tým Kingmaker.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dnes na chatu nemluví.. víš jak podat stížnost aspoň aby lidi věděli že jsou podvodníci

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj @ antonytaxi ,

Děkujeme, že jste si udělali čas na poskytnutí recenze. Opravdu si vážíme vaší zpětné vazby.

Naším cílem je poskytovat našim zákazníkům nejlepší možnou zkušenost a je nám líto, že vaše zkušenost s naší platformou nebyla pozitivní. Vaši stížnost v současné době prošetřujeme.

S pozdravem,

Tým Kingmaker.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Před malou chvílí jsem s vámi znovu mluvil a vy jste odpověděl, že můj výběr je v poslední fázi....jen čekám. .poprvé v mé mysli se to stane....zatímco vaše kasino je ve všem velmi pěkné, velmi dobrá platforma ve věci výběru nevím, co se děje

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nevidím to jako náhodu, že si tolik zákazníků stěžuje, stejná stížnost a je to jen začátek, že bude tolik dalších, kteří nic neřekli.

Dovolíme jim vzít naše peníze a prohlásit chudobu

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Doufejme jen, že to nebude takový případ. Škoda, ale nemůžeme nic předvídat.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

otázka je, proč neplatí, strádají finančně?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Tento druh informací nemáme, alespoň zatím ne.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Máte možnost zrušení výběru?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Myslím, že to je otázka na podporu kasina, že? Nebo pokud se chcete někoho zeptat přímo, zkuste použít tlačítko „odpovědět".

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Od 19/3 jsem vybral 150€ a stále nic. Nevidím, že by měli v úmyslu investovat peníze. Pravděpodobně se jedná o podvod

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Všichni to cítíme stejně, je to podvod...jen nechápu, jak mohou fungovat...někdo by měl hráče chránit

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Od 19/3 jsem vybral 150€ a stále nic. Nevidím, že by měli v úmyslu investovat peníze. Pravděpodobně se jedná o podvod

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj @ alextik69 ,

Naším cílem je poskytovat našim zákazníkům nejlepší možnou zkušenost a je nám líto, že vaše zkušenost s naší platformou nebyla pozitivní. Zveme vás, abyste kontaktovali náš tým podpory prostřednictvím e-mailu: complaints@kingmaker.com .

Sdělte prosím našemu týmu podpory podrobnosti o svém účtu, abychom mohli prověřit podrobnosti případu.

S pozdravem,

Tým Kingmaker.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Opravdu špatné kasino.

Nemohu nikomu doporučit.

Nevyplácejí výhry a neodpovídají na otázky, jedinou odpovědí od nich je, že vás žádáme o větší trpělivost.

Nyní čekám na výběr 1 týden a moje peníze nejsou vidět.


Doufám, že toto a další sesterská kasina rychle zavřou.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Jen čekat. Dnes mi řekli to samé......

Automaticky přeloženo:
antonytaxi
před 7 měsíci

od jakého data čekáš mého přítele?

Automaticky přeloženo:
tryleon7
před 7 měsíci

24. března jsem požádal o výběr....bez ohledu na reproduktory, abych vybral celou částku 2000, uspěl jsem a vybral 880 eur...ale stále nic nepřijatelného....poprvé se to v mé mysli stalo

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Od 19/3 jsem vybral 150€ a stále nic. Nevidím, že by měli v úmyslu investovat peníze. Pravděpodobně se jedná o podvod

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, kasinům dáváme 14 dní na vyřešení vašeho výběru, takže pokud tuto dobu překročíte a stále se nic nezmění, máte možnost podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

Řeklo vám kasino také důvod, proč vám ještě nevyplatilo peníze?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Opravdu špatné kasino.

Nemohu nikomu doporučit.

Nevyplácejí výhry a neodpovídají na otázky, jedinou odpovědí od nich je, že vás žádáme o větší trpělivost.

Nyní čekám na výběr 1 týden a moje peníze nejsou vidět.


Doufám, že toto a další sesterská kasina rychle zavřou.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, kasinům dáváme 14 dní na vyřešení vašeho výběru, takže pokud tuto dobu překročíte a stále se nic nezmění, máte možnost podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

Řeklo vám kasino také důvod, proč vám ještě nevyplatilo peníze? Co to znamená, že vaše peníze nejsou vidět? Nevidíš, že to máš na svém herním účtu?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jen čekat. Dnes mi řekli to samé......

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Hmm, moc vám toho neřekli a ze stížnosti jsem viděl, že vám kasino řeklo, abyste jim poslali e-mail, a nedostali jste žádnou odpověď, což je škoda. Náš tým se vám však bude snažit pomoci a věřím, že své peníze dostanete.

Pokud se něco změní a dostanete aktualizaci, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Poslal jsem email a odpověděli mi...z administrace mi říkají zase to samé....nevím jestli to sem můžu dát viz odpověď

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky